Miksi en kelpaa miehille?
Olen siis nainen, mielestäni ihan tavallisen näköinen. En mikään kaunotar enkä instabeibe, mutta toisaalta ulkonäössäni ei ole mitään poikkeuksellisen häiritseviä piirteitä myöskään (kuten esim. arpinen naama, pahat hörökorvat, rikkinäiset hampaat tms). Ylikiloja on muutama (bmi 27) mutta niin on yli puolella suomalaisista, eli sillä tavallakin olen ihan tavallinen. Pukeudun tavalliseen tyyliin eli siistit suorat housut tai farkut ja siisti paita ja esim. joku neule. Hiukset on pitkät. Olen hyvässä ammatissa, ja enemmän älykäs kuin se vastakohta. Luonteeltani olen kiva, positiivinen, aika rauhallinen, ystävällinen, en ollenkaan ujo mutta en myöskään pälpätä kaikille koko ajan. En kännää enkä tupakoi, tatskojakaan ei ole. Alan juttelemaan uusien ihmisten kanssa usein ja uskallan itsekin ottaa kontaktia miehiin, en istu vain jossain nurkassa odottamassa että voisi tutustua johonkin. Haluan ihan tavallisen miehen, tavallisen näköisen. Se tosin on minulle ehdoton nounou jos mies käyttää kovin paljon alkoholia, mutta onneksi moni ei käytä liikaa. En kuitenkaan kelpaa oikein kenellekään miehelle, olen huomannut. Netin ym kautta ei tule treffiehdotuksia ja jos itse ehdotan niin ei ne treffit sitten miehen puolelta toteudu. Välillä käyn kyllä treffeillä, ja omasta mielestäni ne onnistuu ihan kivasti (juttua riittää, tunnelma on mukava), mutta tapaamisen jälkeen mies sanoo joko suoraan että ei tai ghostaa. Aina sanotaan, että nainen saa helposti miehen, mutta en kyllä ymmärrä miten.
Kommentit (625)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm..vaikka itse kuvailet itseäsi noin, niin totuuttahan ei voi näytön takaa tietää. Saatat vain oikeasti olla kuitenkin veemäinen kanttura, vaikka miten suloisesti itsestäsi puhutkin.
Jos olet vaikka puoluekannalta vihreä tai vasemmistolainen, niin se karsii miehistä 60% heti myös pois.
Joku vikahan sinussa ilmeisesti on.
Minulla on kuitenkin useita ystäviä (sekä naisia että miehiäkin) ja ystävät vaikuttavat pitävän minusta eikä kukaan ole koskaan sanonut mitään sellaista että olisin veemäinen tai kanttura tai vastaavaa. Olen töissäkin pidetty ihminen työkavereiden keskuudessa. Puoluekantaa ei ole, en kuulu mihinkään poliittiseen tai muuhunkaan ideologiaan. Miksi puoluekanta silti karsisi 60 pros miehistä pois? Ap
Koska kuulemma kaikki kunnon miehet on persuja.
No ok, voin lähteä kanssasi treffeille. Itsekin kiva ja älykäs!
Kyl se niin on että sana kelvata on hölmö. Eikö sinulla ole yhtään itseaarvostusta olemassa kun sanot noin. Itsevarmuus on osa naisen tärkeintä ominaisuutta että pidät itseäsi arvossa etkä väkisin yritä suhdetta jos ei sitä luonnostaan tule. Nauti elämästä ja käy harrastuksissa. Onko sinulla mitää sosiaalista harrastusta. Käytkö keikoille yms. Jossa voisi olla ihmisiä. Usein kyl ne on valmiiksi porukoissa mut kulkee moni itekseen kuten Mä.
Arvosta itseäsi ensin ja sit voit odottaa muualtakin että sinut huomataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene vaikka ulos, äläkä uikuta miehen puutetta, ei ne kotoa tule hakemaan.
En oikein tiedä miksi kirjoitat minulle noin negatiiviseen sävyyn, en ole kuitenkaan tehnyt mitään varsinkaan sinulle sitä ansaitakseni.
Jos sinua kovin olinpaikkani kiinnostaa, niin olen junassa.
ApMene vaikka juttelemaan jonkun miehen kanssa, tiedä vaikka kevyestä jutustelusta voisi jotain hyvää seurata. Ei se valittamalla parane, ja olla kuin olisit huomaamaton.
On sinänsä ihan hyvä vinkki, että mene juttelemaan jonkun miehen kanssa. Kuitenkin jos luit aloitukseni, niin taisin siinä jo kertoa, että juttelen usein uusille ihmisille ja uskallan ottaa kontaktia miehiin ihan oma-aloitteisesti enkä odota että minut löydetään jostain nurkasta. Tällä tavalla on tullutkin eteen ihan kivoja jutteluhetkiä kassajonossa, bussipysäkillä, töissä, junassa jne. Mutta eipä ne juttelut ole koskaan mihinkään sen enempään johtaneet. Ap
Tinderiin, sieltä sut löydän. Oli yks ihan kiinnostava ja oli tili piilossa. Eilen sitten otin ja pyyhkäsin ehkä sata korttia siitä. Kaikki kumihuulet, vähänkään instaällötyksiltä näyttävät, saliällötykset, juopot ja muut vasempaan, vain ne oikeasti hyvät tavalliset oikeaan ja kahdessa tunnissa mulla oli 5 uutta oikeasti hyvää mätsiä ja joku tykkäyskin oli tullut. Taas kortti piiloon ja käymään nämä läpi. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta vastata kun en ole tavannut sinua livenä, enkä myöskään miehiä joilta olet saanut pakit.
Missä paikoissa ylipaino lähinnä on? Perseessä ja reisissä? Vatsassa ja käsissä?
Miten komeita treffimiehesi olivat? Sanot luultavasti, että tavallisia miehiä. Se rajaa pois korkeintaan superkomeat (<1%) ja resupekat (10%). Miten hyvässä ammatissa he olivat? Hyvä ammatti nostaa enemmän miehen tasoa kuin naisen.
Oletko oikeasti hyvää juttuseuraa vai rasittava pälpättäjä jolle sitä ei vain kohteliaisuussyistä sanota suoraan?Kyllä ainakin ystävät ja esim töissä ihmiset vaikuttaa pitävän minua hyvänä juttuseurana, kun usein hakeutuvat seuraani juttelemaan. En ole pälpättävä enkä kaakattava kana, olen periaatteessa kyllä puheliaskin, mutta enemmän ehkä kuitenkin muita kuunteleva. Minulla on hyvä yleistieto niin pystyn keskustelemaan aika monipuo
"Onko sillä suurikin merkitys missä kohdin ne ylikilot sijaitsee?"
On. Todella suuri.
165cm/80kg naisen vartalo voi näyttää super seksikkäältä tai aivan kaamealta, riippuen täysin siitä miten ylimääräiset kilot hänen vartalossaan sijoittuvat.
Vierailija kirjoitti:
Kyl se niin on että sana kelvata on hölmö. Eikö sinulla ole yhtään itseaarvostusta olemassa kun sanot noin. Itsevarmuus on osa naisen tärkeintä ominaisuutta että pidät itseäsi arvossa etkä väkisin yritä suhdetta jos ei sitä luonnostaan tule. Nauti elämästä ja käy harrastuksissa. Onko sinulla mitää sosiaalista harrastusta. Käytkö keikoille yms. Jossa voisi olla ihmisiä. Usein kyl ne on valmiiksi porukoissa mut kulkee moni itekseen kuten Mä.
Arvosta itseäsi ensin ja sit voit odottaa muualtakin että sinut huomataan.
Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat tuolla, että sana kelvata on hölmö ja siitä voi tulla epätoivoinen kuva. Olen tuon sanan käyttämisestä huolimatta kuitenkin itseäni arvostava ja sosiaalinen ihminen. Käytin sitä sanaa siksi, että kun kerran miehet ei vaikuta minusta kiinnostuvan, niin on tullut mieleen, että en jostain syystä kelpaa. Vähän sama kuin olisi työtön ja hakisi vuosia töitä ja jäisi aina sijalle kaksi, niin luultavasti käyttäisi sanaa että en kelpaa mihinkään työhön. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat "kelvata" miehelle?
Munaa tekee mieli.
Jotenkin pitäisi päästä jutteluvaiheesta eteenpäin. Tehdä jonkinlainen aloite, että toinen ymmärtää kyseessä olevan treffipyyntö eikä platonista ystävyyttä. Oma vaimoni aikoinaan kirjoitti opinahjomme kahvilassa servettiin: "Would you go out with me?"
En silti ollut varma, onko kyse kaveruudesta vai enemmästä. Minä sitten selvitin asian ottamalla kädestä kiinni ja seuraamalla, miten hän asiaan reagoi. Puristi niin tiukasti takaisin, että tällä tiellä ollaan neljännesvuosisata oltu. Käsi olisi myös voinut olla veltto ja ehkä hän nyt olisi whatsapp-kaverini toiselta puolelta maailmaa. Elämä on pienestä kiinni.
Osoitatko kiinnostustasi jollain tapaa? Minä olen muutamilla treffeillä käynyt, joissa vastapuoli näytti ihanku ois pakkopullaa ollu. Minun mielenkkinto kyllä loppui sellaiseen käytökseen.
M49
Tuli mieleen eräs tuttavani, joka on perusnätti, hoikka, korkeasti koulutettu, helposti lähetyttävän oloinen ja ystävällinen, mutta ei löydä miestä. Olen naisena jäävi tietysti tätä sanoman, mutta hänessä ehkä ei ole sitä jotain, ripausta seksikkyydestä? Toinen syy voi olla, että hänellä on kova kiire perustaa perhe, mikä kenties säikäyttää monet miehet. En tosin tiedä, tuoko hän asiaa deiteille kuinka ilmi, mutta naistuttavilleen ainakin kertoo asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Osoitatko kiinnostustasi jollain tapaa? Minä olen muutamilla treffeillä käynyt, joissa vastapuoli näytti ihanku ois pakkopullaa ollu. Minun mielenkkinto kyllä loppui sellaiseen käytökseen.
M49
Olen iloinen, kyselen sen toisen ajatuksista ja elämästä, kuuntelen mitä hän puhuu ja kyllä minusta varmasti ihan näkeekin että viihdyn hyvin. En kuitenkaan harrasta mitään yhden yön juttuja, joten tutustumisen alussa en osoita mitään sellaista tai muuten tyrkkymäistä kiinnostusta. Treffien lopussa voin kyllä sanoa että minusta oli kivaa ja olisi kiva tavata uudelleenkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
On valtavasti kivoja ja perusnättejä naisia, jotka ei kelpaa miehille. Vaikka miehet muuta väittää.
AP kuulosti tylsältä peruspullukalta, jonka ura ei kiinnosta ketään.
Toki jos miehet joita etsitte, on myös tylsiä pullukoita jauhamassa lähinnä töistään, niin luulisi löytyvän?
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen eräs tuttavani, joka on perusnätti, hoikka, korkeasti koulutettu, helposti lähetyttävän oloinen ja ystävällinen, mutta ei löydä miestä. Olen naisena jäävi tietysti tätä sanoman, mutta hänessä ehkä ei ole sitä jotain, ripausta seksikkyydestä? Toinen syy voi olla, että hänellä on kova kiire perustaa perhe, mikä kenties säikäyttää monet miehet. En tosin tiedä, tuoko hän asiaa deiteille kuinka ilmi, mutta naistuttavilleen ainakin kertoo asiasta.
Niin, en osaa nyt itse itsestäni osaa sanoa minkä verran minussa on seksikkyyttä. Vaikea itsestään arvioida, että mahtaako sitä minussa miesten mielestä olla vai ei. Ja mikä kenenkin miehen mielestä on seksikästä, sekin kai vaihtelee. Itselläni ei ole kovaa kiirettä perustaa perhettä, sillä minulla ei ole mitään vauvakuumetta vaan loppuelämä lapsettomana on ok mutta jos eteen tulee tilanne että perheen perustaminen olisi mahdollista, niin sekin olisi ok. En ota lapsia puheeksi treffeillä ellei mies ala itse kovin kyselemään asiasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta vastata kun en ole tavannut sinua livenä, enkä myöskään miehiä joilta olet saanut pakit.
Missä paikoissa ylipaino lähinnä on? Perseessä ja reisissä? Vatsassa ja käsissä?
Miten komeita treffimiehesi olivat? Sanot luultavasti, että tavallisia miehiä. Se rajaa pois korkeintaan superkomeat (<1%) ja resupekat (10%). Miten hyvässä ammatissa he olivat? Hyvä ammatti nostaa enemmän miehen tasoa kuin naisen.
Oletko oikeasti hyvää juttuseuraa vai rasittava pälpättäjä jolle sitä ei vain kohteliaisuussyistä sanota suoraan?
Mitä väliä, eikö tavalliselle miehelle tavallinen nainen nyt käy?
Huono itsetunto. Se paistoi jo aloituksesta.
Mä ottaisin sen omakohtaisesti kohteliaisuutena, ettei kelpaa useimmille miehille. Sitten kun sopiva osuu kohdalle niin tietää, että on todellakin sopiva.
Kuulostat sellaiselta harvinaisemmalta helmeltä, että se vain odottaa löytäjäänsä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On valtavasti kivoja ja perusnättejä naisia, jotka ei kelpaa miehille. Vaikka miehet muuta väittää.
AP kuulosti tylsältä peruspullukalta, jonka ura ei kiinnosta ketään.
Toki jos miehet joita etsitte, on myös tylsiä pullukoita jauhamassa lähinnä töistään, niin luulisi löytyvän?
Vaikka kirjoititkin vähän ankeaan sävyyn, niin kommentoin tähän nyt silti, että en oletakaan urani kiinnostavan ketään (muita kuin työelämän kontakteja). Enkä urastani jauhakaan vapaa-ajan tuttavilleni. Ja vaikka maalasit aika ankean kuvan tuollaisesta miestyypistä, niin kyllä minulle ihan kelpaisi tavallinen ylipainoinenkin mies, jolla on vaikkapa suunnilleen vastaava koulutustaso kuin minulla ja joka puhuu paljon urastaan ja työstään. Koen sellaiset keskustelut itse usein aika kiinnostavina kuitenkin.
Ap
Onpa outoa. Tekstin perusteella lähtisin treffeille. Tulee mieleen lähinnä kaksi vaihtoehtoa
1. Kiinnostut miehistä, joista muutkin naiset kiinnostuvat.
2. Käyttäydyt treffeillä jotenkin ärsyttävästi
Olen itse korkeasti koulutettu (akateeminen) ja onnistunut urallani ihan hyvin. En silti tuttavuuksien, ystävien ja perheen kesken keskusteluissa mitenkään korosta tätä asiaa. Toki kerron avoimesti jos kysytään. Ja itselleni kyllä kelpaa matalamminkin koulutettu mies. Ap