Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
761/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta ollut taas palstamammoille oiva oksennusalusta. Onneksi tilanne oikeassa elämässä ei ole ihan tällainen.

Vierailija
762/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olisit saanut ton kaiken haluamasi jos olisitte sekstanneet heti ekana päivänä.

Vonkaaminen loppuu jos annat. Kokeileppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootta te hyviä asiantuntijoita! Kehtaatte vielä määrittää hyvän seksin ja jaella sitä tietoa muille! Minä vaan kerroin haaveestani yhteisestä mökkilomasta, soutelusta ja onkimisesta. Muusta en edes kerro, vaikka anonyyminä pysyn. Hyvää seksiä ei määritellä muille, se on kahden kauppa. 

Mies soutelee pian toisella veneellä. Lisäksi aloituksen nainen kertoi VAATIMUKSISTA, ei haaveistaan. No mutta nyt on aikaa toteutella niitä omia vaatimuksiaan. Tuskin pyörii mies jaloissa häiritsemässä.

Sellaiset voimafantasiat siellä. 🤣 Todellisuudessa seksiin painostava ja sillä kiristävä mies ei kuulu kuumimpaan hottiin parisuhdemarkkinoilla. Miehillä on kuulemma muutenkin vaikeaa Tinderissä.

Perusteletko hiukan, miksi mielestäsi miehellä ei saa olla oikeutta kieltäytyä seksistä, mutta naisella saa? Mä en ihan ymmärrä tätä ajatusta. Mies kieltäytyy kerran, kyse valtapelistä, kiristämisestä ja lapsellisesta käytöksestä. Nainen kieltäytyy usein, kyse vaan naisen oikeudesta kieltäytyä. Miksi tässä asiassa pelataan niin erilaisilla säännöillä?

Kertoisitko nyt hiukan, mistä tässä oikein on kyse. Minä miehenä en tajua nyt alkuunkaan.

Vierailija
764/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanunna vai ei mulqqqua, 🥺x😍👉👌🏻🎶🎶🎶

Vierailija
765/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olisit saanut ton kaiken haluamasi jos olisitte sekstanneet heti ekana päivänä.

EI mun ole pakko antaa, jos en halua!

ap

Vierailija
766/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootta te hyviä asiantuntijoita! Kehtaatte vielä määrittää hyvän seksin ja jaella sitä tietoa muille! Minä vaan kerroin haaveestani yhteisestä mökkilomasta, soutelusta ja onkimisesta. Muusta en edes kerro, vaikka anonyyminä pysyn. Hyvää seksiä ei määritellä muille, se on kahden kauppa. 

Mies soutelee pian toisella veneellä. Lisäksi aloituksen nainen kertoi VAATIMUKSISTA, ei haaveistaan. No mutta nyt on aikaa toteutella niitä omia vaatimuksiaan. Tuskin pyörii mies jaloissa häiritsemässä.

Sellaiset voimafantasiat siellä. 🤣 Todellisuudessa seksiin painostava ja sillä kiristävä mies ei kuulu kuumimpaan hottiin parisuhdemarkkinoilla. Miehillä on k

Vastaukseksi tulet saamaam sitä samaa angstista feministi p.skaa, mitä täällä saa muutenkin lukea.

Koska naisella on oikeuksia, miehellä velvollisuuksia ja mies on sika.

Vierailija
767/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti yksikään mies ei erehdy suhteeseen lasta haluavan palsamamman kanssa. Näähän on ihan sairasta väkeä.

Vierailija
768/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ap tolla miehellä teet? 🙄

Vierailija
769/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Et saa varmaankin orgasmia kun sekstaatte. Et saa nautintoa seksistä? Etkä kehtaa ehkäpä itseäsi hieroa niin että saisit orkun kun sekstaatte.

Vierailija
770/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tultiin eilen mökille. Lämmitettiin sauna, käytiin uimassa ja oltiin sisäkkäin. Tänään sitten käytiin keräämässä niitä sieniä ja kohta lähdetään ongelle. Toivottavasti syödään tänään paistettuja ahvenia kanttarellikastikkeen kera.  

Ihan kivaahan tää mökkeily on.

Vierailija
771/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vie mut mökille, kun mulla ei ole ajokorttia. Ja se pitää sen kesämökin kunnossa, tekee polttopuut ja ajelee nurmikot.

Vierailija
772/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ap voi varmaan avata miksei halua seksiä kumppaninsa kanssa? Kaikki tiedämme jo, ettet halua, koska pidät tätä epäviehättävänä, mutta varmaan sinullekin parempi, että avoimesti sen ilmaiset ja kohtaat totuuden. Normaalit terveet ihmiset, jotka haluavat kumppaniaan, harrastavat kyllä seksiä. 

Vierailija
773/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä lapsellisesti kieltäydyit, kun puoliso ehdotti seksiä. Ryhdyit k0st@ maan. Se pilaa suhteen 100% hetkessä. Yeit seksistä megasuuren ongelman niin, etyä jatkossa puoliso ei voi enää koskaan kieltäytyä seksistä vapaasti, vaikka ei sitä haluaisi juuri jonain hetkenä, koska sinä k0st@t ja rankaiset siitä. Seksi (sinun kanssasi) ei enää ole puolisollesi mukava vapaaehtoinen asia, vaan pakkopullaa ja häneltä tulee oikeasti låhtemään halut sen takia.

Sinä lapsellisesti uhkaat puolisoa erolla ja pettämisellä, jos hän ei sormia napsauttamalla halua seksiä juuri silloin kun sinä haluat. Tämä on vakavaa ja rankkaa henkistä ja seksuaalista väkivaltaa. Sinä käyttäydyt parisuhdeväkivalyqisesti. Lue se uudestaan ja sisäistä lukemasi. Mene sitten terapiaan ja yritä kehittyä ihmisenä." 

Tässä asian ydin. Itse on ole koskaan kieltäytynyt seksistä mitenkään pihtaus mielessä tai kostoksi tmv vaan kyse on halusta, joita ei voi pakottaa tulemaan esiin. Ja niistä halujen nousemisesta voi tehdä entistä vaikeampaa juuri tuollaisella käytöksellä, kyse on todella herkistä asioista. Ymmärtääkö miehet ettei toisen KEHOA voi määrätä? Nuo miehen uhkailut ja kostamiset rikkoo tooodella nopeasti ihan kaiken eikä niitä enää saa korjattua, kannattaisi miettiä vähän. Henkinen luottamus menee, josta jo itsekin aiemmin mainitsin. Jos yhtään tuntuu siltä ettet voi vapaasti ilmaista tunteitasi ja haluamattomuuttasi, vaan niistä on koitunut ikäviä seurauksia ja tulee ehkä koitumaan näin tehdessäsi niin se vetää ainakin herkemmän naisen ihan lukkoon fyysisesti ja henkisestikin ja vie sen luottamuksen siihen tärkeimpään ja läheisimpään ihmiseen. Ap

Vierailija
774/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Et saa varmaankin orgasmia kun sekstaatte. Et saa nautintoa seksistä? Etkä kehtaa ehkäpä itseäsi hieroa niin että saisit orkun kun sekstaatte.

Yksikään orkku ei ole sen v.tutuksen arvoinen asia.

ap

Vierailija
775/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että ap:n mies eroaa tästä heti. Aivan kamala tapaus tämä nainen.

Vierailija
776/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vie mut mökille, kun mulla ei ole ajokorttia. Ja se pitää sen kesämökin kunnossa, tekee polttopuut ja ajelee nurmikot.

Ajokortti löytyy, omissa nimissä itse ostettu autokin (miehellä oma), työpaikka jossa tienaan ihan kivasti. Lisäksi tuolla mökillä se olen ollut minä joka on maalannut mökkiä, pinonnut puita ja sen nurmikonkin trimmeröin samalla kun katselin sitä kiukuttelevaa miestä laiturilla kännykkä kädessä. Niin, en tosiaan tiedä mitä sillä teen. Kait haikailen niiden parin ensimmäisen vuoden perään jolloin kaikki toimi, mies oli mielellään mukana kaikessa, seksiä oli useammin ja jos joskus en ollut sillä tuulella, se ei ollut ongelma. Mökillä ei ole mitään, mitä en osaisi tai pystyisi tehdä. No okei, moottorisahan käynnistys ja puun kaataminen olisi ainoat, niitä ei kuitenkaan tarvitse tehdä, akkumoottorisahalla tosin menee pienemmät puut nurin minultakin. Ja halkomakonekin toimii ihan minun käsilläkin. Ap

Vierailija
777/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mitä sinä saat tältä parisuhteelta, että siinä olet. Lukemani perusteella sinun olisi parempi olla yksin. 

Meillä molemmat joustaa tarvittaessa eikä tarvitse koskaan kostaa yhtään mitään. Ollaan tässä ihan vapaaehtoisesti pitkässä parisuhteessa ja rakkaudessa. Ei tästä mitään tulis jos molemmat olisi järkähtämättömiä oman nenänsä ajattelijoita.

Vierailija
778/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ap voi varmaan avata miksei halua seksiä kumppaninsa kanssa? Kaikki tiedämme jo, ettet halua, koska pidät tätä epäviehättävänä, mutta varmaan sinullekin parempi, että avoimesti sen ilmaiset ja kohtaat totuuden. Normaalit terveet ihmiset, jotka haluavat kumppaniaan, harrastavat kyllä seksiä. 

Ap on trolli eikä todellinen hahmo. Mutta ei naisen tarvitse mitään tällä palstalla perustella. Se riittää, kun vaan on jotain mieltä.

Vierailija
779/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinä lapsellisesti kieltäydyit, kun puoliso ehdotti seksiä. Ryhdyit k0st@ maan. Se pilaa suhteen 100% hetkessä. Yeit seksistä megasuuren ongelman niin, etyä jatkossa puoliso ei voi enää koskaan kieltäytyä seksistä vapaasti, vaikka ei sitä haluaisi juuri jonain hetkenä, koska sinä k0st@t ja rankaiset siitä. Seksi (sinun kanssasi) ei enää ole puolisollesi mukava vapaaehtoinen asia, vaan pakkopullaa ja häneltä tulee oikeasti låhtemään halut sen takia.

Sinä lapsellisesti uhkaat puolisoa erolla ja pettämisellä, jos hän ei sormia napsauttamalla halua seksiä juuri silloin kun sinä haluat. Tämä on vakavaa ja rankkaa henkistä ja seksuaalista väkivaltaa. Sinä käyttäydyt parisuhdeväkivalyqisesti. Lue se uudestaan ja sisäistä lukemasi. Mene sitten terapiaan ja yritä kehittyä ihmisenä." 

Tässä asian ydin. Itse on ole koskaan kieltäytynyt seksistä mitenkään pihtaus mielessä tai kostoksi tmv

Ei tuon toisen tarinan mieskään kieltäytynyt pihtausmielessä. Sitä ei vaan enää huvittanut seksi naisensa kanssa. Mikä ero tässä muka oli sun kieltäytymiseesi???

Muuta kun sukupuoli.

Vierailija
780/1396 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä joidenkin miesten möykkääminen tässä ketjussa on kyllä silmiä avaavaa. Olen sinkku ja pitääkin parinvalinnassa olla tarkkana ettei tällaisiin mieslapsiin koske tikullakaan.

Onko vinkkejä miten selvittää, onko miehen ajatusmaailma itsekkäästi munansa ympärillä pyörivä vai normaalin aikuisen ajatusmaailma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi