Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys
Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla.
Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".
Kommentit (1396)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen parisuhdetarpeissa seksuaalinen täyttymys tulee ensimmäisenä.
Mikä pettymys ap:lle ja eronneille mammoille.
Ollaan oltu seksittä yli 3 vuotta jo. Edelleen naimisissa ja saman katon alla. Ei ole mies lähtenyt mihinkään. Töissä käy ja tekee kotihommia, kuten minäkin. Nukumme samassa sängyssä.
Mutta ette pane. Se hoidetaan ihan muualla.
Meille paneminen ei ilmeisesti olennaisin osa suhdettta. Minä en ainakaan pane ketään. Jos mies panee, niin todella harvlin ja hyvin ja onnistuneesti sen salaa sitten, kun ei epäilyn tynkääkään sellaisesta ole herännyt.
Kannattaisi kyllä epäillä. Aivan oikeasti.
Voi kuule, kyllä meitä on muitakin tuollaisia pareja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi parisuhteessa on bare minimum naisen osalta kun ei naiset mitään muutakaan parisuhteeseen tuo. Kertoo paljon naisesta joka ei edes siihen kykene
Ja mitä se mies siihen parisuhteeseen tuo? Muuta kuin vonkaamiseen ja painostaminen seksiin? Nainen tekee unelmatyötään, jota varten hän on opiskellut monta vuotta, on ihana asunto, paljon ystäviä, harrastuksia, matkustelemista Mihin hän miestä tarvitsee?
Miksi oletat, että muutkin naiset kokisivat miehen kuten sinä? Meitä on paljon naisia, jotka diggaamme seksin lisäksi miehen fyysistä läheisyyttä, miehen hellyyttä, miehen tukipylväänä olemista läheisen kuollessa jne.
Jos maailman kaikki naiset noudattaisivat neuroottista ohjelmaasi, ihmissuku sammuisi. Se osoittaa, että oma traumasi on muokannut sinusta elämänkielteisen ihmisen. Olet reaktiivisessa tilassa, reagoit kaikkeen sen vanhan traumasi läpi. Et pääse tuota kautta vapauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä.
Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap
Kokeile joskus. Monesti oon tuon tehnyt, vaikka aluksi ei huvittanut. Kertaakaan en ole katunut.
Älä kokeile, huono neuvo. Itse kadun edelleen, että nuorena suhteessa suostuin seksiin vastentahtoisesti. Monta kertaa. Se hajottaa mieltä ja seksuaalisuutta joka ikinen kerta. Sillä on monenlaisia psyykkisiä seurauksia. Nyt olen suhteessa ihanan miehen kanssa, joka ei edes pystyisi seksiin, ellen haluaisi myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpoimmalla pääset, kun hoidat ne sänkyhommat pois heti alta, niin ehkä sitten mies lähtee tyytyväisenä veneilemään ja saunomaan. Riippuen minkä ikäisiä olette ja missä kunnossa olette fyysisesti, voi olla että saat rauhassa nauttia mökkilomasta sen jälkeen. Joo, tiedän, ettei kuulosta ideaalilta ratkaisulta mutta jos tosissaan mietitään niin kuinka monessa suhteessa miehen ja naisen seksihalut oikeasti kohtaavat? Kompromisseja on tehtävä. Mies ei varmaan saa seksiä niin paljon kun haluaisi ja sinä joudut sitä harrastamaan silti enemmän kuin haluaisit.
No meidän suhde on sitten poikkeus! Ei me tehdä toiselle mieliksi saatika hoideta sänkyhommia pois alta! Minkä ikäinen olet?! En ikinä alistuisi tai alistaisi, on kiristystä ja toisen piinaamista. Parisuhde ei ole kunnossa, mikäli moiseen ryhtyy.
Tämä!!! Se todellakin on alistamista, kiristystä ja piinaamista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa on harrastaa seksiä parisuhteessa miellyttääkseen toista?
Koska se on erittäin epätervettä psyyken tasolla. Siis jos itseä ei huvita ja suostuu vain toisen mieliksi/painostuksesta.
Aloittaja on miehensä kanssa ajautunut taistelu- ja puolustusasemiin sen sijaan, että kävisivät keskustelua tarpeista ja toiveista. Kuulostaa siltä, että moolemmat ovat liian itsepäisiä, eivätkä osaa ajatella asioita toisen kannalta.
Itse olen ollut sekä siinä tilanteessa, että seksin antaminen toiselle on tuntunut ajatuksena jo rangaistukselta ja siinä tilanteessa, että olisin voinut polvillani kerjätä, että mies antaisi. Pitkään liittoon on mahtunut molempia fiiliksiä.
Aina on auttanut, kun olemme istuneet puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä naisten asennetta että jos mies haluaa seksiä kanssaan, pitää naista seksinukkenaan. En ymmärrä myöskään, miksei toiselle voi antautua vaikka ei juuri silloin huvittaisi. Aika kaukana rakkaudesta tuollainen ajatusmaailma.
Aika kaukana rakkaudesta sellainen ajatusmaailma, että edes pystyisi harrastaa seksiä sellaisen kanssa, joka ei itse sitä juuri silloin halua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeimmät ensin, kuten hengittäminen, seksi ja ravinto. Ei taida olla Maslowin tarvehierarkia tuttu juttu.
Kai tiesit että Maslew on ihan pseudotiedettä
Uskallan olla eri mieltä. Toki voit kokeilla kuinka hyvin työpäivä sujuu hengittämättä, tai työviikko juomatta, tai kuukausi töissä syömättä.
No tietenkään ei voi olla hengittämättä, juomatta, syömättä ja nukkumatta, mutta ilman seksiä pystyy kyllä elämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua mikä siinä seksissä on niin vaikeaa. Hoida alta pois ja ehkä siinä samalla alkaa huvittaakin.
Koska se tuntuu melkein raiskauksesta jos itseä ei huvita, vaan suostuu vain puoliväkisin. Kuka edes haluaa harrastaa seksiä sellaisen kanssa, joka ei itse halua? Sairasta.
Silloin voit myös lakata elämästä miehen rahapussilla. Ai niin, mutta eihän se käy.
Niin, paksu lompakko= vaimo, joka antaa rahasta?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap. vielä tavoitettavissa ?
Miten nyt menee ?
Mies häipyi mökiltä. Sanoi viettävänsä loppu loman ilman minua.
Ap
Noniin, sehän meni mainiosti sitten, nyt on aikaa rauhassa kalastaa, veneillä, käydä sienessä ja marjastaa!
Mieskin kerkeää käydä nussimassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua mikä siinä seksissä on niin vaikeaa. Hoida alta pois ja ehkä siinä samalla alkaa huvittaakin.
Koska se tuntuu melkein raiskauksesta jos itseä ei huvita, vaan suostuu vain puoliväkisin. Kuka edes haluaa harrastaa seksiä sellaisen kanssa, joka ei itse halua? Sairasta.
Hassua. Iän myötä omat, aiemmin kovatkin haluni ovat alentuneet, mutta vaimoni eivät ainakaan vielä. Minä en kuitenkaan näy mitään yhteyttä rakkaani tyydyttämisen ja raískauksen välillä. Tiedän vain sen, että jos omasta haluttomuudestani huolimatta puristelen ja silittelen häntä oikealla tavalla oikeista kohdista ja ainakin esitän asiasta kiinnostunutta, hän on ainakin pari päivää oksitosiinihuuruissaan ja yhteiselo on kivaa. Minusta se ei ole kallis hinta siitä, että rakkaani on hyväntuulinen ja kaikki onnistuu. Jok
Muutoin samantapaista, mutta mieheni ei esitä, on aidosti läsnä, vaikkakin vain minua hemmottelisi.
N54, M59
Vierailija kirjoitti:
Minä harrastin viimeksi tänään seksiä vaikka mieluummin olisin mennyt kauppaan. Se ei ole vastentahtoista koska rakastan miestäni. Tietyssä määrin saan halut tarpeeksi heräämään ja otan sen läheisyytenä ja rakkautena, iholla olemisen hetkenä. Onneksi haluttaa välillä paljon mutta enää näin keski-iässä ehkä 2-4 krt kuussa ja kyllä meillä 2 krt vko keskimäärin seksiä on.
Millainen mieheni sit on mulle? Koska hän ei elä puutteessa, hän ei lataa mitään odotuksia hotelliyölle tai mökkilomalle ja tekee kanssai tyytyväisenä asioita, jutellaan, hierotaan, saunotaan, kokataan. Ei hän halua jalkojani aina hieroa, mutta tekee sen pari krt viikkoon ainakin koska se on mulle tärkeää.
Seksi on miehille tosi tärkeä asia (poissulkien matalan teston ukot). Kun se puoli on kunnossa, sujuu yleensä normaalin ihmisen kans muutkin kuviot hyvin.
Vain omaa käytöstään voi muuttaa, ei toisen. Siksi jos olisin a
Mulla mies sen ikäinen, että matalaa testoa. Olemme asiasta puhuneet ja sovussa asian kanssa. En minäkään enää nuori ole, että hyvillä mielin arki sujuu. Mieheni on muutoin hellä, halaa ja suukottaa ja osoittaa lämpimiä tunteita monin tavoin. Iän myötä näkyy rakkaus muuttaa muotoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten jos on jäänytkin välistä. Ei avioseksi ole mikään pakkolaki, talibaaneilla yms varmaan on ,mutta olin jotenkin kuvitellut että suomi-mies ei ole samanlainen naisten pakko panija, mutta olen tainnut olla väärässä,huh huh.
Tarpeeks monta kertaa kun antaa ymmärtää, mutta ei sit kuitenkaan ymmärrä antaa, ni hankalaksihan menee ja ymmärrettävästi alkaa vituttamaan.
Varmaan tuolla periaatteella kyllä, alkaa vituttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos nainen antaa seksiä miehelle vaikka ei halua ja mies ei sittenkään lähde soutamaan ym. Möllöttää omissa jutuissaan kunnes taas painetta ja tulee ne purkamaan ? Ei siinäkään ole mitään takuuta että seksin jälkeen mies olisi huomaavainen ym.
Kandee hei ihan kokeilla käykö näin tosielämässä, vai vaan pihtaajan päässä.
Lähtökohtaisesti tuollaisessa suhteessa on jotain pielessä.
Persettä kannattaa antaa.
Kuinka syvästä periaatteesta vietät itse rakentamaasi paskaa lomaa?
-m54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa on harrastaa seksiä parisuhteessa miellyttääkseen toista?
Koska se on erittäin epätervettä psyyken tasolla. Siis jos itseä ei huvita ja suostuu vain toisen mieliksi/painostuksesta.
Ne muutamat kerrat vuodessa, kun loma alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä on totta. Joustaminen on aina hyvä ratkaisu. Ilman joustoa pysytte umpikujassa, mikä vain syvenee. Mahdollisesti miehesi vapautuu keskustelemaan yms, kun olette ensin olleet fyysisessä läheisyydessä. ;uistan lukeneeni, että seksi saa miehen avautumaan ja saa aikaan tunteita. Joustavuus, ei niin että kumpikaan ei väistä, joustava väistää.
Silloinhan miehen vonkaus ja kiristys menee läpi. Kyllä terve mieli heittää halut narikkaan ja kykenee keskustelemaan, sekä ottamaan toisen tunteet huomioon. Avioliitto on kahden kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuinka naiset aina suuttuvat kun ensin kiristää miestä seksillä jonka jälkeen mies suuttuu. Todistaa vain sen että joka nainen on maksullinen kun nainen kiristää itselleen maksun ennen kun suostuu seksiin. Maksuhan se huomiointi, palveluksia ja lahjonta on mitä naiset vaatii maksuksi ennen kun suostuu seksiin. Harmi vaan kun täällä ei saa puhua tuommoisesta naisesta oikealla nimellä ettei naiset pahoita mieltään vaikka itse naiset itsestään maksullisen tekee
Ei se ole maksu. Et ymmärtänyt ollenkaan, mistä on kyse. Naisen halu syttyy siitä, että hän kokee olonsa turvalliseksi ja hyväksytyksi. Siinä kohtaa nainen haluaa ja jos mieskin haluaa, niin seksiä harrastetaan. Eli jos mies todella haluaa seksiä, kannattaa pienin elein saada nainen kokemaan olonsa hyväksytyksi, siis kokonaisena ihmisenä.
Olen eri ja en ymmärtänyt sanomaasi. Terveessä suhteessa on arvomaailma samanlainen.
Sama täällä, paitsi että 5 vuotta. Yhdessä asutaan, nukutaan, harrastetaan ja rakastamme toisiamme. Kyllä meillä nuorena oli paljonkin seksiä.