Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
1381/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toiset ymmärtää naisen seksuaalisuudesta sen, et ei tartte kuin antaa, niin mies on tyytyväinen. Toiset taas sen, et kun nainenKIN haluaa, molemmat ovat tyytyväisiä.

Jos ja kun haluaan. Mutta kuka täyspäinen alkaa odottelemaan joka kerta niitä oikeita fiiliksiä.

Onneksi naisia on erilaisia, eikä pelkästään teitä fiilispanijoita.

Jos mun ukko olis ku duracelpupu, sais lähtiä. Onneksi minä olen se halukkaampi osapuoli ja ymmärrän, kun mieheni ei yhtä aktiivinen. Olen ollut tietoinen siitä, millainen mies minua kosii ja olen hänen kanssaan ollut naimisissa 20 vuotta. Kaikki kotityöt tehdään yhdessä. Hän kyllä suukottaa, halaa ja osaa osoittaa hellyyttä monella tavoin, monta kertaa päivässä. N55

No kuka karm

Yök, nyt meni halut, ne tummat perskarvat, yööööööööööööök!

Vierailija
1382/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan tajua mikä siinä seksissä on niin vaikeaa. Hoida alta pois ja ehkä siinä samalla alkaa huvittaakin. 

Koska se tuntuu melkein raiskauksesta jos itseä ei huvita, vaan suostuu vain puoliväkisin. Kuka edes haluaa harrastaa seksiä sellaisen kanssa, joka ei itse halua? Sairasta.

Eikö nämä asiat olisi hyvä käydä läpi treffeillä numero 1-3, eikä joskus 10 vuoden avioliiton jälkeen.

Eli miksi otatte jokapäiväisen rynkyttäjän, jos ette halua jokapäiväistä rynkytystä.

TämänKIN pitäisi olla aivan itsestään selvyys!

Tiiäkkö, se rakkauden alkuhuuma hiipuu jossain vaiheessa.

Ja silloin se juuri punnitaan että löydetäänkö se yhteinen sävel siihen miten nämä tarpeet hoidetaan vai jääkö toinen kärvistelemään. Sellaisistakin asioista pitäisi pystyä puhumaan jo hyvissä ajoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä!

Vierailija
1384/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis tummiin 55-v perskarvoihin, yökötys todellakin, ei ole ihme jos ei miehellä seiso.

Vierailija
1385/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

""Pariskuntien välisen seksin kuuluisi olla rakastelua. Ei vain seksiä, joka hoidetaan pois alta."

Seksille ei ole olemassa mitään standardisoituja vaatimuksia. Seksi saa olla juuri sellaista kun se sille pariskunnalle sopii. Ja yhdellä kerralla yhdenlaista ja toisella kerralla toisenlaista. Joskus saa hoidella enemmän toisen akuutit tarpeet nopeasti pois, toiselle kertaa rakastella pitkän kaavan mukaan niin että rakkaus vain leiskuu. Joskus panna ronskisti, toisella kerralla hiplata hellästi.

Mitään ehdottomia sääntöjä ei ole. Vain se että molemmille asia sopii.

Niin, apn tapauksessa aplle ei sopinut, et hoitaa vaan sen pois alta. Itsekään en kykene suoritukseen, jos ei siltä yhtään tunnu. Vastentahtoinen seksi on pahinta. Se johtaa helposti totaaliseen haluttomuuteen. Ilmeisesti osa naisista kykenee "hoitelee miehen tilanteessa kuin tilanteessa". 

Onneksi oma mies ei tuollaista halua. Tärkeää on molemmin puolinen halukkuus.

Vierailija
1386/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen vonkaa miestä tekemään osaansa kotitöistä esim imuroimaan niin miehet valittavat nalkuttavasta akasta.

Jos mies vonkaa naiselta seksiä niin se osoittaa että nainen ei anna riittävästi seksiä miehelle. Eli naisen pitäisi ilman haluja vaan sitten hoidella mies. 

Miksi miehen ei tarvi koskaan ottaaa vastuuta tekemisistään ? Tehdä osuuttaan kotitöistä. Ja huolehtia  siitä että viettävät naisensa kanssa aikaa muutenkin kuin seksissä. Siis käydään yhdessä kävelyllä ja hierotaan vaikka toisen hartioita (ilman että odotetaan heti päälle maksuksi seksiä). hurmata sitä naistaan välillä niin että suhde pysyy hyvänä. Ja joo vastaan ennen kysymyksiä että kyllä naistenkin pitää huomioida miestään ja tosi usein naiset laittavat miehelle tämän lempiruokaa, hierovat hartioita ym. Mutta eikö miehet koe tuollaisia asioita huomioimisena? Itse eivät t

"Mun mies hieroi eilen mun hartioita ja jalkateriä. Ei pyytänyt palvelusta maksua. Nukuin vielä sohvalla ku käsi olkavarresta alaspäin kipeä ja sohvan selkänoja sopiva tuki nukkuessa. Aamulla töihin lähtiessä kävi suukon antamassa. Aamupiristykseksi oli laittanu wappiin videon, jossa Alice Cooper laulaa Birminghamin keikalla Paranoidin. Alice on mun lemppari ja niin myös BS ja Ozzy."

Ihana mies! Tuollaista se on parhaimmillaan! Ja tietty vastaavaa toiseen suuntaan.

Vierailija
1387/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin, silloin kun on se rakkaus siinä parisuhteessa läsnä. Oliko mielestäsi apn tilanne sellainen, et rakkaudella vain olis vain antanut? Eikö tässä tapauksessa kyse ollut siitä, ettei mies ollut halukas olemaan yhtä rakkaudellinen, vaan mies halusi vain apn antavan? "

Ap:n tapauksessa oli varmaan ongelmia jo monilla muillakin tavoilla kuin puhtaasti vain seksissä. Käsitykset siitä milloin se seksi on mahdollista olivat hyvin erilaiset ja kumpikaan ei kyennyt näkemään toisen näkökantaa.

"Tuo on niin helppoa huudella onnellisessa parisuhteessa, kuin kaikki on helppoa. Itse et ilmeisesti ole koskaan ollut suhteessa, jossa kaikki on jossain vaiheessa mennyt huonosti?"

No tarkoitus oli vain antaa uusia näkökulmia siitä miten asiat voi toimivassa parisuhteessa nähdä. Huono parisuhde voi parantua juuri niin että löydetään niiden omien lukkiutuneiden näkökantojen tilalle vähän uusia. Ja niitä voi saada myös nii

Täasä tapauksessa oliko se uusi näkökulma, et antaa vaan, vaikka ei tekis mieli? Vai se, että kun mies on naiselleen mukava, toimii se seksikin?

Vierailija
1388/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen vonkaa miestä tekemään osaansa kotitöistä esim imuroimaan niin miehet valittavat nalkuttavasta akasta.

Jos mies vonkaa naiselta seksiä niin se osoittaa että nainen ei anna riittävästi seksiä miehelle. Eli naisen pitäisi ilman haluja vaan sitten hoidella mies. 

Miksi miehen ei tarvi koskaan ottaaa vastuuta tekemisistään ? Tehdä osuuttaan kotitöistä. Ja huolehtia  siitä että viettävät naisensa kanssa aikaa muutenkin kuin seksissä. Siis käydään yhdessä kävelyllä ja hierotaan vaikka toisen hartioita (ilman että odotetaan heti päälle maksuksi seksiä). hurmata sitä naistaan välillä niin että suhde pysyy hyvänä. Ja joo vastaan ennen kysymyksiä että kyllä naistenkin pitää huomioida miestään ja tosi usein naiset laittavat miehelle tämän lempiruokaa, hierovat hartioita ym. Mutta eikö miehet

Nyt sitten on seuraavaks ristiselkä kipeenä, kun pikkusella nysällä koetti kurkkia?

Vierailija
1389/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

""Niin, apn tapauksessa aplle ei sopinut, et hoitaa vaan sen pois alta."

Kyllä mutta se aiheutti ongelmia koska se toinen olisi halunnut jotain muuta. Jolloin ap:lta taas jäi saamatta se seksi sitten myöhemmin jota hän olisi kenties halunnut ja myös hyväntuulinen mies.

Ihminen saa toki olla haluamatta mutta pitää hyväksyä että sillä on myös vaikutuksia. Ei sitä toistakaan voi pakottaa olemaan ikäänkuin asia ei ollenkaan harmittaisi. Jos harmittaa niin sitten harmittaa. Ihan kuten jos ei haluta niin silloin ei haluta."

Niin, ap ei myöskään saanut seuraa yhteisiin puuhasteluihin. Sinun sanomasi siis on, et apn olisi pitänyt vaan suostua ensin vastentahtoiseen seksiin, saadakseen seuraa miehestään muihin puuhiin. Ja sitten olisi saanut sitä seksiä taas. Mies on täysin ulkonana kuviosta, jossa hänelläkin olisi osallisuutensa yhteiseen tekemiseen ja halukkaaseen vaimoon.

""Itsekään en kykene suoritukseen, jos ei siltä yhtään tunnu. Vastentahtoinen seksi on pahinta. Se johtaa helposti totaaliseen haluttomuuteen. Ilmeisesti osa naisista kykenee "hoitelee miehen tilanteessa kuin tilanteessa". "

Ei vaan osa naisista ei koe sitä samalla tavalla vastentahtoiseksi vaikka ei niin kamalasti itsellä tekisikään mieli. On se halu tuottaa toiselle rakkaalle ihmiselle nau"

Niin, silloin se ei ole vastentahtoista, jos ei koe sitä vastentahtoiseksi. Silloin kykenee tuottamaan toiselle nautintoa, kun se ei ole vastenmielistä tai  vastentahtoista. Yllättävää, eikö?

Vierailija
1390/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan tajua mikä siinä seksissä on niin vaikeaa. Hoida alta pois ja ehkä siinä samalla alkaa huvittaakin. 

Naiset voi kokeilla samaa, olkaa koko päivä pissaamatta ja katsotaan sitten kuinka paljon se sienestys ja veneily kiinnostaa.

Huomaatte itsekin, että kaikki on paljon kivempaa kun ei tarvitse olla jalat ristissä kun siemenneste pyrkii väkisin ulos.

Naiset käyvät ihan itse omatoimisesti vessassa. Eikö tämä miehiltä onnistu?

Ja mikä siinä on, jos mies kerran tietää, miten naisen saa innostumaan, ei voi siten toimia? Vaan pitää alkaa murjottamaan ja kiukkuisena vonkaamaan? Onko kukaan koskaan lämmenny tuollaiselle käytökselle? Mies tai nainen?

Vierailija
1391/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sille miehellesi, että jatka vaan sitä runkkaamista, mietitään sitä seksiä sitte syssymmällä.

Ei mikään korvaa lämmintä ihokosketusta ja jos vaimolta ei saa niin aina joku naapurinmarjukka on myös vailla lämpöä. Ilman marjaämpäriä.

Apn miehen vonkaus ei millään liity ihokosketukseen, on kaukana halusta koskettaa.

Miehen haluun liittyy ihan samalla tavalla tarve läheisyyteen ja siihen että tuntee olevansa haluttu ja hyväksytty kuin naisenkin haluun.

Ei ihme että monien parisuhde on niin vaikea kun vastakkaisen sukupuolen halu halutaan nähdä vain rumana vonkaamisena eikä minään inhimillisenä tarpeena.

Riippuu täysin siitä, miten sen läheisyyden tarpeen ilmaisee toiselle.

Vierailija
1392/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset voi kokeilla samaa, olkaa koko päivä pissaamatta ja katsotaan sitten kuinka paljon se sienestys ja veneily kiinnostaa.

Huomaatte itsekin, että kaikki on paljon kivempaa kun ei tarvitse olla jalat ristissä kun siemenneste pyrkii väkisin ulos.

Ja mikä siinä on, jos mies kerran tietää, miten naisen saa innostumaan, ei voi siten toimia? Vaan pitää alkaa murjottamaan ja kiukkuisena vonkaamaan? Onko kukaan koskaan lämmenny tuollaiselle käytökselle? Mies tai nainen?

Murjottaminen ja kiukkuinen vonkaaminen ei varmasti ole kenenkään haluttomuutta parantanut mutta ongelmaksi tulee myös selkeästi se että vaikka se halukkaampi osapuoli toimisikin siten miten häneltä on toivottu niin se haluton osapuoli saattaa silti kokea että hän toimii niin vain seksiä saadakseen eikä siksi että itsekin aidosti haluaisi niitä samoja asioita. Eikä tämäkään ole koskaan kenenkään haluttomuutta parantanut. 

Itselläni on se tilanne että mieheni on valtavan stressaantunut ja siitä syystä pääosin kyvytön minkäänlaiseen seksuaaliseen toimintaan. Olen monta vuotta asettanut mieheni hyvinvoinnin oman hyvinvointini edelle. Tehnyt kaikkeni jotta helpottaisin mieheni stressiä, jotta hänellä olisi hyvä olla. En ole sitä tehnyt siksi että saisin joskus seksiä, mutta kieltämättä jossain vaiheessa olen alkanut katkeroitua siitä että ihan sama mitä minä teen, mikään ei mieheni kyvyttömyyttä paranna. 

Vierailija
1393/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onneksi minä olen se halukkaampi osapuoli ja ymmärrän, kun mieheni ei yhtä aktiivinen"

Tuo toimii silloin kun ero haluissa ei ole ihan valtava. Mutta jos toinen haluaa viisi kertaa viikossa ja toinen kerran kahdessa kuukaudessa ja silloinkin täysin ennakoimattomalla hetkellä niin se rassaa kyllä useimpia parisuhteita.

Enhän minä kertonut, kuin aktiivinen mieheni haluissaan on! Olen silti hyväksynyt tilanteen. 

En kommentoinutkaa sinua vaan sitä että kaikilla ei toimi erilaiset halut kun ne halut ovat liian erilaiset ja arvaamattomat.

Jos ei koskaan tiedä että saako huomenna, ensi viikolla vai ensi kuussa niin siinä on monesti aika hankala keskittyä muuhun elämään.

Sellaista se elämä on. Ei sitä tosiaan koskaan tiedä. Pitkissä liitoissa on aina kausia, jolloin ei toisella vaan lämpene. On raskauspahoinvointia, närästystä (raskauden aikainen voi olla todella voimakasta, kun 3-5 kg painaa ruokatorvea), on peräpukamia, haljenneita rintoja, valvottuja öitä, sairautta, eturauhasvaivoja...mitä kaikkea se elämä vastaan tuokaan.

Vierailija
1394/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murjottaminen ja kiukkuinen vonkaaminen ei var

"Itselläni on se tilanne että mieheni on valtavan stressaantunut ja siitä syystä pääosin kyvytön minkäänlaiseen seksuaaliseen toimintaan. Olen monta vuotta asettanut mieheni hyvinvoinnin oman hyvinvointini edelle. Tehnyt kaikkeni jotta helpottaisin mieheni stressiä, jotta hänellä olisi hyvä olla. En ole sitä tehnyt siksi että saisin joskus seksiä, mutta kieltämättä jossain vaiheessa olen alkanut katkeroitua siitä että ihan sama mitä minä teen, mikään ei mieheni kyvyttömyyttä paranna."

Surullista. Jos muuten olisi hyvä parisuhde.

Vierailija
1395/1396 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä sekstailla monella tapaa. Jos ei itse ole ihan sillä tuulella, voihan sitä käsin tai suullakin jne jotain harrastaa. Jos seksi on miehelle niin tärkeää niin onko se oikeasti iso vaiva käyttää pari minuuttia nautinnon tuottamiseen toiselle ? Kaveria ei saisi jättää pulaan.

Itse olen ajatellut niin että jos sen 2-5 minuuttia miehelle aamulla uhraa se on yleensä sen jälkeen ihan innoissaan valmis vaikka minkälaiseen saunaremonttiin tai halkotalkoisiin.

Kannattaisi ainakin kokeilla ennen kuin hakee avioeroa. Avioero on halvatun kallis ratkaisu.

En ole ikinä tajunnut tuota että käsin/suulla tyydytyksen tuottaminen olisi jotenkin miellyttävämpi vaihtoehto, kun seksi ei huvita? Miksi haluaisin harrastaa seksiä sillä tavalla mistä en itse saa mitään, silloin kun en ole halukas, sehän on kaksin verroin epämiellyttävämpää kuin se, että saattaisi itsekin saada nautintoa.

Vierailija
1396/1396 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko AP:lle on eropaperit tuotu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan