Voiko naapurin Pekalta todella lainata tiskiainetta?
Noin vain pokkana?
Mitäs jos naapurin Pekka ei lainaa?
Kommentit (54)
Päivän filosofinen kysymys. Mietipä sitä!
Pekan viimeiset pesuaineet lähtee. Millä Pekka itse pesee astiansa?
Aina voi kysäistä, jos ei lainaa, niin sitten ei.
Lainaisin jos pistäisit nätti hamosta päälle ja lepertelisit vähän.
Kunhan muista palauttaa. Muuten voi käydä niin, ettei ensi kerralla lainaakaan.
Röyhkeä kakara, kun kehtaa viimeiset tiskiaineet ottaa.
Minusta olisi vain hauskaa, jos naapurin pikkupoika tulisi lainaamaan tiskiainetta tai vaikkapa kananmunan. Ennenhän tehtiin noin, jos naapuri oli tuttu puolin ja toisin ja lainaus palautettiin myöhemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekan viimeiset pesuaineet lähtee. Millä Pekka itse pesee astiansa?
Luuletko tosiaankin näitä demariämmiä kiinnostaa vittujakaan jääkö pekalle sen enempää tiskiainettakaan kuin rahoja?😂
Näiden mielestä kaikki pekan oma kuuluu niille.
Hui! Politiikka tuli tällaiseenkin keskusteluun...
Pekka osaa varautua, kaapissa on täysi pesuainepullo joka nyt otetaan käyttöön ja seuraavalla kauppareissulla Pekka ostaa uuden pullon reserviin. Pesuaineen lainaajalla tuskin on edes aikomusta oppia mitään tapauksesta tai palauttaa lainaamansa pesuainetta.
Vierailija kirjoitti:
Pekan viimeiset pesuaineet lähtee. Millä Pekka itse pesee astiansa?
Tämähän se on. Suosittelen käymään siinä lähikaupassa hakemassa pesuainetta kun pesuaine loppuu. Mun naapuri halusi juoda kaikki mun kahvit. Kävi lainaamassa jatkuvasti, mutta koskaan se ei palauttanut mitään lainaamaansa.
Kerran se halusi mun kahvimyllyn(sähköllä toimiva), jolla jauhan pavuista suodatinkarkeaa kahvia. Silloin kysyin, että milläs minä itselleni sitten jauhan pavut.
Samoin yks työkaveri pyysi autoani ulkomaan reissua varten. Minä siltä kysyin, että milläs minä sitten kuljen?
Vierailija kirjoitti:
Lainaisin jos pistäisit nätti hamosta päälle ja lepertelisit vähän.
Ooon mies.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi vain hauskaa, jos naapurin pikkupoika tulisi lainaamaan tiskiainetta tai vaikkapa kananmunan. Ennenhän tehtiin noin, jos naapuri oli tuttu puolin ja toisin ja lainaus palautettiin myöhemmin
Nykyään ne lainailijat eivät palauta mitään. Mun naapuri ei palauttanut pesujauhetta, kahvia, margariinia, jauhoja, kananmunia, leivinpaperia, eikä mitään muutakaan lainaamaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaisin jos pistäisit nätti hamosta päälle ja lepertelisit vähän.
Ooon mies.
HMPH!
Parempi jopa!🤔
Jospa Pekka onkin lapsen isä. Lapsi vaan ei tiedä sitä.
Se ei ole naapurin Pekalta, vaan naapurin Pekkalta, kuten lapsi niin epäsuomalaisesti mainoksessa lausuu...
Pekka antaa aina.