Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
721/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/6

Vierailija
722/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä. 

Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap

Heti kun se mies on hyvällä tuulella. Keinonhan jo tiedätkin.

Jos miehen hyvään tuuleen vaikuttaa pelkästään pillu eikä millään voi käyttäytyä ihmisiksi ilman pillua niin miehen kannattaa harkita jotain terapiaa. Kiva muuten kiristää pakkoseksillä"jos ei panna niin.." 

Toisinkin päin voi kiristää: "Ei tipu ellei...'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa mieheni tekisi seksiä minulle, mutta vasta kivojen aktiviteettien jälkeen, kuten marjastus, sienien poiminta, astioiden tiskaus, imurointi, ulkoseinien maalaus, pihan pengerrys, mökin paalutus, hehtaarin metsänraivaus, jne. Ap

Meillä halaillaan suukotellaan, rakastellaan...pidetään toisiamme hyvänä aina kun siltä tuntuu, mutta ei siihen sotketa kotitalous töitä tai ulkoseinien maalausta. Jos ruokailun jälkeen tuntuu, että on sopiva hetki rakastelulle, niin sitten rakastellaan. Tiskit saavat odottaa. Tiskataan sitten myöh. vaikka yhdessä molemmat tyydytettyinä. Jos mieheni haluaa minua näin monen yhteisen vuoden jälkeenkin, en lähetä häntä ulkoseinien maalaukseen yhteisen seksihetken sijaan. Vuorokaudessa on 24 tuntia; kyllä siitä saa irrotettua pienen hetken seksillekin, vaikka eläisi kuinka kiireellistä elämää. Huh, tulipa sekäva sepustus!

Vierailija
724/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa mieheni tekisi seksiä minulle, mutta vasta kivojen aktiviteettien jälkeen, kuten marjastus, sienien poiminta, astioiden tiskaus, imurointi, ulkoseinien maalaus, pihan pengerrys, mökin paalutus, hehtaarin metsänraivaus, jne. Ap.

Tämä kommentti ei ole ap vaan se on vakkari alstamieheltä, tai -pojalta. Hän on aiemminkin käyttänyt tuota outoa 'tehdä seksiä' termiä.

Vierailija
725/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on yliarvostettua ja joka paikassa liikaa läsnä.

Tää on niiiin totta. 

Ehkä silloin voi ajatella noin, jos ei ole koskaan saanut hyvää seksiä.

Määrittele hyvä seksi!

Sehän riippuu omista mieltymyksistä. 

Mutta hyvä seksi on sellaista, että sitä haluaa lisää.  Ja jos sitä miettii vaikkapa joskus myöhemmin, kiihottuu edelleen.

Hyvä seksi saa haluamaan omaa puolisoa ihan silmittömästi. 

Ilmeisesti et ole saanut hyvää seksiä, kun et tiedä, mistä puhutaan,  vaan asia pitää määritellä. 

Eihän se määrittelyn pyytäminen tarkoita sitä, että ei olisi hyvää seksiä saanut. Olen tuo liki 6kymppinen nainen, joka kertoi arvomaailmastaan puolison kanssa.

Vierailija
726/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on yliarvostettua ja joka paikassa liikaa läsnä.

Tää on niiiin totta. 

Ehkä silloin voi ajatella noin, jos ei ole koskaan saanut hyvää seksiä.

Määrittele hyvä seksi!

Sehän riippuu omista mieltymyksistä. 

Mutta hyvä seksi on sellaista, että sitä haluaa lisää.  Ja jos sitä miettii vaikkapa joskus myöhemmin, kiihottuu edelleen.

Hyvä seksi saa haluamaan omaa puolisoa ihan silmittömästi. 

Ilmeisesti et ole saanut hyvää seksiä, kun et tiedä, mistä puhutaan,  vaan asia pitää määritellä. 

Se on vanhapiika ja siksi k

Naimisissa miehen kanssa oltu 40 vuotta. Kolme lasta on ja lapsenlapsiakin siunautunu. Oon saanu enemmän ku sinä koskaan syöny pottuja.

Vierailija
727/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisit ottanut edes suihin, jos paneminen ei nappaa. Olisit pelastanut molempien loman. Mutta, jos lusikalla on annettu, ei voi kauhalla vaatia.

Onneksi oma puoliso ei ole tommonen takakireä valittaja. 

Pieni oksu tuli suuhun. Miehillä ei mitään tajua yhdistelmästä seksi ja nainen.

Vierailija
728/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa mieheni tekisi seksiä minulle, mutta vasta kivojen aktiviteettien jälkeen, kuten marjastus, sienien poiminta, astioiden tiskaus, imurointi, ulkoseinien maalaus, pihan pengerrys, mökin paalutus, hehtaarin metsänraivaus, jne. Ap

Meillä halaillaan suukotellaan, rakastellaan...pidetään toisiamme hyvänä aina kun siltä tuntuu, mutta ei siihen sotketa kotitalous töitä tai ulkoseinien maalausta. Jos ruokailun jälkeen tuntuu, että on sopiva hetki rakastelulle, niin sitten rakastellaan. Tiskit saavat odottaa. Tiskataan sitten myöh. vaikka yhdessä molemmat tyydytettyinä. Jos mieheni haluaa minua näin monen yhteisen vuoden jälkeenkin, en lähetä häntä ulkoseinien maalaukseen yhteisen seksihetken sijaan. Vuorokaudessa on 24 tuntia; kyllä siitä saa irrotettua pienen hetken seksillekin, vaikka eläisi kuinka kiireellistä elämää. Huh, tulipa sekäva sepustus!

Totta. Olemme olleet 35 vuotta naimisissa ja lähes joka päivä on ollut aikaa seksille.

Vierailija
729/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun marjat ja sienet eivät odota. Katsotaan sitten illalla, että olenko sillä tuulella.

Vierailija
730/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hiukan vastaava elämäntilanne just nyt. Kaikki tavat lähestyä, siis ihan kaikki, ovat naisen mielestä vääriä. Ihan sama mitä teen, miten teen tai olen tekemättä, ei kelpaa. Ja teen kyllä oman osani yhteisessä arjessa. Olen saamassa tästä nyt tarpeekseni. Olen seksuaalinen ihminen ja odotan seksin kuuluvan parisuhteeseen.

Viime viikolla nainen sitten yritti ruinata seksiä. Kieltäydyin, koska kai mullakin siihen on oikeus? Eipä vaan enää huvittanut koko homma. Tollaset kerran kuussa armopalat jätän kyllä ottamatta. Koskaan en ole toista pettänyt, mutta nyt alkaa kynnys olla jo aika matalalla. Seksi meillä on ollut ihan hyvää. Silloin, kun sitä vielä oli. Nainen sai orkkunsa ihan joka kerta. Tavalla tai toisella.

Ostin itselleni tekopillun, jotta saan sitten itse hoidella homman. Hain paketin ja puoliso kyseli, että mitä paketissa on? Ai tän verran mun asiat sitten kuitenkin kiinnostaa. Avasin paketin ja näytin sisällön. Voi v.ttu , mitkä kilarit tuo nainen sai. Enkö minä enää muka kelpaa? Kelpaisit, mutta kun et halua, vastasin. Siinä se raivoten kyynelehti, mä en siitä välittänyt. Toi tekopillu on muuten ihan kiva kampe.

Kerroin, että tässä on nyt kolme vaihtoehtoa.

1. Meillä alkaa olemaan seksiä. Olen täysin kyllästynyt sun kieltäytymisiin.

2. Haen seksini muualta. Tätä en kuitenkaan aio parisuhteessa ollessani tehdä.

3. Runkkailen itseäni milloin huvittaa ja millaisella materiaalilla huvittaa.

Aion antaa hiukan aikaa mahdollisille muutoksille, joita en usko tapahtuvan. Sillä aikaa alan valmistautua lusikoiden jakoon. Torstaina tulee välittäjä arvioimaan yhteisen asunnon arvon. Kesämökki ja auto ovat onneksi minun nimissäni. Työpaikka ja hyvä palkka mulla myös on. Lapsia ei onneksi ole.

Miksi roikkuisin enää suhteessa, missä teen kaiken väärin ja saan pakkeja jatkuvasti. Seksiä ei ole koskaan, kun minä haluaisin tai sitä ehdotan. Ja kyse ei ole mistään jatkuvasta vonkaamisesta. 

Kuukauden odottelen ja jos puheyhteys ei ala parantumaan ja syyt selviämään, niin peli on sitten pelattu. Mä en kertakaikkiaan enää jaksa noita kieltäytymisiä. Ja joo voitte alkaa saivartelemaan, siitä, kuin kerran jotain tarjottiin. En aio alkaa pelaamaan peliä, että nainen saa aina halutessaan ja minä en koskaan.

Vierailija
731/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 minuuttia koko homma alusta ravistukseen. Ei suutelemista. Tuijotus seinään. Voi v.ttu.

Vierailija
732/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla hiukan vastaava elämäntilanne just nyt. Kaikki tavat lähestyä, siis ihan kaikki, ovat naisen mielestä vääriä. Ihan sama mitä teen, miten teen tai olen tekemättä, ei kelpaa. Ja teen kyllä oman osani yhteisessä arjessa. Olen saamassa tästä nyt tarpeekseni. Olen seksuaalinen ihminen ja odotan seksin kuuluvan parisuhteeseen.

Viime viikolla nainen sitten yritti ruinata seksiä. Kieltäydyin, koska kai mullakin siihen on oikeus? Eipä vaan enää huvittanut koko homma. Tollaset kerran kuussa armopalat jätän kyllä ottamatta. Koskaan en ole toista pettänyt, mutta nyt alkaa kynnys olla jo aika matalalla. Seksi meillä on ollut ihan hyvää. Silloin, kun sitä vielä oli. Nainen sai orkkunsa ihan joka kerta. Tavalla tai toisella.

Ostin itselleni tekopillun, jotta saan sitten itse hoidella homman. Hain paketin ja puoliso kyseli, että mitä paketissa on? Ai tän verran mun asiat sitten kuitenkin kiinnostaa. Avasin paketin ja näytin sisällön. Voi

Onnittelut, tuhosit parisuhteesi ihan itse. Ikävää siinä on se, että ellet ymmärrä, mikä meni väärin, tulet tuhoamaan jokaisen parisuhteesi tästä eteenpäinkin. 

Vierailija
733/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin itselleni tekopillun, jotta saan sitten itse hoidella homman. Hain paketin ja puoliso kyseli, että mitä paketissa on? Ai tän verran mun asiat sitten kuitenkin ki

No kerro nyt mulle, kuinka tuhosin parisuhteeni. En ihan itse oikein tätä nyt ymmärrä?

Olen tehnyt oman osani arjen jutuista. Tällä ei ilmeisesti ole väliä.

Seksiä en ole vongannut. Tällä ei ilmeisesti ole väliä.

Olen muutenkin kohdellut naista, miten naista tulee kohdella. Tällä ei ilmeisesti ole väliä.

Nainen on saanut orgasminsa seksissä (joku voi ihan huoletta vetää feikkaus kortin esiin). Tällä ei ilmeisesti ole väliä.

En ole pettänyt naistani. Tällä ei ilmeisesti ole väliä.

Sinä olet vähän kuin tuo naisenikin. Kaiken mitä teen, sillä ei ilmeisesti ole väliä. Kerropa siis nyt mitä mun vielä olisi pitänyt tehdä ja miten, että se kelpaa? Vika han ei luonnollisesti voi olla naisessa. Kuka semmosta edes viitsii ajatella.

Ja jos et nyt mitään saa vastattua, niin hauskoja provoilua sulle sekä onnen omaan parisuhteeseesi.

Vierailija
734/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin itselleni tekopillun, jotta saan sitten itse hoidella homman. Hain paketin ja puoliso kyseli, että mitä paketi

Et sä tule mitään vastausta tolta saamaan. Ei nää palstamammat ymmärrä miehistä mitään. Ne vihaa meitä. Siksi se suakin tässä nyt syyllisti. Jospa sen tekopillun hankinta sai tonkin mamma raivoamaan. Voi hyvinkin olla näin.

Mutta aivan sama, mitä voi kommentoi. Niillä on omassakin elämässä niin suuria haasteita, että ovat täysin jääviä neuvomaan toisia missään parisuhteisiin liittyvissä asioissa. UGH! Olen puhunut.

Vierailija
735/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootta te hyviä asiantuntijoita! Kehtaatte vielä määrittää hyvän seksin ja jaella sitä tietoa muille! Minä vaan kerroin haaveestani yhteisestä mökkilomasta, soutelusta ja onkimisesta. Muusta en edes kerro, vaikka anonyyminä pysyn. Hyvää seksiä ei määritellä muille, se on kahden kauppa. 

Vierailija
736/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin itselleni tekopillun, jotta saan sitten itse hoidella homman. Hain paketin ja puoliso kyseli, että mitä paketi

Sinä lapsellisesti totesit suhteen seksittömäksi kuukauden jälkeen. Se on lyhyt aika.

Sinä lapsellisesti et kysellyt puolisolta syytä haluttomuuteen ja yrittänyt selvittää ongelmaa rakentavasti. Haluttomuudelle oli toytakai syy. Joko puolison omassa voinnissa tai jossakin parisuhteenne sisällössä, olet voinut vaikka loukata häntä tai hän kokee toimesi epäreiluina tms. Syy ei selviä kuin keskustelemalla avoimesti ja ilman syyttelyä.

Sinä lapsellisesti kieltäydyit, kun puoliso ehdotti seksiä. Ryhdyit k0st@ maan. Se pilaa suhteen 100% hetkessä. Yeit seksistä megasuuren ongelman niin, etyä jatkossa puoliso ei voi enää koskaan kieltäytyä seksistä vapaasti, vaikka ei sitä haluaisi juuri jonain hetkenä, koska sinä k0st@t ja rankaiset siitä. Seksi (sinun kanssasi) ei enää ole puolisollesi mukava vapaaehtoinen asia, vaan pakkopullaa ja häneltä tulee oikeasti låhtemään halut sen takia.

Sinä lapsellisesti uhkaat puolisoa erolla ja pettämisellä, jos hän ei sormia napsauttamalla halua seksiä juuri silloin kun sinä haluat. Tämä on vakavaa ja rankkaa henkistä ja seksuaalista väkivaltaa. Sinä käyttäydyt parisuhdeväkivalyqisesti. Lue se uudestaan ja sisäistä lukemasi. Mene sitten terapiaan ja yritä kehittyä ihmisenä.

Vierailija
737/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootta te hyviä asiantuntijoita! Kehtaatte vielä määrittää hyvän seksin ja jaella sitä tietoa muille! Minä vaan kerroin haaveestani yhteisestä mökkilomasta, soutelusta ja onkimisesta. Muusta en edes kerro, vaikka anonyyminä pysyn. Hyvää seksiä ei määritellä muille, se on kahden kauppa. 

Mies soutelee pian toisella veneellä. Lisäksi aloituksen nainen kertoi VAATIMUKSISTA, ei haaveistaan. No mutta nyt on aikaa toteutella niitä omia vaatimuksiaan. Tuskin pyörii mies jaloissa häiritsemässä.

Vierailija
738/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin itselleni tekopillun, jotta saan sitten itse hoidella homman. Hain paketin ja puoliso kyseli, että mitä paketissa on? Ai tän verran mun asiat sitten kuitenkin ki

No kerro toki meille, miksi kaikki muu paitsi munat meni päin v.ttua? 

Ei sulla siihen kuitenkaan saldo riitä. Omatkin parisuhteen menneet sen verran miinuksen puolelle. Teitä provoja kyllä tällä palstalla riittää. Ja aikaahan teillä provoiluun riittää, kun muuta elämää ei oikein ole.

Vierailija
739/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ymmärrettävää, että mies on pettynyt kun et halua häntä etkä pidä häntä viehättävänä. Miltä itsestäsi tuntuisi, jos mieskumppanisi, johon olet viehättynyt, jatkuvasti torjuu sinut?

Vierailija
740/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin itselleni tekopillun, jotta saan sitten itse hoidella homman

Nyt on lukemisen ymmärtämisessä kyllä hiukan haasteita. Kirjoitin että aion ODOTTAA kuukauden. Tätä kieltäytymistä on jatkunut jo hyvinkin kuukautta pidemmän ajan.

Kuinka pitkään mielestäsi saa olla parisuhteessa ilman seksiä? Eikä saivarrella sitten millään sairastapauksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä