Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen älä yliarvioi tasoasi vaan katso peiliin ja arvioi oma ulkonäkösi realistisesti.
Katsoin, arvioin. Täysi kymppi. Olen ihana ja arvokas, ja minun ei tarvi tyytyä. Saan havitella onnea.
Et ole.
Vierailija kirjoitti:
Niin.. Miten tavisnainen muka kelpaa tavismiehelle? Jos nyt aloitetaan ihan siitä.
Ei kukaan oikea mies edes sylkäise siiderivalaan perään.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Aloituksen tehnyt Allu on tasan sama tyyppi kuin kaikki viestit, jossa haukkuu naisia. Allulla on lukuisia sivupersoonia, joita vaihdellen kirjoittaa tänne.Tää on just tätä... kuvittelette tietävänne jostain jotain. :)
Kyllä Allu on sen myöntänyt joskus. Ymmärrän, että juuri sinä sivupersoona et olisi sitä sallinut.
"Asenteeni ei poikkea sinun asenteestasi. Teet "hienovaraisia" vihjauksia ja annat muiden miesvihaajien ymmärtää että olisin esimerkiksi väkivaltainen (loppukaneettisi).
Katse peiliin siis. Minä vain nostan sen näkyvillesi, sun pitää itse nähdä mikä olet."
Kannattaisiko harkita tuolle paranoialle jotain tekevänsä? Tuossa ei sinua vihjattu väkivaltaiseksi vaan tuo oli aivan jokaiselle ihmiselle sopiva ohje.
Pakkomielteinen miesvihan etsiminen sieltä missä sitä ei ole, ja paranoia ovat kyllä asioita joihin voi saada apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jota on Helsingin sanomat ja esi naisasiajärjestöt hehkuttaneet. Ei mitään radikaalia siis vaan ihan valtavirtaa.
Median tehtävä ei ole pelkästään kertoa valtavirran asioista, vaan kaikenlaisista asioista. Sama naisasiajärjestöjen kanssa. 6B4T on rauhanomainen feninismin haara, miksi siitä ei saisi kertoa, eikös se ole hyvä jos joku kokee sellaisen elämäänsä parantavan?
Onhan esim buddhalaismunkeistakin tehty paljon juttuja ja dokumentteja.
Toimittajien "sävy" noissa jutuissa ei ole neutraalin uutisoiva vaan avoimesti ihannoiva.
Ei ole. Sinä vain luet näitä asioita kuin piru raamattua. Tuo on vain ja ainoastaan sinun päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan ei edes puhu tutkimuksesta vaan tilastosta. Näytäs nyt se tutkimus jonka mukaan pitkä elinikä johtuu naisesta, eikä siitä että mies jonka nainen huolii on lähtökohtaisesti parempi kuin se pultsari joka juo itsensä hengiltä.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista, mutta ainakin oma mies elää minun kanssa terveellisempää elämää mitä hän eläisi sinkkuna. Mies itse on tuon myöntänyt.
Sama. Oma aviosiippa on sanonut, että saattaisi olla sillan alla ilman mua ;)
Kyllä hyvä vaimo pelastaa monen miehen turmiolta. Ei toki kaikkia, jos toinen on kunnon alkkis ym.
Entäs jos siellä sillan alla ei ole niin kovin paha olla? Teidän "pelastaminen turmiolta" on sitä pllun nostamista jalustalle. Mitä te naiset olisitte ilman miestä? Täysiä nollia pirihuoria.
Tälleen naisena joka ei ole koskaan seurustellut, huvittaa tuo sinun tunteenpalosi. Nolla voin olla, mutta en ole koskaan harrastanut seksiä saati kajonnut huumeisiin.
Tuo sinun vihasi voi olla ympäristölle raskasta, mutta kaikkein eniten se vahingoittaa sinua itseäsi. Etkö haluaisi olla onnellinen sensijaan että kylvet vihassa ja stressissä koko elämäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen älä yliarvioi tasoasi vaan katso peiliin ja arvioi oma ulkonäkösi realistisesti.
Katsoin, arvioin. Täysi kymppi. Olen ihana ja arvokas, ja minun ei tarvi tyytyä. Saan havitella onnea.
Et ole.
Kyllä olen. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tietysti lupaan. Kävelen ohi vaikka olisit palavassa autossa hakkaamassa ikkunaa."
Sulle on varmasti olemassa joku diagnoosi, mutta olet myös juuri niitä ihmisiä minkä takia tuo mies vai karhu-keskustelu on olemassa. Niin paljon saat nautintoa siitä - kuvitteellisestakin - skenaariosta jossa nainen kärsii ja koet vallantunnetta että sinulla olisi mahdollisuus lopettaa kärsimys mutta valitset olla tekemättä niin.
Ehei, olen nöyrä ja kunnioitan naisia niiden päätöksissä.
Muiustakaas nyt, että kun mies kertoo voivansa elää ilman naista, saatte raivarin ja kerrotte kuinka miehen tulee sitten olla täysin ilman naisia. Täälläkään ei saa keskustella koska paikalla on naisia. No, toimin vain samalla logiikalla niissä asioissa joissa pystyn. Kunnioittavasti tietysti.
Nimität sitä kunnioitukseksi, että haluat naisen kuolevan tulipalossa. 🤷 Sä olet avun ulottumattomissa.
Luuserit on jankannu yli sata sivua sontaa täyteen, vaikka helpommalla pääsisi, jos kaikki vain panisivat keskenään:DD
Vierailija kirjoitti:
Nuohan olivat hyvinkin neutraalisti kirjoitettuja.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat muuttuneet lyhyessä ajassa täysin somen orjiksi. Käsitys reaalimaailmasta on kadonnut ja tilalle on tullut valheellinen kuva "oikeasta elämästä" miljonääreineen ja luksuslaukkuineen. Otimme tyttöjen kanssa viikonlopun Italiaan ja näin hauskaa meillä on uima-altaalla kuohuviinipullojen kera. Iskin rikkaan poikamiehen ja nyt elämä hymyilee.
Käsitys reaalimaailmasta on kadonnut ihan sinulla itselläsi. Se, että joku somesabina luo luksussisältöä instaan, ei ole yhtäkuin Suomen naiset. Minun elämäni on tällä hetkellä opiskelua, työharjoittelua hevostallilla likaisena hikoillen, stressiä siitä kun aikuiskoulutustuki loppui ja jollain pitäisi selvitä vielä vuoden loppuun asti. Ei mahdu käsilaukkuja, italianmatkoja, uima-altaita tai edes kyykkyviiniä mun elämääni, kun hyvä jos selviän ilman että pitää puun kaarnaa syödä loppuvuosi. Elämä ei ole pintaliitoa, edes sillä Sabinalla vaikka se instassa sitä puolta sinulle esittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.. Miten tavisnainen muka kelpaa tavismiehelle? Jos nyt aloitetaan ihan siitä.
Ei kukaan oikea mies edes sylkäise siiderivalaan perään.
M33
Oikeat miehet omaavat käytössäännöt eikä sylje ihmisiä päin. 🤷 Saati puhu muista ihmisistä halventavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan otsikon kysymykseen oikein
Naisten kannattaisi antaa tavallisille miehille
Korjaan korjaamistasi: Naisten kannattaisi antaa miehille, joista pitävät. Ehkä jopa rakastavat.
Korjaan korjaamisen korjaamistasi: Naisten kannattaa sitoutua 6B4T periaatteisiin ja jättää miehet rauhaan. Olkaa niitä ylpeitä feministejä joita väitätte olevanne.
Miksi feministin pitäisi olla sinkku? Miehenikin kannattaa tasa-arvoa. Mitä lisäarvoa sinkkuus toisi?
Feministit eivät kannata tasa-arvoa.
6B4T on feministinen liike
"Hmm... mikä viestissä oli mustamaalausta? Feminismi ei ole tasa-arvoa joten puhumme selvästi eri asiasta."
Hmm...trolli se jaksaa jatkaa...
Vierailija kirjoitti:
Erikoisinta näissä naisvihaajissa on se, että väenvängällä ovat täällä naisten kanssa "keskustelemassa".
--
Onko naisvihaa jos näyttää teille peiliä ja kertoo mitä olette?
Itseäsi sinä siinä peilissä katselet ja projisoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se nyt on vain nykypäivää, että nainen ei tarvitse elättäjää ja parisuhteelta vaaditaan lisäarvoa elämään eikä olla vain muodon vuoksi suhteessa.
Aloittajan mukaan naiset yliarvioivat oman tasonsa, ja naisena täytyy todeta että olkoot sitten niin, mutta minä en halua parisuhdetta enkä halua "antaa mahdollisuutta" toimia kenenkään elämän sisällöntuottajana, kun parisuhde on jotain mitä en todellakaan halua. Rakenna itse elämästäsi mieleistä, äläkä vastuuta muita ihmisiä siihen.
Minä autoin eilen tuupertunutta vanhusta, en siksi että saisin siitä itselleni jotain vaan siksi että se on oikein.
Hyvä! Minä puolestani kävelin pulassa olevan naisen
"Helsingin Sanomat: https://www.hs.fi/tiede/art-2000010821054.html"
Maksumuurin takana. Olisi ollut kiinnostavaa lukea. Perhebarometri ei hakusanoilla anna tietoa naisten väkivaltaisuudesta.
Ilmiö on kiinnostava ja siitä olisi hyvä saada lisätietoa. Ennenkaikkea kiinnostaa tapaukset, jossa vain toinen on lähtökohtaisesti väkivaltainen. Se, että puolustautuu väkivaltaisesti, on eri asia. Sen tiedän, että on naisia, jotka lyö, ja miehet eivät. Eivätkä miehet näistä uskalla avautua missään.
Tiedot ovat joka tapauksessa ristiriitaisia. Just eilen luin eun tutkimusta, jossa nimettömänä saa vastata kyselyihin eri tason väkivallasta (myös henkisestä). Sen mukaan reilu 70% miehistä ja loppu sit vastaavasti naisista ovat tekijöinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se nyt on vain nykypäivää, että nainen ei tarvitse elättäjää ja parisuhteelta vaaditaan lisäarvoa elämään eikä olla vain muodon vuoksi suhteessa.
Aloittajan mukaan naiset yliarvioivat oman tasonsa, ja naisena täytyy todeta että olkoot sitten niin, mutta minä en halua parisuhdetta enkä halua "antaa mahdollisuutta" toimia kenenkään elämän sisällöntuottajana, kun parisuhde on jotain mitä en todellakaan halua. Rakenna itse elämästäsi mieleistä, äläkä vastuuta muita ihmisiä siihen.
Minä autoin eilen tuupertunutta vanhusta, en siksi että saisin siitä itselleni jotain vaan siksi että se on oikein.
Hyvä! Minä puolestani kävelin pulassa olevan naisen
"Tietysti lupaan. Kävelen ohi vaikka olisit palavassa autossa hakkaamassa ikkunaa."
Ei tartte olla noin dramaattinen. Riittää, ettet käytä naiskassaa tai lääkäriä edes. Hoitajista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sä oikein luulet olevasi, kun koet oikeudeksesi määritellä millaisista ihmisistä toiset saa tykätä ja kuka kuuluu kellekin? Pullukka voi hyvin olla jonkun miehen ih
Voin paljastaa salaisuuden, pullukka ei ole miesten ihanne, hoikkuus on. Pullukkaan tyydytään kun ei muuta saa.
Sori, mut sä oot ihan kujalla. Mä arvelisin että useampi mies tykkää hieman pulleista kuin laihoista. Ja sä et ole mikään kaikkien miesten äänitorvi, vaan sen tason rupusakkia että saat meidät muut häpeämään.
Jos joku täällä aiheuttaa miesvihaa niin sinä, minuakin hävettää olla samaa sukupuolta sinun kanssasi.
Tältä näyttää naisia mielistelevä vasemmistolaismies, joka luulee pääsevänsä naisten suosioon mielistelemällä naisia.
Todellisuudessa hän on hc-incel joka epäonnistuu tavoitteessaan kerran kerrasta. Todellisuudessa häntä halveksuu niin naiset kuin miehet.
Todellinen rupumies, jota muut häpeävät.
Suomalaiset naiset ovat muuttuneet lyhyessä ajassa täysin somen orjiksi. Käsitys reaalimaailmasta on kadonnut ja tilalle on tullut valheellinen kuva "oikeasta elämästä" miljonääreineen ja luksuslaukkuineen. Otimme tyttöjen kanssa viikonlopun Italiaan ja näin hauskaa meillä on uima-altaalla kuohuviinipullojen kera. Iskin rikkaan poikamiehen ja nyt elämä hymyilee.