Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Juu, just näin. Odota rauhassa.
Mitä muuten nainen tuo miehen elämään ja miksi kuvittelet etteivät miehet pärjää yksinään?
Minulla on hyvä mies, kiitos vain. Eikä minulle tavis, vaikka jollekin toiselle olisikin.
Tilastojen mukaan mies elää pidempään parisuhteessa, mutta nainen ei, eli mies hyötyy. Ja tuntuu tässäkin ketjussa joku naista kaipaavan. Kunhan olisi joku nätti. Persoonalla ei väliä. Miksi koko ketjua olisi, jos aloittaja ei naista kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, kerropas sitten minulle että miksi olen tämän miehen kanssa? Jos kerran "tiedät" niin hyvin.
Ja ei, et kuulosta realistilta, vaan katkeralta ja negatiiviselta ihmiseltä. Se ajaa kaikki potentiaaliset kumppanit pois ja niillä saat myös tehokkaasti poltettua siltoja jopa kaveripiirissä. Olen seurannut tuollaista vierestä.
--
Hyvä kysymys, vastauksen siihen saanet kun pohdit miksi joku vaimoaan ja tytärtään hakkaava punaniska on ko. naisen kanssa.
Lisäksi: mikä saa sinut kuvittelemaan että olisin kiinnostunut "potentiaalisista kumppaneista" ? Naiset eivät tuo miesten elämään mitään positiivista, pelkkiä riskejä.
Monesti väkivaltaisissa suhteissa on
Niin, sanot että sinulla on kumppani. Kiinnitin vain huomiota siihen että koska en etsi kumppania, kyseenalaistit oikeuteni olla keskustelussa mukana.
Kuvittelen että teillä on väkivaltaa koska olet miesvihaaja.
Syy miksi itse olen keskustelussa on se, että nostan peilin miesvihaajien kasvojen eteen ja näytän mitä olette.
Kyllä, minulla on kumppani jota rakastan valtavasti. Ja ei, en ole sanonut ettei sinulla olisi oikeutta ottaa osaa keskusteluun, vaan se tyyli ja tapa miten sen teet, ei ole hyvä ja ei vie asioita ollenkaan eteenpäin. Et oikeastaan auta miehiä muuten kuin aloittamalla radikaalia vastakkainasettelua.
Sinulla on kyllä kieroutunut ajatusmaailma ja mielikuvitus, jos olisin miesvihaaja niin en olisi miehen kanssa, vaan naisen tai yksin. Mikä minusta siis tekee miesvihaajan? Miten voin vihata henkilöä jota rakastan ja jonka kanssa haluan jakaa elämäni niin kauan kun vain mahdollista?
Hmmm, eli oikeastaan myönnät sen että olet täällä levittämässä naisvihaa. Huomaatko miten teet sitä? Mitä sinä saat siitä? Jotain mielihyvää kenties kun näet että ihmiset alkavat jopa riitelemään täällä ja viestit menevät asiattomiksi. Ei ihan tervettä tuollainen tapa elää, mutta edelleen, sinun elämä on sinun. Älä sotke muita siihen kieroutuneeseen maailmaasi.
Niin.. Miten tavisnainen muka kelpaa tavismiehelle? Jos nyt aloitetaan ihan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten nainen tuo miehen elämään ja miksi kuvittelet etteivät miehet pärjää yksinään?
Hassu kysymys, kun ketjun otsikko on "Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille". Miksi ihmeessä, jos ne tavisnaiset ei miehiä edes kiinnosta?
Onko se hassu kysymys?
Luuletko että jokainen mies on tuota mieltä kuin ap? Saanko tuon perusteella päätellä että kaikki naisetkin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu kysymys, kun ketjun otsikko on "Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille". Miksi ihmeessä, jos ne tavisnaiset ei miehiä edes kiinnosta?
Onko se hassu kysymys?
Luuletko että jokainen mies on tuota mieltä kuin ap? Saanko tuon perusteella päätellä että kaikki naisetkin....
Luulisi nyt edes yhden miehen kirjoittaneen mitä hyvää hänen elämäänsä on tullut naisen myötä. Nyt tässä on vain sivukaupalla valitusta, miten naiset on surkeita eikä niissä ole mitään positiivista asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, just näin. Odota rauhassa.
Minulla on hyvä mies, kiitos vain. Eikä minulle tavis, vaikka jollekin toiselle olisikin.
Tilastojen mukaan mies elää pidempään parisuhteessa, mutta nainen ei, eli mies hyötyy. Ja tuntuu tässäkin ketjussa joku naista kaipaavan. Kunhan olisi joku nätti. Persoonalla ei väliä. Miksi koko ketjua olisi, jos aloittaja ei naista kaipaa?
Hohhoijaa... Päättelet siis että parisuhde on se tekijä joka yksin vaikuttaa siihen että mies elää pidempään? Oliko sulla osoittaa tutkimus jossa tutkijat päätyvät tuohon tulokseen, ei millään pahalla, mutta en luota tulkintaasi.
En tiedä muista, mutta ainakin oma mies elää minun kanssa terveellisempää elämää mitä hän eläisi sinkkuna. Mies itse on tuon myöntänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, kerropas sitten minulle että miksi olen tämän miehen kanssa? Jos kerran "tiedät" niin hyvin.
Ja ei, et kuulosta realistilta, vaan katkeralta ja negatiiviselta ihmiseltä. Se ajaa kaikki potentiaaliset kumppanit pois ja niillä saat myös tehokkaasti poltettua siltoja jopa kaveripiirissä. Olen seurannut tuollaista vierestä.
--
Hyvä kysymys, vastauksen siihen saanet kun pohdit miksi joku vaimoaan ja tytärtään hakkaava punaniska on ko. naisen kanssa.
Lisäksi: mikä saa sinut kuvittelemaan että olisin kiinnostunut "potentiaalisista kumppaneista" ? Naiset eivät tuo miesten elämään mitään positiivista, pelkkiä riskejä.
Kyllä, minulla on kumppani jota rakastan valtavasti. Ja ei, en ole sanonut ettei sinulla olisi oikeutta ottaa osaa keskusteluun, vaan se tyyli ja tapa miten sen teet, ei ole hyvä ja ei vie asioita ollenkaan eteenpäin. Et oikeastaan auta miehiä muuten kuin aloittamalla radikaalia vastakkainasettelua.
Sinulla on kyllä kieroutunut ajatusmaailma ja mielikuvitus, jos olisin miesvihaaja niin en olisi miehen kanssa, vaan naisen tai yksin. Mikä minusta siis tekee miesvihaajan? Miten voin vihata henkilöä jota rakastan ja jonka kanssa haluan jakaa elämäni niin kauan kun vain mahdollista?
Hmmm, eli oikeastaan myönnät sen että olet täällä levittämässä naisvihaa. Huomaatko miten teet sitä? Mitä sinä saat siitä? Jotain mielihyvää kenties kun näet että ihmiset alkavat jopa riitelemään täällä ja viestit menevät asiattomiksi. Ei ihan tervettä tuollainen tapa elää, mutta edelleen, sinun elämä on sinun. Älä sotke muita siihen kieroutuneeseen maailmaasi.
Minäkö aloitan radikaalin vastakkainasettelun kun en ota vastaan sellaisenaan naisten mielipuolisia valheita miehistä?
Selittelysi "en voi olla miesvihaaja koska minulla on mies..." kuulostaa muuten just samalta kuin se naisia hakkaava punaniska selittelisi ettei se vihaa naisia (vaikka hakkaa niitä) koska on naimisissa. Tai se rasisti joka tuntee jonku rodullistetun...
Ja onko naisvihan levittämistä että näyttää mitä te olette ja keskustelee viestienne tasosta? Sinä et sotkeennu niihin jos pysyt kaukana ketjuista joiden ainoa tarkoitus on levittää miesvihaa. Koska et selvästi pysty, olet osa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mutta edelleen olen tehnyt tänne 0 ketjua... sanoisin että te jotka tehtailette juttujanne "miehistä" olette sairaampia.
Tämä ketju oli miehen aloittama, monelle tuttu foorumin vakikirjoittaja. Tätä ei kukaan nainen tehtaillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se hassu kysymys?
Luulisi nyt edes yhden miehen kirjoittaneen mitä hyvää hänen elämäänsä on tullut naisen myötä. Nyt tässä on vain sivukaupalla valitusta, miten naiset on surkeita eikä niissä ole mitään positiivista asiaa.
Ehkäpä se avaa ap:n ja muiden silmät siihen ettei nainen oikeastaan tuo mitään positiivista miehen elämään ja he voivat jättää jatkossa nämä aloitukset tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista, mutta ainakin oma mies elää minun kanssa terveellisempää elämää mitä hän eläisi sinkkuna. Mies itse on tuon myöntänyt.
Ei se elä pidempään, se vain tuntuu siltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
""Perusmies jättää muutenkin ostoskassien kannon vaimolle. Useammin minulle on nainen ovea auki pitänyt kuin mies, itsekin useammin pidän ovea auki muille kuin sitä minulle auki pidetään."
Siitä se mylly teillä lähti. Ei, ette hauku tuossa vain tuota aloittajaa, haukutte miehet."
Aika herkkä mimosankukka saa olla, jos tuo on miesvihaa. Naurattaa ihan. Itse sinä suollat sata kertaa pahempaa oksennusta lähes joka ikisessä kommentissasi. Melkoinen mimosankukka tämä oma pikku spermaviemärimiehemme.
Mutta tuohan on. Tuosta se lähti teillä liikkeelle tässä ketjussa.
Haukkukaa ap jos haluatte, ei kiinnosta sen enempää kuin se että sä spermaviemäri haukut minua.
Mutta siinä vaiheessa kun alatte haukkumaan miehiä, osallistun mielelläni leikkiinne.
Tuossa ei ole piirunkaan vertaa miesvihaa. Tuo on, miten asiat nykyään ovat. Ihme kaikestanyyhkijä olet, ja vainoharhaisesti joka paikassa miesvihaa näkevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se elä pidempään, se vain tuntuu siltä
Tästä parisuhteesta mies pääsee kyllä helposti pois, jos eläminen minun kanssa tuntuu tuollaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen,pitkän menestyvän ja itsevarman?
Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla.
Ei parinvalinta ole reiluuteen perustuvaa. Jos pullukkanaiset ovat mieluummin sinkkuna tai saavat haluamansa miehet itselleen, ei pullukkamiesten määrittelemillä tasoilla ol
Pullukkanainen saattaa olla jollekin toiselle miehelle ylimmän tason nainen. Monet miehet pitävät pulleista naisista.
Pullukkanainen saattaa olla jollekin toiselle miehelle ylimmän tason nainen. Monet miehet pitävät pulleista naisista.
Todennäköisemmin mies tykkää juuri siitä naisesta riippumatta siitä, onko nainen pullukka vai ei. Kummasti miehetkin lihovat vanhetessaan, joten 20 vuoden päästä siinä voi kumpikin olla yhtä pulleita.
No kuvitellaan että ap saisi sen kuuman instabeiben. Millaista heidän arkensa olisi? Nainen viihtyisi salilla, instassa, kavereiden kanssa, harrastaisi ja pitäisi huolta itsestään. Kävisikö pariskunta yhdessä lomilla, salilla, kirjastossa, kävelyllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Lisäksi: mikä saa sinut kuvittelemaan että olisin kiinnostunut "potentiaalisista kumppaneista" ? Naiset eivät tuo miesten elämään m
Minäkö aloitan radikaalin vastakkainasettelun kun en ota vastaan sellaisenaan naisten mielipuolisia valheita miehistä?
Selittelysi "en voi olla miesvihaaja koska minulla on mies..." kuulostaa muuten just samalta kuin se naisia hakkaava punaniska selittelisi ettei se vihaa naisia (vaikka hakkaa niitä) koska on naimisissa. Tai se rasisti joka tuntee jonku rodullistetun...
Ja onko naisvihan levittämistä että näyttää mitä te olette ja keskustelee viestienne tasosta? Sinä et sotkeennu niihin jos pysyt kaukana ketjuista joiden ainoa tarkoitus on levittää miesvihaa. Koska et selvästi pysty, olet osa ongelmaa.
Etkö oikeasti huomaa asennettasi jopa minua kohtaan? Levittelet itse valheita siitä, millainen kumppani olen (miesvihaaja ja väkivaltainen) vaikket oikeasti edes tiedä minua. Sehän on naisvihaa ja valheiden levittämistä minusta, koska olen nainen ja vielä kauheampaa, onnellinen sellainen.
Toivottavasti joskus löydät rauhan elämääsi, oli se sitten miten tahansa, kunhan et vain vahingoita ja satuta toisia -etenkään fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se nyt on vain nykypäivää, että nainen ei tarvitse elättäjää ja parisuhteelta vaaditaan lisäarvoa elämään eikä olla vain muodon vuoksi suhteessa.
Aloittajan mukaan naiset yliarvioivat oman tasonsa, ja naisena täytyy todeta että olkoot sitten niin, mutta minä en halua parisuhdetta enkä halua "antaa mahdollisuutta" toimia kenenkään elämän sisällöntuottajana, kun parisuhde on jotain mitä en todellakaan halua. Rakenna itse elämästäsi mieleistä, äläkä vastuuta muita ihmisiä siihen.
Minä autoin eilen tuupertunutta vanhusta, en siksi että saisin siitä itselleni jotain vaan siksi että se on oikein.
Hyvä! Minä puolestani kävelin pulassa olevan naisen ohi. En siksi että vihaan naisia, vaan siksi että he valitsivat karhun, enkä halua aiheuttaa naisissa pelkoa lähestymällä heitä.
Kunnon lumihiutale! 🤣
Nyt kyllä tämän kaverin loukkaantumiskytkin on aivan äärimmäisen herkässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sä oikein luulet olevasi, kun koet oikeudeksesi määritellä millaisista ihmisistä toiset saa tykätä ja kuka kuuluu kellekin? Pullukka voi hyvin olla jonkun miehen ih
Voin paljastaa salaisuuden, pullukka ei ole miesten ihanne, hoikkuus on. Pullukkaan tyydytään kun ei muuta saa.
Sori, mut sä oot ihan kujalla. Mä arvelisin että useampi mies tykkää hieman pulleista kuin laihoista. Ja sä et ole mikään kaikkien miesten äänitorvi, vaan sen tason rupusakkia että saat meidät muut häpeämään.
Jos joku täällä aiheuttaa miesvihaa niin sinä, minuakin hävettää olla samaa sukupuolta sinun kanssasi.