Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys
Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla.
Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".
Kommentit (1396)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuinka naiset aina suuttuvat kun ensin kiristää miestä seksillä jonka jälkeen mies suuttuu. Todistaa vain sen että joka nainen on maksullinen kun nainen kiristää itselleen maksun ennen kun suostuu seksiin. Maksuhan se huomiointi, palveluksia ja lahjonta on mitä naiset vaatii maksuksi ennen kun suostuu seksiin. Harmi vaan kun täällä ei saa puhua tuommoisesta naisesta oikealla nimellä ettei naiset pahoita mieltään vaikka itse naiset itsestään maksullisen tekee
Ei se ole maksu. Et ymmärtänyt ollenkaan, mistä on kyse. Naisen halu syttyy siitä, että hän kokee olonsa turvalliseksi ja hyväksytyksi. Siinä kohtaa nainen haluaa ja jos mieskin haluaa, niin seksiä harrastetaan. Eli jos mies todella haluaa seksiä, kannattaa pienin elein saada nainen kokemaan olonsa hyväksytyksi, siis kokonaisena ihmisenä.
Kertoo paljon miesten sielunelämästä tai sen puutteesta että kaikki nähdään manipulaationa, kaupankäyntinä, kiristämisenä ja prostituutiona. Turha tuollaiselle yksinkertaiselle miehelle on mitään alkaa selittämään, tuskin tuollainen turska edes ymmärtää mitä nuo kirjoittamasi sanat lauseeksi yhdistettynä merkitsevät.
Naisen ajatusmaailma: nyt kun mies on omalla palkkatöissä.kiin miehellä on aikaa tehdä kaikki mitä.olen suunnitellut ja halunnut. Ja kun mies haluaisi jotain hyvääkin lomalla niin nainen suuttuu heti. Saisille ilmeisesti pahin asia mitä voi tapahtua on se että joutuisi katsomaan kun mies rentoutuu tai nauttii elämästä
Vierailija kirjoitti:
Naisen ajatusmaailma: nyt kun mies on omalla palkkatöissä.kiin miehellä on aikaa tehdä kaikki mitä.olen suunnitellut ja halunnut. Ja kun mies haluaisi jotain hyvääkin lomalla niin nainen suuttuu heti. Saisille ilmeisesti pahin asia mitä voi tapahtua on se että joutuisi katsomaan kun mies rentoutuu tai nauttii elämästä
Kirjoita ens kerralla selvin päin. Nyt sai vähän huonosti selvää.👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Ällöttäviä nuo vonkaajamiehet. Seksihalujen varmin tappaja on juuri tuollainen vonkaaminen ja painostaminen.
Joo. Miesten pitäisi olla kaikkien munattomia eunukkeja, jotka ei tahdo mitään. Paitsi silloin kun sinä tahdot hänen tahtovan. Mutta tietenkin pitää tarvittaessa viedä jalat alta. Mutta ei väärällä tavalla. Vaan silleen romanttisesti ja rajusti, kuitenkin ilman painostusta ja voimankäyttöä. Silleen, tiätsä, oikeella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua mikä siinä seksissä on niin vaikeaa. Hoida alta pois ja ehkä siinä samalla alkaa huvittaakin.
Koska se tuntuu melkein raiskauksesta jos itseä ei huvita, vaan suostuu vain puoliväkisin. Kuka edes haluaa harrastaa seksiä sellaisen kanssa, joka ei itse halua? Sairasta.
Silloin voit myös lakata elämästä miehen rahapussilla. Ai niin, mutta eihän se käy.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttäviä nuo vonkaajamiehet. Seksihalujen varmin tappaja on juuri tuollainen vonkaaminen ja painostaminen.
Sinäpä sen sanoit. Onneksi olen sinkku niin saan olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua mikä siinä seksissä on niin vaikeaa. Hoida alta pois ja ehkä siinä samalla alkaa huvittaakin.
Koska se tuntuu melkein raiskauksesta jos itseä ei huvita, vaan suostuu vain puoliväkisin. Kuka edes haluaa harrastaa seksiä sellaisen kanssa, joka ei itse halua? Sairasta.
Hassua. Iän myötä omat, aiemmin kovatkin haluni ovat alentuneet, mutta vaimoni eivät ainakaan vielä. Minä en kuitenkaan näy mitään yhteyttä rakkaani tyydyttämisen ja raískauksen välillä. Tiedän vain sen, että jos omasta haluttomuudestani huolimatta puristelen ja silittelen häntä oikealla tavalla oikeista kohdista ja ainakin esitän asiasta kiinnostunutta, hän on ainakin pari päivää oksitosiinihuuruissaan ja yhteiselo on kivaa. Minusta se ei ole kallis hinta siitä, että rakkaani on hyväntuulinen ja kaikki onnistuu. Jokainen tekee tietenkin omalla tavallaan, mutta epäilenpä, että minä olen onnellisissa naimisissa vielä kymmenenkin vuoden päästä.
- M57, jolla vaimo 51.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä sekstailla monella tapaa. Jos ei itse ole ihan sillä tuulella, voihan sitä käsin tai suullakin jne jotain harrastaa. Jos seksi on miehelle niin tärkeää niin onko se oikeasti iso vaiva käyttää pari minuuttia nautinnon tuottamiseen toiselle ? Kaveria ei saisi jättää pulaan.
Itse olen ajatellut niin että jos sen 2-5 minuuttia miehelle aamulla uhraa se on yleensä sen jälkeen ihan innoissaan valmis vaikka minkälaiseen saunaremonttiin tai halkotalkoisiin.
Kannattaisi ainakin kokeilla ennen kuin hakee avioeroa. Avioero on halvatun kallis ratkaisu.
Minäkin "pakotin" itseni miettimään näin, monen vuoden ajan pitääkseni elämän tasaisena itselleni ja lapsille miehen mielenvaihteluilta. Lopputuloksena halusin kuitenkin eron ja rauhaa ilman miestä ja hänen tunteiden vuoristorataa. Rauhaa minä sainkin ja olen siitä iloinen, mutta valitettavasti
Tämä! Jos väkisin suostuu seksiin vain miestä miellyttääkseen, siitä voi seurata vakavia psyykkisiä seuraamuksia ja juurikin tuo seksuaalisuuden rikkoutuminen. Seksiä (minkäänlaista) tulisi harrastaa vain ja ainoastaan kun molemmat osapuolet sitä aidosti haluavat.
Olet ap lapsellinen valittaja. Itke ittes uneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä sekstailla monella tapaa. Jos ei itse ole ihan sillä tuulella, voihan sitä käsin tai suullakin jne jotain harrastaa. Jos seksi on miehelle niin tärkeää niin onko se oikeasti iso vaiva käyttää pari minuuttia nautinnon tuottamiseen toiselle ? Kaveria ei saisi jättää pulaan.
Itse olen ajatellut niin että jos sen 2-5 minuuttia miehelle aamulla uhraa se on yleensä sen jälkeen ihan innoissaan valmis vaikka minkälaiseen saunaremonttiin tai halkotalkoisiin.
Kannattaisi ainakin kokeilla ennen kuin hakee avioeroa. Avioero on halvatun kallis ratkaisu.
Minäkin "pakotin" itseni miettimään näin, monen vuoden ajan pitääkseni elämän tasaisena itselleni ja lapsille miehen mielenvaihteluilta. Lopputuloksena halusin kuitenkin eron ja rauhaa ilman miestä ja hänen tunteiden vuoristorataa. Rauhaa minä
Tämä! Jos väkisin suostuu seksiin vain miestä miellyttääkseen, siitä voi seurata vakavia psyykkisiä seuraamuksia ja juurikin tuo seksuaalisuuden rikkoutuminen. Seksiä (minkäänlaista) tulisi harrastaa vain ja ainoastaan kun molemmat osapuolet sitä aidosti haluavat.
Eli ei juuri koskaan. Laitan alle kopion ylle kirjoittamastani parisuhdepohdinnasta.
Hassua. Iän myötä omat, aiemmin kovatkin haluni ovat alentuneet, mutta vaimoni eivät ainakaan vielä. Minä en kuitenkaan näy mitään yhteyttä rakkaani tyydyttämisen ja raískauksen välillä. Tiedän vain sen, että jos omasta haluttomuudestani huolimatta puristelen ja silittelen häntä oikealla tavalla oikeista kohdista ja ainakin esitän asiasta kiinnostunutta, hän on ainakin pari päivää oksitosiinihuuruissaan ja yhteiselo on kivaa. Minusta se ei ole kallis hinta siitä, että rakkaani on hyväntuulinen ja kaikki onnistuu. Jokainen tekee tietenkin omalla tavallaan, mutta epäilenpä, että minä olen onnellisissa naimisissa vielä kymmenenkin vuoden päästä.
Lisään vielä tähän että se mitä vaimolleni teen, niin koen sen rakkauden tekona vaikka se ei minua enää oikeasti kiinnosta. Minkäänlaisia "seksuaalisia rikkoutumisia" tai "vakavia psyykkisiä seurauksia" en pelkää. Toki, minun ei tarvitse suostua seksiin miellyttääkseni miestä, vaan naista. Ehkä siinä on se ero. Miehenä en pidä pieniä hellyydenhetkiä millään tavalla traumaattisina, vaikken siitä enää itse saa mitään fyysisesti irti.
- M57, jolla vaimo 51.
All work and no play makes ChatGPT a dull bot.
Mullapa oli sellainen mies, joka halusi seksiä korkeintaan kerran pari vuodessa ja oli kiinnostunut kaikesta muusta tekemisestä paitsi seksistä. Sen kaltainen mies olisi varmaan ihanteellinen ap:lle. Valitettavasti siitä seksittömyydestä tuli kyllä äärimmäisen hylätty, torjuttu, ruma ja kaikin tavoin masentunut, paska olo. Jaksoin sitä kymmenisen vuotta. Ja olen yhä rikki.
Nainen30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja sitä mieltä ettei tosiaan vaadi avata haarojaan 2-5 min jos toinen haluaa. Tai vaikka tarjota jotain muuta kivaa. Siinä alkaa haluta itsekin. Seksi on suhteen kasassa pitävä voima. Aivan uskomatonta, että naiset on näin tyhmiä kuin mitä täällä kirjoitetaan. Ei aivan kaikki sentään onneksi.
Olet oksettava nainen ja väärässä. YÖK!
t. palstamamma
Ei se ollut naisen kommentti. Ei yksikään nainen kirjoittaisi noin ällöttävää ja sairasta tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ota vaikka suihin häneltä? Ei sen aina tarvitse olla yhdyntää.
Ymmärrätkö, että se suihinottokin on seksiä?! Ja kenenkään ei pidä suostua vastentahtoisen seksiin, koska se hajottaa psyyken ja seksuaalisuuden!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan on pelkän seksin takia mennyt yhteen kumppaninsa kanssa? Siksi ihmettelenkin, eikö ap:n mies enää halua suhteelta muuta kuin seksiä? Jos toisen kanssa viihtyy ja on muutakin yhteistä kuin jörniminen, niin eiköhän sitä sitten seksiäkin ole jos suhde on muutenkin hyvä.
Ikävä kyllä nykypäivänä naiset ei tuo parisuhteeseen mitää muuta kuin seksin. Sen takia kun naisilta kysytään että mitä tuot parisuhteeseen nainen näyttää kehoaan ja itseään kun tietää itsekin ettei kykene tuomaan muuta positiivistä kuin seksin. Vaatimuksia ja ongelmia naiset tuo todella paljon mutta ne ei ole positiivisia asioita
Ja mitä ajattelit sairaassa mielessäsi miehen tuovan parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on naisen alistamista.
ap
No eihän ole vaan toisen huomioimista. Minä olen vaihdevuosi-iässä oleva nainen ja hormonimuutoksista johtuen seksi ei oikein kiinnosta, ainakaan kovin usein. Mutta haluan silti huomioida puolisoni ja hänen halunsa. Ei se ole mitään alistamista, kun omasta tahdostani hoidan miehelle orgasmin kädellä ja suulla.
Sekin on totta, mitä täällä on sanottu, että orgasmin jälkeen mies on rennompi ja innokkaampi muuhun yhteiseen tekemiseen
Mutta sehän ON seksiä, se kädellä tai suulla hoitelu. Ja myöskin naisen alistamista. Toisen huomioiminen on hyvää käytöstä, toisen huomioonottamista ym..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on naisen alistamista.
ap
No eihän ole vaan toisen huomioimista. Minä olen vaihdevuosi-iässä oleva nainen ja hormonimuutoksista johtuen seksi ei oikein kiinnosta, ainakaan kovin usein. Mutta haluan silti huomioida puolisoni ja hänen halunsa. Ei se ole mitään alistamista, kun omasta tahdostani hoidan miehelle orgasmin kädellä ja suulla.
Sekin on totta, mitä täällä on sanottu, että orgasmin jälkeen mies on rennompi ja innokkaampi muuhun yhteiseen tekemiseen
Oletkin niitä harvoja vanhan arkijärjen ihmisiä, jotka vielä ymmärtävät miten homma toimii ja maailma makaa. Nainen itsekin ja tämä on ensimmäisiä asioita mitä kannatta
Olette niitä harvoja, aivopestyjä, miesten alistamia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Seksi parisuhteessa on bare minimum naisen osalta kun ei naiset mitään muutakaan parisuhteeseen tuo. Kertoo paljon naisesta joka ei edes siihen kykene
Ja mitä se mies siihen parisuhteeseen tuo? Muuta kuin vonkaamiseen ja painostaminen seksiin? Nainen tekee unelmatyötään, jota varten hän on opiskellut monta vuotta, on ihana asunto, paljon ystäviä, harrastuksia, matkustelemista Mihin hän miestä tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä ap:n kaltaisia ihmisiä, joille seksi on vallankäytön väline. Kummallinen ajattelumalli, että seksi pitää jotenkin ansaita tai että se on palkinto jostain miehen suorituksesta. Seksi on osa parisuhdetta. Oma vaimo haluaa seksiä edelleen usein, vaikka takana on yli 20 vuotta yhteiseloa. Ei ole tarvinnut vongata, kun aina on ollut tarjolla, kun on tehnyt mieli, puolin ja toisin. Olen ollut siinä kuvitelmassa, että toimivassa parisuhteessa molemmat osapuolet haluavat seksiä.
M48
Niin ne haluaakin. Mutta nyt ollaan vauvapalstalla ja täällä on eri totuudet ja käytännöt. Eikä näille va.akeille kannata mitään selitellä. Ne elää omassa tynnyrissään, eikä näe kuita missään. Miehet on niille vaan sikoja ja hyväksikäyttäjiä.
Ei tavalliset, normaalit miehet ole sikoja eikä hyväksikäyttäjiä. Vain täällä palstalla ulisevat incelit, jotka vihaavat naisia.
Yksi typerä sanonta lisää naisten syyllistämiseksi ja naisvihan ilmaisemiseksi. Ei anna sinusta mitenkään älykästä vaikutelmaa.