Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillain ihmisillä on ihan litteä takapuoli?

Vierailija
16.07.2025 |

Sellainen joka ei erotu selästä mitenkään vaan on samaa suoraa linjaa alaselän kanssa. Eivät vissiin liiku ollenkaan?

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärangan kaarevuus vaikuttaa paljon myös, miten takamus erottuu sivuprofiilista katsottuna.

Vierailija
22/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä, millainen oma takapuoleni on. En välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaatii systemaattista ja nousujohteista treeniä salilla, oikeaa ruokavaliota sekä hyötyliikuntaa. Sekö monta vuotta aikaa.

Ajatella. Joillain on kuitenkin muhkea/muodokas takapuoli ihan luonnostaan ilman mitään treenejä! Vartalonmalleja kun on erilaisia ja geenit ohjaa pitkälti sitä miltä näytämme. 

Vierailija
24/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku ovat erivärisiä ja heillä iso pylly!

Vierailija
25/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On omenavartaloja ja päärynävartaloja. Laihduttaminen tai treenaaminen ei vartalomallia muuta, omenavartaloisen on usein todella hankala saada muotoa peppuun. Onpa toisaalta sutjakat reidetkin, vaikka maha herkästi paisuu, jos ei ole tarkkana.

Tietenkin muuttaa. Jos tiputtaa rasvaprosenttia ja kasvattaa lihasta, pääsee varsinkin omenasta tiimalasiin helpostikin. Tikkuvartalon muokkaaminen vaatii enemmän työtä. 

Enemmän väärässä et voisi olla, et taida tietää mitä omenavartalo tarkoittaa? 

Vierailija
26/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä, että takapuolen pitäisi olla jotenkin iso! Oon kyllä huomannut että nykyajan nuorilla naisilla on ja sit vielä lisäksi oikeen työntävät takamusta esiin selkä notkolla. Miksi ihmeessä? Mulla on lättänä eikä oo häirinnyt, mun pylly on istumista varten ja hyvin on sen asian hoitanut.

Vierailija
27/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskuliinisilla litteä ja feminiinisillä pyöreän kaareva.

Vierailija
28/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä, että takapuolen pitäisi olla jotenkin iso! Oon kyllä huomannut että nykyajan nuorilla naisilla on ja sit vielä lisäksi oikeen työntävät takamusta esiin selkä notkolla. Miksi ihmeessä? Mulla on lättänä eikä oo häirinnyt, mun pylly on istumista varten ja hyvin on sen asian hoitanut.

Ei sen erityisen iso tarvitse olla, mutta normaalisti siinä on edes pieni kaarevuus.

Vierailija
29/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan leveä perä viestitti lisääntymiskyvystä, kannatti ottaa eukko joka sikiää tyyliin näin järjestyi tiluksille perijä.

Vierailija
30/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, oon ihan perseetön, itku. Käyn lenkillä ja salilla, mut ei ole, eikä tule kunnolla muotoa. Melkein pelkkää lihasta se on kyl. Geenit?

Portaissa kun kävelet pitkillä harppauksilla niin pyöristyy!

Vierailija
31/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään mun peffasta.

Kompakti pyöröpallo + notkoselkä.

Oon kapealanteinen ja hoikkavyötäröinen.

Rasva pakkaantui enemmän rinnoille

kuin lantiolle.. Geenilotossa tämmöinen

coctail, tällä mennään. Ei huono.

Vierailija
32/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat pakarat on monella syynä, jotka kyllä treenaavat. Silloin pakaralihas ei aktivoidu, vaan kyykyt ja portaan nousut tehdään pelkästään reisillä. Yllättävän yleinen vaiva. Myös geeneillä on tietenkin vaikutusta. 

Vierailija
33/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, oon ihan perseetön, itku. Käyn lenkillä ja salilla, mut ei ole, eikä tule kunnolla muotoa. Melkein pelkkää lihasta se on kyl. Geenit?

Portaissa kun kävelet pitkillä harppauksilla niin pyöristyy!

Ei pidä paikkaansa. Asun hissittömän kerrostalon ylimmässä kerroksessa ja porrastreenejä on ostoksia ja koiria kuljettaen kertynyt vuosien varrella hirmuinen määrä. Pylly on ja pysyy pienenä. 

Vierailija
34/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas kuntosaliuskovaiset ilmestyi yllättäen paikalle. Aivan kuin ihminen ei olisi omana itsenään hyväksyttävä. Kaikki me ollaan erilaisia, eri muotoisia ja mallisia. Ei kuntosalille tarvitse mennä muuttamaan omaa malliaan. Kuntoilemaan sinne mennään. nm. Superpäärynä. 

Vierailija
35/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkupyllyisyys oli ennen tavoiteltavampaa kuin iso persus painonnostajan reisillä.

Ei litteä pannukakku ole koskaan ollut tavoiteltu malli. 

Oli se kasarilla, farkkujen piti lököttää paljon persiistä. Eikä yhtään peppua.

Vierailija
36/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jollain on helle pehmittänyt aivot? 

Ei, kyllä ne ovat "syntymäpehmeät" eli normaalia vähemmän harmaata ainetta aivoissa.

Vierailija
37/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ei kerta kaikkiaan tartu lihas perseeseen. Mulla on yhdellä naispuolisella kollegalle niin lättänä takapuoli, että farkut ja vastaavat housut näyttää hassulta. Perseen kohdalla roikkuu pussi.   

Vierailija
38/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just sellanen perse. Ei erotu, suoraa pötköä vaan. Osittain perseettömyys voi johtua selkärangasta mulla kun ei ole sitä kaarta siinä.

Vierailija
39/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaatii systemaattista ja nousujohteista treeniä salilla, oikeaa ruokavaliota sekä hyötyliikuntaa. Sekö monta vuotta aikaa.

Ja minkä tähden? Että miellyttäisi sellaisten ihmisten silmää, jotka määrittelevät ihmisarvon ulkoisen olemuksen, painon tms mukaan?

Vierailija
40/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas kuntosaliuskovaiset ilmestyi yllättäen paikalle. Aivan kuin ihminen ei olisi omana itsenään hyväksyttävä. Kaikki me ollaan erilaisia, eri muotoisia ja mallisia. Ei kuntosalille tarvitse mennä muuttamaan omaa malliaan. Kuntoilemaan sinne mennään. nm. Superpäärynä. 

Ei täällä ole kuin yksi kommentti, jossa sanottiin, että pitää mennä salille. Ja sekin on kirjoitettu lähinnä toteavaan muotoon eikä "nyt äkkiä salille hankkimaan pakaroihin pyöreyttä!" -käskynä. Teet siis ihan omia tulkintojasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi