Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
1361/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ja joo vastaan ennen kysymyksiä että kyllä naistenkin pitää huomioida miestään ja tosi usein naiset laittavat miehelle tämän lempiruokaa, hierovat hartioita ym. Mutta eikö miehet koe tuollaisia asioita huomioimisena? "

Huomioimista on se että tekee toiselle asioita joita se toinen todella haluaa. En minä esim. halua erityisesti hemmottelua ruoalla. Osaan itsekin laittaa hyvää ruokaa. Ja hartiani eivät usein ole kipeät joten hierontaakaan en halua. Mutta seksi on aina kiva yllätys.

Ongelma (niin miehen kuin naisenkin kohdalla) on jos se huomioija alkaa päättää toisen puolesta että mitkä asiat hänen pitää ottaa huomioimisena ja mitä asioita ei sitten tarvitsekaan huomioida vaikka toinen toivoisi.

Vierailija
1362/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toiset ymmärtää naisen seksuaalisuudesta sen, et ei tartte kuin antaa, niin mies on tyytyväinen. Toiset taas sen, et kun nainenKIN haluaa, molemmat ovat tyytyväisiä.

Jos ja kun haluaan. Mutta kuka täyspäinen alkaa odottelemaan joka kerta niitä oikeita fiiliksiä.

Onneksi naisia on erilaisia, eikä pelkästään teitä fiilispanijoita.

Jos mun ukko olis ku duracelpupu, sais lähtiä. Onneksi minä olen se halukkaampi osapuoli ja ymmärrän, kun mieheni ei yhtä aktiivinen. Olen ollut tietoinen siitä, millainen mies minua kosii ja olen hänen kanssaan ollut naimisissa 20 vuotta. Kaikki kotityöt tehdään yhdessä. Hän kyllä suukottaa, halaa ja osaa osoittaa hellyyttä monella tavoin, monta kertaa päivässä. N55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin kanssa ton odottelun ja aloin pelaamaan samoilla säännöillä. Nyt vaan odottelen, että minua kohdellaan kuten haluan ja tullaan pyytämään seksiä. Katsotaan sitten millaisella päällä satun olemaan juuri sillä hetkellä.

Miksi mulla ja naisella pitäisi olla eri pelisäännöt. Ole herkkä ihminen minäkin. Nimittäin tästä eteenpäin.

Silmä silmästä! Osta hamekangasta!

Vierailija
1364/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan tajua mikä siinä seksissä on niin vaikeaa. Hoida alta pois ja ehkä siinä samalla alkaa huvittaakin. 

Naiset voi kokeilla samaa, olkaa koko päivä pissaamatta ja katsotaan sitten kuinka paljon se sienestys ja veneily kiinnostaa.

Huomaatte itsekin, että kaikki on paljon kivempaa kun ei tarvitse olla jalat ristissä kun siemenneste pyrkii väkisin ulos.

Vierailija
1365/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onneksi minä olen se halukkaampi osapuoli ja ymmärrän, kun mieheni ei yhtä aktiivinen"

Tuo toimii silloin kun ero haluissa ei ole ihan valtava. Mutta jos toinen haluaa viisi kertaa viikossa ja toinen kerran kahdessa kuukaudessa ja silloinkin täysin ennakoimattomalla hetkellä niin se rassaa kyllä useimpia parisuhteita.

Vierailija
1366/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan tajua mikä siinä seksissä on niin vaikeaa. Hoida alta pois ja ehkä siinä samalla alkaa huvittaakin. 

Naiset voi kokeilla samaa, olkaa koko päivä pissaamatta ja katsotaan sitten kuinka paljon se sienestys ja veneily kiinnostaa.

Huomaatte itsekin, että kaikki on paljon kivempaa kun ei tarvitse olla jalat ristissä kun siemenneste pyrkii väkisin ulos.

hyvä esimerkki!

Vierailija
1367/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se tuntuu melkein raiskauksesta jos itseä ei huvita, vaan suostuu vain puoliväkisin. Kuka edes haluaa harrastaa seksiä sellaisen kanssa, joka ei itse halua? Sairasta.

Eikö nämä asiat olisi hyvä käydä läpi treffeillä numero 1-3, eikä joskus 10 vuoden avioliiton jälkeen.

Eli miksi otatte jokapäiväisen rynkyttäjän, jos ette halua jokapäiväistä rynkytystä.

TämänKIN pitäisi olla aivan itsestään selvyys!

Vierailija
1368/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1224

eli minun suhde mieheeni perustuu arvomaailmaan ei biologiaan. Ei minun syttyminen haluilleni vaadi mitään poppakonsteja. Ap toi selkeästi esiin mikä hänet voisi saada haluamaan miestään. 

Nyt en oikein pysy perässä. Siis minulla ainakin biologia säätelee sen, himottaako vai ei. Himon voi saada päälle sopivalla tunnelmalla. Kuten tuossa sanoit, ap kertoi, miten hänet voisi saada haluamaan miestään eli himot päälle. Ei arvomaailma vaikuta tähän, ainakaan ap:n. Miehensä sen sijaan vaikuttaa itsekkäältä, kun kiukustuu heti, kun ei saanut seksiä samalla hetkellä, kun olisi halunnut. Ap:n kertoman mukaan asiasta on keskusteltu ja ilmeisesti miehensä ei ymmärtänyt, että ap:n himot vaativat tiettyä tunnelmaa syttyäkseen. Miehellä on tässä ratkaisun avaimet. Hän kyllä saa seksiä ap:lta, kun saa tämän rentoutumaan.

Minä näen erilaisen arvomaailman apn ja miehen välillä. He arvostavat erilaisia asioita.

Vierailija
1369/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minulla oli kerran ulkomaalainen tyttöystävä. Se halusi aina seksata heti kun nähtiin ja ennenkuin tehtiin mitään muuta tai lähdettiin mihinkään. Huhhuh! ei yksikään suomalainen nainen, yhtä milffiä lukuunottamatta, ole tajunnut tätä. Seksi ei pidä olla mikään palkinto vaan mahdollisuus yhteisestä nautinnosta.

Sitähän se onkin. Mutta ap tarvii tunnelmaan päästäkseen aikaa ja mukavaa yhdessäoloa. 

Me ihmiset olemme erilaisia.

Tuo yllä mainittu on yleinen ominaisuus naisilla. On toki naisia, jotka ovat erilaisia, mutta suurin osa naisista on kuitenkin samanlaisia kuin ap. Tämä ominaisuus ei häviä sillä, että löydetään joku nainen, joka onkin erilainen.

Älä yleistä, kun et voi tietää!

Vierailija
1370/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sille miehellesi, että jatka vaan sitä runkkaamista, mietitään sitä seksiä sitte syssymmällä.

Ei mikään korvaa lämmintä ihokosketusta ja jos vaimolta ei saa niin aina joku naapurinmarjukka on myös vailla lämpöä. Ilman marjaämpäriä.

Vaa kyllähän se käsi runkatessa lämpenee 🙄

Vierailija
1371/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sille miehellesi, että jatka vaan sitä runkkaamista, mietitään sitä seksiä sitte syssymmällä.

Ei mikään korvaa lämmintä ihokosketusta ja jos vaimolta ei saa niin aina joku naapurinmarjukka on myös vailla lämpöä. Ilman marjaämpäriä.

Apn miehen vonkaus ei millään liity ihokosketukseen, on kaukana halusta koskettaa.

Vierailija
1372/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä. 

Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap

5 minuutin uhraus ja loppuloma pelastettu. Tuskin olet teini joka kuvittelee miesten olevan ihania keskustelukumppaneita ilman mitään vastinetta. 

Ja sinun ikä oli?

Aika sama. 

Sillä pitiperiaatteensa ja palkinto oli: äijä lähti. Priima alku lomalle. 

Kaikilla ei ole tuollaista miestä. Kyllä minä saan miehestäni keskustelukumppanin ilman vastinetta. Tai toki mieheni vastineen sai, kun on kiinnostunu keskustelun aiheesta ja saimme vaihtaa mielipiteitä. Meidän aihe koski Ozzyn kuolemaa ja Sharonin suurta menetystä. Olemme jo sen ikäisiä, että ymmärrämme, mitä ehtoopuoli tuo tullessaan. Toki seksi on ollu yhdessä koettua, ei painostamista. 

Vierailija
1373/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kusi ja siemenneste?! Nyt kyllä meni vertaus yli hilseen 😂 

Vierailija
1374/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ap:n kertoman mukaan asiasta on keskusteltu ja ilmeisesti miehensä ei ymmärtänyt, että ap:n himot vaativat tiettyä tunnelmaa syttyäkseen. "

Mutta Ap ei vain voi ymmärtää että hänen miehensä taas toimii niin että hän tarvitsee ensin seksiä jaksaakseen sitten olla tyytyväinen ja puuhaillakseen vaimoin kanssa. Eli kyse on kahdesta erilaisesta tarpeesta joista kumpikin on sinällään ihan oikein. Ongelma on se että kumpikaan ei ymmärrä toistaan tai hyväksy sitä millainen toinen on.

Vierailija
1375/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onneksi minä olen se halukkaampi osapuoli ja ymmärrän, kun mieheni ei yhtä aktiivinen"

Tuo toimii silloin kun ero haluissa ei ole ihan valtava. Mutta jos toinen haluaa viisi kertaa viikossa ja toinen kerran kahdessa kuukaudessa ja silloinkin täysin ennakoimattomalla hetkellä niin se rassaa kyllä useimpia parisuhteita.

Enhän minä kertonut, kuin aktiivinen mieheni haluissaan on! Olen silti hyväksynyt tilanteen. 

Vierailija
1376/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
1377/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apn miehen vonkaus ei millään liity ihokosketukseen, on kaukana halusta koskettaa.

Miehen haluun liittyy ihan samalla tavalla tarve läheisyyteen ja siihen että tuntee olevansa haluttu ja hyväksytty kuin naisenkin haluun.

Ei ihme että monien parisuhde on niin vaikea kun vastakkaisen sukupuolen halu halutaan nähdä vain rumana vonkaamisena eikä minään inhimillisenä tarpeena.

Vierailija
1378/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se tuntuu melkein raiskauksesta jos itseä ei huvita, vaan suostuu vain puoliväkisin. Kuka edes haluaa harrastaa seksiä sellaisen kanssa, joka ei itse halua? Sairasta.

Eikö nämä asiat olisi hyvä käydä läpi treffeillä numero 1-3, eikä joskus 10 vuoden avioliiton jälkeen.

Eli miksi otatte jokapäiväisen rynkyttäjän, jos ette halua jokapäiväistä rynkytystä.

TämänKIN pitäisi olla aivan itsestään selvyys!

Tiiäkkö, se rakkauden alkuhuuma hiipuu jossain vaiheessa.

Vierailija
1379/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toiset ymmärtää naisen seksuaalisuudesta sen, et ei tartte kuin antaa, niin mies on tyytyväinen. Toiset taas sen, et kun nainenKIN haluaa, molemmat ovat tyytyväisiä.

Jos ja kun haluaan. Mutta kuka täyspäinen alkaa odottelemaan joka kerta niitä oikeita fiiliksiä.

Onneksi naisia on erilaisia, eikä pelkästään teitä fiilispanijoita.

Jos mun ukko olis ku duracelpupu, sais lähtiä. Onneksi minä olen se halukkaampi osapuoli ja ymmärrän, kun mieheni ei yhtä aktiivinen. Olen ollut tietoinen siitä, millainen mies minua kosii ja olen hänen kanssaan ollut naimisissa 20 vuotta. Kaikki kotityöt tehdään yhdessä. Hän kyllä suukottaa, halaa ja osaa osoittaa hellyyttä monella tavoin, monta kertaa päivässä. N55

No kuka karmeaa 55v silakkalaatikkoa kaipaisi, luultavasti myös suklaarusinat kakkosessa tarjolla?

Vierailija
1380/1396 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän minä kertonut, kuin aktiivinen mieheni haluissaan on! Olen silti hyväksynyt tilanteen. 

En kommentoinutkaa sinua vaan sitä että kaikilla ei toimi erilaiset halut kun ne halut ovat liian erilaiset ja arvaamattomat.

Jos ei koskaan tiedä että saako huomenna, ensi viikolla vai ensi kuussa niin siinä on monesti aika hankala keskittyä muuhun elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä