Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isovanhempi joka ei ole ollut mukana elämässäni

Vierailija
18.07.2025 |

Minulla on jossakin isovanhempi, joka ei ole ollut sukumme kanssa tekemisissä. Nyt kun olen itse aikuinen, olen alkanut pohtimaan hänen tapaamistaan. Tahtoisin ottaa häneen yhteyttä ja kysyä mitä kuuluu, vielä kun on mahdollista . En kuitenkaan etene asian kanssa ja mietin sitä, jos hän sanookin, ettei halua tavata tai kuulla minusta mitään. Jännitän siis, otanko yhteyttä turhaan. 

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hienoa, että tällä tarinalla oli onnellinen käänne 

Vierailija
102/109 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti ihan normaalia miettiä, mitä muut ajattelee asiasta, mutta loppujen lopuksi jokainen elää omaa elämäänsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikutuin tästä tarinasta 

Vierailija
104/109 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti voit viettää vielä hänen kanssaan aikaa. 

Vierailija
105/109 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ottanut yhteyttä sukulaisen, jonka kanssa meillä oli vuosia, että emme nähneet. Jonkinlaisen mielenrauhan asiasta sai. 

Vierailija
106/109 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenrauhan vuoksi koittaisin ottaa yhteyttä. Ja varautua myös pettymykseen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/109 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun kiinnostaa omat juuret

Vierailija
108/109 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunsin käytännössä vain isän äitini.

Isän isä kuoli yli 10 vuotta ennen syntymääni. Äidin isä ja äidin äiti kuolivat kun olin 2v ja 5v joten on vain hyvin hataria omia muistikuvia. Valokuvia ja videokuvaa tietysti on, mutta ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/109 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokin asia mietityttää niin paljon, niin aina kannattaa yrittää.