Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys
Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla.
Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".
Kommentit (1396)
Vierailija kirjoitti:
Mies saa minulta kyydit vaikka 2 kertaa päivässä, mutta kyyditys loppuu tasan siihen, jos miehestä kuoriutuu aikuisen miehen sijaan mököttävä, pildeä vonkuva nelivuotias. En ole kiinnostunut kehitystasoltaan lapsen emotionaaliselle tasolle jääneistä kumppaneista makkarissa tai sen ulkopuolella.
Jos kaksi kertaa päivässä ei riitä niin sitten joutaakin katsoa peiliin.
Onko Suomessa voimassa jokin pakkoavioliittolaki? Vai miksi ap roikkuu tuollaisen paskan (luin rivien välistä) miehen kanssa. Eikö olisi järkevämpää vaan erota. Onko se tosiaankin Suomessa kiellettyä?
Vai pelottaako yksinolo kuitenkin? Eikö taloudelliset realiteetit salli sitä? Vai mikä h.lvetti pitää teidätkin yhdessä? Kerro ap kerro, jos et ole mikään provo.
Äsken oli dildo pillussa ja miehen muna perseessä kyllä teki hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa voimassa jokin pakkoavioliittolaki? Vai miksi ap roikkuu tuollaisen paskan (luin rivien välistä) miehen kanssa. Eikö olisi järkevämpää vaan erota. Onko se tosiaankin Suomessa kiellettyä?
Vai pelottaako yksinolo kuitenkin? Eikö taloudelliset realiteetit salli sitä? Vai mikä h.lvetti pitää teidätkin yhdessä? Kerro ap kerro, jos et ole mikään provo.
Vastaan myöhemmin. Nyt menen syömään kanttarellipiirakkaa ja kaatamaan miehen saunakaljat nurmikolle. Ton vonkaajan ei tartte saada pienintäkään nautintoa tämän loman aikana. Toivottavasti mun menkat ei vaan nyt ala tällä viikolla. Ovulaatio aikana minua panettaa aivan älyttömästi ja mies ei varmasti nyt anna mulle. Älkää alkako nyt, pliis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan myöhemmin. Nyt menen syömään kanttarellipiirakkaa ja kaatamaan miehen saunakaljat nurmikolle. Ton vonkaajan ei tartte saada pienintäkään nautintoa tämän loman aikana. Toivottavasti mun menkat ei vaan nyt ala tällä viikolla. Ovulaatio aikana minua panettaa aivan älyttömästi ja mies ei varmasti nyt anna mulle. Älkää alkako nyt, pliis!
Ovulaatio ja menkat ei kyllä ole sama asia. Miten joku ei tiedä tätä? Edes provoillessa. Ehkä se mies ei haluaisi menkkaseksiä
Ovulaatio taas on ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIinpä. Tuolla kommentoijanaisella, joka haluaa seksiä missä ja milloin vain, on tasan varmasti liikaa testosteronia ja esim akne. Kun hän aikanaan kärsii lapsettomuudesta, menee vihdoin tutkimuksiin, hänellä todetaan polykystiset ovariot.
No ei nyt sentään. Olen yli nelikymppinen, minulla on useampi lapsi. Vaihdevuosista ei ole vielä merkkiäkään ja munasarjat ja muu hedelmällisyys on edelleen normaalia. Ovuloin yhä ja kierto on säännöllinen. Tämä itseasiassa selvisi erään toisen tutkimuksen yhteydessä.
Aknea minulla ei ole koskaan ollut, enkä nyt oikein liialliseen testosteroniinkaan usko.
Hormonaalista ehkäisyä en käytä, ihan siksi, että se vie halut.
Olen tuo joka alunperin sanoi että voi olla hitunen enemmän testosteronia. Ei ollut tarkoitus vihjata mistään terveysongelmista vaan viitata ihan luontaisen vai
Luulen, että haluttomilla naisilla se ongelma on korvien välissä. Ihan siellä omassa mielessä, miten miehestä ajattelee. Että onko se vonkaava ällötys vai seksikäs ja tyydyttävä.
Hyvä seksi on itseään ruokkiva kierre. Eihän suurempaa nautintoa voi ollakaan.
Kenen halut nousee kalassa, sienessä tai marjassa käymisestä? Hellurei ja hellät tunteet! Voiko masentavampia harrastuksia olla?
Vierailija kirjoitti:
Äsken oli dildo pillussa ja miehen muna perseessä kyllä teki hyvää.
Asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua mikä siinä seksissä on niin vaikeaa. Hoida alta pois ja ehkä siinä samalla alkaa huvittaakin.
Koska se tuntuu melkein raiskauksesta jos itseä ei huvita, vaan suostuu vain puoliväkisin. Kuka edes haluaa harrastaa seksiä sellaisen kanssa, joka ei itse halua? Sairasta.
Ei tunnu, kun menee käsipelillä. Mies kestää kuitenkin alle 5 min.
T.eri
Miksi palstamammat puolustelevat täällä trollia suu vaahdossa? Ja trolli on kaiken lisäksi 99,999% varmuudella joku kaljaa kiskova miesoletettu, jolla ei ole minkäänlaista kokemusta parisuhteesta.
Kai te hyvät ihmiset ymmärrätte, että seksi ilman halua ja suostumusta on ra is ka us?
Kenenkään ei pidä suostua seksiin vastoin omaa tahtoaan.
Ja ap:lle viestinä, jätä tuollainen mieslapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIinpä. Tuolla kommentoijanaisella, joka haluaa seksiä missä ja milloin vain, on tasan varmasti liikaa testosteronia ja esim akne. Kun hän aikanaan kärsii lapsettomuudesta, menee vihdoin tutkimuksiin, hänellä todetaan polykystiset ovariot.
No ei nyt sentään. Olen yli nelikymppinen, minulla on useampi lapsi. Vaihdevuosista ei ole vielä merkkiäkään ja munasarjat ja muu hedelmällisyys on edelleen normaalia. Ovuloin yhä ja kierto on säännöllinen. Tämä itseasiassa selvisi erään toisen tutkimuksen yhteydessä.
Aknea minulla ei ole koskaan ollut, enkä nyt oikein liialliseen testosteroniinkaan usko.
Hormonaalista ehkäisyä en käytä, ihan siksi, että se vie halut.
Olen tuo joka alunperin sanoi että voi olla hitunen enemmän testosteronia. Ei ollut tarkoitus vihjata mistää
Naisilla halut tai haluttomuus on paljolti hormonaalista. Esim estrogeeni ei ole seksihormoni, testosteroni on. Eri naisilla on eri määrä testosteronia. Lisäksi teston ja estrogeenin määrä vaihtelee eri ikäkausina, esim 40 v kieppeillä minusta tuli nymfo, kun vaihdevuodet lähenivät ja estrogeenin määrä väheni, nuorena seksi ei kiinnostanut yhtään, minulla oli todella korkea estrogeenitaso ja siitä koituneita muitakin terveysongelmia. Lisäksi hormonaalinen ehkäisy sammuttaa naisten halut usein, vähän samoin vaikuttaa hormonikorvaushoito vaihdevuosiin. Jos joku nainen kärsii haluttomuudesta, niin ihan ekaksi kannattaisi jättää hormonaalinen ehkäisy pois, niin näkee, alkaako seksi kiinnostas. Heitän lonkalta, että ehkä 90% naisten haluttomuudesta johtuu ehkäisyvalmisteista.
Vierailija kirjoitti:
Kai te hyvät ihmiset ymmärrätte, että seksi ilman halua ja suostumusta on ra is ka us?
Ja ap:lle viestinä, jätä tuollainen mieslapsi.
Montako kymmentä viestiä olet nyt kirjoittanut tästä? Kai se nyt on selvää kaikille, ettei normaalijärjellä varustettu henkilö pakota ketään seksiin vastoin tämän tahtoa.
On upeaa nauttia lomasta ja auringosta yksin. Hyvä mieli koko ajan kun voi tehdä mitä itseä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ap:lle viestinä, jätä tuollainen mieslapsi.Montako kymmentä viestiä olet nyt kirjoittanut tästä? Kai se nyt on selvää kaikille, ettei normaalijärjellä varustettu henkilö pakota ketään seksiin vastoin tämän tahtoa.
Kyseessä vissiin jonkinasteinen jankuttaja hullu.
No nyt se vonkaajaeläin vasta tempun teki. Näin juuri, kun hän oli ulkohuussin takana salaa kädellä. Eipä ainakaan omat halut herää. Ap.
Ap: minä minä minä minä minä minä. Aina vaan mitä ap haluu tehdä. Anna sitä seksiä ekana päivänä niin sitten se mies antaa sulle mitä haluut. Silti se on yksi hetki hänelle ja viisi päivää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
No nyt se vonkaajaeläin vasta tempun teki. Näin juuri, kun hän oli ulkohuussin takana salaa kädellä. Eipä ainakaan omat halut herää. Ap.
Pidä jo turpa kiinni saatanan hullu.
Vierailija kirjoitti:
Kenen halut nousee kalassa, sienessä tai marjassa käymisestä? Hellurei ja hellät tunteet! Voiko masentavampia harrastuksia olla?
Tuo on selvä provosoi kuten sanottu jo aikoja sitten.
Mies saa minulta kyydit vaikka 2 kertaa päivässä, mutta kyyditys loppuu tasan siihen, jos miehestä kuoriutuu aikuisen miehen sijaan mököttävä, pildeä vonkuva nelivuotias. En ole kiinnostunut kehitystasoltaan lapsen emotionaaliselle tasolle jääneistä kumppaneista makkarissa tai sen ulkopuolella.