Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys
Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla.
Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".
Kommentit (1396)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä.
Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap
Heti kun se mies on hyvällä tuulella. Keinonhan jo tiedätkin.
Yök, nämä taitamattomat jyystäjät.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä sekstailla monella tapaa. Jos ei itse ole ihan sillä tuulella, voihan sitä käsin tai suullakin jne jotain harrastaa.
Itse olen ajatellut niin että jos sen 2-5 minuuttia miehelle aamulla uhraa se
Meillä koko "nopea" käsitoimitus on aina vähintään vartti jopa puoli tuntia.
Eikö miehet ajattele koskaan mitään muuta kuin seksiä. Kaikki yhdessä kun olo kulminoituu seksiksi ja sen odotteluksi, niin ei ihme, että jäävät yksin epidemiaksi asti
Näin siinä käy kun nainen ottaa miehen, jota ei oikeasti pidä viehättävänä (eli noin 80% kaikista miehistä). Seksi loppuu hyvin nopeasti ja tilalle laskeutuu katkeruus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla hiukan vastaava elämäntilanne just nyt. Kaikki tavat lähestyä, siis ihan kaikki, ovat naisen mielestä vääriä. Ihan sama mitä teen, miten teen tai olen tekemättä, ei kelpaa. Ja teen kyllä oman osani yhteisessä arjessa. Olen saamassa tästä nyt tarpeekseni. Olen seksuaalinen ihminen ja odotan seksin kuuluvan parisuhteeseen.
Viime viikolla nainen sitten yritti ruinata seksiä. Kieltäydyin, koska kai mullakin siihen on oikeus? Eipä vaan enää huvittanut koko homma. Tollaset kerran kuussa armopalat jätän kyllä ottamatta. Koskaan en ole toista pettänyt, mutta nyt alkaa kynnys olla jo aika matalalla. Seksi meillä on ollut ihan hyvää. Silloin, kun sitä vielä oli. Nainen sai orkkunsa ihan joka kerta. Tavalla tai toisella.
Ostin itselleni tekopillun, jotta saan sitten itse hoidella homman
Syy on aina loppupeleissä miehessä. Aina. Uskokaa jo tämä.
Mieheltä on lapsellista kieltäytyä seksistä, mutta nainen voi tehdä sitä jatkuvasti ja se ei ole millään tapaa lapsellista. Miehen olisi aina oltava valmiina fyysisesti ja henkisesti, kun nainen sitä haluaa. Voi v.ttu mitä paskaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla hiukan vastaava elämäntilanne just nyt. Kaikki tavat lähestyä, siis ihan kaikki, ovat naisen mielestä vääriä. Ihan sama mitä teen, miten teen tai olen tekemättä, ei kelpaa. Ja teen kyllä oman osani yhteisessä arjessa. Olen saamassa tästä nyt tarpeekseni. Olen seksuaalinen ihminen ja odotan seksin kuuluvan parisuhteeseen.
Viime viikolla nainen sitten yritti ruinata seksiä. Kieltäydyin, koska kai mullakin siihen on oikeus? Eipä vaan enää huvittanut koko homma. Tollaset kerran kuussa armopalat jätän kyllä ottamatta. Koskaan en ole toista pettänyt, mutta nyt alkaa kynnys olla jo aika matalalla. Seksi meillä on ollut ihan hyvää. Silloin, kun sitä vielä oli. Nainen sai orkkunsa ihan joka kerta. Tavalla tai toisella.
Ostin itselleni tekopillun, jotta saan sitten itse hoidella homman. Hain paketin ja puoliso kyseli, että mitä paketi
Et ole haluttava.
Vierailija kirjoitti:
Näin siinä käy kun nainen ottaa miehen, jota ei oikeasti pidä viehättävänä (eli noin 80% kaikista miehistä). Seksi loppuu hyvin nopeasti ja tilalle laskeutuu katkeruus.
Niin totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä.
Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap
Heti kun se mies on hyvällä tuulella. Keinonhan jo tiedätkin.
Yök, nämä taitamattomat jyystäjät.
Tässä ei mainittu jyystöä vaan suihinotto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä sekstailla monella tapaa. Jos ei itse ole ihan sillä tuulella, voihan sitä käsin tai suullakin jne jotain harrastaa.
Kyllä tuossa on jo parisuhteessa vikaa, jos noin kauan menee. Silloin ei toista tosissaan halua, menee miellyttämisen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tee se sitten paremmalla asenteella, niin ei kestä puolta tuntia!
On se vaan kauhea asia kuluttaa 15 minuuttia. Kuinka pitkään tänäänkin tulet palstalla roikkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootta te hyviä asiantuntijoita! Kehtaatte vielä määrittää hyvän seksin ja jaella sitä tietoa muille! Minä vaan kerroin haaveestani yhteisestä mökkilomasta, soutelusta ja onkimisesta. Muusta en edes kerro, vaikka anonyyminä pysyn. Hyvää seksiä ei määritellä muille, se on kahden kauppa.
Mies soutelee pian toisella veneellä. Lisäksi aloituksen nainen kertoi VAATIMUKSISTA, ei haaveistaan. No mutta nyt on aikaa toteutella niitä omia vaatimuksiaan. Tuskin pyörii mies jaloissa häiritsemässä.
Sellaiset voimafantasiat siellä. 🤣 Todellisuudessa seksiin painostava ja sillä kiristävä mies ei kuulu kuumimpaan hottiin parisuhdemarkkinoilla. Miehillä on kuulemma muutenkin vaikeaa Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet ajattele koskaan mitään muuta kuin seksiä. Kaikki yhdessä kun olo kulminoituu seksiksi ja sen odotteluksi, niin ei ihme, että jäävät yksin epidemiaksi asti
Kyllä ajattelee. Mutta jos sitä seksiä ei ole, niin pakostakin sitä silloin ajattelee. Siitä puhe, mistä puute, nääs.
Su ei ilmeisesti koskaan haluta niin paljoa, että pitäisi ihan ajatella seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootta te hyviä asiantuntijoita! Kehtaatte vielä määrittää hyvän seksin ja jaella sitä tietoa muille! Minä vaan kerroin haaveestani yhteisestä mökkilomasta, soutelusta ja onkimisesta. Muusta en edes kerro, vaikka anonyyminä pysyn. Hyvää seksiä ei määritellä muille, se on kahden kauppa.
Mies soutelee pian toisella veneellä. Lisäksi aloituksen nainen kertoi VAATIMUKSISTA, ei haaveistaan. No mutta nyt on aikaa toteutella niitä omia vaatimuksiaan. Tuskin pyörii mies jaloissa häiritsemässä.
Ei minun mies, mutta apn saattaisi. Mene ja tiedä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ajattelee. Mutta jos sitä seksiä ei ole, niin pakostakin sitä silloin ajattelee. Siitä puhe, mistä puute, nääs.
Kasarilla hoettiin tuota siitä puhe mistä puute. Ei taida enää oikein kuulua kenenkään suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset voimafantasiat siellä. 🤣 Todellisuudessa seksiin painostava ja sillä kiristävä mies ei kuulu kuumimpaan hottiin parisuhdemarkkinoilla. Miehillä on kuulemma muutenkin vaikeaa Tinderissä.
Ei kuulu seksillä valtapelejä pelaava nainenkaan. Mutta eihän tätä koskaan suhteen alussa tapahdu. Usein vasta aamenen tai lapsen syntymän jälkeen. Tinderistä ei ole kokemuksia, kun seuraa löytää ihan ilmankin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun mies, mutta apn saattaisi. Mene ja tiedä?!
Pettäminen tuleekin AINA yllätyksenä!
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on korkeampi libido ja enemmän testosteronia kuin naisilla, joten ymmärrettävästi ajattelevat enemmän seksiä keskimäärin, kyllä. Mutta tässä on kyse myös validaatiosta. Miestä sattuu olla "parisuhteessa" naisen kanssa, joka ei edes halua tätä ja saattapi pitää suorastaan kuvottavana. Enemmän tuossa vaiheessa mennään psykologisiin seikkoihin kuin pelkkään seksinhimoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasarilla hoettiin tuota siitä puhe mistä puute. Ei taida enää oikein kuulua kenenkään suuhun.
Kyllä se vaan yhä pitää paikkansa. Tykkäät tai et.
Ei ne naisetkaan valita läheisyyden puutetta, jos sitä läheisyyttä on tarpeeksi. Vai oletko eri mieltä tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu seksillä valtapelejä pelaava
Ei ole henkisesti terveen ihmisen ajattelua kuvitella, että nainen 'pelaa seksillä valtapelejä', jos kuukauteen sisältyy haluttomuutta.
Itse asiassa _sinä_ olet teistä se, joka pelasi seksillä valtapelejä, kun kos taaks esi kieltäydyit naisen aloitteesta seksiin. Projisoit siis omaa käytöstäsi ja suhtautumistasi naiseen. Kysy itseltäsi, miksi sinä käytät seksiä valtapeleihin parisuhteessa, koska niin teet monella eri tavalla oman kirjoituksesi perusteella, k0s tamalla, uhkailemalla ja kiristämällä. Tarvitset ammattiapua, mutta persoonallisuushäiriöiset ovat usein sairaudentunnottomia.
Niin tuttua! Kulahtaneita nämä liitot ja suhteet.