Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä tavalliset miehet tekevät näitä aloituksia joissa naiset on lihavia ja niiden pitäisi rannallakin pukeutua jätesäkkiin. Kuka tällaisen tavallisen miehen haluaisi. On myös normaalimiehiä. Ne menee kaupaksi.
Tilastojen mukaan naiset ovat lihavia. Lihavien määrä on kasvanut erityisesti pariutumisikäisten joukossa, mikä on varsin huolestuttavaa. Lisäksi loukkaannutte verisesti kun lääkäri ehdottaa sairaanloisen ylipainoiselle vauva-haaveilijalle laihduttamista koska sen kokoisia ei hoideta lapsettomuudessa.
Tilastojen mukaan miehet ovat vielä lihavampia kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, just näin. Odota rauhassa.
Mitä muuten nainen tuo miehen elämään ja miksi kuvittelet etteivät miehet pärjää yksinään?
Minulla on hyvä mies, kiitos vain. Eikä minulle tavis, vaikka jollekin toiselle olisikin.
Tilastojen mukaan mies elää pidempään parisuhteessa, mutta nainen ei, eli mies hyötyy. Ja tuntuu tässäkin ketjussa joku naista kaipaavan. Kunhan olisi joku nätti. Persoonalla ei väliä. Miksi koko ketjua olisi, jos aloittaja ei naista kaipaa?
Hohhoijaa... Päättelet siis että parisuhde on se tekijä joka yksin vaikuttaa siihen että mies elää pidempään? Oliko sulla osoittaa tutkimus jossa tutkijat päätyvät tuohon tulokseen, ei millään pahalla, mutta en luota tulkintaasi.
Näitä tutkimuksia on
Tuohan ei edes puhu tutkimuksesta vaan tilastosta. Näytäs nyt se tutkimus jonka mukaan pitkä elinikä johtuu naisesta, eikä siitä että mies jonka nainen huolii on lähtökohtaisesti parempi kuin se pultsari joka juo itsensä hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, just näin. Odota rauhassa.
Mitä muuten nainen tuo miehen elämään ja miksi kuvittelet etteivät miehet pärjää yksinään?
Minulla on hyvä mies, kiitos vain. Eikä minulle tavis, vaikka jollekin toiselle olisikin.
Tilastojen mukaan mies elää pidempään parisuhteessa, mutta nainen ei, eli mies hyötyy. Ja tuntuu tässäkin ketjussa joku naista kaipaavan. Kunhan olisi joku nätti. Persoonalla ei väliä. Miksi koko ketjua olisi, jos aloittaja ei naista kaipaa?
Hohhoijaa... Päättelet siis että parisuhde on se tekijä joka yksin vaikuttaa siihen että mies elää pidempään? Oliko sulla osoittaa tutkimus jossa tutkijat päätyvät tuohon tulokseen, ei millään pahalla, mutta en luota tulkintaasi.
Sivu aukeni minulle, tosin aika vähän oli tekstiä:
Avio- tai avoliitto näyttää suojaavan miehiä ennenaikaiselta kuolemalta. Tilastokeskuksesta kerrotaan, että naimisissa oleva mies voi odottaa elävänsä useita vuosia pidempään kuin eronnut ikätoverinsa.
Naimisissa olevan miehen elinajanodote on 80 vuotta, kun eronneella se on vajaat 73 vuotta. Leskeksi jääneellä miehellä luku on runsaat 74 vuotta.
Vaikka sekä naiset että miehet elävät aiempaa vanhemmiksi, elinajat eroavat toisistaan. Noin puolet miehistä saavuttaa 80 vuoden iän, kun naisista sen saavuttaa lähes kolme neljästä.
Tilastokeskuksen Hyvinvointikatsaus-lehdessä kirjoitetaan, että vanhojen naisten liitot päättyvätkin hyvin usein leskeyteen ja yksin asumiseen elämän loppuvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen älä yliarvioi tasoasi vaan katso peiliin ja arvioi oma ulkonäkösi realistisesti.
Miksi? Mitä haittaa naiselle on siitä, että itsetunto on korkea? Perinteisesti nuoret naiset suhtautuvat ulkonäköönsä hyvinkin kriittisesti. Hyvällä itsetunnolla ihminen ei alistu huonoon kohteluun. Se suojelee naista.
Nää jantterit ajattelee että se, mitä miehet ajattelevat naisten ulkonäöstä, on naisille tärkeintä. Mulle tärkeintä on että pidän itse, sen jälkeen tärkeintä on se mitä muut naiset ajattelee. Miehet eivät edes ole niin valikoivia kuin antavat ymmärtää.
Miehet... taas sä miesvihaaja yleistät
? Yleistys ei vält
Vihan pyramidin mukaan sukupuolitettu yleistäminen on vihaa.
Tutustu naisasiajärjestöjen materiaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä tavalliset miehet tekevät näitä aloituksia joissa naiset on lihavia ja niiden pitäisi rannallakin pukeutua jätesäkkiin. Kuka tällaisen tavallisen miehen haluaisi. On myös normaalimiehiä. Ne menee kaupaksi.
No miksi tavalliset miehet eivät saa vaatia naisilta mitään? Naiset saa vaatia miehiltä ties mitä ihan koulutustasosta ulkonäköön mutta tavalliset miehet ei saa vaatia naisilta edes normaalipainoa! Onko tämä sun mielestä tasa-arvoa?
Miehet saavat kuule vaatia aivan mitä haluavat. Kenenkään ei ole pakko tyytyä, vaan sitä oikeaa saa ja kannattaakin etsiä, tyytyminen on tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, kerropas sitten minulle että miksi olen tämän miehen kanssa? Jos kerran "tiedät" niin hyvin.
Ja ei, et kuulosta realistilta, vaan katkeralta ja negatiiviselta ihmiseltä. Se ajaa kaikki potentiaaliset kumppanit pois ja niillä saat myös tehokkaasti poltettua siltoja jopa kaveripiirissä. Olen seurannut tuollaista vierestä.
--
Hyvä kysymys, vastauksen siihen saanet kun pohdit miksi joku vaimoaan ja tytärtään hakkaava punaniska on ko. naisen kanssa.
Lisäksi: mikä saa sinut kuvittel
Asenteeni ei poikkea sinun asenteestasi. Teet "hienovaraisia" vihjauksia ja annat muiden miesvihaajien ymmärtää että olisin esimerkiksi väkivaltainen (loppukaneettisi).
Katse peiliin siis. Minä vain nostan sen näkyvillesi, sun pitää itse nähdä mikä olet.
Ja sinä olet vihjaillut että minä olisin väkivaltainen, eli valehtelet sokeasti. Se ei tee sinusta mitenkään hyvää + ihailtavaa ihmistä ja tuo peiliinkatsominen, suosittelen samaa sinulle. Kyllä minä tiedän itseni, minähän itseni kanssa elän joka päivä, kellon ympäri.
Sanon vaikka satamiljoonaa kertaa jos on tarvis, tavikset on parhaita! :) N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan naiset ovat lihavia. Lihavien määrä on kasvanut erityisesti pariutumisikäisten joukossa, mikä on varsin huolestuttavaa. Lisäksi loukkaannutte verisesti kun lääkäri ehdottaa sairaanloisen ylipainoiselle vauva-haaveilijalle laihduttamista koska sen kokoisia ei hoideta lapsettomuudessa.
Paitsi etteivät ole
Ilmiannettu.
Aloituksen tehnyt Allu on tasan sama tyyppi kuin kaikki viestit, jossa haukkuu naisia. Allulla on lukuisia sivupersoonia, joita vaihdellen kirjoittaa tänne.
Vierailija kirjoitti:
Nainen älä yliarvioi tasoasi vaan katso peiliin ja arvioi oma ulkonäkösi realistisesti.
Katsoin, arvioin. Täysi kymppi. Olen ihana ja arvokas, ja minun ei tarvi tyytyä. Saan havitella onnea.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Aloituksen tehnyt Allu on tasan sama tyyppi kuin kaikki viestit, jossa haukkuu naisia. Allulla on lukuisia sivupersoonia, joita vaihdellen kirjoittaa tänne.
Tää on just tätä... kuvittelette tietävänne jostain jotain. :)
"Tietysti lupaan. Kävelen ohi vaikka olisit palavassa autossa hakkaamassa ikkunaa."
Sulle on varmasti olemassa joku diagnoosi, mutta olet myös juuri niitä ihmisiä minkä takia tuo mies vai karhu-keskustelu on olemassa. Niin paljon saat nautintoa siitä - kuvitteellisestakin - skenaariosta jossa nainen kärsii ja koet vallantunnetta että sinulla olisi mahdollisuus lopettaa kärsimys mutta valitset olla tekemättä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi etteivät ole
Kurkkaapa ne tilastot uudelleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on vastattu siihen, että millä tavalla kannattaisi? Eli mitä nainen siitä saisi?
Miksi et lue ketjua? On vastattu jo.
Ei ole.
Tavismiehet on parhautta, ja vaikka uskon olevani 99,9% hetero niin en välttis koskaan halua parisuhdetta. Olen tällainen oman tieni kulkija, herkkä ja varmaan usein aika etäisen oloinen, ujo ja varmaan joissain asioissa arkakin. Toisissa asioissa hyvinkin sisukas ja päättäväinen. Viihdyn sinkkuna ja se on niin iso osa mun identiteettiä että en usko että kukaan mies voi tulla siihen väliin :D Summa summarum: se ettei miesten ja naisten tarpeet kohtaa, ei tarkoita sitä että heissä yksilöinä olisi mitään vikaa. Silti ei kannata ap:nkaan luovuttaa, ajattelen että kyllä etsivä löytää sitten kun aika on kypsä :) N33
Vierailija kirjoitti:
"Tietysti lupaan. Kävelen ohi vaikka olisit palavassa autossa hakkaamassa ikkunaa."
Sulle on varmasti olemassa joku diagnoosi, mutta olet myös juuri niitä ihmisiä minkä takia tuo mies vai karhu-keskustelu on olemassa. Niin paljon saat nautintoa siitä - kuvitteellisestakin - skenaariosta jossa nainen kärsii ja koet vallantunnetta että sinulla olisi mahdollisuus lopettaa kärsimys mutta valitset olla tekemättä niin.
Ehei, olen nöyrä ja kunnioitan naisia niiden päätöksissä.
Muiustakaas nyt, että kun mies kertoo voivansa elää ilman naista, saatte raivarin ja kerrotte kuinka miehen tulee sitten olla täysin ilman naisia. Täälläkään ei saa keskustella koska paikalla on naisia. No, toimin vain samalla logiikalla niissä asioissa joissa pystyn. Kunnioittavasti tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se nyt on vain nykypäivää, että nainen ei tarvitse elättäjää ja parisuhteelta vaaditaan lisäarvoa elämään eikä olla vain muodon vuoksi suhteessa.
Aloittajan mukaan naiset yliarvioivat oman tasonsa, ja naisena täytyy todeta että olkoot sitten niin, mutta minä en halua parisuhdetta enkä halua "antaa mahdollisuutta" toimia kenenkään elämän sisällöntuottajana, kun parisuhde on jotain mitä en todellakaan halua. Rakenna itse elämästäsi mieleistä, äläkä vastuuta muita ihmisiä siihen.
Minä autoin eilen tuupertunutta vanhusta, en siksi että saisin siitä itselleni jotain vaan siksi että se on oikein.
Hyvä! Minä puolestani kävelin pulassa olevan naisen
Olisit toki löytänyt jos edes etsisit. Tai no, ei tarvitse etsiä...
Helsingin Sanomat: https://www.hs.fi/tiede/art-2000010821054.html
Väkivalta|Perhebarometri kertoi viime viikolla, että miehet kokevat parisuhteissa enemmän väkivaltaa kuin naiset.
Tutkijat toki ovat vuosien ajan ohittaneet nuo tulokset virheinä, mutta niiden toistuessa sielläkin on lamppu syttynyt vaikka he mielellään esittävät naisen vain uhrina.
Terveydenhuolto: https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/5226791
Tilastokeskuksen tietojen valossa naisten osuus parisuhteessa tehdyistä törkeistä pahoinpitelyistä on ollut keskimäärin hieman yli 40 prosenttia. Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan taas puolison tai partnerin pahoinpitelemien 20-64-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Tämä viittaa miesten korkeampaan kynnykseen ilmoittaa itseensä kohdistuneesta väkivallasta.
Toki sinulle ei tietenkään kelpaa Psykiatrisen vankisairaalan vastaava ylilääkärin teksti aiheesta, mitäpä tuollainen tietäisi. Tuo juttu on seitsemän vuoden takaa... eipä ole tasa-arvoa ajavat feministiset järjestöt reagoineet, toisin kuin siihen kyselyyn miesten asenteista.
Tässä tietoa ihan tilastokeskukselta / poliisilta, sekin 15+ vuoden takaa jo: https://yle.fi/a/3-5487134
Henkirikoksissa nainen on yhä miestä useammin parisuhdeväkivallan uhri. Vuosittain yli 20 naista kuolee nykyisen tai entisen puolisonsa surmaamina. Myös lievissä pahoinpitelyissä nainen on uhrina useammin kuin mies.
Nainen syyllistyy sen sijaan puolisonsa törkeään pahoinpitelyyn tai henkirikoksen yritykseen vähintään yhtä usein kuin mies. Tilastokeskuksen mukaan mies on uhrina jopa hieman useammin kuin nainen, vaikka luvut ovatkin lähellä toisiaan.
Vuonna 2008 perheessä törkeän pahoinpitelyn tai henkirikoksen yrityksen kohteeksi joutui 116 miestä ja 111 naista. Nämä ovat poliisin tietoon tulleita tapauksia. Vielä edellisvuonna naiset olivat uhreina useammin, mutta luvut olivat melko lähellä toisiaan silloinkin.
Tutkija Venla Salmi Oikeuspoliittisesta tutkimuslaitoksesta toteaa, että perheväkivallan miesuhrien näkökulma on suomalaisessa tutkimuksessakin jäänyt syrjään.
- Ehkä taustalla on se, että naisen ajatellaan olevan haavoittuvampi uhri ja sillä tavalla halutaan korostaa naisuhrin asemaa, Salmi arvioi.
Hei, löysittekö tämän viestin? Sitä nimittäin toivottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi etteivät ole
Kurkkaapa ne tilastot uudelleen...
Kurkkaa itse, sulle laitettiin jo prosentit tässäkin ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ruma. Mikä sun pointtisi on?
"En ole vihainen tai katkera vaan realisti. Et sinäkään miehesi kanssa ole pyyteettömästi. Tutkiskele itseäsi.
Tiedän, et halua myöntää totuutta joten tulet elämään valheissasi ja kritisoit niitä jotka asiasta kehtaavat mainita."
Olet katkera ja juot itse myrkkyä mitä kehität.
Tiedän, et halua myöntää totuutta joten tulet elämään valheissasi ja kritisoit niitä jotka asiasta kehtaavat mainita.