Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys
Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla.
Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".
Kommentit (1396)
Vierailija kirjoitti:
Minä taas mietin joka päivä, miksi minä en kelpaa enää miehelle. ja ei, en ole lihonut, olen ollut yhtä lihava yli 20 vuotta ja meillä oli hyvä seksielämä, tosin mies ei ole koskaan halunnut/pystynyt niin usein kuin minä olisin halunnut. Miehellä on sairauksia ja hän on jo kuusikymppinen, minä viisikymppinen, mutta ei minulla ole halut kadonneet, ei vaikka mies on lihonut, se häiritsee häntä itseään kyllä. Kuulemma syy ei ole minussa. Mutta kyllä minä tarvitsen läheisyyttä, kosketusta, suutelua ja seksiä ylipäätään, jotta voin olla onnellinen, hyväntuulinen ja luottaa miehen rakkauteen. Minulle seksi on fyysistä rakkauden osoittamista. En ole mennyt naimisiin miehen kanssa saadakseni kämppiksen ja kivan kaverin. Mies ei oikeasti ole niin kiva kaveri kuitenkaan arjessa, että pelkästään sen takia olisin parisuhteessa, parisuhteeseen kun kuuluu seksi.
Olet ap kohtuuton.
Minä olen odottanut jo kolme vuotta, jotta mieheni saisi se
Miehille on hyvät lääkkeet olemassa. Mun ukko on syönyt jo vuosia. Joka päivä nappaa sen pillerinsä. Sit naama punaisena kulkee perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle kysymys: Jos seksi ei kiinnosta lomalla, ellei mies tee ensin tahtomiasi juttuja, niin miten arjessa? Heiluuko peitto silloin usein?
Kerran kuussa, jos mies on käyttäytynyt oikealla tavalla.
ap
Saatko kunnon orgasmin kun rakastelette? Tunnetko rakkautta miestäsi kohtaan? Varsinkin kun olette intiimisti? Jos mies usein käyttäytyy siten, että se saa sinut kieltäytymään rakastelusta, eli fyysisen rakkauden osoittamisesta, miksi olette edes yhdessä? Kuulostaa kamalalta.
N50
En saa, koska mies laukeaa aina niin nopeasti. En ymmärrä miten kuukauden väli seksissä muka voisi aiheuttaa tollasta. En ymmärrä. Enkä rakasta miestäni, sehän vonkaa päivittäin eikä pidä sienistä. Miehen kanssa olen lähinnä siksi, että saa kyydin sinne mökillemme. Mulla ei ole ajokorttia.
Anteeksi, mutta oli pakko provoilla..
Mitä en tässä nyt tajua, niin miksei ap voi kysyä, mitä se mies haluaisi tehdä yhdessä. Jos kerran pitää yhdessä tehdä, niin kuka hullu lähtee lähes 30 asteella pitkin metsää rymyämään. Se on ihan lössykkä, jos ei uskalla sanoa, että ei kiinnosta marjastus ja sienestys näin kuumalla. Siellähän on ihan epäinhimilliset olot nyt. Soutelu on suurimmalle osalle ihan jees, mutta ei kukaan näillä helteillä souda. Sinnehän läkähtyy, soutaminen on vähän viileämpien kelien puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä.
Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap
Sinä tuhlaat tunteesi ja halusi johonkin saatanan marjastamiseen ja mökillä touhuamiseen. Et selvästikään nauti seksistä, et ainakaan miehesi kanssa.
Miksi naiset eivät nauti seksistä miehensä kanssa? Tai jos eivät nauti, niin miksi ihmeessä he sitten ovat väkisin parisuhteessa tämän kanssa? Tämä ei mene minun kaaliin sitten millään.
Aika monelle naiselle se ei toimi niin, että jos on sopinut parisuhteen henkilön X kanssa ja X täyttää tietyt kriteerit, hän automaattisesti haluaa seksiä aikavälin Z välein. Vaan henkilö X on ihminen, jonka kanssa haluaa jakaa elämää ja hyvän yhteiselon seurauksena myös seksi maistuu. On olemassa monenlaisia naisia, mutta naisille on myös yleistä että halu pitää herättää esimerkiksi tietynlaisella tunnelmalla. Tunnelma valaistus, rauhallinen keskustelu, kauniit kehut, hellät kosketukset ja halu alkaa pörräämään.
Minulle esimerkiksi olisi aivan absurdi ajatus yhtäkkiä kesken jonkun muun arkisen touhun yhtäkkiä haluta hypätä johonkin puskaan seksihommiin. Mutta seksiä haluan kyllä usein, kunhan suhde on turvallinen ja romanttinen.
Ja jos mietit miksi? Mieti hetki biologiaa ja luultavasti asia alkaa valjeta. Naiselle seksillä on huomattavasti suuremmat biologiset seuraukset...
Vierailija kirjoitti:
Täälä on paljon eron ennustajia ap:n tilanteessa ja johtuen juuri siitä, että ap:n mies ei ole saanut seksiä ensimmäisinä lomapäivinä. Oletteko kirjoittajat ihan tosissanne? Onko se jokin sääntö, että loma aloitetaan seksillä? Eikö sillä ole väliä, että ap:tä ei kiinnosta vaan vastaajien mukaan pitäisi vaan pariminuuttia antaa tahtomattaan seksiä, että pikkupoika-miehen mieli muuttuisi hyväksi? Ap:lläkin on mahdollisuus eroon, jos on noin naurettava kiukutteleva mies. Mies voi ostaa vaikka maksua vastaan sitten seksiä, jospa saisi siitä onnen ja mukavan lomafiiliksen.
Kyllähän tässä on kyse ihan muusta kuin yhdestä lomapäivästä. Oletko ihan sokea?
Vierailija kirjoitti:
Huvitti kun eräs tuttu kertoi ettei heillä enää olla kiinnostuneita seksistä kun ikää tullut. Satun tietämään että mies ostaa seksiä.
Yksi pihtari ei taas tiedä totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse toimisin ohjeidesi mukaan ja antaisin puolison suoriutua minuun minun itseni sitä haluamatta, olisi se viimeinen päivä sen puolison kanssa.
Suoraan jostain arabikulttuurista...
Nyt on pakko kysyä, miksi ihmeessä olet mennyt tuollaiseen suhteeseen? Oletko tietoisesti nainut arabin?
Vai epäiletkö vain että jos "annat", niin että hän vain käyttää hyväkseen? Jos näin, niin edelleen pitää ihmetellä, miksi olet tuollaiseen suhteeseen lähtenyt? Tai mikset ole jo itse lähtenyt?
Jokainen on oman onnensa seppä, ja puolison valinta (tai lemppaus) on juuri näitä olennaisimpia kysymyksiä tämän asian suhteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä.
Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap
Sinä tuhlaat tunteesi ja halusi johonkin saatanan marjastamiseen ja mökillä touhuamiseen. Et selvästikään nauti seksistä, et ainakaan miehesi kanssa.
Miksi naiset eivät nauti seksistä miehensä kanssa? Tai jos eivät nauti, niin miksi ihmeessä he sitten ovat väkisin parisuhteessa tämän kanssa? Tämä ei mene minun kaaliin sitten millään.
Tässäkin ap on kommunikoinut miehelleen selvästi, mikä herättää hänen halunsa. Luultavasti siis AP myös nauttisi seksistä, mutta mies on päättänyt mököttää sen sijaan että viettäisi mukavaa aikaa vaimonsa kanssa ja illan päätteeksi voisivat lempiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa on harrastaa seksiä parisuhteessa miellyttääkseen toista?
Mitä pahaa on tehdä itselleen epämieluisia asioita, jotta toinen innostuisi seksistä? En minäkään antaisi, jos toinen ei suostu tekemään mitään, mikä minusta on hauskaa.
Eikö seksi ole mielestäsi hauskaa?
Miten lapsellinen ihminen kuvittelee että seksi on kaikille aina hauskaa :D
Itse taidat olla lapsellinen.
Kyllä, esimerkiksi minulle naisena seksi mieheni kanssa on hauskaa. Aina. Jos joskus ei niin huvitakaan, innostun kyllä, kun hommiin aletaan. Ja laukeankin. Yleensä kyllä meillä menee halut hyvin yksiin,&n
sinä kuvittelet että seksi on KAIKILLE ja AINA hauskaa? Huh huh
Ei,vaan ihmettelen miksi seksi ei ole sinusta hauskaa? Mitä olet tehnyt asialle? Miksi olet suhteessa, jossa et nauti seksistä puolisosi kanssa?
Vinkki vitonen: nainen ei pihtaa jos seksi on hyvää. Ja elämä. Tyytyväinen vaimo haluaa rakastella. Miksette tyydytä naisianne muutenkin elämässä?
Koska ette kykene, luuserit.
"Täytyy levittää haarat." Jos asenne tai seksi tai molemmat on tuota, niin ei ihme ettei huvita. Minä haluan seksiä mieheni kanssa, koska se on nautinnollista ja hän huolehtii, että laukean. Ehkä keskustelu pitäisi aloittaa siitä, onko seksi molempia tyydyttävää. Jos olisi, ei siitä tulisi tuollaista ongelmaa.
Sellainen mies, joka ei halua viettää edes normaalia yhteistä aikaa vaimonsa kanssa ellei ensin saa seksiä, ei ole ansainnut vaimoa. Eihän hän rakasta vaimoaan silloin edes ystävänä, saati elämänsä rakkautena.
Vierailija kirjoitti:
Mitä en tässä nyt tajua, niin miksei ap voi kysyä, mitä se mies haluaisi tehdä yhdessä. Jos kerran pitää yhdessä tehdä, niin kuka hullu lähtee lähes 30 asteella pitkin metsää rymyämään. Se on ihan lössykkä, jos ei uskalla sanoa, että ei kiinnosta marjastus ja sienestys näin kuumalla. Siellähän on ihan epäinhimilliset olot nyt. Soutelu on suurimmalle osalle ihan jees, mutta ei kukaan näillä helteillä souda. Sinnehän läkähtyy, soutaminen on vähän viileämpien kelien puuhaa.
No kuules monet kerrat olen kysynyt että mitä haluaa tehdä, ei ilmeisesti mitään kun ei koskaan ehdotakaan mitään. Ja tälläisestä +25 lämmöstä ei meistä kärsi kumpikaan, yli +30 asteessa en menisi metsään hikoilemaan minäkään ja muutenkaan kyseessä ei ole mikään ämpäritolkulla mustikoiden keräys vaan ihan sen hetkiseen tarpeeseen ja sieniä ruokaa varten jne. Eli reilun puolen tunnin juttuja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnjako päin peetä. Naiselle lisää vapaa-aikaa niin jaksaa haluta.
Mutta oikeasti, mimmit, erotkaa paskoista, itsekkäistä miehistä. Älkää passatko niitä, ne luulee liikoja itsestään.
Ikävä kierre. Tuossa menee molempien loma pilalle. Pelkästään puheella tuo ei ehkä tule katkeamaan. Käy asioita läpi omalta kannaltasi. Onko kuitenkin niin että haluat häntä ja haluat saada suhteen toimimaan?
Tiedätkö miten voisit halutessasi vietellä niin ettei hän pystyisi torjumaan sitä. Jos koittaisit saada itsesi oikeanlaiseen tunnelmaan ja yllättäisit hänet? Yrittäisit löytää oikeaa yhteyttä. Ja viettää ilta ja yö ilman yritystä syvempään keskusteluun.
Keskustelun aika sitten myöhemmin, ehkä uuden päivän illan ja yön jälkeen. Sitten yrittäisitte selvittää mitä kumpikin tarvitsee ja haluaa. Katsoa mihin johtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei ole naiselle muusta elämästä irrallinen osa.
Pitää olla muutenkin kivaa yhdessä, muuten naisen halu kuolee ja seksi loppuu. Miksei miehet tajua tätä???
Mä lemppasin tuollaisen itsekkään miehen. Hän alkoi ällöttää mua kinuamalla.
Olipas typerästi kirjoitettu, ei se ole kyllä miehellekään mikään muusta elämästä irrallinen osa.
Kuten huomaat, ap:n miestä ei huvittanut mikään muukaan kun ei ollut seksiä.
Tai jos leikitään ajatusleikkiä, että minulla olisi vaimo jonka kanssa ei olisi seksiä, niin ei minua huvittaisi hänen kanssa lähteä mustikkaankaan. Seksin puuttuminen tuo yhteyden ja joskus koko suhteen menettämisen tunteen. Ellei haluttomuus sitten vaivaa molempia, jolloin kumpikin on tyytyväinen ilman seksiä. Se on tietty oma erikoistapauksensa, enkä ottaisi sitä nyt relevantiksi esimerkiksi toi
Munan runttaaminen haluttomaan naiseen ei ole mitään läheisyyttä vaan raiskaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa on harrastaa seksiä parisuhteessa miellyttääkseen toista?
Mitä pahaa on tehdä itselleen epämieluisia asioita, jotta toinen innostuisi seksistä? En minäkään antaisi, jos toinen ei suostu tekemään mitään, mikä minusta on hauskaa.
Eikö seksi ole mielestäsi hauskaa?
Miten lapsellinen ihminen kuvittelee että seksi on kaikille aina hauskaa :D
Itse taidat olla lapsellinen.
Kyllä, esimerkiksi minulle naisena seksi mieheni kanssa on hauskaa. Aina. Jos joskus ei niin huvitakaan, innostun kyllä, kun hommiin aletaan. Ja laukeankin.
Ei,vaan ihmettelen miksi seksi ei ole sinusta hauskaa? Mitä olet tehnyt asialle? Miksi olet suhteessa, jossa et nauti seksistä puolisosi kanssa?
En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, ensimmäinen kommenttini on "Miten lapsellinen ihminen kuvittelee että seksi on kaikille aina hauskaa :D", en siis ole puhunut itsestäni yhtään mitään. Aikuisena ihmisenä ymmärrän erittäin hyvin että seksihalujen eriparisuus on todella yleistä ja lukemattomia syitä miksei seksi välttämättä ole hauskaa kaikkien mielestä jonain sattumanvaraisena hetkenä.
Millainen mies on arjessa muuten ap? Onko hän huomioiva vai itsekäs, tasa-arvoinen vai naisia väheksyvä sovinisti, entä tekeekö hän kotitöistä 50% oma-aloitteisesti? Onko teillä lapsia? Millainen suhde siis on muuten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvitti kun eräs tuttu kertoi ettei heillä enää olla kiinnostuneita seksistä kun ikää tullut. Satun tietämään että mies ostaa seksiä.
Yksi pihtari ei taas tiedä totuutta.
Mitä väliä? Kumpikin saa mitä haluaa.
Miehenä kannattaa miettiä, miksi nainen lakkaa haluamasta sinua. Minkä teet toisin tai jätät tekemättä?
Unohdat, että hän on ihminen? Luulet munantyydyttimeksi, jota ei tarvitse edes ladata.
Kyllä minulta esimerkiksi saa seksiä ihan joka ikinen kerta kun haluaa. Ei sitä tapahdu edes kerran kuussa mutta aina kun tapahtuu, pakkeja ei mieheni tarvitse pelätä.
Mulla on kai sellainen monen naisen unelma. Mies joka haluaa ja antaa paljon läheisyyttä. Kosketusta, silitystä, ottaa kainaloon, sanoo kauniita asioita, pitää hyvänä kaikin tavoin - paitsi seksistä ei ole niin kiinnostunut.
Ja onhan se aika ihmeellistä että aina kun nainen kertoo miehensä haluttomuudesta, hänen täytyy erikseen mainita olevansa hoikka ja ihan nätti ikäisekseen. Onko aloittajalle kukaan sanonut että käske sen miehen laihduttaa?
Jotkut ei vaan halua seksiä. Ja ihan jokaisen puolison on sitten itse päätettävä jääkö vai ei. Ja itse ainakin ajattelen niin että kun olen itse päättänyt jäädä, olen menettänyt oikeuden valittaa.
En silti pysty kontrolloimaan tunteitani. Kyllä olen surullinen. En vain saa näyttää sitä miehelleni.