Miten joillain ihmisillä on ihan litteä takapuoli?
Sellainen joka ei erotu selästä mitenkään vaan on samaa suoraa linjaa alaselän kanssa. Eivät vissiin liiku ollenkaan?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkupyllyisyys oli ennen tavoiteltavampaa kuin iso persus painonnostajan reisillä.
Ei litteä pannukakku ole koskaan ollut tavoiteltu malli.
On ollut ja on jossain skinny tok videoissa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkupyllyisyys oli ennen tavoiteltavampaa kuin iso persus painonnostajan reisillä.
Ei litteä pannukakku ole koskaan ollut tavoiteltu malli.
On ollut ja on jossain skinny tok videoissa edelleen.
On ollut.
Ei ole koskaan harrastanut kävelyä, juoksua, eikä hiihtoa.
Olen aina ollut kateellinen litteäperseisille naisille. He voivat pukeutua tyylikkäästi, kuten prinsessa Catherine. Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Hölmönmölönpölö Just päinvastoin. Usein kestävyyslajeissa menestyvät ovat hyvin litteitä rakenteeltaan. Syntymäominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä, että takapuolen pitäisi olla jotenkin iso! Oon kyllä huomannut että nykyajan nuorilla naisilla on ja sit vielä lisäksi oikeen työntävät takamusta esiin selkä notkolla. Miksi ihmeessä? Mulla on lättänä eikä oo häirinnyt, mun pylly on istumista varten ja hyvin on sen asian hoitanut.
Eiköhän ne pyllyt enemmän häiritse muita kuin itseään. Omaa ei edes näe muuten kuin peilistä. Perseen ulostyöntäminen on naisten versio miesten peniskuvien lähettelystä.
Pakaralihas on kehomme suurin lihas, ja joltain sen pitäisi näyttääkin. Jos se on peilistä sivuprofiilista katsottuna suora ja lautamainen, voi olla hyvä hetki pohtia, pitäisikö sitä jollain tavalla treenata.
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000011322242.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On omenavartaloja ja päärynävartaloja. Laihduttaminen tai treenaaminen ei vartalomallia muuta, omenavartaloisen on usein todella hankala saada muotoa peppuun. Onpa toisaalta sutjakat reidetkin, vaikka maha herkästi paisuu, jos ei ole tarkkana.
Itse olen muodoltani tiimalasi, isot rinnat, kapea vyötärö ja leveä lantio. Mutta takapuoli sellainen lättänä neliö. Mikään salitreeni tai syöminen ei auta, persus ei vain kasva, vaan säilyy lätyskänä. Minulle ei muodostu myöskään kauniita muodokkaita pohkeita, vaan pohkeet ja nilkat on yhtä samaa suoraa, pohkeet on sellaiset pitkän malliset eikä ne erotu juuri ollenkaan, vaikka treenistä se ei ole kiinni.
N37
Mitä painoja käytät näissä (6-10 toistoa): Lantionnosto penkkiä vasten, romanialainen maastaveto, bulgarialainen maastaveto, penkillenousu, kyykky, askelkyykky?
Takapuoli on ihmisen suurin lihas. Se kasvaa kaikilla, vaikkei kaikista voi luonnon Kardashianeita tulla tietenkään. Takapuoli on lisäksi tärkein lihas mitä tulee terveeseen ja aktiiviseen vanhuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On omenavartaloja ja päärynävartaloja. Laihduttaminen tai treenaaminen ei vartalomallia muuta, omenavartaloisen on usein todella hankala saada muotoa peppuun. Onpa toisaalta sutjakat reidetkin, vaikka maha herkästi paisuu, jos ei ole tarkkana.
Tietenkin muuttaa. Jos tiputtaa rasvaprosenttia ja kasvattaa lihasta, pääsee varsinkin omenasta tiimalasiin helpostikin. Tikkuvartalon muokkaaminen vaatii enemmän työtä.
Enemmän väärässä et voisi olla, et taida tietää mitä omenavartalo tarkoittaa?
Tiedän. Se tarkoittaa ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin muuttaa. Jos tiputtaa rasvaprosenttia ja kasvattaa lihasta, pääsee varsinkin omenasta tiimalasiin helpostikin. Tikkuvartalon muokkaaminen vaatii enemmän työtä.
Enemmän väärässä et voisi olla, et taida tietää mitä omenavartalo tarkoittaa?
Tiedän. Se tarkoittaa ylipainoa.
Jos on leveämpi lantio, niin usein litteämpi.. kuulun itse tähän ryhmään miehenä, jolla on leveä peffa niin sais aika pirusti teh tehdä peffqan töitä, että se pullahtaisi ulospäin ja no, lopputulos ei oo ehkä sitten ihan semmonen, mitä kuvittelee 😁
En liiku ollenkaan ja per seeni on täydellisen pyöreä sellainen mistä muut maksaa ja hikoilee itsensä hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Noita kun harrastaa ei ainakaan saa pakaroita.
Enempi kiinnosta miksi varsinkin joillain lihavilla on tupla takalisto. Eka on se lättänä leipälautanen yläpuolella sit alapuolella sammakonper se. Vaikka ois rasvaa se per se on kuin leipälapiolla hakattu ja alle imetty kaks minipakaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omenasta ei pääse tiimalasiin ollenkaan. Olen koko ikäni treenannut, kun olen ollut aktiivinen tanssin harrastaja.
Jo luuston muoto estää tuon. Me omenat olemme lyhytselkäisiä ja pitkäjalkaisia. Lantioluiden ja kylkiluiden väliin jää vaan muutama sentti. Tiimalasivartalo on mahdoton.
Toki hyvin, hyvin lievään tiimalasimaisuuteen olen päässyt, mutta se ei ole mitään verrattun
Rakentamalla niitä pakaroita (ja olkapäitä) pääsee kyllä. Vatsankin saa (tarpeeksi) litteäksi, jos vie rasvaprosentin (tarpeeksi) alas. Omalla kohdalla kriittinen raja on BMI 22.
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli ennen, nyt on nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, oon ihan perseetön, itku. Käyn lenkillä ja salilla, mut ei ole, eikä tule kunnolla muotoa. Melkein pelkkää lihasta se on kyl. Geenit?
Teet kyllä jotain väärin, jos takapuoli on kuntosalitreenistä huolimatta litteä kuin pannukakku. Mitä siellä salilla oikein teet? Ja syötkö mitään?
Fakta mikä on ollut alusta asti. nuo nk.gorillaperseet ovat geneettisiä. Niitä on melkein ainoastaan afroilla ja lattareilla, muilla ne on koottu persimplanteista ja muita täytteistä. Et voi saada millään treenillä geneettisesti lättänää peppua isoksi palloksi ala pygmi. En muutenkaan ymmärrä miksi gorillaperceet ovat joidenkin mielestä niin hawt, kauhean näköisiä eivätkä naisellisia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä, että takapuolen pitäisi olla jotenkin iso! Oon kyllä huomannut että nykyajan nuorilla naisilla on ja sit vielä lisäksi oikeen työntävät takamusta esiin selkä notkolla. Miksi ihmeessä? Mulla on lättänä eikä oo häirinnyt, mun pylly on istumista varten ja hyvin on sen asian hoitanut.
Pylly on kyllä kakkaamista varten.
Pulla päivässä pitää pepun pyöreänä.
Istumatyötä kun tekee, ni se näkyy tolleen.