Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Minä puolestani kävelin pulassa olevan naisen ohi. En siksi että vihaan naisia, vaan siksi että he valitsivat karhun, enkä halua aiheuttaa naisissa
Herranjestas, enhän minä miehenä voisi naista lähestyä kysyäkseni tarvitseeko hän apua. Kyllähän nainen voisi silmillään antaa luvan lähestyä, mutta ongelmana on tietysti ettei mies voi edes katsoa naisen suuntaan pitkään. Sekin on ahdistelua, palstan mukaan.
Ei, parasta miesten ymmärtää että naiset julistivat ennakkoon että he valitsevat karhun, tätä ei kritisoitu missään julkisuudessa joten naiset ovat de facto valinneet sen.
Jos et ymmärrä eroa normaalin, ystävällisen katseen ja ällöttävän, kuolaavan ja esineellistävän katseen välillä niin olet todennäköisesti autisti. Neurotyypillisille nuo ovat täysin itsestään selviä asioita, ei mitenkään vaikeita hahmottaa, ymmärtää ja nähdä.
TAAS ON TÄMÄ HULLU MIESVIHAJANKUTTAJA PILANNUT YHDEN KETJUN.
MODE HOI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolitaudeista osa on miehillä oireettomia/lähes oireettomia. Nämä joka reikää rassaavat ruikkijat voivat siis levittää tautia pitkin ja poikin kärsimättä siitä itse, ja siten vaarantaa myös lapsen heti synnytyksessä. Ihan hyvä vain, että äiti testataan tällaisten kusipäiden takia.
Ettekö teetä testejä ja odota kumppanilta samaa kun aloitatte seksin parisuhteessa?
Melkoista...
Sovittiin yhden miehen kanssa että käydään molemmat testeissä. Minä kävin, hän valehteli käyneensä. Äkkiä jäi tämä mies, harmittaa että häneen koskaan sekaannuin.
Vierailija kirjoitti:
Jota on Helsingin sanomat ja esi naisasiajärjestöt hehkuttaneet. Ei mitään radikaalia siis vaan ihan valtavirtaa.
Median tehtävä ei ole pelkästään kertoa valtavirran asioista, vaan kaikenlaisista asioista. Sama naisasiajärjestöjen kanssa. 6B4T on rauhanomainen feninismin haara, miksi siitä ei saisi kertoa, eikös se ole hyvä jos joku kokee sellaisen elämäänsä parantavan?
Onhan esim buddhalaismunkeistakin tehty paljon juttuja ja dokumentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen älä yliarvioi tasoasi vaan katso peiliin ja arvioi oma ulkonäkösi realistisesti.
Miksi? Mitä haittaa naiselle on siitä, että itsetunto on korkea? Perinteisesti nuoret naiset suhtautuvat ulkonäköönsä hyvinkin kriittisesti. Hyvällä itsetunnolla ihminen ei alistu huonoon kohteluun. Se suojelee naista.
Nää jantterit ajattelee että se, mitä miehet ajattelevat naisten ulkonäöstä, on naisille tärkeintä. Mulle tärkeintä on että pidän itse, sen jälkeen tärkeintä on se mitä muut naiset ajattelee. Miehet eivät edes ole niin valikoivia kuin antavat ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista, mutta ainakin oma mies elää minun kanssa terveellisempää elämää mitä hän eläisi sinkkuna. Mies itse on tuon myöntänyt.
Ei se elä pidempään, se vain tuntuu siltä
Tästä parisuhteesta mies pääsee kyllä helposti pois, jos eläminen minun kanssa tuntuu tuollaiselta.
Ehkäpä hän pelkää väkivaltaisuuttasi ja sitä, että alat syyttämään häntä lasten hyväksikäyttäjäksi. Nainen kun ei saa rangaistusta väärästä ilmiannosta, mutta mies menettää oikeudet lapsiinsa vuosien tutkinnan ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan otsikon kysymykseen oikein
Naisten kannattaisi antaa tavallisille miehille
Korjaan korjaamistasi: Naisten kannattaisi antaa miehille, joista pitävät. Ehkä jopa rakastavat.
Korjaan korjaamisen korjaamistasi: Naisten kannattaa sitoutua 6B4T periaatteisiin ja jättää miehet rauhaan. Olkaa niitä ylpeitä feministejä joita väitätte olevanne.
Miksi feministin pitäisi olla sinkku? Miehenikin kannattaa tasa-arvoa. Mitä lisäarvoa sinkkuus toisi?
Feministit eivät kannata tasa-arvoa.
6B4T on feministinen liike joka vastaa käytännössä MGTOW ideologiaa.
Onko MGTOW sitten paha liike? Itse olen käsityksessä, että nykyfeminismi on radikaalia, mutta eikö olekaan?
nainen muttei feministi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, kerropas sitten minulle että miksi olen tämän miehen kanssa? Jos kerran "tiedät" niin hyvin.
Ja ei, et kuulosta realistilta, vaan katkeralta ja negatiiviselta ihmiseltä. Se ajaa kaikki potentiaaliset kumppanit pois ja niillä saat myös tehokkaasti poltettua siltoja jopa kaveripiirissä. Olen seurannut tuollaista vierestä.
--
Hyvä kysymys, vastauksen siihen saanet kun pohdit miksi joku vaimoaan ja tytärtään hakkaava punaniska on ko. naisen kanssa.
Lisäksi: mikä saa sinut kuvittelemaan että olisin kiinnostunut "potentiaalisista ku
Etkö oikeasti huomaa asennettasi jopa minua kohtaan? Levittelet itse valheita siitä, millainen kumppani olen (miesvihaaja ja väkivaltainen) vaikket oikeasti edes tiedä minua. Sehän on naisvihaa ja valheiden levittämistä minusta, koska olen nainen ja vielä kauheampaa, onnellinen sellainen.
Toivottavasti joskus löydät rauhan elämääsi, oli se sitten miten tahansa, kunhan et vain vahingoita ja satuta toisia -etenkään fyysisesti.
Asenteeni ei poikkea sinun asenteestasi. Teet "hienovaraisia" vihjauksia ja annat muiden miesvihaajien ymmärtää että olisin esimerkiksi väkivaltainen (loppukaneettisi).
Katse peiliin siis. Minä vain nostan sen näkyvillesi, sun pitää itse nähdä mikä olet.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista, mutta ainakin oma mies elää minun kanssa terveellisempää elämää mitä hän eläisi sinkkuna. Mies itse on tuon myöntänyt.
Sama. Oma aviosiippa on sanonut, että saattaisi olla sillan alla ilman mua ;)
Kyllä hyvä vaimo pelastaa monen miehen turmiolta. Ei toki kaikkia, jos toinen on kunnon alkkis ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jota on Helsingin sanomat ja esi naisasiajärjestöt hehkuttaneet. Ei mitään radikaalia siis vaan ihan valtavirtaa.
Median tehtävä ei ole pelkästään kertoa valtavirran asioista, vaan kaikenlaisista asioista. Sama naisasiajärjestöjen kanssa. 6B4T on rauhanomainen feninismin haara, miksi siitä ei saisi kertoa, eikös se ole hyvä jos joku kokee sellaisen elämäänsä parantavan?
Onhan esim buddhalaismunkeistakin tehty paljon juttuja ja dokumentteja.
Toimittajien "sävy" noissa jutuissa ei ole neutraalin uutisoiva vaan avoimesti ihannoiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, kerropas sitten minulle että miksi olen tämän miehen kanssa? Jos kerran "tiedät" niin hyvin.
Ja ei, et kuulosta realistilta, vaan katkeralta ja negatiiviselta ihmiseltä. Se ajaa kaikki potentiaaliset kumppanit pois ja niillä saat myös tehokkaasti poltettua siltoja jopa kaveripiirissä. Olen seurannut tuollaista vierestä.
--
Hyvä kysymys, vastauksen siihen saanet kun pohdit miksi joku vaimoaan ja tytärtään hakkaava punaniska on ko. naisen kanssa.
Lisäksi: mikä saa sinut kuvittel
Noinko ymmärsit tuon vikan virkkeen? Tuo "kunhan et vain satuta toisia" han on hyvä lause ihan meille jokaiselle. Ei meistä kukaan saa satuttaa toisia!
Miksi käänsit lauseen vinkuralleen, ei anna älykästä kuvaa. Ja ei, en väittänyt ettet olisi älykäs, vaan että tuollaisella väärintulkitsemisella annat vähemmän fiksun kuvan.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen älä yliarvioi tasoasi vaan katso peiliin ja arvioi oma ulkonäkösi realistisesti.
Miksi? Mitä haittaa naiselle on siitä, että itsetunto on korkea? Perinteisesti nuoret naiset suhtautuvat ulkonäköönsä hyvinkin kriittisesti. Hyvällä itsetunnolla ihminen ei alistu huonoon kohteluun. Se suojelee naista.
Nää jantterit ajattelee että se, mitä miehet ajattelevat naisten ulkonäöstä, on naisille tärkeintä. Mulle tärkeintä on että pidän itse, sen jälkeen tärkeintä on se mitä muut naiset ajattelee. Miehet eivät edes ole niin valikoivia kuin antavat ymmärtää.
Miehet... taas sä miesvihaaja yleistät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme jankkausta. Hakekaa naisia maailmalta. Miksi näistä kieroonkasvaneista perjalkaisista suominaisista kannattaa edes väitellä. Ei niistä ole äideiksi ja vielä vähemmän puolisoiksi
Eipä ole niistä ulkkareistakaan. Yksikään nainen ei ole maailman historian aikana välittänyt miehestä pätkääkään. Jokainen välittää vain ja ainostaan siitä mitä mies heille tarjoaa. Mies itse on väline siihen joka hylätään tilaisuuden tullen.
Sinulla on selvästi huonot esikuvat siitä mitä oikea ja aito rakkaus on. Hieman ehkä säälin sinua siltä osalta, mutta muutenhan tuo viestisi on naisvihaa ja yleistyksiä täynnä.
Nainen ei kykene oikeaan ja aitoon rakkauteen.
Senhän näkee ihan tässäkin ketjussa. Lukekaa vastauksia ap:lle
Niin, onhan se nyt pöyristyttävää, että parisuhteen pitäisi tuoda elämään jotain lisäarvoa. Miksi kukaan haluaa suhdetta jos siitä ei saa mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, just näin. Odota rauhassa.
Mitä muuten nainen tuo miehen elämään ja miksi kuvittelet etteivät miehet pärjää yksinään?
Minulla on hyvä mies, kiitos vain. Eikä minulle tavis, vaikka jollekin toiselle olisikin.
Tilastojen mukaan mies elää pidempään parisuhteessa, mutta nainen ei, eli mies hyötyy. Ja tuntuu tässäkin ketjussa joku naista kaipaavan. Kunhan olisi joku nätti. Persoonalla ei väliä. Miksi koko ketjua olisi, jos aloittaja ei naista kaipaa?
Hohhoijaa... Päättelet siis että parisuhde on se tekijä joka yksin vaikuttaa siihen että mies elää pidempään? Oliko sulla osoittaa tutkimus jossa tutkijat päätyvät tuohon tulokseen, ei millään pahalla, mutta en luota tulkintaasi.
Näitä tutkimuksia on useita, tässä vinkataan yhteen:
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/naimisissa-olevat-miehet-elavat…;
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan korjaamistasi: Naisten kannattaisi antaa miehille, joista pitävät. Ehkä jopa rakastavat.
Korjaan korjaamisen korjaamistasi: Naisten kannattaa sitoutua 6B4T periaatteisiin ja jättää miehet rauhaan. Olkaa niitä ylpeitä feministejä joita väitätte olevanne.
Miksi feministin pitäisi olla sinkku? Miehenikin kannattaa tasa-arvoa. Mitä lisäarvoa sinkkuus toisi?
6B4T on feministinen liike joka vastaa käytännössä MGTOW ideologiaa.
Onko MGTOW sitten paha liike? Itse olen käsityksessä, että nykyfeminismi on radikaalia, mutta eikö olekaan?
nainen muttei feministi
On se paha liike
-mies joka kertoi 6B4T:n olevan käytännössä sama kuin MGTOW jota naiset ovat vuosia haukkuneet
Parastahan on se, että nämä naiset ilkkuivat että miehet tarvitsevat erikseen liikkeen ollakseen yksin, naisilta se onnistuu ilmankin. Mutta kuinka sitten kävikään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet... taas sä miesvihaaja yleistät
? Yleistys ei välttämättä ole vihaa, se voi olla ihan vain typeryyttäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme jankkausta. Hakekaa naisia maailmalta. Miksi näistä kieroonkasvaneista perjalkaisista suominaisista kannattaa edes väitellä. Ei niistä ole äideiksi ja vielä vähemmän puolisoiksi
Eipä ole niistä ulkkareistakaan. Yksikään nainen ei ole maailman historian aikana välittänyt miehestä pätkääkään. Jokainen välittää vain ja ainostaan siitä mitä mies heille tarjoaa. Mies itse on väline siihen joka hylätään tilaisuuden tullen.
Sinulla on selvästi huonot esikuvat siitä mitä oikea ja aito rakkaus on. Hieman ehkä säälin sinua siltä osalta, mutta muutenhan tuo viestisi on naisvihaa ja yleistyksiä täynnä.
Nainen ei kykene oikeaan ja aitoon rakkauteen.
Senhän näkee
Niin, onhan se nyt pöyristyttävää, että parisuhteen pitäisi tuoda elämään jotain lisäarvoa. Miksi kukaan haluaa suhdetta jos siitä ei saa mitään?
Aivan, mitä nainen tuokaan miehen elämään? Ei mitään koska te vain viette.
Miksi mies siihen lähtisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6B4T on feministinen liike
Ok, millä tavalla paha liike? Perustuuko naisvihaan?
Minusta on tärkeää, että ihan kumpikin sukupuoli osaa elää itsekseenkin. Vain kun on terveellä tavalla itsenäinen, pystyy rakentamaan suhteen tasapainoiselle pohjalle.
Silti, ihminen on luotu yhteyteen, eli ei ole ihanne se, et miehet ovat vain keskenään ja naiset ovat vain keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, just näin. Odota rauhassa.
Mitä muuten nainen tuo miehen elämään ja miksi kuvittelet etteivät miehet pärjää yksinään?
Minulla on hyvä mies, kiitos vain. Eikä minulle tavis, vaikka jollekin toiselle olisikin.
Tilastojen mukaan mies elää pidempään parisuhteessa, mutta nainen ei, eli mies hyötyy. Ja tuntuu tässäkin ketjussa joku naista kaipaavan. Kunhan olisi joku nätti. Persoonalla ei väliä. Miksi koko ketjua olisi, jos aloittaja ei naista kaipaa?
Hohhoijaa... Päättelet siis että parisuhde on se tekijä joka yksin vaikuttaa siihen että mies elää pidempään? Oliko sulla osoittaa tutkimus jossa tutkijat päätyvät tuohon tulokseen, ei millään pahalla, mutta en luota tulkintaasi.
Näitä tutkimuksia on
Uups! Sivua ei löytynyt
Siis, kyllä ihan tavalliset miehet saa seksiä, puhut nyt itsestäsi etkä kaikista miehistä. Mut sä et ole mikään mies vaan luuseri, kukaan ei varmasti sun kanssa seksiä halua.
Mäkin mieluummin tapaisin metsässä karhun ku sut. 😂