Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
2721/2728 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo,ennen meni kaksi köyhääkin yhteen!tietysti monasti pakostakin!ei enää !naiset nykyään itsellisiä ja vaativia,vaikka olisivat ,kuin riihipiruja näöltään ja luonteeltaankin!?ake,Turku

Vierailija
2722/2728 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin väsynyt aihe. Kukaan ei ole velkaa mitään kellekään.

Tämä. Niin huvittavaa kun jotkut miehet näköjään kuvittelevat että maailma on heille jotain velkaa. Pitäisi ilman mitään omaa yritystä tipahtaa joku instabeibe syliin.

Niin huvittavaa miten naiset kuvittelevat että maailma on heille velkaa incelmiehen takaaman kollektiivisen turvallisuuden ja sen saman miehen maksaman julkisen sektorin duunin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/2728 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyytyisin tavalliseen mieheen, jos voin saada hyvännäköisen, hyväkuntoisen, hyvätuloisen, sosiaalisesti lahjakkaan, älykkään ja mielenkiintoisen miehen, jolla on lisäksi vielä kiva luonne? Itseni kehittäminen on minulle tärkeää, ja siksi en aio tyytyä vähempään kuin ansaitsen ja haluan kumppanin, joka inspiroi ja tuo elämään positiivista energiaa.

Suosittelen sinua lopettamaan sen odottamisen, että naiset automaattisesti antaisi mahdollisuuden pelkän 'tavallisuuden' perusteella. Sen sijaan kehotan sinua keskittymään omaan kasvuusi ja itsesi kehittämiseen oli se sitten fyysistä, henkistä, sosiaalista tai ammatillista. Kun arvostat itseäsi, panostat omiin unelmiisi ja kehität itseäsi jatkuvasti, se näkyy myös ulospäin. Silloin sinulla on varaa valita, kenet haluat elämääsi, eikä sinun itsesikään tarvitse tyytyä vähempään.

Tässä on totuuden siemen. Pitää olla kuitenkin jo 6/10 mies jota kehittää eteenpäin jne. 3/10 ei auta kehitys ellei ihan rakettimaiseen lottovoittoon tai Uniikkiuteen pysty.

Vierailija
2724/2728 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kaunotar kuitenkaan monesti tuo pöytään mitään mitä se tavallinen nainen pystyy tarjoamaan. Perheen, kodin ja lapset. Kaunottaret on kaunottaria, draama hakuisia. Mies haluaa rauhaa.

M

Ja ne jotka tuovat, ovat minun piirissäni juurikin ihan tavallisten miesten kanssa. Yksikin luokan kaunotar olisi saanut ihan oikeasti miljonäärin, otti kuulemma jonkun pienipalkkaisen virkamiehen. Olleet yhdessä opiskeluajoista asti ja hyvin näyttäisi avioliitossa menevän. Ainakaan mitään eroa tai juoruja ei kuulu.

No tämä oli hyvin jalat maassa-tyyppi jo nuorena ja kauneudesta puhuttaessa tapasi sanoa, että se on kyllä ensimmäinen asia joka haihtuu. Tosin on hyvännäköinen vieläkin, että lieko luonne tuossakin sitten jotain vaikuttaa.

Vierailija
2725/2728 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin väsynyt aihe. Kukaan ei ole velkaa mitään kellekään.

Tämä. Niin huvittavaa kun jotkut miehet näköjään kuvittelevat että maailma on heille jotain velkaa. Pitäisi ilman mitään omaa yritystä tipahtaa joku instabeibe syliin.

Niin huvittavaa miten naiset kuvittelevat että maailma on heille velkaa incelmiehen takaaman kollektiivisen turvallisuuden ja sen saman miehen maksaman julkisen sektorin duunin.

Tämähän se. Nykynaisten elintaso perustuu miehiltä vastikkeetta saamaan turvaan ja riistoon nettoveronmaksajilta.

Täällä on huutava tarve omalle Mileille/DOGELLE laittamaan valtion verorahojen tuhlausta kuriin.

Vierailija
2726/2728 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne vaikuttaa mun mielestä enemmän kauneuteen kuin paniikinomainen vanhenemisen estämisyritys. Ei ne täytteet ketään ainakaan nuoremmaksi tee...

Vierailija
2727/2728 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa. Ne tavalliset miehet. Yksikin on kolmen viikon välein pommittanut puheluilla ja viesteillä kun on kuulemma ikävä vaikka menetti mahdollisuutensa nakukuvavinkumisen ja painostamisen myötä jo aikaa sitten. Eilen taas yritti ihan muina tyyppeinä soittaa ja kun ihmettelin, että eikö se toinen perättäinen "ei kiinnosta" mennyt perille, niin tämä olisi halunnut näyttää pilinsä. 

Kysyin, että miksi hän luulee että haluaisin nähdä sen, niin taas soitteli ja vinkui ikäväänsä. Kehotin häntä paneutumaan ilmeiseen luki- ja ymmärryshäiriöönsä ja estin tyypin. Kolmas kerta toden sanoi, nimittäin mulla on muutakin tekemistä kuin toistella itseäni. 

Vierailija
2728/2728 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täsmennys: En ole vastannut yhteenkään puheluun ja siitäkös se sai inspiraation soitella vielä innokkaammin. Punaista luuria sai äijä aikaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän