Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillain ihmisillä on ihan litteä takapuoli?

Vierailija
16.07.2025 |

Sellainen joka ei erotu selästä mitenkään vaan on samaa suoraa linjaa alaselän kanssa. Eivät vissiin liiku ollenkaan?

Kommentit (151)

Vierailija
101/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.amazon.sg/Roger-Moore-Britt-Ekland-Harry/dp/138836784X

Ruotsalainen Bond-tyttö Britt Ekland bikineissä v 1974.

Minulla on tuollainen tikkumainen, kurviton ja lättäpeppuinen vartalomalli myös, paitsi nyt 50+ on tullut pömppömahaa.

Tuollainen rakenteellinen takamus ei tule isoksi, vaikka kuinka kyykkäisi. Jos haarojen ja pakaralihaksen yläosan väli on 10 cm, niin se ei tule yhtä isoksi kuin jos se väli on vaikka 20 tai 30 cm kuten joillain.

Vierailija
102/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on littana takamus ja jos treenaan ja saan sen hivenen kasvamaan, niin reidet kasvavat samaan aikaan vielä enemmän ja peppu näyttää taas pieneltä niihin verrattuna. Myös vatsa mulla helposti pyöristyy ja pallea nousee, eli keskivartalo tukevoituu lihaskasvusta. Peppu ei erotu.

Pakko treenata monipuolisesti muutakin kuin peppua tai muuten selkäkivut yksipuolisesta treenistä 

Pepun lisäksi myös rintalihas ja pohje on vaikea saada kasvamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, oon ihan perseetön, itku. Käyn lenkillä ja salilla, mut ei ole, eikä tule kunnolla muotoa. Melkein pelkkää lihasta se on kyl. Geenit?

Joo, meillä on töissä juuri tuollainen nainen joka on pyöräyttänyt useamman kakarankin. Näkyvää persettä ei niin minkäänlaista salitreenistä huolimatta. Muutoin olisi tosi nätti, mutta nyt miehille vain kaveriksi kelpaava.

Vierailija
104/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkupyllyisyys oli ennen tavoiteltavampaa kuin iso persus painonnostajan reisillä.

Ennen oli ennen, nyt on nyt.

Ja huomenna on huomenna. Tulee uudet kujeet, ja vaikkapa aasialaiset mallit jättipyllyjen tilalle

Vierailija
105/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, oon ihan perseetön, itku. Käyn lenkillä ja salilla, mut ei ole, eikä tule kunnolla muotoa. Melkein pelkkää lihasta se on kyl. Geenit?

Joo, meillä on töissä juuri tuollainen nainen joka on pyöräyttänyt useamman kakarankin. Näkyvää persettä ei niin minkäänlaista salitreenistä huolimatta. Muutoin olisi tosi nätti, mutta nyt miehille vain kaveriksi kelpaava.

Ihan varmasti ns. normaaleille miehille kelpaa, typerä kirjoitus.

Vierailija
106/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on tyhmä kuin saapas.

Ja vielä vasemman jalan saapas.

No jumankauta, en jaksa tätä saappaiden väheksyntää enää pätkääkään! Mitä saappaat on teille koskaan tehneet? Pitäneet jalkanne kuivina ja ehjinä? HÄH???

Vierailija
107/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkää kuva lättäpeppuisest urheilijanaisesta? Täällä kun jotku sanoo ettei peppu pyöristy vaikka kuinka treenaa. Treenaatte väärin. Nyt menee telkussa naisten jalkapallokisat niin siellä ei ole yhtään lättäpeppua. Myöskään hiihtolajeissa en ole nähnyt. 

Tavisnainen nyt on hieman eri asia kuin urheilija, jolla on urheiluun täydelliset geenit.

Vierailija
108/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On omenavartaloja ja päärynävartaloja. Laihduttaminen tai treenaaminen ei vartalomallia muuta, omenavartaloisen on usein todella hankala saada muotoa peppuun. Onpa toisaalta sutjakat reidetkin, vaikka maha herkästi paisuu, jos ei ole tarkkana.

Tietenkin muuttaa. Jos tiputtaa rasvaprosenttia ja kasvattaa lihasta, pääsee varsinkin omenasta tiimalasiin helpostikin. Tikkuvartalon muokkaaminen vaatii enemmän työtä. 

Omenasta ei pääse tiimalasiin ollenkaan. Olen koko ikäni treenannut, kun olen ollut aktiivinen tanssin harrastaja.

Jo luuston muoto estää tuon. Me omenat olemme lyhytselkäisiä ja pitkäjalkaisia. Lantioluiden ja kylkiluiden väliin jää vaan muutama sentti. Tiimalasivartalo on mahdoton.

Toki hyvin, hyvin lievään tiimalasimaisuutee

Rakentamalla niitä pakaroita (ja olkapäitä) pääsee kyllä. Vatsankin saa (tarpeeksi) litteäksi, jos vie rasvaprosentin (tarpeeksi) alas. Omalla kohdalla kriittinen raja on BMI 22.

Mulla ei ollut litteä maha edes silloin kun bmi oli alle 17.

-eri

Vierailija
109/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuollainen tikkumainen, kurviton ja lättäpeppuinen vartalomalli myös, paitsi nyt 50+ on tullut pömppömahaa.

Tuollainen rakenteellinen takamus ei tule isoksi, vaikka kuinka kyykkäisi. Jos haarojen ja pakaralihaksen yläosan väli on 10 cm, niin se ei tule yhtä isoksi kuin jos se väli on vaikka 20 tai 30 cm kuten joillain.

Ohis, mutta kyykky on enemmän reisiliike. Pakaroita kasvatetaan muilla liikkeillä, jokaista kolmea osaa rasittaen. Jokaisella ihmisellä on takapuolessa lihakset ja ne kasvavat, jos niitä rasittaa tarpeeksi kovaa ja treenaaja syö tarpeeksi. 

Vierailija
110/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta kyykky on enemmän reisiliike. Pakaroita kasvatetaan muilla liikkeillä, jokaista kolmea osaa rasittaen. Jokaisella ihmisellä on takapuolessa lihakset ja ne kasvavat, jos niitä rasittaa tarpeeksi kovaa ja treenaaja syö tarpeeksi. 

Ehkä se ei edes ole kaikille ees maailman tärkein asia yksi ruumiinosa, eri ihmisillä voi olla eri hyviä puolia sitten taas. Sitä voi miettiä myös mikä on järkevää ja mikä ei. Ja teetkö itsesi takia vai jonkun toisen.

Vierailija
111/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä tekee tehtävänsä. Peppu litistyy. En ole nähnyt hoitokosissa yhtään pulleaa peppua.

Näin se vain menee!

Vierailija
112/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkupyllyisyys oli ennen tavoiteltavampaa kuin iso persus painonnostajan reisillä.

Ennen oli ennen, nyt on nyt.

Ja huomenna on huomenna. Tulee uudet kujeet, ja vaikkapa aasialaiset mallit jättipyllyjen tilalle

Saat semmosen aasialaisen jäkättäjän, lättäpyllyineen.

Vierailija
113/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ei edes ole kaikille ees maailman tärkein asia yksi ruumiinosa, eri ihmisillä voi ol

Teen sen oman terveyden takia. Että pääsen 70-80-vuotiaana ylös sängystä ilman apua ja pystyn ajamaan autoa mahdollisimman pitkään. Ja tietysti haluan näyttää joka iässä hyvältä. 

Vierailija
114/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakaralihas on kehomme suurin lihas, ja joltain sen pitäisi näyttääkin. Jos se on peilistä sivuprofiilista katsottuna suora ja lautamainen, voi olla hyvä hetki pohtia, pitäisikö sitä jollain tavalla treenata.

https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000011322242.html

Mä tein tuon testin ja väittäisin, että voisin puristaa pakaroitteni välissä vaikka kananmunan rikki. Yllätyin itsekin niiden voimasta! :D 

Vierailija
115/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei litteä pannukakku ole koskaan ollut tavoiteltu malli. 

Väärin, oli pari vuosikymmentä sitten. Isoperseinen nainen oli Justiina, hirveä nainen.

Vierailija
116/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä tekee tehtävänsä. Peppu litistyy. En ole nähnyt hoitokosissa yhtään pulleaa peppua.

Näin se vain menee!

Päinvastoin. Kun nainen vanhenee, perse levistyy. Valitettavati. Iso perse ja isot reidet on oikeasti rumat.

Vierailija
117/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas ei kelpaa mies, joka arvostaa naisen isoa persettä enemmän kuin teräviä aivoja. En jaksaisi arkea näin tyhmän miehen kanssa.

Vierailija
118/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a. Mulla on ollut aina. Nyt olen kyllä rapakunnossa, mutta littana takapuoli mulla on ollut aina huolimatta miasä kunnossa olen ollut.

Läskiä jos kertyy, niin se kertyy vatsaan, kaulaan, ehkä käsivarsiin ja  reisiin.

Mutta enimmäkseen vatsaan. Ei ainakaan takapuoleen eikä tissiheihin jotka nekin pienet olleet aina.

Silloin vielä kun lihaskunto oli hyvä, niin ei se näkynyt muussa kuin suorituksissa ja painossa. 

Ehkä hieman käsivarsissa mutta ei ainakaan takapuolessa.

Vierailija
119/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, todennäköisesti tuttipulloiässä. Mitäs luulet, mitä tapahtuu LIHASMASSALLE kun ihminen ikääntyy, mieti ja palaa kun olet keksinyt vastauksen. Harvemmalla 60-80 -kymppisellä on 30-kymppisen takalisto. Huoh !

Vierailija
120/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyttypyllyt kävellä töpsöttää hakaten polviaan ja lonkkiaan joka askelella kuin vanhat papparaiset.

Perse on sitä varten, että sillä kävellään. Pitkää askelta lantio keinuen joustavasti. Ei kulu nivelet rikki eikä särje selkä.

😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi