Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
1281/1396 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen vonkaa miestä tekemään osaansa kotitöistä esim imuroimaan niin miehet valittavat nalkuttavasta akasta.

Jos mies vonkaa naiselta seksiä niin se osoittaa että nainen ei anna riittävästi seksiä miehelle. Eli naisen pitäisi ilman haluja vaan sitten hoidella mies. 

Miksi miehen ei tarvi koskaan ottaaa vastuuta tekemisistään ? Tehdä osuuttaan kotitöistä. Ja huolehtia  siitä että viettävät naisensa kanssa aikaa muutenkin kuin seksissä. Siis käydään yhdessä kävelyllä ja hierotaan vaikka toisen hartioita (ilman että odotetaan heti päälle maksuksi seksiä). hurmata sitä naistaan välillä niin että suhde pysyy hyvänä. Ja joo vastaan ennen kysymyksiä että kyllä naistenkin pitää huomioida miestään ja tosi usein naiset laittavat miehelle tämän lempiruokaa, hierovat hartioita ym. Mutta eikö miehet koe tuollaisia asioita huomioimisena? Itse eivät tee vastaavia asioita naiselleen? 

Vierailija
1282/1396 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Tälle äijä-aloitukselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1396 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole olemassa miehiä jotka haluavat seksittömän suhteen. Huippunaisia olisi tarjolla jos ne housut vain pysyisivät jalassa.

Et tajunnut vieläkään asiaa. Ei esim ap halunnut seksitöntä suhdetta. Hän haluaa suhteen jossa on muutakin yhteistä kuin pelkästään seksi. Siis käydään yhdessä retkellä, tehdään ruokaa ja harrastetaan sitä seksiäkin yhdessä. Mutta pointti oli siinä että nainen kokee että hän on miehelle muutakin kuin seksilelu ja kodinkone.

Vierailija
1284/1396 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on ihanaa. Juuri, kun lapset lähtivät uimaan isosiskonsa kanssa, rakastelimme intohimoisesti mieheni kanssa. Eilen illalla samoin. Minä en ymmärrä, että jotkut naiset vaatii ensin sitä, tätä ja tuota, muuten taika menee pilalle. Joka kerta myös minä saa , ei pelkästään mieheni. Olemme viiskymppisiä.

Kaikki nyt vaan eivät ole yhtä seksuaalisia kuin te! 

Palstan naisista 95% ei ole.

Aika moni meistä on, kunhan pääsemme sopivaan tunnelmaan. Se onnistuu, kun ensin tehdään niitä mukavia asioita yhdessä, hyväntuulisina, ilman mitään taka-ajatuksia tai vaatimuksia.

Meillä alkaa nyt olla eka lomaviikko takana. Olen tehnyt aivan kaikkea, mitä puolisoni on halunnut minun tekevän. Seksiä on ole vongannut ainoakaan päivänä vaikka oikeasti panettaa jo ihan s..tanasti. Aamulla sitten kokeilin onneani ja vastaus oli, että en jaksa aamuisin. No et tunnu jaksavan kyllä muinakaan vuorokauden aikoina vastasin ja painuin suihkuun. Mun mitta tuli nyt täyteen tätä yksipuolista haluamista. Varasin hotellihuoneen Porista sekä Tukholman risteilyn itselleni. En aion jatkaa tämmöstä lomailua enää päivääkään. Loppu loman lomailen ihan itsekseni. 

Puoliso tietty veti herneen nenäänsä, kun kerroin omista lomasuunnitelmista. Kukaan jaksa tollasta leikkiä. Tee sitä, niin katsotaan ehkä sen jälkeen. No minä en jää nyt katsomaan. Lomalta palatessani en kyllä aio vihjatakaan mitään seksiin liittyvää ja taidan kertoa olevani poikamies. Otan tässä nyt viikon tuumaustauon. Tätä on jatkunut nyt jo liian pitkään. Jos ei kerran halua löydy, niin turhaahan tämä sitten on.

Vierailija
1285/1396 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut aloituksessa vonkauksesta. Puhutko miehesikin kanssa seksistä yhtä seksinegatiivisilla termeillä? Hän siis teki aloitteen (joita kaikesta päätellen sinä et tee, ja joita parisuhteessa kuitenkin jommankumman pitää tehdä, jos ajatelaan että jossain vaiheessa on myös seksiä). Ei hän tehnyt mitään väärin. Ihan niinkuin sinäkään et tee väärin, jos kaipaat yhteistä tekemistä.

Sinä myös sanoit: "Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää."

Ei ne seksihalut kuule marjastamalla ja kalastamalla yhtäkkiä herää. Yhteistä tekemistä toki tarvitaan, niinkuin seksiäkin, mutta tämä oli sinänsä todella huono ehdotus aasinsiltana seksihalujen herääm

Me ei edelleenkään tiedetä, miten se peitto on ennen lomaa ja arjessa muuten heilunut. Ap ei sitä kerro. Ja arvaan kyllä syyn siihen.

Vierailija
1286/1396 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa ei pidä pihdata. Se on henkistä väkivaltaa kun nainen pihtaa. Seksillä ei pidä kiristää että pitää muutaki tehdä. Lomalla pitääkin naida eikä se seksi kestä kuin vartin korkeintaan ja sitten voi tehdä jotain muuta.

Kuule. Yksikään nainen vapaaehtoisesti ja vastikkeetta ei suostu seksiin, johon mies lähtee ajatuksella, että se on korkeintaan vartin (oikeasti korkeintaan kolme minuuttia), että hän hoitelee omat tarpeensa siitä vaan nopeasti. 

Kuule sinä. Mun puoliso lähti hommaan meidän ekana lomailtana. Ja ihan omasta tahdostaan. Kävi sängylle kontilleen ja sanoi, että tätähän sinä halusit. Herkullinen pylly silmieni edessä ja kiiltelevä vako jalkojen välissä. Vartti siinä joo meni ja molemmat oltiin maalissa. Näitä onkin s

Tuollaiset miehet ovatkin erittäin onnellisia suhteessaan. Ei tartte elää vitutuksessa, kun vonkaamallakaan ei saa. Olisi elämä kyllä aika hanurista, jos mies saa aina olla se, joka virittelee naisen haluja kohdilleen. Eipä ihme, että moni mies kalastaa tai moottoripyöräilee.

Vierailija
1287/1396 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on ihanaa. Juuri, kun lapset lähtivät uimaan isosiskonsa kanssa, rakastelimme intohimoisesti mieheni kanssa. Eilen illalla samoin. Minä en ymmärrä, että jotkut naiset vaatii ensin sitä, tätä ja tuota, muuten taika menee pilalle. Joka kerta myös minä saa , ei pelkästään mieheni. Olemme viiskymppisiä.

Suurin osa ihmisistä on. Paitsi AP.n kaltaiset. Siinä sitten kumppani kärsii seksittömyydestä. 

Vierailija
1288/1396 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa niin tutulta. 

Meillä ollaan kans ihan pienestä murjottamassa, eikä pystytä tekee yhtään mitään vaan ollaan ihan lamaantuneita.

Ja en ole mikään pihtaaja. Olisi vaan kiva kun itsekin saisi tarpeet tyydytetyksi, juuri tuolla, että mies olisi läsnä arjessa ja lomalla.

Nyt tuntuu juurikin tuolta, et miehen tarpeet on nro 1 ja sit jos viittii niin naisen.

Mistä teitä sikiää? Meillä ei edes kesäkuumalla käy mielessäkään seksi. Mies kattoo olokkarissa telekkaria, minä makaan puhelin kädessä makkarissa. Asiasta tehen tuli mies just suukon antamaan poskelle ja meni takaisin. Poikaki tuossa käväsi moikkaamassa. Kyllä tässä kelpaa. 

Me just miehen kanssa tarkasteltiin pitkään. On kuuma ja tuli hiki, mutta suihkussa puhdistuu. Oli meillä seksiä aamullakin (kello on nyt 12). Ja eilen illalla. Kolmatta kertaa tuskin tälle päivää enää jaksetaan. 

On kesä, on loma ja lapset pois kotoa. 

Vierailija
1289/1396 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne hiekkap.ollut on tällä palstalla. Onneksi. Ne halukkaat naiset on tuolla oikeassa maailmassa. Näin ainakin haluan ajatella, naisena 

Ihan hirveää kuinka tässäkin ketjussa vähätellään halukasta naista joksikin luonnonoikuksi

Vierailija
1290/1396 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIinpä. Tuolla kommentoijanaisella, joka haluaa seksiä missä ja milloin vain, on tasan varmasti liikaa testosteronia ja esim akne. Kun hän aikanaan kärsii lapsettomuudesta, menee vihdoin tutkimuksiin, hänellä todetaan polykystiset ovariot.

No ei nyt sentään. Olen yli nelikymppinen, minulla on useampi lapsi. Vaihdevuosista ei ole vielä merkkiäkään ja munasarjat ja muu hedelmällisyys on edelleen normaalia. Ovuloin yhä ja kierto on säännöllinen. Tämä itseasiassa selvisi erään toisen tutkimuksen yhteydessä. 

Aknea minulla ei ole koskaan ollut, enkä nyt oikein liialliseen testosteroniinkaan usko. 

Hormonaalista ehkäisyä en käytä, ihan siksi, että se vie halut. 

Olen tuo joka alunperin sanoi että voi olla hitunen enemmä

Ja varmaan just silloin, kun mies ei ole paikalla.

Vierailija
1291/1396 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että naiset, jotka annostelevat seksiä palkintona, eivät saa itse siitä paljoakaan. Eipä se silloin ole ihme, ettei oikein huvita.

Ei sitä annostella eikä se ole palkinto. Nainen tarvitsee sopivan tunnelman, jotta halut heräävät. Ei hän tee sitä tahallaan, vaan se on osa biologiaa.

Höpö höpö. Tätä teoriaa ei tunne kuin palstapihtarit

Vierailija
1292/1396 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni meistä on, kunhan pääsemme sopivaan tunnelmaan. Se onnistuu, kun ensin tehdään niitä mukavia asioita yhdessä, hyväntuulisina, ilman mitään taka-ajatuksia tai vaatimuksia.

Meillä alkaa nyt olla eka lomaviikko takana. Olen tehnyt aivan kaikkea, mitä puoliso

Mä tein vajaa kaksi vuotta samalla tavalla. Juuri lomien jälkeen. Tuli mitta täyteen just tota samaa peliä.

Nyt puolisona on nainen, joka osaa ja kykenee näyttämään halunsa. Ei ole enää tota s..tanan rulettia pyörimässä. Ehkä, jos ja mahdollisesti. Kunhan ensin vaan teet sen, mitä minä haluan. Etkä sano mitään väärää tai oikeaa väärällä tavalla. Voi v.ttu, millasta miinakentällä elämistä tuo oli.

Halusin jaksaa uskoa ja yrittää, mutta mikään hullu en sentään ole. Jos nainen ei ymmärrä pitää miehestään kiinni niin etsimään uutta. Kyllä näitä täyspäisiä naisia on vaikka kuinka paljon. Vaikka palstaa lukiessa voisi jo muutakin luulla.

Vierailija
1293/1396 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä alkaa nyt olla eka lomavii

Mä tein vajaa kaksi vuotta samalla tavalla. Juuri lomien jälkeen. Tuli mitta täyteen just tota samaa peliä.

Nyt puolisona on nainen, joka osaa ja kykenee näyttämään halunsa. Ei ole enää tota s..tanan rulettia pyörimässä. Ehkä, jos ja mahdollisesti. Kunhan ensin vaan teet sen, mitä minä haluan. Etkä sano mitään väärää tai oikeaa väärällä tavalla. Voi v.ttu, millasta miinakentällä elämistä tuo oli.

Halusin jaksaa uskoa ja yrittää, mutta mikään hullu en sentään ole. Jos nainen ei ymmärrä pitää miehestään kiinni niin etsimään uutta. Kyllä näitä täyspäisiä naisia on vaikka kuinka paljon. Vaikka palstaa lukiessa voisi jo muutakin luulla.

Se voi tuntua miinakentältä, jos ainoa tavoitteesi on saada seksiä. Kun pingotat, se näkyy ja puolisosi sulkeutuu kuoreesi ja silloin et ainakaan onnistu saamaan häneltä seksiä. Harvempi nainen kiihottuu tuollaisesta painostavasta ilmapiiristä. Toki alussa sitä tuskin on ollut, eli vika on ollut joko siinä, että hormonaalinen ehkäisy on vienyt naiselta halut kokonaan, tai sitten siitä, ettet kertakaikkiaan osannut vietellä naista. Toisaalta jos kerran sait hänet ryhtymään suhteeseen, niin ainakin silloin osasit.

Vierailija
1294/1396 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasia, että vikaa ei tarvitse etsiä naisesta!

Vierailija
1295/1396 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan tajua mikä siinä seksissä on niin vaikeaa. Hoida alta pois ja ehkä siinä samalla alkaa huvittaakin. 

Jospa ap ei saa siitä mitään itse? Kun saa, niin haluaa kyllä 

Vierailija
1296/1396 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toiset ymmärtää naisen seksuaalisuudesta sen, et ei tartte kuin antaa, niin mies on tyytyväinen. Toiset taas sen, et kun nainenKIN haluaa, molemmat ovat tyytyväisiä.

Vierailija
1297/1396 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toiset ymmärtää naisen seksuaalisuudesta sen, et ei tartte kuin antaa, niin mies on tyytyväinen. Toiset taas sen, et kun nainenKIN haluaa, molemmat ovat tyytyväisiä.

Jos ja kun haluaan. Mutta kuka täyspäinen alkaa odottelemaan joka kerta niitä oikeita fiiliksiä.

Onneksi naisia on erilaisia, eikä pelkästään teitä fiilispanijoita.

Vierailija
1298/1396 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin kanssa ton odottelun ja aloin pelaamaan samoilla säännöillä. Nyt vaan odottelen, että minua kohdellaan kuten haluan ja tullaan pyytämään seksiä. Katsotaan sitten millaisella päällä satun olemaan juuri sillä hetkellä.

Miksi mulla ja naisella pitäisi olla eri pelisäännöt. Ole herkkä ihminen minäkin. Nimittäin tästä eteenpäin.

Vierailija
1299/1396 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun haluaan. Mutta kuka täyspäinen alkaa odottelemaan joka kerta niitä oikeita fiiliksiä.

Onneksi naisia on erilaisia, eikä pelkästään teitä fiilispanijoita.

Jos jäät odottelemaan laittamatta itse tikkua ristiin, niin saatkin odotella lopun ikääsi. Ap sanoi, miten hänen halunsa saa heräämään. Miehensä ei viitsinyt tehdä asialle mitään, vaan alkoi mököttää, kun ap ei simsalabim alkanut haluta, kun mies töksäyttä, että pantaisiinko.

Vierailija
1300/1396 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksuaaliset halut ei kohtaa, se on vaikea yhtälö. Mun kokemus miehistä on, että miehet pääsääntöisesti eivät halua naisesta kumppania kaikkeen tekemiseen ja seuraa, muuta kuin sitä seksiseuraa. Mies haluaa naisen seksiä varten. 

Kyllä siinä halut vähitellen menee kun toinen vonkaa vaikka olet sairaana tai väsynyt, ja jos suostut pikaseksiin vastoin tahtoasi alkaa ruikutus siitä, että sinunkin olisi pitänyt haluta! Jos vieläkin suostut ja alat teeskennellä (mitä miehet ei koskaan osaa erottaa), alkaa valitus siitä, että pitäisi olla aina jotain uutta ja erilaista, perus pikaseksi ei näille Playboy Late Nightin pilaamille kermapärseille kelpaa.

No, nyt ukko on hakenut eroa. Ehkä minäkin sitten saan vielä pikaseksiä, josta itse pidän, enkä mistään tuntikausia kestävistä lääppimissessioista erektiovaikeuksisen äijän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi