Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys
Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla.
Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".
Kommentit (1396)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä.
Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap
Siinähän ihmettelet sitten kun jäät yksin...
Mukavampaahan se olisi. Ei tarvitse kuunnella vonkaista, eikä katsella murjottavaa miestä. Ja vihreän madon kaupasta saa helpotusta itselle. Eli jätä se jäärä keskenänsä murjottamaan ja lähde nauttimaan kesästä ja elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Äsken oli dildo pillussa ja miehen muna perseessä kyllä teki hyvää.
Harmi kun mieheni ei halua laittaa sitä sinne. Minua taas kiihottaa.
Suostuminen painostuksen alla seksiin vastoin omaa tahtoaan on sama kuin antaisi ra is ka ta itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö vieraissa?
Häh miksi kävisin? Ap
Kun ei seksi kiinnosta. Ukkosi ainakin kohta käy.
Olen monesti sanonut hänelle että jos seksi on suhteen tärkein asia nro1 ja muut asiat eivät ole vähintään yhtä tärkeitä niin silloin en ole sopiva nainen hänelle vaan on vapaa etsimään uuden. Silti ei ole lähtenyt. Itsellä seksuaalisuus herää vasta kun yhdessä on turvallinen ja huomioonotettu olo henkisesti, jos näissä asioissa jokin tökkii pidemmän aikaa niin myös haluni hiipuvat. Ap
Lähtee kun löytyy joku. Ei ole vielä löytynyt. Mutta 99% varmuudella lähtee jos suhteessa on surkeasti tai ei ollenkaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äsken oli dildo pillussa ja miehen muna perseessä kyllä teki hyvää.
Harmi kun mieheni ei halua laittaa sitä sinne. Minua taas kiihottaa.
Oletko nainen?
Vierailija kirjoitti:
Suostuminen painostuksen alla seksiin vastoin omaa tahtoaan on sama kuin antaisi ra is ka ta itsensä.
Sarjajankuttaja iski jälleen. Miten pitkään jaksat?
Miehet on sikoja. Joko ne haluavat seksiä, mikä on huono juttu, tai sitten eivät halua, mikä on huono juttu.
Tunnen tilanteen. Oma mieheni samanlainen. Ei juuri ole vuosien aikana muuttunut.. Minun vinkkini
- toista on vaikea muuttaa, helpompi muuttaa itseään. Ota vastuu omasta halustasi. Lue eroottista kirjallisuutta vai vaikka Iso O kirjaa niin pääset fiilikseen.
- suosittelen tuota Iso O kirjaa myös miehellesi
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tilanteen. Oma mieheni samanlainen. Ei juuri ole vuosien aikana muuttunut.. Minun vinkkini
- toista on vaikea muuttaa, helpompi muuttaa itseään. Ota vastuu omasta halustasi. Lue eroottista kirjallisuutta vai vaikka Iso O kirjaa niin pääset fiilikseen.
- suosittelen tuota Iso O kirjaa myös miehellesi
Kirjakauppias taas herännyt.
Minä piiskasin akan perseen punaiseks nahkavyöllä ja panin takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi voi, en kyllä ole jankuttaja enkä varsinkaan sarjasellainen. Sinä taidat päivystää tällä palstalla varsin tiiviisti, kun luulet tunnistavasi täältä jotain vakivastaajia. Pitää nyt ihan pahoittaa mielesi, mutta minulla kun sattui tänään alkamaan loma ja kerrankin on aikaa tälläkin palstalla viivähtää, kommentoin aloitukseen. Ajatella, että joku muukin siis ajattelee ihan niin kuin minäkin. Kenenkään ei pitäisi suostua seksiin painostamisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi voi, en kyllä ole jankuttaja enkä varsinkaan sarjasellainen. Sinä taidat päivystää tällä palstalla varsin tiiviisti, kun luulet tunnistavasi täältä jotain vakivastaajia. Pitää nyt ihan pahoittaa mielesi, mutta minulla kun sattui tänään alkamaan loma ja kerrankin on aikaa tälläkin palstalla viivähtää, kommentoin aloitukseen. Ajatella, että joku muukin siis ajattelee ihan niin kuin minäkin. Kenenkään ei pitäisi suostua seksiin painostamisen takia.
Jankuti jankuti jankuti.
Vierailija kirjoitti:
Minä piiskasin akan perseen punaiseks nahkavyöllä ja panin takaapäin.
Oih tollainen käsittely tekisi hyvää.
Sori mut tuo tulee olemaan iso ongelma varsinkin jos ette keskustele mikä sytyttää ja mitkä on pelehdintämieltymykset. Sinulla kestää kauan syttyminen, miehellä ei. Miehen pitäisi nyt vain malttaa, jos ei sitä ymmärrä ei teitä ole tarkoitettu toisillenne, sori vaan.
Kunpa mieheni tekisi seksiä minulle, mutta vasta kivojen aktiviteettien jälkeen, kuten marjastus, sienien poiminta, astioiden tiskaus, imurointi, ulkoseinien maalaus, pihan pengerrys, mökin paalutus, hehtaarin metsänraivaus, jne. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa mieheni tekisi seksiä minulle, mutta vasta kivojen aktiviteettien jälkeen, kuten marjastus, sienien poiminta, astioiden tiskaus, imurointi, ulkoseinien maalaus, pihan pengerrys, mökin paalutus, hehtaarin metsänraivaus, jne. Ap.
Jankuti jankuti jankuti.
Kun avioon mennään, niin kyllä oletus on että liitossa myös seksiä harrastetaan, ellei mitään pätevää syytä kieltäytymiseen ole. Tuntuu todella pahalta tulla jatkuvasti torjutuksi. Miksi kukaan haluaisi rakkaan puolison kärsivän puutteessa? Ei siitä kannata aina tehdä hirveää spektaakkelia ja odotella että halut herää, kunhan vain mies ensin siivoaa koko talon, kitkee kukkapenkit ja antaa kokovartalohieronnan. Ne halut kyllä usein syttyy ihan siinä esileikin aikana. Mainitsen silti, että pahin naisten halujen tappaja on hormonaalinen ehkäisy. Ei ovulaatiota, ei haluja. En suosittele kenellekkään. T. Nainen
Olet miehelle pelkkä reikä. Ei hyvältä näytä. Ehkä on parempi lähteä eri teille.
Kuvottavaa antaa ohjeeksi, että levitä haarat vaikket haluaisi niin mies on kivemmalla tuulella. Miksi se mies ei voi puuhailla kaikenlaista marjastusta sun muuta, jotta nainen on kivemmalla tuulella? Miksi naisen pitäisi aina unohtaa omat halunsa ja tarpeensa? Kai se mieskin ihan aikuinen on eikä mikään tissivauva, jonka tarpeiden pitää mennä äidin edelle.