Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
1/2728 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu ja samaa mieltä.

M29

Vierailija
2/2728 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu ja samaa mieltä.

M29

Todella nolo, typerä ja lapsellinen tämä itse itselle kirjoitettu myötämielinen kommentti. Säälittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/2728 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tavallisten" ja "kilttien" miesten odotukset on aivan taivaissa.

pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Sinäkö rakastat ketä tahansa naista hän jos pitää sinulle ovea auki ja kantaa kauppakassit?!

Vierailija
4/2728 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätkö ettei mun mies ole tavallinen? Mikä se sitten o?

Vierailija
5/2728 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisille miehille annetaan koko ajan valtavasti mahdollisuuksia. Se, että tavallinen mies voi tehdä Tinderiin profiilin, on hänen mahdollisuutensa tuoda omin sanoin itseään esiin. Kun tavallisen miehen kanssa ollaan tekemisissä työpaikalla, harrastuksissa, missä tahansa, on se tavalliselle miehelle mahdollisuus antaa itsestään hyvä kuva. Jos tavallinen mies päätyy treffeille, siinä on hänellä tilaisuus tehdä vaikutus. Mitä muita mahdollisuuksia vielä haluaisitte?

Vierailija
6/2728 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin mahdollisuuden tavalliselle miehelle. Oli mm työtön kun tavattiin. Tämä tavallinen mies ei vain osaa olla aikuinen ihminen: syyttää kaikkia muita paitsi itseään eikä osaa pyytää anteeksi kun on mokannut. Taidan olla onnellisempi yksin. 

Vierailija
7/2728 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap vttuun siitä ulvomasta. Ketään ei kiinnosta tuollainen mielisairas, pakkomielteinen, naisen arvoa alentava joka on kaikkea muuta mitä hehkuttaa itkussaan olevan! 

Siirry miehiin niin saat sitä paljon kaipaamaa reikääs! Mitään muutahan nainen ei sinulle ole!

Vierailija
8/2728 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kiinnostua kenestäkään vain siksi, että hän käy töissä. Ei se tee ihmisestä riittävän mielenkiintoista, eikä kerro ihmisestä itsestään mitään. Miten nämä kuvittelee aina, että työssäkäynti ja suihkussa käynti riittää tuomaan liudan daameja suoraan kotiovelle?

Vierailija
9/2728 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ketään miestä enää kiinnosta. Suomen naiset ovat itse karkottaneet suomimiehet. Pitäkää nyt sitten se tunkkinne.

Vierailija
10/2728 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä ap:n viesti tarkoittaa sitä: kauniiden, nuorten , lapsettomien, neitsyiden pitäisi huolia keskitasoa huomattavasti alemmalla tasolla oleva mies, kuten ap on, eli toimia hänen pillu-koneenq, siivoojanq, kuuntelijana  tsemppaajana ja rahoittajana. 

Sinä et ap ja muut palstan olmit , edes tiedä, mokä on tavallinen mies. 

Vierailija
11/2728 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulle ei ap kelpaa tasoisesi nainen, eli nainen, jonka voit saada? Nämä antavat sinulle kyllä mahdollisuuden.

Vierailija
12/2728 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yliarvioi tasonsa.

Vierailija
13/2728 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tavallisten" ja "kilttien" miesten odotukset on aivan taivaissa.

pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Sinäkö rakastat ketä tahansa naista hän jos pitää sinulle ovea auki ja kantaa kauppakassit?!

Kenelle tälä ulisija on ikinä kauppakasseja kantanut? Perusmies jättää muutenkin ostoskassien kannon vaimolle. Useammin minulle on nainen ovea auki pitänyt kuin mies, itsekin useammin pidän ovea auki muille kuin sitä minulle auki pidetään.

Vierailija
14/2728 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa upeaa, käyt töissä etkä edes hakkaa naisia! On se kumma kun näillä meriiteillä ei ole naisia jo jonoksi asti...

Vierailija
15/2728 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa tavallisen miehen kanssa, niin on myös siskoni. Veljeni on tavallinen mies ja hän on naimisissa. Suurin osa ystävistäni ovat naimisissa tavallisten miesten kanssa. Sinussa ap on itsessäsi vikaa kun et kelpaa.

Vierailija
16/2728 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ketään miestä enää kiinnosta. Suomen naiset ovat itse karkottaneet suomimiehet. Pitäkää nyt sitten se tunkkinne.

Ja tästäkin huolimatta sinä ikkaset täällä joka päivä ja haet huomiota suominaisilta!

Milloin SINÄ lähdet?

Vierailija
17/2728 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopunaikoina ihmiset välttelevät naimisiin menoa

Vierailija
18/2728 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on tavallisia, tavalliset ovat yhdessä toisen tavallisen kanssa.

Tavallisuus siis ei ole minkäänlainen este parisuhteelle. Miten joku voi edes ajatella, että olisi?

Vierailija
19/2728 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet taas se tyyppi joka olettaa että saa seksiä naiselta kun auttaa remontissa ja muutossa.

Vierailija
20/2728 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on tavallisen miehen kanssa. Tavalliset miehet ei hölise mitään alhaisen tason naisista tai muuta incel-roskaa,  seuraa kyllä löytyy mukavalla luonteella ja jos asiat on muuten kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi