Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillain ihmisillä on ihan litteä takapuoli?

Vierailija
16.07.2025 |

Sellainen joka ei erotu selästä mitenkään vaan on samaa suoraa linjaa alaselän kanssa. Eivät vissiin liiku ollenkaan?

Kommentit (151)

Vierailija
41/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sellainen nainen joka on hujoppi nyt mutta tasapötkö vartaloinen ja olemattomalla pehvalla on poissa auttamattomasti hommasta. Epämuodikkain kroppa, siihen vielä ruma naama, tai vaikka kauniskin ei auta . Sönnuliperse on vaan ruma.

Vierailija
42/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat reiät sieltä löytyvät ja on seksikäs pyllistäessä.

Kyllä kelpaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suvussa sitä, että ei ole kankkuja, mutta vatsaa siitäkin edestä.

Mutta olen selättänyt jumpalla sen kirouksen, ja nyt on ihan muodokas pehva.

Vierailija
44/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorektikolta häviää takapuoli, siitä ne erottaa. Aina.

Vierailija
45/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäkää kuva lättäpeppuisest urheilijanaisesta? Täällä kun jotku sanoo ettei peppu pyöristy vaikka kuinka treenaa. Treenaatte väärin. Nyt menee telkussa naisten jalkapallokisat niin siellä ei ole yhtään lättäpeppua. Myöskään hiihtolajeissa en ole nähnyt. 

Vierailija
46/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On omenavartaloja ja päärynävartaloja. Laihduttaminen tai treenaaminen ei vartalomallia muuta, omenavartaloisen on usein todella hankala saada muotoa peppuun. Onpa toisaalta sutjakat reidetkin, vaikka maha herkästi paisuu, jos ei ole tarkkana.

Tietenkin muuttaa. Jos tiputtaa rasvaprosenttia ja kasvattaa lihasta, pääsee varsinkin omenasta tiimalasiin helpostikin. Tikkuvartalon muokkaaminen vaatii enemmän työtä. 

Älä nyt viitti. Se rasva ei helposti sieltä mahasta lähde. Vatsa kyllä pienenee, mutta aina siinä on vähän ylimääräistä ellei laihduta tosi laihaksi ja silloinkin jää yleensä pieni pömppömaha. Perseestä kyllä lähtee ekana rasvat 

Vierailija
47/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Olen kasvoiltani äitini näköinen, mutta vartalonmuoto ihan eri tyyppiä.

Vierailija
48/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkupyllyisyys oli ennen tavoiteltavampaa kuin iso persus painonnostajan reisillä.

Ei litteä pannukakku ole koskaan ollut tavoiteltu malli. 

Pienet munat ovat joskus olleet muotia:https://www.artsy.net/article/artsy-editorial-ancient-greek-sculptures-…

Vierailija
49/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On omenavartaloja ja päärynävartaloja. Laihduttaminen tai treenaaminen ei vartalomallia muuta, omenavartaloisen on usein todella hankala saada muotoa peppuun. Onpa toisaalta sutjakat reidetkin, vaikka maha herkästi paisuu, jos ei ole tarkkana.

Tietenkin muuttaa. Jos tiputtaa rasvaprosenttia ja kasvattaa lihasta, pääsee varsinkin omenasta tiimalasiin helpostikin. Tikkuvartalon muokkaaminen vaatii enemmän työtä. 

Omenasta ei pääse tiimalasiin ollenkaan. Olen koko ikäni treenannut, kun olen ollut aktiivinen tanssin harrastaja.

Jo luuston muoto estää tuon. Me omenat olemme lyhytselkäisiä ja pitkäjalkaisia. Lantioluiden ja kylkiluiden väliin jää vaan muutama sentti. Tiimalasivartalo on mahdoton.

Toki hyvin, hyvin lievään tiimalasimaisuuteen olen päässyt, mutta se ei ole mitään verrattuna niihin, joiden lantio levenee. 

Vierailija
50/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkää kuva lättäpeppuisest urheilijanaisesta? Täällä kun jotku sanoo ettei peppu pyöristy vaikka kuinka treenaa. Treenaatte väärin. Nyt menee telkussa naisten jalkapallokisat niin siellä ei ole yhtään lättäpeppua. Myöskään hiihtolajeissa en ole nähnyt. 

Ei olla ammattiurheilijoita kuitenkaan. Juu, varmaan kolme tuntia päivässä treenaamalla pääsis hyviin tuloksiin. 

Vierailija
51/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä, että takapuolen pitäisi olla jotenkin iso! Oon kyllä huomannut että nykyajan nuorilla naisilla on ja sit vielä lisäksi oikeen työntävät takamusta esiin selkä notkolla. Miksi ihmeessä? Mulla on lättänä eikä oo häirinnyt, mun pylly on istumista varten ja hyvin on sen asian hoitanut.

Hyvä pystyperse on herkullisen näköinen takaapäin asennossa. Se on elämän parhautta. Lätyskää ei oo niin antaumuksellista panna . 

Vierailija
52/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa ap:lle ihmeteltäväksi. Menisit töihin.

Vierailija
53/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkupyllyisyys oli ennen tavoiteltavampaa kuin iso persus painonnostajan reisillä.

Ei litteä pannukakku ole koskaan ollut tavoiteltu malli. 

Oli se kasarilla, farkkujen piti lököttää paljon persiistä. Eikä yhtään peppua.

501 levikset piti olla kasarilla. Nehän oli miesten malliset. Sopivat omaan vartalooni ihan täydellisesti. 

Vierailija
54/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkyjä!

Vierailija
55/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyykkyjä!

Kyykkyjä just ei kannata tehdä, jos pakarat aktivoituu huonosti. Itse en kyykkää koskaan ja mulla on vahvat ja pyöreät pakarat.

Vierailija
56/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa vaikka vanhoja 70-luvun Bondeja kuten eilinen The spy who loved me. Siinä rantakohtauksessa näkyy, kun auto ajaa ulos merestä, normaaleja ihmisiä bikineissä. Heillä on kaikilla pieni ja littana peppu. Sellainen oli kauneusihanne ennen, hyvin hoikka pienipeppuinen ns länsimainen nainen, nykyään taas on muotia latino- ja afrotyyppinen hehtaaripeppu.

Kyse on erilaisista synnynnäisistä vartalomalleista, joita nostetaan viihteessä esille ja jotka muokkaavat käsitystä normaalista ja ideaalista. Tietysti ihmiset ovat myös nykyään lihavampia kuin ennen ja kilot näkyvät myös ahterin koossa.

Minullakin on sellainen 70-luvun pieni littanapeppu, äidillänikin on. Juuri eilen yritin löytää siihen sopivaa bikiniä, niitä 70-luvun malleja, jotka ovat hyvin matalia ja toisaalta leveitä. Niitä ei myydä missään. Kaikkialla myydään vain niitä jättipakaroille sopivia bikinihousuja, jotka ovat korkeita ja kapeita, ne näyttävät minulla karmeilta. Tietenkin matalat retromallit näyttäisivät isopeppuisilla karmeilta, eivätkä edes pysyisi ylhäällä, kun housun yläreuna olisi pakaran puolivälin alapuolella.

Vierailija
57/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa vaikka vanhoja 70-luvun Bondeja kuten eilinen The spy who loved me. Siinä rantakohtauksessa näkyy, kun auto ajaa ulos merestä, normaaleja ihmisiä bikineissä. Heillä on kaikilla pieni ja littana peppu. Sellainen oli kauneusihanne ennen, hyvin hoikka pienipeppuinen ns länsimainen nainen, nykyään taas on muotia latino- ja afrotyyppinen hehtaaripeppu.

Kyse on erilaisista synnynnäisistä vartalomalleista, joita nostetaan viihteessä esille ja jotka muokkaavat käsitystä normaalista ja ideaalista. Tietysti ihmiset ovat myös nykyään lihavampia kuin ennen ja kilot näkyvät myös ahterin koossa.

Minullakin on sellainen 70-luvun pieni littanapeppu, äidillänikin on. Juuri eilen yritin löytää siihen sopivaa bikiniä, niitä 70-luvun malleja, jotka ovat hyvin matalia ja toisaalta leveitä. Niitä ei myydä missään. Kaikkialla myydään vain niitä jättipakaroille sopivia bikinihousuja, jotka ovat korkeita ja kapeita, ne näyttävät minulla kar

Tuolta sivulta näkee, kun skrollaa Italy-kohtaan, kuvan siitä rantakohtauksesta ja 70-luvun (ja 80-luvunkin) ihannoiduista bikinivartaloista ja siihen kuuluneesta pienestä pepusta.

https://huntingbond.com/the-spy-who-loved-me-movie-locations/

Vierailija
58/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenithän ne. Mua haukuttiin nuorena pitkäperseeksi, kun oli/on ulkoneva takapuoli. Nykyään saan vain kehuja.

M50. 

Vierailija
59/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen. 

Vierailija
60/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut ihmiset, kuten ap, ovat vatipäitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan