Miten joillain ihmisillä on ihan litteä takapuoli?
Sellainen joka ei erotu selästä mitenkään vaan on samaa suoraa linjaa alaselän kanssa. Eivät vissiin liiku ollenkaan?
Kommentit (151)
Ennen piti raottaa bikineitä, että näkee pepun. Nyt pitää raottaa peppua, että näkee bikinin.
Selkärangan kaaret vaikuttaa. Esim.oiennut lanneranka ja madaltuneet discukset nikamien välissä vaikuttaa siihen, kuinka peba ulkonee. Häntä menee ns.enemmän koipien väliin ja sille asialle ei oikein voi mitään, koska kyseessä on luuston rakenne. Toki lihaksia voi aina treenata.
Mä olin lättäpeppu, vaikka liikuin.
Sitten tein paljon salitreeniä, joka sisälsi mm. kyykkyjä isoilla painoilla ja muuta pyllytreeniä. Lisäks fillaroin paljon. Pyllyn muoto muuttu pyöreemmäksi.
Ellen Jokikunnaksen miehellä on tällainen oikoahteri, vaikka on vielä suht nuori. Housut on pudota päältä.
No eipä ole tuota ongelmaa ollut koskaan. Hoikkanakin minulla oli pyöreä pylly. Siitä sai kyllä kuulla koulussa poikien taholta. Ja se ei ollut kehumista. Ei tarvitse täytteitä laittaa, enkä ikinä olisi laittanutkaan.
Lyttypyllyt kävellä töpsöttää hakaten polviaan ja lonkkiaan joka askelella kuin vanhat papparaiset.
Perse on sitä varten, että sillä kävellään. Pitkää askelta lantio keinuen joustavasti. Ei kulu nivelet rikki eikä särje selkä.
Se on työperäistä, se litteä takapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Lyttypyllyt kävellä töpsöttää hakaten polviaan ja lonkkiaan joka askelella kuin vanhat papparaiset.
Perse on sitä varten, että sillä kävellään. Pitkää askelta lantio keinuen joustavasti. Ei kulu nivelet rikki eikä särje selkä.
Tämä saattaa pitää paikkansa. Jotkut ihmiset ottavat todella lyhyitä askeleita ja kävely on juurikin sellaista köpöttelyä, eikä pakarat tee kävellessä töitä.
Se on vahingossa tulostettu 2D:nä.
Miksi se pitäisi liikuttaa yhtään mitään kenenkään perseet, ei ole pakko tiirailla sellaista ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkupyllyisyys oli ennen tavoiteltavampaa kuin iso persus painonnostajan reisillä.
Ei litteä pannukakku ole koskaan ollut tavoiteltu malli.
On ollut ja on jossain skinny tok videoissa edelleen.
Näin on, omaan makuunkaan ei ole ne hehtaariperseet (lähinnä itseni suhteen nyt puhun)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkupyllyisyys oli ennen tavoiteltavampaa kuin iso persus painonnostajan reisillä.
Ennen oli ennen, nyt on nyt.
Isot pyllyt jo pois muodista haloo.
Vierailija kirjoitti:
Se on vahingossa tulostettu 2D:nä.
😎😎😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, oon ihan perseetön, itku. Käyn lenkillä ja salilla, mut ei ole, eikä tule kunnolla muotoa. Melkein pelkkää lihasta se on kyl. Geenit?
Portaissa kun kävelet pitkillä harppauksilla niin pyöristyy!
Ei pidä paikkaansa. Asun hissittömän kerrostalon ylimmässä kerroksessa ja porrastreenejä on ostoksia ja koiria kuljettaen kertynyt vuosien varrella hirmuinen määrä. Pylly on ja pysyy pienenä.
Sehän on vaan positiivinen asia, löytyy helpommin vaatteitakin.
Vierailija kirjoitti:
Geenit esim. mieti joitakin pikajuoksijoita jotka ovat tummempia hipiältään, vartalonmalli, joillakin on "kuollut takapuoli" esim. istumantyöntekijä.
Näkee myös sitä että moni työntää vatsaa ulos eli tulee notkoselkä kun pitää saada peppu esiin vähän luonnottomasti.
Höpö höpö. Notkoselkä on rakenteellinen poikkeama eikä seurausta siitä että "pitää saada peppu esiin".
t. notkoselkä-diagnoosin alakoulussa saanut nainen jolla on esiin työntyvä takamus ilman yrittämistä
Nuorena elin kurinalaista elämää ja kisasin jos vaikka missä - menestynkin. Se oli aika lailla sairasta touhua. Nyt olen antanut itselleni luvan levitä mihin suuntaan tahansa. En kuitenkaan ole paljoa ylipainoinen (noin niin kuin peilistä katsoen - vaakaa en käytä), mutta sen olen käsittänyt, että itseni rääkkääminen ei kuulu enää elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, oon ihan perseetön, itku. Käyn lenkillä ja salilla, mut ei ole, eikä tule kunnolla muotoa. Melkein pelkkää lihasta se on kyl. Geenit?
Ei pidä paikkaansa. Asun hissittömän kerrostalon ylimmässä kerroksessa ja porrastreenejä on ostoksia ja koiria kuljettaen kertynyt vuosien varrella hirmuinen määrä. Pylly on ja pysyy pienenä.
Pienipeppuinen juurikaan ei löydä Suomesta housuja, kaikki tehdään ison takamuksen omaaville päärynänmallisille.
Kyllähän ne on ne geenit. Ei ole mun vanhemmilla pyöreitä pyllyjä, eikä ole mulla, ja me ollaan oltu kaikki kovia liikkujia ja hyväkuntoisia. Kaverin äidillä oli pyöreä pylly, samoin kaverilla ja siskollaan ja kaikki ovat pahemman luokan sohvaperunoita, mutta eivät lihavia. Rasva on kertynyt nätisti takapuoleen. Nämä nyt vain kaksi esimerkkiä, olihan noita enemmänkin.
Noh, toisilla on sitten salilla rakennuttu takalisto, mutta itse koen, että käytän elämäni mieluummin muuhun kuin takapuolen kasvattamiseen. Takapuoleni toimii kuitenkin kaikkeen siihen mihin se on tarkoitettu. Ja vaikka se ei ole muhkea, se on kuitenkin sen verran hyvässä kunnossa, että tuskinpa tulee vanhuuden ongelmiakaan heikon pakaralihaksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienipeppuinen juurikaan ei löydä Suomesta housuja, kaikki tehdään ison takamuksen omaaville päärynänmallisille.
Aijaa, minä löydän kyllä ihan hyvin, on aika pieni peppu, mutta minusta omaan rakenteeseen (pitkät jalat ja kädet, lyhyt selkä) ei sopisikaan mikään iso, ei kuitenkaan ihan täysin lättäinenkään ole, 166/64 kokoinen olen hiukan olisi varaa painoa pudottaakin. M koon housut ja farkut yleensä sopii, lantio on kapeahko.
Emme puhu ketjussa niistä. Vaan ihan tavallisista suomalaisista takapuolista. Siellä rasvan alla on lihas jota pystyy kasvattamaan esimerkiksi raskaalla painotreenillä 2-3 kertaa viikossa. Naisten synty on se, ettei niitä raskaita painoja uskalleta käyttää. Tavoittele vaikka alkuun sadan kilon jalkaprässipainoa.