Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
601/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle kysymys: Jos seksi ei kiinnosta lomalla, ellei mies tee ensin tahtomiasi juttuja, niin miten arjessa? Heiluuko peitto silloin usein?

Kerran kuussa, jos mies on käyttäytynyt oikealla tavalla.

ap

Vierailija
602/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna sille. Mutta älä esitä nautintoa, jos et nauti. Kyllä kolmantena päivänä miehen luulisi hoksaavan, että ei mene ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan seksi ole ensimmäisenä mielessä kun mökille pääsen. Oikeasti kiinnostaa kaikki muu ennen sitä. Saunominen, uiminen, veneily, hyvä ruoka ja hyvä leffa. Jos mies vonkaa niin hätyytän pois. Eipä tuo kyllä vonkaakaan. Ei sitäkään kiinnosta, enää. Toista se oli vielä muutama vuosi sitten. 

Ei vonkaa ei. Sillä onkin jo toinen nainen, jolta SAA seksiä.

Vierailija
604/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan seksi ole ensimmäisenä mielessä kun mökille pääsen. Oikeasti kiinnostaa kaikki muu ennen sitä. Saunominen, uiminen, veneily, hyvä ruoka ja hyvä leffa. Jos mies vonkaa niin hätyytän pois. Eipä tuo kyllä vonkaakaan. Ei sitäkään kiinnosta, enää. Toista se oli vielä muutama vuosi sitten. 

Kyllä se mulla olisi ykkösenä listalla. Rauha, hiljaisuus ja se ettei tarvitse ajatella samasa asunnossa olevia teinipoikia.

N50

Vierailija
605/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli pistää parastaan. Mitä sieniä poimit tähän aikaan vuodesta ap?

Kanttarelleja on ainakin. -eri

Vierailija
606/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita miehiä on ihan liikaa. Moni on pakit saanut ja moni lähtenyt, kun huomaavat, ettei seksiä tipu käskystä.

Mä en ole periaatteellinen tässä asiassa. Mutta jos kosketus saa kavahtamaan, niin en mä seksiä osaa edes ajatella.

Tarkoitan, että oltais pari päivää oltu erossa ja mies samantien aloittaa "hieromisen", että sais.. Haluaisin tuntea olevani ihminen ja haluttu, eikä vaan joku lihassäkki, johon tyhjennetään lasti.

Jotenkin tuntuu, ettei nuo miehet edes nauti seksistä. Suorittavat vaan.

Sitten vahingossa löysin hitaammin lämpiävä miehen ja olen saanut parasta seksiä ikinä. Ei mitään parin minuutin tyhjennystä, vaan rakkautta, yhdessäoloa, syliä, hidasta ja viipyilevää nautintoa.

Vierailija
607/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle kysymys: Jos seksi ei kiinnosta lomalla, ellei mies tee ensin tahtomiasi juttuja, niin miten arjessa? Heiluuko peitto silloin usein?

Kerran kuussa, jos mies on käyttäytynyt oikealla tavalla.

ap

Saatko kunnon orgasmin kun rakastelette? Tunnetko rakkautta miestäsi kohtaan? Varsinkin kun olette intiimisti? Jos mies usein käyttäytyy siten, että se saa sinut kieltäytymään rakastelusta, eli fyysisen rakkauden osoittamisesta, miksi olette edes yhdessä? Kuulostaa kamalalta.

N50

Vierailija
608/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö vieraissa?

Ei tarvitse. 

Katsos, me naiset vain laitetaan halut päältä pois jos mies on paska tai miestä ei ole.Se tapahtuu aivoissa. Siellä naisen halu syntyy jos on syntyäkseen viisaan miehen kanssa.

Se on hyvin helppoa. Mijset itse opettele? Eikö riitä kuupassa vääntö?

Toimii ehkä sinulla, muttei kaikilla naisilla. Minä olen nainen, ja todellakin haluan seksiä sinkkuna tai sen paskan miehen kanssakin. Toki silloin vielä kuvittelen miehen muuttuvan. Ne halut nyt jokatapauksessa on ja pysyy, ei ne mene päältä pois. On vähintään omaa kivaa sitten.

Vierailija
609/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä parisuhdetta, johon ei kuulu seksiä ja toisen ottamista huomioon muutenkin. Jotenkin sairasta.

Mutta semmosia nää palstamammat on. Tää palsta on niiden ilmaista terapiaa, jossa pääsee purkamaan pahaa oloaan. Ei normaalit naiset ole niiden kaltaisia. Ne haluavat miehiään ja pitävät parisuhteestaan. Antaa näiden mammojen öykkäröidä. Se on niiden elämän sisältö!

Vierailija
610/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä on paljon eron ennustajia ap:n tilanteessa ja johtuen juuri siitä, että ap:n mies ei ole saanut seksiä ensimmäisinä lomapäivinä. Oletteko kirjoittajat ihan tosissanne? Onko se jokin sääntö, että loma aloitetaan seksillä? Eikö sillä ole väliä, että ap:tä ei kiinnosta vaan vastaajien mukaan pitäisi vaan pariminuuttia antaa tahtomattaan seksiä, että pikkupoika-miehen mieli muuttuisi hyväksi? Ap:lläkin on mahdollisuus eroon, jos on noin naurettava kiukutteleva mies. Mies voi ostaa vaikka maksua vastaan sitten seksiä, jospa saisi siitä onnen ja mukavan lomafiiliksen.

Vierailija
611/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä joillakin on todella kiero ajatusmaailma, jossa on jotenkin normaalia että mies haluaa panna koko ajan, nainen haluaa harvemmin ja ratkaisuna on "naisen joustaminen".

Mitä oikein saatte tuollaisesta suhteesta? Eikö tuo ole aika nöyryyttävää olla miehen tyydytysalusta?

Jos haluat eivät kohtaa, ei ole kunnioittavaa vaatia seksiä. Silloinhan seksi olisi yksipuolista eli ei mitään rakastelua vaan juurikin sitä "pallien tyhjennystä" tai mikä nyt onkaan naiselle vastaava ilmaus. Kuin joku kotityö, tylsääkin tylsempää. Eikö olisi kivempi pitää rakastelu rakasteluna, ihanana ja molemmille upeana kokemuksena? Pysyy ne halut molemmilla. Jos ei satu yhtäaikaa haluttamaan niin on monia muitakin tapoja osoittaa hellyyttä ja rakkautta.

Ja jos se muu hellyys ja rakkaus ei riitä, p

Onko se joutunut istumaan. Vai onko tää vaan sun oma vapaa tulkinta. Mököttäminen =raiskaus?

Vierailija
612/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei ole naiselle muusta elämästä irrallinen osa.

Pitää olla muutenkin kivaa yhdessä, muuten naisen  halu kuolee ja seksi loppuu. Miksei miehet tajua tätä???

Mä lemppasin tuollaisen itsekkään miehen. Hän alkoi ällöttää mua kinuamalla.

Tuskin sinäkään jaksat näillä helteillä marjastaa ja sienestää. Tuo nyt on vaan tuollaista näennäistä, että pitää ravata metsässä ja kalastaa, vaikka on kuuma ja hiki ja huono olo. Kun ei se kummallekaan ole kivaa. 

Vierailija
613/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vonkaa ei. Sillä onkin jo toinen nainen, jolta SAA seksiä.

Maksullisissa käy tavalliset, fiksut ja koulutetut suomalaiset miehet. Jonkun aviomiehiä ne maksullisten mukaan usein ovat. Voi olla juuri hänen tai jonkun muun kerran kuussa tai harvemmin seksiin suostuvan. 

Vierailija
614/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa on harrastaa seksiä parisuhteessa miellyttääkseen toista? 

Mitä pahaa on tehdä itselleen epämieluisia asioita, jotta toinen innostuisi seksistä? En minäkään antaisi, jos toinen ei suostu tekemään mitään, mikä minusta on hauskaa. 

Eikö seksi ole mielestäsi hauskaa?

Miten lapsellinen ihminen kuvittelee että seksi on kaikille aina hauskaa :D

Itse taidat olla lapsellinen. 

Kyllä, esimerkiksi minulle naisena seksi mieheni kanssa on hauskaa. Aina. Jos joskus ei niin huvitakaan, innostun kyllä, kun hommiin aletaan. Ja laukeankin. Yleensä kyllä meillä menee halut hyvin yksiin,&n

No onko seksi sulle IKINÄ hauskaa?

Vierailija
615/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea. Neljän viikon kesäloma ja sitten eropaperit sisään.

Elokuu on erokuu.

Vierailija
616/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälä on paljon eron ennustajia ap:n tilanteessa ja johtuen juuri siitä, että ap:n mies ei ole saanut seksiä ensimmäisinä lomapäivinä. Oletteko kirjoittajat ihan tosissanne? Onko se jokin sääntö, että loma aloitetaan seksillä? Eikö sillä ole väliä, että ap:tä ei kiinnosta vaan vastaajien mukaan pitäisi vaan pariminuuttia antaa tahtomattaan seksiä, että pikkupoika-miehen mieli muuttuisi hyväksi? Ap:lläkin on mahdollisuus eroon, jos on noin naurettava kiukutteleva mies. Mies voi ostaa vaikka maksua vastaan sitten seksiä, jospa saisi siitä onnen ja mukavan lomafiiliksen.

Minä olin eron ennustaja. Ennustus johtui miehen typeryydestä, ei ensimmäisten lomapäivien seksittömyydestä. Enemmänkin seksittömyyden seurauksista.

Vierailija
617/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti kun eräs tuttu kertoi ettei heillä enää olla kiinnostuneita seksistä kun ikää tullut. Satun tietämään että mies ostaa seksiä. 

Vierailija
618/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin se mies on sitten saanut viimeksi seksiä? Ei tuossa mikään yhden viikon asia ole kyseessä. Jos olisi ollut hyvää seksiä jo ennen sinne mökille lähtöä, ehkä sitten viitsii juosta helteellä metsissä.

Vierailija
619/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä. 

Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap

Sinä tuhlaat tunteesi ja halusi johonkin saatanan marjastamiseen ja mökillä touhuamiseen. Et selvästikään nauti seksistä, et ainakaan miehesi kanssa.

Miksi naiset eivät nauti seksistä miehensä kanssa? Tai jos eivät nauti, niin miksi ihmeessä he sitten ovat väkisin parisuhteessa tämän kanssa? Tämä ei mene minun kaaliin sitten millään.

Vierailija
620/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei ole naiselle muusta elämästä irrallinen osa.

Pitää olla muutenkin kivaa yhdessä, muuten naisen  halu kuolee ja seksi loppuu. Miksei miehet tajua tätä???

Mä lemppasin tuollaisen itsekkään miehen. Hän alkoi ällöttää mua kinuamalla.

Olipas typerästi kirjoitettu, ei se ole kyllä miehellekään mikään muusta elämästä irrallinen osa.

Kuten huomaat, ap:n miestä ei huvittanut mikään muukaan kun ei ollut seksiä.

Tai jos leikitään ajatusleikkiä, että minulla olisi vaimo jonka kanssa ei olisi seksiä, niin ei minua huvittaisi hänen kanssa lähteä mustikkaankaan. Seksin puuttuminen tuo yhteyden ja joskus koko suhteen menettämisen tunteen. Ellei haluttomuus sitten vaivaa molempia, jolloin kumpikin on tyytyväinen ilman seksiä. Se on tietty oma erikoistapauksensa, enkä ottaisi sitä nyt relevantiksi esimerkiksi toimivasta ihmissuhteesta.

Toimiva ihmissuhde on sellainen joka toimii, vaikka kummankin tarpeen ovat välillä hyvinkin erilaiset, ja kumpikin ymmärtää osaa huomioida sen. Tarkoitan siisn KUMPIKIN. Se ei tarkoita että nainen pihtaa ja mies alistuu. Se tarkoittaa että kumpikin pyrkii pitämään toisen tyytyväisenä ja onnellisena. Sekin pitää ymmärtää että intiimi kanssakäyminen on useimmille hyvin olennainen osa läheisyyden ja yhteyden tunnetta, joka taas on olennainen osa onnellista parisuhdetta. Kommenttien perusteella tuntematon käsite about 80-90 prosentille palstan naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi