Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
641/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä. 

Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap

Sinä tuhlaat tunteesi ja halusi johonkin saatanan marjastamiseen ja mökillä touhuamiseen. Et selvästikään nauti seksistä, et ainakaan miehesi kanssa.

Miksi naiset eivät nauti seksistä miehensä kanssa? Tai jos eivät nauti, niin miksi ihmeessä he sitten ovat väkisin parisuhteessa tämän kanssa? Tämä ei mene minun kaaliin sitten millään.

Aika monelle naiselle se ei t

Vierailija

627/640|

21.07.2025 | 20:20

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät nauti seksistä miehensä kanssa? Tai jos eivät nauti, niin miksi ihmeessä he sitten ovat väkisin parisuhteessa tämän kanssa? Tämä ei mene minun kaaliin sitten millään.

Aika monelle naiselle se ei toimi niin, että jos on sopinut parisuhteen henkilön X kanssa ja X täyttää tietyt kriteerit, hän automaattisesti haluaa seksiä aikavälin Z välein. Vaan henkilö X on ihminen, jonka kanssa haluaa jakaa elämää ja hyvän yhteiselon seurauksena myös seksi maistuu. On olemassa monenlaisia naisia, mutta naisille on myös yleistä että halu pitää herättää esimerkiksi tietynlaisella tunnelmalla. Tunnelma valaistus, rauhallinen keskustelu, kauniit kehut, hellät kosketukset ja halu alkaa pörräämään.

Minulle esimerkiksi olisi aivan absurdi ajatus yhtäkkiä kesken jonkun muun arkisen touhun yhtäkkiä haluta hypätä johonkin puskaan seksihommiin. Mutta seksiä haluan kyllä usein, kunhan suhde on turvallinen ja romanttinen.

Ja jos mietit miksi? Mieti hetki biologiaa ja luultavasti asia alkaa valjeta. Naiselle seksillä on huomattavasti suuremmat biologiset seuraukset...

Olen nainen, enkä lainkaan samaistua kertomaasi. Minä voin aivan hyvin yhtäkkiä kesken arkisten touhujen  hypätä seksihommiin. En tarvitse tunnelmavalaistusta tai muuta romantiikkaa. Haluun riittää se ihan tavallinen arki, ohimennen takapuolelle taputtelu tai kun mies vaikka tiskatessani painautuu minua  vasten,ehkä jo hieman kovana. Kyllä ne tiskit jää just siihen.

Vierailija
642/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies on arjessa muuten ap? Onko hän huomioiva vai itsekäs, tasa-arvoinen vai naisia väheksyvä sovinisti, entä tekeekö hän kotitöistä 50% oma-aloitteisesti? Onko teillä lapsia? Millainen suhde siis on muuten?

Tämä auttaisi ongelman hahmottamisessa, sillä uskon ja asiantuntijatkin aina sanovat, että seksiongelmien taustalla on aina muitakin parisuhdeongelmia. Että ne muut ongelmat usein oireilevat seksin saralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet hävittivät aiemmin viriilin vaimoni kiinnostuksen erotiikkaan, ei siis pelkästään seksiin. Kaikesta tulee pakit.

Pohdin tässä että kuinka hiton kauan tuo vuosien vaihtaminen mahtaa kestää? Alkaa kohta olla vuosikymmen mittarissa.

Vierailija
644/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä. 

Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap

Sinä tuhlaat tunteesi ja halusi johonkin saatanan marjastamiseen ja mökillä touhuamiseen. Et selvästikään nauti seksistä, et ainakaan miehesi kanssa.

Olet poikkeava ja n. 0,1% vähemmistössä naisten keskuudessa.

T. Normaali nainen

Vierailija
645/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei ole naiselle muusta elämästä irrallinen osa.

Pitää olla muutenkin kivaa yhdessä, muuten naisen  halu kuolee ja seksi loppuu. Miksei miehet tajua tätä???

Mä lemppasin tuollaisen itsekkään miehen. Hän alkoi ällöttää mua kinuamalla.

Olipas typerästi kirjoitettu, ei se ole kyllä miehellekään mikään muusta elämästä irrallinen osa.

Kuten huomaat, ap:n miestä ei huvittanut mikään muukaan kun ei ollut seksiä.

Tai jos leikitään ajatusleikkiä, että minulla olisi vaimo jonka kanssa ei olisi seksiä, niin ei minua huvittaisi hänen kanssa lähteä mustikkaankaan. Seksin puuttuminen tuo yhteyden ja joskus koko suhteen menettämisen tunteen. Ellei haluttomuus sitten vaivaa molempia, jolloin kumpikin on tyytyväinen ilman seksiä. Se on tietty oma erikoistapauksensa, enkä ottaisi sitä nyt relevantiksi esimerkiksi toi

Tämmösiä nää palstamammat vaan on. Angstia sinkkuja, lesboja tai muuten vaan vihaavat miehiä. Mutta oikeassa maailmassa niitä ei näe missään tai ei ne ainakaan uskalla vouhottaa kuten vauva palstalla. Paha olo niillä on ja nekin haluaisivat jonkun kainaloonsa. Mutta vaikeaahan se tuolla asenteella vaan on. Antaa niiden huutaa ja alapeukuttaa, jos se kerran helpottaa pahaa oloa?

Vierailija
646/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö vieraissa?

Häh miksi kävisin? Ap

Kun ei seksi kiinnosta. Ukkosi ainakin kohta käy. 

Olen monesti sanonut hänelle että jos seksi on suhteen tärkein asia nro1 ja muut asiat eivät ole vähintään yhtä tärkeitä niin silloin en ole sopiva nainen hänelle vaan on vapaa etsimään uuden. Silti ei ole lähtenyt. Itsellä seksuaalisuus herää vasta kun yhdessä on turvallinen ja huomioonotettu olo henkisesti, jos näissä asioissa jokin tökkii pidemmän aikaa niin myös haluni hiipuvat. Ap

Ymmärrän kyllä tuon miehenä, mutta kun on oltu jos vuosia yhdessä niin en ymmärrä miksi sinulla ei o

ymmärrettävä asenne. mutta mitenkäs se on oikeassa suhteessa, vaikka mies nauttisi samoista asioista, niin eihän ne halut muissakaan asioissa aina osu samaan aikaan. siis mieskin voi tykätä sienestämisestä, mutta puolisot eivät välttämättä halua samoja asioita samana päivänä. tätä se arkipäivä ja realismi on. jos sitten kumpikaan ei jousta, niin onnea vaan liitolle.

Vierailija
647/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät nauti seksistä miehensä kanssa? Tai jos eivät nauti, niin miksi ihmeessä he sitten ovat väkisin parisuhteessa tämän kanss

Olet poikkeava ja n. 0,1% vähemmistössä naisten keskuudessa.

T. Normaali nainen

Sinä luulet olevasi normaali. Niinhän vaikkapa hullutkin luulevat olevansa normaaleja. Tai AP, jolle ei kelpaa mikään. Ei se ole normaalia, ja siitä ne ongelmat johtuvatkin

Vierailija
648/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, enkä lainkaan samaistua kertomaasi. Minä voin aivan hyvin yhtäkkiä kesken arkisten touhujen  hypätä seksihommiin. En tarvitse tunnelmavalaistusta tai muuta romantiikkaa. Haluun riittää se ihan tavallinen arki, ohimennen takapuolelle taputtelu tai kun mies vaikka tiskatessani painautuu minua  vasten,ehkä jo hieman kovana. Kyllä ne tiskit jää just siihen.

Siksi mainitsinkin että naisia on erilaisia.. sinulla on ehkä hitunen enemmän testosteronia veressä kuin keskivertonaisella. 

Vierailija
649/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, p*llua vonkaava mies onkin todella ihanaa seuraa..not. Ketjun viestejä lukiessa ei voi todeta muuta kuin, että naiselle sinkkuelämä on parasta - suosittelen :)

Vierailija
650/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä en tässä nyt tajua, niin miksei ap voi kysyä, mitä se mies haluaisi tehdä yhdessä. Jos kerran pitää yhdessä tehdä, niin kuka hullu lähtee lähes 30 asteella pitkin metsää rymyämään. Se on ihan lössykkä, jos ei uskalla sanoa, että ei kiinnosta marjastus ja sienestys näin kuumalla. Siellähän on ihan epäinhimilliset olot nyt. Soutelu on suurimmalle osalle ihan jees, mutta ei kukaan näillä helteillä souda. Sinnehän läkähtyy, soutaminen on vähän viileämpien kelien puuhaa. 

Mutta kun ap on tehnyt päätöksen siitä, mikä MEIDÄN mielestänne on kivaa.

Vierailija
651/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa käyttämään lainausta niin ne teidän huolella väsäämänne vittuilut menevät oikeisiin osoitteisiin. :)

Vierailija
652/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin a

Mukavaa aikaa 28 asteisessa metsässä vaimon, sienien, paarmojen ja hyttysten kanssa. Viiraako sulla päässä oikeasti noin pahasti?

Vierailija
653/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, p*llua vonkaava mies onkin todella ihanaa seuraa..not. Ketjun viestejä lukiessa ei voi todeta muuta kuin, että naiselle sinkkuelämä on parasta - suosittelen :)

NYT naisena tullut baareissa yn muualla vastaan miehiä mitkä sanoo olen kyllä varattu mut nainen ei enään halua haittaako.ei haittaa paneevat yleensä innolla sit pihtari akan luokse yöllä taksilla.

Vierailija
654/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät nauti seksistä miehensä kanssa? Tai jos eivät nauti, niin miksi ihmeessä he sitten ovat väkisin parisuhteessa tämän kanss

NIinpä. Tuolla kommentoijanaisella, joka haluaa seksiä missä ja milloin vain, on tasan varmasti liikaa testosteronia ja esim akne. Kun hän aikanaan kärsii lapsettomuudesta, menee vihdoin tutkimuksiin, hänellä todetaan polykystiset ovariot.

Vierailija
655/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi jo kertoa meille, kuinka usein se peitto oikein heiluu lomakauden ulkopuolella. Ainakin lomakaudella tuntuu pitelevän hiljaista.

Johtuuko se "paivittäinen vonkaaminen" liian vähästä seksistä vai mistä? JA mitä tuo "päivittäinen vonkaaminen" edes oikeasti on. Perseen puristusta ohi kävellessä?

Vierailija
656/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvitti kun eräs tuttu kertoi ettei heillä enää olla kiinnostuneita seksistä kun ikää tullut. Satun tietämään että mies ostaa seksiä. 

Yksi pihtari ei taas tiedä totuutta.

Mitä väliä? Kumpikin saa mitä haluaa.

Miehenä kannattaa miettiä, miksi nainen lakkaa haluamasta sinua. Minkä teet toisin tai jätät tekemättä?

Unohdat, että hän on ihminen? Luulet munantyydyttimeksi, jota ei tarvitse edes ladata.

Mies ei vaan voi vaihdevuosille yhtään mitään vaikka kuinka haluaisit syyttää siitäkin miehiä.

Vierailija
657/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy molempien miettiä, mikä on tahtotila. Saan suuntaan vai eri suuntaan? Molemmilta pitää löytyä halua lähestyä ja haluta toiselle myös hyvää. 

Meillä vähän sama tilanne mutta sukupuoliroolit toisin päin. Minä naisena olisin halukas vähän aina ja joka paikassa. Minulle hyvä sitoutunut fiilis tulee (fyysisestä) läheisyydestä ja pitkä aika ilman herättää ärtyisyyttä ja jopa turhautumista. Meillä on melko pienet lapset, joten lastenhoidon työtehtävien jakamisesta tulee välillä neuvottelua. Lisäksi mieheni on äärimmäisen herkkäuninen ihminen ja vaativassa työssä, eli hänellä vireystaso riittää seksiin melko harvoin. Mutta seksiä luitenkin on ja se on hyvää. 

Mieheni on pohjimmiltaan tunteellinen ja hänelle halu herää, kun kaikki on hyvin ja vuorovaikutus toimii ja on saanut nukuttua (hyvin nukkuminen on yllättävän vaikea osa-alue nukkumisen vaikeuksista kärsivälle, kun unettomu

Tästä voisi vonkaajamiehet ottaa opikseen. Näin näitä asioita hoidetaan, eikä lapsellisella murjottamisella. 

Vierailija
658/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naisethan julistatte seksin tärkeyttä joka paikassa. Miten nyt voikin olla yllätys, että oma mies haluaa naida? 

Vierailija
659/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIinpä. Tuolla kommentoijanaisella, joka haluaa seksiä missä ja milloin vain, on tasan varmasti liikaa testosteronia ja esim akne. Kun hän aikanaan kärsii lapsettomuudesta, menee vihdoin tutkimuksiin, hänellä todetaan polykystiset ovariot.

No ei nyt sentään. Olen yli nelikymppinen, minulla on useampi lapsi. Vaihdevuosista ei ole vielä merkkiäkään ja munasarjat ja muu hedelmällisyys on edelleen normaalia. Ovuloin yhä ja kierto on säännöllinen. Tämä itseasiassa selvisi erään toisen tutkimuksen yhteydessä. 

Aknea minulla ei ole koskaan ollut, enkä nyt oikein liialliseen testosteroniinkaan usko. 

Hormonaalista ehkäisyä en käytä, ihan siksi, että se vie halut. 

Vierailija
660/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt sentään. Olen yli nelikymppinen, minulla on useampi lapsi. Vaihdevuosista ei ole vielä merkkiäkään ja munasarjat ja muu hedelmällisyys on edelleen normaalia. Ovuloin yhä ja kierto on säännöllinen. Tämä itseasiassa selvisi erään toisen tutkimuksen yhteydessä. 

Aknea minulla ei ole koskaan ollut, enkä nyt oikein liialliseen testosteroniinkaan usko. 

Hormonaalista ehkäisyä en käytä, ihan siksi, että se vie halut. 

Olen tuo joka alunperin sanoi että voi olla hitunen enemmän testosteronia. Ei ollut tarkoitus vihjata mistään terveysongelmista vaan viitata ihan luontaisen vaihteluun, jota naisilla on. Yksi tekijä joka vaikuttaa siihen miten seksihalut toimivat on luonnollisesti hormonitoiminta. Eli siis ihan terveillä ja normaaleilla naisilla voi olla hieman eri määrä hormoneja kehossaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi