Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
1101/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allun alteregot täällä juttelee itselleen, ja koittaa manipuloida naisia ajattelemaan että jos seksiä ei irtoa niin nainen on huono ja viallinen. 

Huvittaa tämä uhkailu, jos nainen ei miehen vonkauksille lämpene:  nainen jää yksin, mies käy vieraissa, mies ostaa maksullista seksiä. 

Jä TÄLLÄ sitten kuvitellaan naisten lämpenevän 😂😂😂😂😂

Vierailija
1102/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, jos olet vielä yhdessä tuollaisen ketjussa kuvatunlaisen miehen kanssa, eikä sinua huomioida sängyssä niin ala keskeyttää yhdyntä juuri siinä kohtaa, kun miehestä alkaa tuntua hyvältä. Saavat sitten miettiä, mitä vaivannökö tarkoittaa. 

Niin tai hei, eroa ja hoidata tunneongelmasi. Kuka hullu oikeasti on tuollaisessa suhteessa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että jatkossa aloittaja menee kesälomalla yksin kesämökille ja aloittajan mies jää kotiin. Pahimmat riidat tulevat usein juuri loma-aikoina. Puolisoiden ei kannata lomailla yhtä aikaa, vaan kesälomat ja talvilomat pidetään eri aikoina. Näin voidaan välttää riitoja.

Mitä mieltä olette tästä? Mies röhnöttää kesälomalla sohvalla tai nojatuolissa ja vahtaa televisiota lähes koko valveillaoloaikansa. Vaimo hoitaa yksin lapset ja tekee kotityöt yksin tai lasten kanssa. Mies haluaa kutsua kesälomansa aikana myös vieraita kotiin. Mies ei halua kuitenkaan osallistua mihinkään kyläilyn valmisteluihin: Siivoukseen, kaupassa käyntiin tai ruoanlaittoon. Vaimon pitäisi huolehtia kaikesta yksin ja lasten kanssa, jotta mies saa kesälomallaan lepäillä.

Mies haluaa kyläillä kesälomallaan myös vanhempiensa luona. Anoppilavierailu on vaimolle tuskaista pakkopullaa. Anoppilassa on myös vaarallista. Lapsia ei uskalla laittaa miehen kanssa anoppilaan ilman, että menee itse hoitamaan ja valvomaan lapsia. Anopin ja appiukon lääkkeitä lojuu pitkin pöytiä ja lääkkeitä ei säilytetä lääkekaapissa. Vahvoja pesuaineita on tiskialtaan alakaapissa, ei lukkojen takana. Pihassa on rikkinäinen pihakaivon kansi, josta ihminen voi jopa pudota läpi. Anoppilassa on hällä väliä-meininki. Lapset eivät tarvitse appivanhempien mielestä päivärytmiä. Syödään, jos syödään ja koska ja mitä sattuu. Äitinä tämmöistä silkkaa laiskuutta ja välinpitämättömyyttä ei voi mitenkään ymmärtää!!!

Vierailija
1104/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa niin tutulta. 

Meillä ollaan kans ihan pienestä murjottamassa, eikä pystytä tekee yhtään mitään vaan ollaan ihan lamaantuneita.

Ja en ole mikään pihtaaja. Olisi vaan kiva kun itsekin saisi tarpeet tyydytetyksi, juuri tuolla, että mies olisi läsnä arjessa ja lomalla.

Nyt tuntuu juurikin tuolta, et miehen tarpeet on nro 1 ja sit jos viittii niin naisen.

Saatteko te edes orgasmia noiden miesten kanssa? 

Joka kerta. 

Mikä kai kertoo kuitenkin siitä, että yrittää pitää toivoa yllä. 

Vierailija
1105/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, jos olet vielä yhdessä tuollaisen ketjussa kuvatunlaisen miehen kanssa, eikä sinua huomioida sängyssä niin ala keskeyttää yhdyntä juuri siinä kohtaa, kun miehestä alkaa tuntua hyvältä. 

Vierailija
1106/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei sitä vaivannäköä varsinaisesti seksiin tarvita, seksi on mukava sivutuote, vaivannäköä tarvii parisuhteen ylläpitämiseen.

Jos parisuhde on hyvässä jamassa niin seksiäkin riittää. Jos taas ei, niin seksi hiipuu. 

Jos parisuhde vaatii vaivannäköä, ihan sama, vaikka siinä olisi seksiäkin, niin lähtisin.

En ymmärrä tätä mantraa, että parisuhde vaatii julmetusti töitä. Ei se ole vaivannäköä, että lähden miehen kanssa soutelemaan, vaikka en nyt niin kamalasti vesillä viihdykään. Tai kaveriksi jonnekin ostoksille, vaikka itsellä ei kauppatarpeita olekaan jne. Se on normaalia huomioimista, jota ihmiset tekee koko ajan myös työelämässä tai kaverisuhteissa. Aikuinen ihminen tinkii mukavuuksistaan, jotta toiselle tulisi kiva olo.

Joten miksi nämä huomionosoitukset parisuhteessa muuttuvat vaivannäöksi eikä itsestään selvyyksiksi?

Mitä seksiin tulee, olen kyllä apn miehen

Turhaan takerrut tuohon vaivannäkö- samaan, kun samaa asiaa tarkoitetaan. Niitä huomionosoituksia ym. mitä luettelit. Onhan se realismia, että toisinaan on tilanteita ja aikoja, jolloin toisen huomioiminen vaatii vähän enemmän yritystä, ja siitä sana "vaivannäkö". 

Mielipide se tuokin on, mikä sinulla ja Ap:n miehellä haluista/haluttomuudesta, mutta aika jyrkkää on mennä väittämään toisten puolesta, miten asia heidän kohdallaan on. Helppoa toki, jos huomioiduksi tuleminen on sinulle niin itsestään selvää. Aloittajan parisuhteessa kun ei ole.

Hän ihan itse on kertonut, mikä ne halut herättää, ja tätä ei mies halua hyväksyä. Ei se sinunkaan väittämiselläsi muuksi muutu. Kun ne itsestään selvät välittämisen ja huomion teot ja sanat puuttuvat, on aika ihme emäntä, jos aina vaan jaksaa olla kiimainen seksikissa. 

Kun asiat ovat kunnossa siltä osin, kuten itselläsi, on kaikki niin helppoa. Myös arvostella "haluttomia" naisia, joilla ei ole ehkä puolisovalinnat menneet niin nappiin.

Vierailija
1107/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä kuulostaa niin tutulta.. Henkinen yhteys toiseen ei valitettavasti ole mikään itsestäänselvyys, ja kun näin ei ole, niin se on juurikin tätä. Otan osaa, itsellä aikalailla samanlaista, joten tiedän miltä tuntuu (ja / tai ei tunnu). 

Vierailija
1108/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kinkkiseltä tilanteelta. Seksistä on tullut virtahepo mökkiloman keskelle. Auttaisiko huumori? Minulla on kyltymätön mies. Haluaa seksiä joka päivä, jopa useamman kerran päivässä. Saattaa osoittaa mieltä jos ei saa. Minä vedän silloin huumoriksi ja nauretaan yhdessä hänen panetukselleen. Usein mies saattaa alkaa avaamaan tilannettaan kertomalla miten pantavan näköinen olen ollut aamupalaa tehdessä, kukkapenkissä tai jossakin kotityössä. Ja siinä nauraessa voi minuakin alkaa tehdä mieli. Tai toisinaan alkaa ärsyttämään vain enemmän. Silloin käsken vetämään käteen ja murjottamaan.

Käteenvetämiskehoitus saattaa poikia illalla hartiahieronnan tai muun minun mielistelyn. Usein ajattelen, että loppujen lopuksi rakastan kullinsa ympärillä elävää miestäni. Kun peli on tyytyväinen, hän on älykäs ja hauska seuralainen. Loppujen lopuksi seksistä tulee aina minullekin hyvä fiilis. Se erottaakin kaverin aviomiehestä. T. Yli 14 vuotta yhdessä naiden

Vierailija
1109/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kinkkiseltä tilanteelta. Seksistä on tullut virtahepo mökkiloman keskelle. Auttaisiko huumori? Minulla on kyltymätön mies. Haluaa seksiä joka päivä, jopa useamman kerran päivässä. Saattaa osoittaa mieltä jos ei saa. Minä vedän silloin huumoriksi ja nauretaan yhdessä hänen panetukselleen. Usein mies saattaa alkaa avaamaan tilannettaan kertomalla miten pantavan näköinen olen ollut aamupalaa tehdessä, kukkapenkissä tai jossakin kotityössä. Ja siinä nauraessa voi minuakin alkaa tehdä mieli. Tai toisinaan alkaa ärsyttämään vain enemmän. Silloin käsken vetämään käteen ja murjottamaan.

Käteenvetämiskehoitus saattaa poikia illalla hartiahieronnan tai muun minun mielistelyn. Usein ajattelen, että loppujen lopuksi rakastan kullinsa ympärillä elävää miestäni. Kun peli on tyytyväinen, hän on älykäs ja hauska seuralainen. Loppujen lopuksi seksistä tulee aina minullekin hyvä fiilis. Se erottaakin kaverin aviomiehestä. T. Yli 14

Kuulostaa hauskalta mutta esimerkiksi minä toivoisin hieman romanttisempaa lähestymistä omassa suhteessani. Ronskius ja paneminen eivät ole kaikkien juttu. Monille se on enemmänkin tunnelma, romantiikka, rakkaus ja ihana lempi.

Vierailija
1110/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö vieraissa?

Häh miksi kävisin? Ap

Kun ei seksi kiinnosta. Ukkosi ainakin kohta käy. 

Olen monesti sanonut hänelle että jos seksi on suhteen tärkein asia nro1 ja muut asiat eivät ole vähintään yhtä tärkeitä niin silloin en ole sopiva nainen hänelle vaan on vapaa etsimään uuden. Silti ei ole lähtenyt. Itsellä seksuaalisuus herää vasta kun yhdessä on turvallinen ja huomioonotettu olo henkisesti, jos näissä asioissa jokin tökkii pidemmän aikaa niin myös haluni hiipuvat. Ap

Miksi haluat olla suhteessa, jossa sinulla on turvaton ja laiminlyöty olo?

Vierailija
1111/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtekää hyvät siskot ajoissa menemään. Meillä avioliittoa takana 30 v. Äijä 72 vuotta ja vonkaaminen jatkuu. Taloudellisesti mahdotonta lähteä. Tämä on kamalaa.

Onhan se ihan pöyristyttävää, jos aviomies halua seksiä vaimonsa kanssa 🤪

72 vuotias käntty. Varmaan todella haluttava haluineen.

Äitini sanoi 70-vuotiaana, kun kysyin, miten se seksi isän kanssa siinä iässä: "Ei siitä mitään tulisi jos ei olisi rakkautta." Mieti tätä ja rakkauden yhteyttä seksuaalisuuteen hetki. Sulla ei varmaan ole siitä kokemusta.

Ilmeisesti itse aiot lopettaa seksin harrastamisen siinä 45-50 -vuotiaana? Koska sen jälkeen kukaan ei voi sua enää haluta? 

Vierailija
1112/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän myös miksi eropiikki on elokuussa.

Oma mies on ollut niin ankea lomaseura ettei tosikaan. Itsekeskeinen alusta loppuun. Ja kun pyydän apua jossain yksittäisessä, vitkastelee tahalleen päiviä. Ihme tyyppi.

Älä kumminkaan moiti liian raskaasti itseäsi tyhmyydestä, kun valitsit tuollaisen miehen. Vai onko teillä järjestetty avioliitto?

Vierailija
1113/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ihanaa. Juuri, kun lapset lähtivät uimaan isosiskonsa kanssa, rakastelimme intohimoisesti mieheni kanssa. Eilen illalla samoin. Minä en ymmärrä, että jotkut naiset vaatii ensin sitä, tätä ja tuota, muuten taika menee pilalle. Joka kerta myös minä saa , ei pelkästään mieheni. Olemme viiskymppisiä.

Vierailija
1114/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä. 

Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap

En jaksa edes lukea pidemmälle.

Missä vaiheessa miehen halut otetaan huomioon? Jo miehen pitää hakata halkoja, käydä kalassa ja marjassa niin heikossa on teidänkin yhteiselämä. Seksi kuuluu avioliittoon. Ei se ole palkinto mistään marjaämpärillisestä. Koita nyt edes se 10 min kestää miehen haluja sinua kohtaa.

Terveisin yli 6kymppinen 40 vuotta naimisissa.

Vierailija
1115/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on ihanaa. Juuri, kun lapset lähtivät uimaan isosiskonsa kanssa, rakastelimme intohimoisesti mieheni kanssa. Eilen illalla samoin. Minä en ymmärrä, että jotkut naiset vaatii ensin sitä, tätä ja tuota, muuten taika menee pilalle. Joka kerta myös minä saa , ei pelkästään mieheni. Olemme viiskymppisiä.

No koeta nyt vaikka miettiä tilannetta missä mies käy töissä (kuten vaimokin). Tyypillisesti mies töistä tultuaan romahtaa sohvalle kun rankka työ. Makaa siinä paitsi käy syömässä vaimon valmistaman ruuan. Vaimo tekee käytännössä suunnilleen kaikki perheen kotityöt. Sitten lähdetään mökille lomalla ja nainen ajattelee että kerrankin mies jaksaa tehdä asioita hänen kanssaan vaikka soudella. Ei kun naisen pitäisi hoidella mies ensimmäiseksi mökillä vaikka ei itseä haluta ja sen jälkeen mies saattaa tehdä jotain yhdessä jos jaksaa. Jos ei hoida miestä niin tämä mököttää. Ja tietty nainen hoitaa mökillä ruuat ym. Ymmärrän oikein hyvin jos naista ei haluta. Toki hyvä kysymys on miksi nainen ei jo jätä tuollaista lapamatoa mutta ehkä nainen haluaa säilyttää lapsilla ydinperheen. Tai toivoo että mies olisi taas kuin ennen lapsia eli osallistuisi yhteisiin tekemisiin ja naurettaisiin yhdessä ym. Tai nainen ei uskalla jättää lapsia miehen hoitoon jos vuoroviikot niin pysyy ennemmin yhdessä. 

Hyvässä suhteessa on helppo haluta toista. Mutta jos toinen kohtelee kuin äitiään tai pitää palvelijanaan niin ei siinä tule mieleen käyttäytyä kuin rakastajatar

Vierailija
1116/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tilanne toisinpäin, on se jännää. Mökillä mekin oltiin. 

Vierailija
1117/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni kertoi minulle asiasta, mikä johti heillä eroon.  

Heillä oli viisivuotias lapsi, joka sairastui vakavasti.  Kun lapsi joutui sairaalaan, ystäväni oli huolesta suunniltaan.

Entä lapsen isä?  Hän oli sitä mieltä, että nyt kun lapsi ei ole kotona, niin nyt voidaan harrastaa seksiä koko ajan.  Miehellä ei ollut mitään muuta mielessä koko aikana.  Jankutti ja murjotti vaan seksistä ja sänkyyn menosta.  Ystäväni itki lapsen takia ja pelkäsi mitä tapahtuu.  Ja yksi vieressä vonkuu seksiä.

Sairaus aiheutti lapselle ongelmia ja häntä joutui ns. erityishoitamaan, mikä tietysti oli raskasta, mutta eihän lasta hoitamattakaan voinut olla.  Mies oli vihainen, kun ei saanut seksiä mielestään riittävästi, eli aina.

Siitä tuli lopulta niin suuri mörkö heidän välilleen, että tuli avioero.  Miehen mielestä syy oli lapsessa ja vaimossa.

Oikea malliesimerkki miehestä, jonka päässä ei liiku mitään muita tunteita, kuin kauhea hinku saada seksiä.  

Oma exäni oli hiukan samaa lajia, mutta hänen ongelmansa taas oli aina vain pahemmaksi paisuva alkoholismi ja siitä seurannut impotenssi.  Minuahan hän tietysti syytti, kun en saanut vekotintaan nousemaan vaikka hän oli käkipäissään ja lopulta se ei noussut harvoina selvinäkään päivinä. Niin käy kun vetää viinaa yötä päivää.

Eipä tehnyt mieli edes yrittää mokoman kanssa.  Eli minun vika siis.  No, olkoon vaikka niin, minua ei asia enää koskettanut kun löin oven kiinni perässäni.  Onnistuikohan joku muu paremmin vai löytyiköhän sitä ketään, joka itseään niin kovasti olisi vihannut?

Ymmärrän minä nuoren innokkaan miehen ja naisenkin, mutta aikuisen ihmisen pitää jo osata se elämänsä muuhunkin kanavoida.

Vierailija
1118/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai naisen pidä käyttäytyä kuin äiti tai rakastajatar. Ihme jaottelua. OLE VAIMO!

Kuka teillä tekee ns miestentyöt? Pesee auton, vaihtaa talvirenkaat, huolehtiin vuotavista hanoista, siivoaa autotallia ja muuta ns miehistä työtä. Mies ehkä ajattelee että ruuan valmistaa se joka osaa SEN parhaiten. Päästätkö edes miestä keittiöön vai haukutko heti ette osaa...

Ja että mies lähtisi heti mökillä jonnekin soutelemaan...menkää vaikka uistelemaan niin on joku fuktio sille hommalle. (Ja katsele itse vähemmän amerikkalaisia romanttisia elokuvia.)

Ja anna sitä pimpulaa kun mies haluaa niin sinulla on iloinen mies. Ja ei sitä seks iä palkaksi tai palkinnoksi vaan  ihan rakkaudesta lajia kohtaan.

Vierailija
1119/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nyt edes se 10 min kestää miehen haluja sinua kohtaa.

Jos minun mieheni edes vihjaisi, että minun tulee vaimona "kestää 10 min miehen haluja" eli siis käytännössä tarvittaessa toimia hänen pikarunkun alustana vaikken itse ole seksituulella, niin nousisin siitä paikalta ja kävelisin ovesta ulos taakseni katsomatta

Sen verran vakavasta asennevammasta on kyse

Vierailija
1120/1396 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt edes se 10 min kestää miehen haluja sinua kohtaa.

Jos minun mieheni edes vihjaisi, että minun tulee vaimona "kestää 10 min miehen haluja" eli siis käytännössä tarvittaessa toimia hänen pikarunkun alustana vaikken itse ole seksituulella, niin nousisin siitä paikalta ja kävelisin ovesta ulos taakseni katsomatta

Sen verran vakavasta asennevammasta on kyse

Tämä mies varmaan raiskaisi vaimona, jos siitä ei tulisi mitään seurauksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi