Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
1141/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastin viimeksi tänään seksiä vaikka mieluummin olisin mennyt kauppaan. Se ei ole vastentahtoista koska rakastan miestäni. Tietyssä määrin saan halut tarpeeksi heräämään ja otan sen läheisyytenä ja rakkautena, iholla olemisen hetkenä. Onneksi haluttaa välillä paljon mutta enää näin keski-iässä ehkä 2-4 krt kuussa ja kyllä meillä 2 krt vko keskimäärin seksiä on. 

Millainen mieheni sit on mulle? Koska hän ei elä puutteessa, hän ei lataa mitään odotuksia hotelliyölle tai mökkilomalle ja tekee kanssai tyytyväisenä asioita, jutellaan, hierotaan, saunotaan, kokataan. Ei hän halua jalkojani aina hieroa, mutta tekee sen pari krt viikkoon ainakin koska se on mulle tärkeää.

Seksi on miehille tosi tärkeä asia (poissulkien matalan teston ukot). Kun se puoli on kunnossa, sujuu yleensä normaalin ihmisen kans muutkin kuviot hyvin.

Vain omaa käytöstään voi muuttaa, ei toisen. Siksi jos olisin ap tekisin vaikka puolen vuoden kokeilun. Seksi säännöllistä, ei miehen arvostelua, sitten varovasti niitä ehdotuksia yhteisistä tekemisistä, alkaako asiat muuttua? Voi olla ettei, mutta jos et muuta mitään on 100% varmaa ettei mikään muutu.

Vierailija
1142/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP varmaan nyt aikalailla ohittaa tässä aiemman historian, kun puhuu vain omasta kulmastaan.

Ettei vaan olis käyny niin että on aiemmin menty AP:n tekemisen ja halujen mukaan ja se seksi on silti jäänyt välistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten jos on jäänytkin välistä. Ei avioseksi ole mikään pakkolaki, talibaaneilla yms  varmaan on ,mutta olin jotenkin kuvitellut että suomi-mies ei ole samanlainen naisten pakko panija, mutta olen tainnut olla väärässä,huh huh.

Vierailija
1144/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten jos on jäänytkin välistä. Ei avioseksi ole mikään pakkolaki, talibaaneilla yms  varmaan on ,mutta olin jotenkin kuvitellut että suomi-mies ei ole samanlainen naisten pakko panija, mutta olen tainnut olla väärässä,huh huh.

Tarpeeks monta kertaa kun antaa ymmärtää, mutta ei sit kuitenkaan ymmärrä antaa, ni hankalaksihan menee ja ymmärrettävästi alkaa vituttamaan.

Vierailija
1145/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen antaa seksiä miehelle vaikka ei halua ja mies ei sittenkään lähde soutamaan ym. Möllöttää omissa jutuissaan kunnes taas painetta ja tulee ne purkamaan ? Ei siinäkään ole mitään takuuta että seksin jälkeen mies olisi huomaavainen ym.

Kandee hei ihan kokeilla käykö näin tosielämässä, vai vaan pihtaajan päässä.

Vierailija
1146/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ovat halveksivinaan ma mmuja, etenkin varoittelevat naisia ja omia tyttäriäkin  siitä, miten heitä kohdellaan tietyissä uskonnoissa tai kulttuureissa. Tällä palstalla nyt kyllä oikeasti  avautuivat silmät, mitä meidän omat miehet oman maan naisistaan ajattelevat. Jopas jotakin, mutta yritän ajatella että kuitenkin pieni vähemmistö (ehkä) miehistä ajattelee näin, kun on onneksi omassa elämässä saanut kohdata ihan perinteisiä herrasmiehiäkin, joille on kunnia asia kohdella omaa rakastaan kauniisti ja kunnioittavasti, huolimatta siitä onko sitä vai eikö ole ja kuinka usein.

Vierailija
1147/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap. vielä tavoitettavissa ?

Miten nyt menee ?

Vierailija
1148/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vaikuttaa narsistilta. Tai ainakin alistaa ja manipuloi sinua. Henkisen väkivallan muoto. Ei tuollaista tarvitse sietää. Exäni oli samanlainen. Onkin ex.

Vierailija
1149/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on totta. Joustaminen on aina hyvä ratkaisu. Ilman joustoa pysytte umpikujassa, mikä vain syvenee. Mahdollisesti miehesi vapautuu keskustelemaan yms, kun olette ensin olleet fyysisessä läheisyydessä. ;uistan lukeneeni, että seksi saa miehen avautumaan ja saa aikaan tunteita. Joustavuus, ei niin että kumpikaan ei väistä, joustava väistää.

Vierailija
1150/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaan naisen sanoja-

Vierailija
1151/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi vaikuttaa narsistilta. Tai ainakin alistaa ja manipuloi sinua. Henkisen väkivallan muoto. Ei tuollaista tarvitse sietää. Exäni oli samanlainen. Onkin ex.

Minusta se suhteessa seksin ostattaja on selvä narsisti, jonka mielihalujen mukaan sitten muiden pitäisi toimia.

Vierailija
1152/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepintaisesti ja ehdottomasti et halua miellyttää miestäsi. Hyvä pohja suhteelle...

No eihän se mieskään halua miellyttää naistaan mitenkään.

Vierailija
1153/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kuinka naiset aina suuttuvat kun ensin kiristää miestä seksillä jonka jälkeen mies suuttuu. Todistaa vain sen että joka nainen on maksullinen kun nainen kiristää itselleen maksun ennen kun suostuu seksiin. Maksuhan se huomiointi, palveluksia ja lahjonta on mitä naiset vaatii maksuksi ennen kun suostuu seksiin. Harmi vaan kun täällä ei saa puhua tuommoisesta naisesta oikealla nimellä ettei naiset pahoita mieltään vaikka itse naiset itsestään maksullisen tekee

Ei se ole maksu. Et ymmärtänyt ollenkaan, mistä on kyse. Naisen halu syttyy siitä, että hän kokee olonsa turvalliseksi ja hyväksytyksi. Siinä kohtaa nainen haluaa ja jos mieskin haluaa, niin seksiä harrastetaan. Eli jos mies todella haluaa seksiä, kannattaa pienin elein saada nainen kokemaan olonsa hyväksytyksi, siis kokonaisena ihmisenä.

Vierailija
1154/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen pakkopanija, jos seksiä ei ole edes ollut 😅

Vierailija
1155/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kuinka naiset aina suuttuvat kun ensin kiristää miestä seksillä jonka jälkeen mies suuttuu. Todistaa vain sen että joka nainen on maksullinen kun nainen kiristää itselleen maksun ennen kun suostuu seksiin. Maksuhan se huomiointi, palveluksia ja lahjonta on mitä naiset vaatii maksuksi ennen kun suostuu seksiin. Harmi vaan kun täällä ei saa puhua tuommoisesta naisesta oikealla nimellä ettei naiset pahoita mieltään vaikka itse naiset itsestään maksullisen tekee

Ei se ole maksu. Et ymmärtänyt ollenkaan, mistä on kyse. Naisen halu syttyy siitä, että hän kokee olonsa turvalliseksi ja hyväksytyksi. Siinä kohtaa nainen haluaa ja jos mieskin haluaa, niin seksiä harrastetaan. Eli jos mies todella haluaa seksiä, kannattaa pienin elein saada nainen kokemaan olonsa hyväksytyksi, siis kokonaisena ihmisenä.

Onneksi tämä ei ole mikään 100% totuus, joka koskee ihan jokaista naista.

Vierailija
1156/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut huomanneet, mitä pitkässä suhteessa olevat ovat ehdottaneet. Että kuvitteellinen AP olis antanut jotain kuvitteelliselleen miehelleen.

Sitten sinkut ovat sanoneet, että mitään ei tarvitse antaa.

Saat te nyt kiinni ajatuksestani?

Vierailija
1157/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä harrastin viimeksi tänään seksiä vaikka mieluummin olisin mennyt kauppaan. Se ei ole vastentahtoista koska rakastan miestäni. Tietyssä määrin saan halut tarpeeksi heräämään ja otan sen läheisyytenä ja rakkautena, iholla olemisen hetkenä. Onneksi haluttaa välillä paljon mutta enää näin keski-iässä ehkä 2-4 krt kuussa ja kyllä meillä 2 krt vko keskimäärin seksiä on. 

Millainen mieheni sit on mulle? Koska hän ei elä puutteessa, hän ei lataa mitään odotuksia hotelliyölle tai mökkilomalle ja tekee kanssai tyytyväisenä asioita, jutellaan, hierotaan, saunotaan, kokataan. Ei hän halua jalkojani aina hieroa, mutta tekee sen pari krt viikkoon ainakin koska se on mulle tärkeää.

Seksi on miehille tosi tärkeä asia (poissulkien matalan teston ukot). Kun se puoli on kunnossa, sujuu yleensä normaalin ihmisen kans muutkin kuviot hyvin.

Vain omaa käytöstään voi muuttaa, ei toisen. Siksi jos olisin a

Mistä teit johtopäätöksen, että ap on arvostellut miestä? Vastentahtoisen seksin harrastaminen ei mielestäni ole kannatettava ajatus myöskään,

Vierailija
1158/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muut huomanneet, mitä pitkässä suhteessa olevat ovat ehdottaneet. Että kuvitteellinen AP olis antanut jotain kuvitteelliselleen miehelleen.

Sitten sinkut ovat sanoneet, että mitään ei tarvitse antaa.

Saat te nyt kiinni ajatuksestani?

Kuvaa ehkä sitä, että he, jotka eivät halua harrastaa seksiä vasten tahtoaan ovat sinkkuja? Eikö ole ihan loogista. 

Vierailija
1159/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap. vielä tavoitettavissa ?

Miten nyt menee ?

Mies häipyi mökiltä. Sanoi viettävänsä loppu loman ilman minua.

Ap

Vierailija
1160/1396 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avautuukohan AP ensi kerralla syyslomalla vai meneekö ihan Joululomaan asti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän