Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
701/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suostuminen painostuksen alla seksiin vastoin omaa tahtoaan on sama kuin antaisi ra is ka ta itsensä.

Sarjajankuttaja iski jälleen. Miten pitkään jaksat?

Oi voi, en kyllä ole jankuttaja enkä varsinkaan sarjasellainen. Sinä taidat päivystää tällä palstalla varsin tiiviisti, kun luulet tunnistavasi täältä jotain vakivastaajia. Pitää nyt ihan pahoittaa mielesi, mutta minulla kun sattui tänään alkamaan loma ja kerrankin on aikaa tälläkin palstalla viivähtää, kommentoin aloitukseen. Ajatella, että joku muukin siis ajattelee ihan niin kuin minäkin. Kenenkään ei pitäisi suostua seksiin painostamisen takia.

Otitko suihin vai annoitko pillua?

Vierailija
702/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap...sekstailette, mies on hyvällä tuulella, teillä on mukavaa yhdessä, sinun alkaa tehdä taas mieli, sekstailette...

Oletko mieluummin dorka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä. 

Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap

Naisen on alistuttava täysimääräisesti miehen tahtoon ilman mitään kyseenalaistamista.

Mikäs afganistanilainen sinä olet?

Vierailija
704/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on päättänyt, että seksi on vallantekoväline. Ei nautintoväline. Miehen ei tule nautia seksistä, eikä varsinkaan päättää, milloin sitä saisi olla. Täytyy vaan tyytyä ap armopaloihin. Miksi tällainen ihminen edes haluaa olla parisuhteessa. Eikö olisi kaikille parempi olla yksin?

Vierailija
705/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suostuminen painostuksen alla seksiin vastoin omaa tahtoaan on sama kuin antaisi ra is ka ta itsensä.

Sarjajankuttaja iski jälleen. Miten pitkään jaksat?

Oi voi, en kyllä ole jankuttaja enkä varsinkaan sarjasellainen. Sinä taidat päivystää tällä palstalla varsin tiiviisti, kun luulet tunnistavasi täältä jotain vakivastaajia. Pitää nyt ihan pahoittaa mielesi, mutta minulla kun sattui tänään alkamaan loma ja kerrankin on aikaa tälläkin palstalla viivähtää, kommentoin aloitukseen. Ajatella, että joku muukin siis ajattelee ihan niin kuin minäkin. Kenenkään ei pitäisi suostua seksiin painostamisen takia.

Otitko suihin vai annoitko pillua?

Olen mies, joten annoin anusta. T. Sama

Vierailija
706/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä naisten asennetta että jos mies haluaa seksiä kanssaan, pitää naista seksinukkenaan. En ymmärrä myöskään, miksei toiselle voi antautua vaikka ei juuri silloin huvittaisi. Aika kaukana rakkaudesta tuollainen ajatusmaailma. 

Sinulla se käsitys rakkaudesta on hukassa! 

Millä perusteella? 

No mieti kirjoittajan ajatusmaailmaa.

Vierailija
707/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä palstamammat ovatkin päässeet tänään päästelemään paineitaa taas pihalle mokoman trollin kanssa. Ne menee aina samaan vipuun.

Vierailija
708/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, tämän saman aloituksen olen lukenut aiemminkin... Trolli on!

Vierailija
709/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitte rennosti kesällä. Voi miettiä muitakin mökkipuuhia kuin vaan sitä yhtä.

Vierailija
710/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmosta semmosta

Vierailija
711/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIinpä. Tuolla kommentoijanaisella, joka haluaa seksiä missä ja milloin vain, on tasan varmasti liikaa testosteronia ja esim akne. Kun hän aikanaan kärsii lapsettomuudesta, menee vihdoin tutkimuksiin, hänellä todetaan polykystiset ovariot.

No ei nyt sentään. Olen yli nelikymppinen, minulla on useampi lapsi. Vaihdevuosista ei ole vielä merkkiäkään ja munasarjat ja muu hedelmällisyys on edelleen normaalia. Ovuloin yhä ja kierto on säännöllinen. Tämä itseasiassa selvisi erään toisen tutkimuksen yhteydessä. 

Aknea minulla ei ole koskaan ollut, enkä nyt oikein liialliseen testosteroniinkaan usko. 

Hormonaalista ehkäisyä en käytä, ihan siksi, että se vie halut. 

Olen tuo joka alunperin sanoi että voi olla hitunen enemmän testosteronia. Ei ollut tarkoitus vihjata mistää

Luulen, että haluttomilla naisilla se ongelma on korvien välissä. Ihan siellä omassa mielessä, miten miehestä ajattelee. Että onko se vonkaava ällötys vai seksikäs ja tyydyttävä. 

Hyvä seksi on itseään ruokkiva kierre. Eihän suurempaa nautintoa voi ollakaan. 

Tässä nähdään että luulo ei ole tiedon väärti

Vierailija
712/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies mielummin kalastaa ja tekee muuta kuin harrastaa seksiä. Mies lähtee aamu neljältä aina kalaan ja sen takia nukkumaan pitää mennä 21.00 aikaan. Päivälläkin mies menee kalaan ainakin verkot laskemaan. Mieheni myy kalaa joten kalastaa pitää koko ajan.

Vaa uatteleppa, jos jätät pidemmäksi aikaa pesuja väliin, voi olla, että mies kiintyy kalan hajuun ja on menoa sitte. 

Vierailija
713/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonaalinen ehkäisy kyllä tappaa halut, mutta mitä vaihtoehtoja on, kun miehet ei halua käyttää kumia. Sitäpä saa mitä tilaa. Tai ei saa.

Vierailija
714/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voin kuvitella miten ei enää lomasta jaksa nauttia tuon jälkeen.

Vierailija
715/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun avioon mennään, niin kyllä oletus on että liitossa myös seksiä harrastetaan, ellei mitään pätevää syytä kieltäytymiseen ole. Tuntuu todella pahalta tulla jatkuvasti torjutuksi. Miksi kukaan haluaisi rakkaan puolison kärsivän puutteessa? Ei siitä kannata aina tehdä hirveää spektaakkelia ja odotella että halut herää, kunhan vain mies ensin siivoaa koko talon, kitkee kukkapenkit ja antaa kokovartalohieronnan. Ne halut kyllä usein syttyy ihan siinä esileikin aikana. Mainitsen silti, että pahin naisten halujen tappaja on hormonaalinen ehkäisy. Ei ovulaatiota, ei haluja. En suosittele kenellekkään. T. Nainen

Kun avioon mennään niin kyllä kaikilla on tiedossa, että liittoon voi tulla erilaisia kausia seksin suhteen. Miksi kukaan haluaisi painostaa rakkaan puolison seksiin, jos hän ei ole halukas? 

Joo tottakai tilanne, jossa on eriparisuutta voi olla vaikea. Mutta tuollainen syyllistävä asenne luultavasti vain pahentaa tilannetta. Seksi ei ole mikään velvollisuus.

Vierailija
716/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta että löytyi tällainen ketju. Minulla aivan käsittämätön lomaviikko mökillä takana. Mökillä pantiin ekana iltana ja sen jälkeen avovaimo siirrellyt ilkeyttään maalitolppia selityksenä miksei olla enempää lemmiskelty. Nyt valittaa miksi en ole enää niin rento ja mukava. No siksi kun pihtaat!

Ihan sama mitä puhuu ja selittelee, mutta kertakaikkisesti ei ole tehokkaampaa keinoa osoittaa toiselle ettei arvosta kuin tuo. Suunniteltua ja tahallaan tehtyä yhteisen parisuhdeonnen sabotointia. Todella toivon aloittajan ymmärtävän että hänen mies ei tee mitään väärää jos hakee nautintonsa muualta.

Vierailija
717/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi itselleni on kaikki jo nykyään yhdentekevää kyllästymisen ja menopaussin johdosta. Sekä seksi että se, jos mies lähtee kokonaan litomaan ruinaamasta. Yritti vastikään marttyroida, ettei tee oikein enää mieli, kun olen niin äkäinen. Totesin, että hänen halujensa katoaminen on minulle pelkkä totaalihelpotus. Jopas alkoi vetämään sanojaan takaisin, kun huomasi, ettei tuokaan naula vetänyt. Että teki mieli sittenkin. Mulla se ja sama. Näillä mennään ja joku päivä ei tartte tätäkään kuivaa puurtamista enää harrastaa, eli ns. antaa. 

Voi onpa teillä lämmin ja ihana suhde. Oletteko olleet jo pitkäänkin yhdessä.

30 vuotta.

Vierailija
718/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta että löytyi tällainen ketju. Minulla aivan käsittämätön lomaviikko mökillä takana. Mökillä pantiin ekana iltana ja sen jälkeen avovaimo siirrellyt ilkeyttään maalitolppia selityksenä miksei olla enempää lemmiskelty. Nyt valittaa miksi en ole enää niin rento ja mukava. No siksi kun pihtaat!

Ihan sama mitä puhuu ja selittelee, mutta kertakaikkisesti ei ole tehokkaampaa keinoa osoittaa toiselle ettei arvosta kuin tuo. Suunniteltua ja tahallaan tehtyä yhteisen parisuhdeonnen sabotointia. Todella toivon aloittajan ymmärtävän että hänen mies ei tee mitään väärää jos hakee nautintonsa muualta.

Miksi pidät naistasi panobottina? Jos olette jo "panneet" niin mikä ongelma? Ei kukaan aikuinen vuokraa mökkiä pelkästään "panemista" varten vaan rentoutumista. Ylläri miehille, naisille seksi on harvemmin rentoutumista varsinkaan vanhemalla iällä. Siitä ähkimisestä on rentoutuminen kaukana. 

Vierailija
719/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä. 

Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap

Heti kun se mies on hyvällä tuulella. Keinonhan jo tiedätkin.

Vierailija
720/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti kun se mies on hyvällä tuulella. Keinonhan jo tiedätkin.

Jos miehen hyvään tuuleen vaikuttaa pelkästään pillu eikä millään voi käyttäytyä ihmisiksi ilman pillua niin miehen kannattaa harkita jotain terapiaa. Kiva muuten kiristää pakkoseksillä"jos ei panna niin.." 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä