Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
1121/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt edes se 10 min kestää miehen haluja sinua kohtaa.

Jos minun mieheni edes vihjaisi, että minun tulee vaimona "kestää 10 min miehen haluja" eli siis käytännössä tarvittaessa toimia hänen pikarunkun alustana vaikken itse ole seksituulella, niin nousisin siitä paikalta ja kävelisin ovesta ulos taakseni katsomatta

Sen verran vakavasta asennevammasta on kyse

Tämä mies varmaan raiskaisi vaimona, jos siitä ei tulisi mitään seurauksia

Yllättävän kauanhan kesti että raiskaus avioliitossa oli ylipäätään rikos... kertoo jotain tiettyjen miesten asenteista :(

Vierailija
1122/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla katosi halut eksäni kanssa, eksäni kuulostaa juuri samanlaiselta kuin ap:n mies. Ei liiennyt arvostusta tai yhteistä aikaa, ja kuvitteli että suhteeseen kuuluu aina seksi ilman mitään vaivannäköä. Halut siis katosivat aivan täysin.

Mitä hemmetin "vaivannäköä" seksiin tarvitaan paitsi puuskutusvoimaa? Sinä ajattelet just niin kuin joku täällä sanoi, että suomi-naiset ajattelee seksiä palkintona, jonka ne antaa miehelle hyvästä käytöksestä. Ei siksi että itse haluaisi (tai osaisi) nauttia seksistä. nainen 68 v

Ei sitä vaivannäköä varsinaisesti seksiin tarvita, seksi on mukava sivutuote, vaivannäköä tarvii parisuhteen ylläpitämiseen.

Jos parisuhde on hyvässä jamassa niin seksiäkin riittää. Jos taas ei, niin seksi hiipuu. 

jos parisuhde tarvitsee "vaivannäköä" ja seksi on "mukava sivutuote", niin eipä ole suhde vahvalla pohjalla. 

-m55, 31 vuotta suhteessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai naisen pidä käyttäytyä kuin äiti tai rakastajatar. Ihme jaottelua. OLE VAIMO!

Kuka teillä tekee ns miestentyöt? Pesee auton, vaihtaa talvirenkaat, huolehtiin vuotavista hanoista, siivoaa autotallia ja muuta ns miehistä työtä. Mies ehkä ajattelee että ruuan valmistaa se joka osaa SEN parhaiten. Päästätkö edes miestä keittiöön vai haukutko heti ette osaa...

Ja että mies lähtisi heti mökillä jonnekin soutelemaan...menkää vaikka uistelemaan niin on joku fuktio sille hommalle. (Ja katsele itse vähemmän amerikkalaisia romanttisia elokuvia.)

Ja anna sitä pimpulaa kun mies haluaa niin sinulla on iloinen mies. Ja ei sitä seks iä palkaksi tai palkinnoksi vaan  ihan rakkaudesta lajia kohtaan.

Tajuatko mitä kirjoitettiin. Mies makaa sohvalla. Ei pese autoa ym.

Miksi mies ajattelisi että esim ruuanlaitto, siivous, pyykit ja lastenhoito kaikki se on vaimon vastuulla koska vaimo osaa ne parhaiten? Ja jos siltä tuntuu niin eikö olisi jo aika opetella tekemään asioita. Vaikka tehdä yhdessä vaimon kanssa sitä ruokaa. Olisi yhteistä tekemistä, vaimolla olisi keveämpää kun ei tarvitse yksin tehdä kaikkea jolloin vaimo voisi paremmin ja tiedä vaikka haluaisi seksuaalisesti puolisoaan. 

Miksi ihmeessä vaimon kuuluisi antaa seksiä koska on vaimo. Eihän mieskään käyttäydy kuin mies ja hoida osaansa perheen kotitöistä ym. Miksi haluaisi miestä jota näkee yleensä vain sohvalla makaamassa. Tällä palstalla haukutaan naiset jotka lihoo kun pitää miehen mieliksi pysyä hoikkana ym. Mutta miehelle pitäisi tarjota seksiä vaikka tämä ei tee mitään perhe-elämän eteen. Ja se ei tarkoita että se seksi olisi palkinto vaan se on osa normaalia perhe-elämää kuten se yhdessäolo ja kotityötkin. Mutta monet naiset eivät halua miestä joka kohtelee heitä kuin palvelijaansa. Monet naiset haluavat tasa-arvoisen suhteen jossa kaikki voivat hyvin ja jossa tehdään asioita yhdessä muutakin kuin sängyssä.

Vierailija
1124/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla uninen mies vieressä, jonka saa herättää pikku hiplailulla. Ei siihen halujen heräämiseen muuta tarvita.

N50, kohta 30v yhdessä

Vierailija
1125/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voisi sanoa että puuhatkaa, tulee molemmilöe hyvä mieli vaikkei sinua kiinnosta. Täällä ainaki paremman osapuolen halut palaa aina takaisin kun vain päätetään puuhastella. Mielihyvää kun alkaa erittyä nii sit mennään ja tosiaan nopeakin riittää. Ehkä se ukkosi sitte haluaa lähteä kanssasi helteeseen paarmojen syötävänä kerämään niin ylikypsiä marjoja. Tai sitten ette vain sovi toisillenne kun teidän odotuksenne lomasta eivät kohtaa. 

Ensimmäine  ohje olisi että jätä tämä palsta hyvissä ajoin. Täältä et saa mitää  hyvää ja tämänkin ajan kun olisit käynyt jo miehesi kanssa makkarissa tai yksin mustikassa olisit säästänyt.

Vierailija
1126/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun mieheni edes vihjaisi, että minun tulee vaimona "kestää 10 min miehen haluja" eli siis käytännössä tarvittaessa toimia hänen pikarunkun alustana vaikken itse ole seksituulella, niin nousisin siitä paikalta ja kävelisin ovesta ulos taakseni katsomatta

Myöskään sinun asenteesi ei ole ihan OK, jos tuollaisesta ottaisit eron.

Vierailija
1127/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai raiskausehdotuksesta? Kas, sitten olen erittäin mielellään asennevammainen.

Vierailija
1128/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttäviä nuo vonkaajamiehet. Seksihalujen varmin tappaja on juuri tuollainen vonkaaminen ja painostaminen.

Ei sekään niin kivaa ole jos mies ei enää yhtään koskaan enää vonkaa. Niinkin voi kuulemma käydä. 

Mun mielestä se olisi ihanaa ja helpotus!

Vierailija
1129/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oman puolison kanssa normaalin mukavan ajan viettäminen ja normaali ystävällinen käytös tuntuu vaivannäöltä, se puoliso ansaitsee jotain huomattavasti parempaa

Vierailija
1130/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä kuulostat ap todella raskaalta ihmiseltä. 

Sä kuulostat todella kusipäiseltä ihmiseltä.

Vierailija
1131/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa. Halut ei kohtaa.

Vierailija
1132/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on, koska silloin mies on narsisti, psykopaatti tai muu vastaava päästään viallinen esineellistäjä eikä suhde muutenkaan ole hyvä. 

Vierailija
1133/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin tämän palstan miehet on tosiaan yksinkertaisia pällejä. Ällöttäviä. Teidän aivonne ovat valahtaneet alapäähän. En ihmettele jos nuoret naiset eivät  halua enää pariutua. Ovat vissiin lukeneet tätäkin palstaa ja ymmärtäneet mitä ne miespuoliset oikeasti  haluavat eli ei ainakaan oikeaa parisuhdetta kiintymyksellä ja rakkaudella höystettynä vaan pelkkää reikäpatjaa. Ehkä teidän kannattaa vaan  hankkia se teko-pillu , saa varmaan ostaa ihan temusta. 

Vierailija
1134/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin tämän palstan miehet on tosiaan yksinkertaisia pällejä. Ällöttäviä. Teidän aivonne ovat valahtaneet alapäähän. En ihmettele jos nuoret naiset eivät  halua enää pariutua. Ovat vissiin lukeneet tätäkin palstaa ja ymmärtäneet mitä ne miespuoliset oikeasti  haluavat eli ei ainakaan oikeaa parisuhdetta kiintymyksellä ja rakkaudella höystettynä vaan pelkkää reikäpatjaa. Ehkä teidän kannattaa vaan  hankkia se teko-pillu , saa varmaan ostaa ihan temusta. 

Siinähän tulee bonuksena se, että se on aasialainen 🙈😂

Vierailija
1135/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoliyhteys kerran päivässä aamuin illoin pitää mielen virkeänä.

Vierailija
1136/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan tajua mikä siinä seksissä on niin vaikeaa. Hoida alta pois ja ehkä siinä samalla alkaa huvittaakin. 

mies vaihtoon, jos ei yhtään kiinosta muu, kuin omat halut

Vierailija
1137/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aika kokematon, kun eka pitkä seurustelu (ja myöhemmin pitkä liitto) alkoi. Naisella oli hyvin ahkera ja tunnollinen, mutta armottoman kontrollifriikki isä. Mistä luulen olevan peruja tiukat periaatteet ja tinkimättömät säännöt.

Muistan kun seurustelun alkuvaiheessa ajeltiin kavereiden kanssa ja ohimennen sanoin, ettei meillä voida harrastaa seksiä, mikäli tiskipöydällä on tiskejä. En kokemattomuuttani osannut sanomaani mitenkään kyseenalaistaa, mutta kaverit katsoi ensin toisiaan, sitten mua takapenkille ja sanoivat "JUOKSE!"

Tuo on liki 30v takaakin jäänyt mieleen, että olisi tuolloin pitänyt arvata tämän johtavan ennen pitkää vain uusiin koirankoulutusmetodeihin. Ja juosta.

Vierailija
1138/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä. 

Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap

Periaatteessa kyllä, koska sitten mies olisi ollut sinua kohtaan toisenlainen. Mutta eipä se silti tarkoita, että sun olisi pitänyt tehdä niin.

Vierailija
1139/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin aika kokematon, kun eka pitkä seurustelu (ja myöhemmin pitkä liitto) alkoi. Naisella oli hyvin ahkera ja tunnollinen, mutta armottoman kontrollifriikki isä. Mistä luulen olevan peruja tiukat periaatteet ja tinkimättömät säännöt.

Muistan kun seurustelun alkuvaiheessa ajeltiin kavereiden kanssa ja ohimennen sanoin, ettei meillä voida harrastaa seksiä, mikäli tiskipöydällä on tiskejä. En kokemattomuuttani osannut sanomaani mitenkään kyseenalaistaa, mutta kaverit katsoi ensin toisiaan, sitten mua takapenkille ja sanoivat "JUOKSE!"

Tuo on liki 30v takaakin jäänyt mieleen, että olisi tuolloin pitänyt arvata tämän johtavan ennen pitkää vain uusiin koirankoulutusmetodeihin. Ja juosta.

Aivan näin. Kyllä naisetkin osaa kyykyttää. Ja mitä kivempi mies sen helpommin.

Vierailija
1140/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ei seksiä vonkaa kuin joskus. Mökillä mies painuu kalaan ensimmäiseksi ja tekee kaikkea muuta. Joskus sanoo suoraan aletaanko naimaan jos ei olla kolmeen päivään naitu. Ei miehelläni seksi ole ekana mielessä.joten voin kyllä rentoutua ja tehdä omiakin juttuja. Uidaan, saunotaan ja minä soudan kun mies nostaa kalaverkkoja ja sitten perataan yhdessä kalatkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä