Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat rumia ja naiset käyttävät henkistä väkivaltaa tosi paljon. Miksi jossain italiassa tai turkissa naiset ovat kauniita kun taas suomessa naiset ovat rumia? Naiset ovat julmia ja tiesittekö arvon mammat että miehet menehtyy jopa teidän nalkutukseen?
Paras nainen on sellainen joka on hiljainen ja tottelevainen.
Haluat siis orjan. Ja sit ihmetellään feminismin tarvetta vielä kakstuhatta luvulla ...
Vierailija kirjoitti:
Siis, kyllä ihan tavalliset miehet saa seksiä, puhut nyt itsestäsi etkä kaikista miehistä. Mut sä et ole mikään mies vaan luuseri, kukaan ei varmasti sun kanssa seksiä halua.
Mäkin mieluummin tapaisin metsässä karhun ku sut. 😂
Heh, taas joku liikoja itsestään luuleva ylipainoinen tirppanokka joka luulee tietävänsä miesten seksin saannista jotain vaikka elettyjä päiviä miehenä 0 ja erityisesti seksin saantia ja yritystä miehenä 0 kertaa.
Naisbloggaaja teki haasteen olla vuosi "miehenä" Tinderissä ja lopulta tappoi itsensä koska naiset olivat niin vaikeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sä oikein luulet olevasi, kun koet oikeudeksesi määritellä millaisista ihmisistä toiset saa tykätä ja kuka kuuluu kellekin? Pullukka voi hyvin olla jonkun miehen ih
Voin paljastaa salaisuuden, pullukka ei ole miesten ihanne, hoikkuus on. Pullukkaan tyydytään kun ei muuta saa.
Sori, mut sä oot ihan kujalla. Mä arvelisin että useampi mies tykkää hieman pulleista kuin laihoista. Ja sä et ole mikään kaikkien miesten äänitorvi, vaan sen tason rupusakkia että saat meidät muut häpeämään.
Jos joku täällä aiheuttaa miesvihaa niin sinä, minuakin hävettää olla samaa sukupuolta sinun kanssasi.
Tältä näyttää naisia mielistelevä vasemmistolaismies, joka luulee pääsevänsä naisten suosioon mieliste
Minä kyllä olen samaa mieltä siitä että miehet eivät pidä laiheliineista. Pitää olla muotoja ja mieluummin hieman yli kuin ali. Moni nainen on liian laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, kerropas sitten minulle että miksi olen tämän miehen kanssa? Jos kerran "tiedät" niin hyvin.
Ja ei, et kuulosta realistilta, vaan katkeralta ja negatiiviselta ihmiseltä. Se ajaa kaikki potentiaaliset kumppanit pois ja niillä saat myös tehokkaasti poltettua siltoja jopa kaveripiirissä. Olen seurannut tuollaista vierestä.
--
Hyvä kysymys, vastauksen siihen saanet kun pohdit miksi joku vaimoaan ja tytärtään hakkaava punaniska on ko. naisen kanssa.
Lisäksi: mikä saa sinut kuvittelemaan että olisin kiinnostunut "potentiaalisista kumppaneista" ? Naiset eivät tuo miesten elämään mitään positiivista, pelkkiä riskejä.
Monesti väkivaltaisissa suhteissa on tietynlainen valta"peli", usein uhri ei uskalla edes ajatellakaan suhteen lopettamista koska se väkival
"Vitsi vitsi, en oikeasti usko että sinulla on mitään miestä."
Uuu snap tää pisti taaas niin pahan. Ei sulla miestä, voi ei😢
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, kerropas sitten minulle että miksi olen tämän miehen kanssa? Jos kerran "tiedät" niin hyvin.
Ja ei, et kuulosta realistilta, vaan katkeralta ja negatiiviselta ihmiseltä. Se ajaa kaikki potentiaaliset kumppanit pois ja niillä saat myös tehokkaasti poltettua siltoja jopa kaveripiirissä. Olen seurannut tuollaista vierestä.
--
Hyvä kysymys, vastauksen siihen saanet kun pohdit miksi joku vaimoaan ja tytärtään hakkaava punaniska on ko. naisen kanssa.
Lisäksi: mikä saa sinut kuvittelemaan että olisin kiinnostunut "potentiaalisista kumppaneista" ? Naiset eivät tuo miesten elämään mitään positiivista, pelkkiä riskejä.
Monesti väkivaltaisissa suhteissa on
"Syy miksi itse olen keskustelussa on se, että nostan peilin miesvihaajien kasvojen eteen ja näytän mitä olette."
Vain sinun vihanaamasi peilissä näkyy. Kuvittelet (toivot) sen olevan jonkun muun, mutta kyllä se on ihan sinun oma naamasi. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sä oikein luulet olevasi, kun koet oikeudeksesi määritellä millaisista ihmisistä toiset saa tykätä ja kuka kuuluu kellekin? Pullukka voi hyvin olla jonkun miehen ih
Voin paljastaa salaisuuden, pullukka ei ole miesten ihanne, hoikkuus on. Pullukkaan tyydytään kun ei muuta saa.
Sori, mut sä oot ihan kujalla. Mä arvelisin että useampi mies tykkää hieman pulleista kuin laihoista. Ja sä et ole mikään kaikkien miesten äänitorvi, vaan sen tason rupusakkia että saat meidät muut häpeämään.
Jos joku täällä aiheuttaa miesvihaa niin sinä, minuakin hävettää olla samaa sukupuolta sinun kanssasi.
Tältä näyttää naisia mielistelevä vasemmistolaismies, joka luulee pääsevänsä naisten suosioon mieliste
Minusta edellinen kirjoittaja vaikutti oikein fiksulta normimieheltä, josta sinunkin kannattaisi ottaa oppia.
"Mitä muuten nainen tuo miehen elämään ja miksi kuvittelet etteivät miehet pärjää yksinään?"
Varmaan pärjääkin (en tunne kuin yhden sinkkumiehen, ja hän kyl ei halua mitään niin paljoa, kuin parisuhteen). Mutta lue aloitus, niin ymmärrät paremmin keskustelun aiheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten nainen tuo miehen elämään ja miksi kuvittelet etteivät miehet pärjää yksinään?
Hassu kysymys, kun ketjun otsikko on "Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille". Miksi ihmeessä, jos ne tavisnaiset ei miehiä edes kiinnosta?
Onko se hassu kysymys?
Luuletko että jokainen mies on tuota mieltä kuin ap? Saanko tuon perusteella päätellä että kaikki naisetkin....
Luulisi nyt edes yhden miehen kirjoittaneen mitä hyvää hänen elämäänsä on tullut naisen myötä. Nyt tässä on vain sivukaupalla valitusta, miten naiset on surkeita eikä niissä ole mitään positiivista asiaa.
Oli jossain vaiheessa asiallinen mies, jolla järkeviä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä muuten nainen tuo miehen elämään ja miksi kuvittelet etteivät miehet pärjää yksinään?"
Varmaan pärjääkin (en tunne kuin yhden sinkkumiehen, ja hän kyl ei halua mitään niin paljoa, kuin parisuhteen). Mutta lue aloitus, niin ymmärrät paremmin keskustelun aiheen.
Miksi viljelet pilkkuja kuten riisiä?
"Naisbloggaaja teki haasteen olla vuosi "miehenä" Tinderissä ja lopulta tappoi itsensä koska naiset olivat niin vaikeita." Jaa. Minäpä taasen olen Youtubessa nähnyt kuinka mies tinderöi Bulgariassa ja sai useammankin kahvipyynnön olemalla asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme jankkausta. Hakekaa naisia maailmalta. Miksi näistä kieroonkasvaneista perjalkaisista suominaisista kannattaa edes väitellä. Ei niistä ole äideiksi ja vielä vähemmän puolisoiksi
Eipä ole niistä ulkkareistakaan. Yksikään nainen ei ole maailman historian aikana välittänyt miehestä pätkääkään. Jokainen välittää vain ja ainostaan siitä mitä mies heille tarjoaa. Mies itse on väline siihen joka hylätään tilaisuuden tullen.
Sinulla on selvästi huonot esikuvat siitä mitä oikea ja aito rakkaus on. Hieman ehkä säälin sinua siltä osalta, mutta muutenhan tuo viestisi on naisvihaa ja yleistyksiä täynnä.
Nainen ei kykene oi
Ketjun aloittaja ainakin haluaa parisuhteen naisen kanssa. Sen voi päätellä jo otsikosta.
Olen tavismies (ulkonäkömielessä) mutta silti komeaksikin kehuttu. Tosin vain yhden kerran kehuttu eikä kehuja ollut edes oma vaimo vaan hänen kaverinsa. Sen verran huono on itsetunto että melkein menin sänkyyn tämän ainoan kehujan kanssa mutta jäi tekemättä koska hän halusi olla lojaali ystävälleen.
Ihmetyttää että miten naiset voivatkin olla niin hemmetin(!) nirsoja. On koulutusta, keskustelutaitoa, hoikkuutta, hiukset päässä ja erittäin hyvät tulot (mutta en koskaan kersku sillä asialla). Olen lapsellisuuttani kuvitellut että naisia viehättää vahva mies jonka ei tarvitse autoilla, veneillä, mustilla amexeilla jne vouhottaa. Olen ilmeisesti pelannut pelini päin seiniä. Takki auki vouhottavana k*sipäänä olisin varmaan sitten saanut naisia? Onko vikana kenties pituus joka on 175cm? Ääni on normaali mutta en ole mikään baritoni. Hartiat eivät ole leveät eivätkä käsivarret ole lihaksikkaat. En etsi mitään tyrmäävää kaunotarta mutta kyllä naisen pitää naiselta näyttää. Itsekin näytän kaikista ns. puutteista huolimatta 100% mieheltä. Mutta minun tulee siis tyytyä siihen mitä sattuu saamaan. Ihan oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Minusta edellinen kirjoittaja vaikutti oikein fiksulta normimieheltä, josta sinunkin kannattaisi ottaa oppia.
Miehen ei kannata perustaa seksuaalista strategiaansa virtuaalisten tykkäysten varaan. Siinä jää helposti naiset saamatta kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei kannata perustaa seksuaalista strategiaansa virtuaalisten tykkäysten varaan. Siinä jää helposti naiset saamatta kokonaan.
En tiedä mihin viestiin tässä vastattiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista, mutta ainakin oma mies elää minun kanssa terveellisempää elämää mitä hän eläisi sinkkuna. Mies itse on tuon myöntänyt.
Ei se elä pidempään, se vain tuntuu siltä
Tästä parisuhteesta mies pääsee kyllä helposti pois, jos eläminen minun kanssa tuntuu tuollaiselta.
Ehkäpä hän pelkää väkivaltaisuuttasi ja sitä, että alat syyttämään häntä lasten hyväksikäyttäjäksi. Nainen kun ei saa rangaistusta väärästä ilmiannosta, mutta mies menettää oikeudet lapsiinsa vuosien tutkinnan ajaksi.
Viranomaiset voi ihan huoletta kysyä meidän lapsilta onko heillä jotain kerrottavaa vanhemman epäsopivasta käytöksestä. Lapset kyllä kertovat totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavismies (ulkonäkömielessä) mutta silti komeaksikin kehuttu. Tosin vain yhden kerran kehuttu eikä kehuja ollut edes oma vaimo vaan hänen kaverinsa. Sen verran huono on itsetunto että melkein menin sänkyyn tämän ainoan kehujan kanssa mutta jäi tekemättä koska hän halusi olla lojaali ystävälleen.
Ihmetyttää että miten naiset voivatkin olla niin hemmetin(!) nirsoja. On koulutusta, keskustelutaitoa, hoikkuutta, hiukset päässä ja erittäin hyvät tulot (mutta en koskaan kersku sillä asialla). Olen lapsellisuuttani kuvitellut että naisia viehättää vahva mies jonka ei tarvitse autoilla, veneillä, mustilla amexeilla jne vouhottaa. Olen ilmeisesti pelannut pelini päin seiniä. Takki auki vouhottavana k*sipäänä olisin varmaan sitten saanut naisia? Onko vikana kenties pituus joka on 175cm? Ääni on normaali mutta en ole mikään baritoni. Hartiat eivät ole leveät eivätkä käsivarret ole lihaksikkaat. En etsi mitään tyrmää
#Allu#sivupersoona
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää että miten naiset voivatkin olla niin hemmetin(!) nirsoja. On koulutusta, keskustelutaitoa, hoikkuutta, hiukset päässä ja erittäin hyvät tulot (mutta en koskaan kersku sillä asialla). Olen lapsellisuuttani kuvitellut että naisia viehättää vahva mies jonka ei tarvitse autoilla, veneillä, mustilla amexeilla jne vouhottaa. Olen ilmeisesti pelannut pelini päin seiniä. Takki auki vouhottavana k*sipäänä olisin varmaan sitten saanut naisia? Onko vikana kenties pituus joka on 175cm? Ääni on normaali mutta en ole mikään baritoni. Hartiat eivät ole leveät eivätkä käsivarret ole lihaksikkaat. En etsi mitään tyrmää
175cm miehenä olet aina altavastaajana Suomen äärimmäisen kovin kilpailuilla markkinoilla, ellet sitten omista jotain selvää kilpailuetua kuten raja/statusj/ulkisuus.
Ulkomailla saisit mallitieriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää että miten naiset voivatkin olla niin hemmetin(!) nirsoja. On koulutusta, keskustelutaitoa, hoikkuutta, hiukset päässä ja erittäin hyvät tulot (mutta en koskaan kersku sillä asialla). Olen lapsellisuuttani kuvitellut että naisia viehättää vahva mies jonka ei tarvitse autoilla, veneillä, mustilla amexeilla jne vouhottaa. Olen ilmeisesti pelannut pelini päin seiniä. Takki auki vouhottavana k*sipäänä olisin varmaan sitten saanut naisia? Onko vikana kenties pituus joka on 175cm? Ääni on normaali mutta en ole mikään baritoni. Hartiat eivät ole leveät eivätkä kä
Huomattu on. Tinder alkoi heti kilistä kun ulkomailla sitä käytin. Mikä suomalaisia naisia riivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää että miten naiset voivatkin olla niin hemmetin(!) nirsoja. On koulutusta, keskustelutaitoa, hoikkuutta, hiukset päässä ja erittäin hyvät tulot (mutta en koskaan kersku sillä asialla). Olen lapsellisuuttani kuvitellut että naisia viehättää vahva mies jonka ei tarvitse autoilla, veneillä, mustilla amexeilla jne vouhottaa. Olen ilmeisesti pelannut pelini päin seiniä. Takki auki vouhottavana k*sipäänä olisin varmaan sitten saanut naisia? Onko vikana kenties pituus joka on 175cm? Ääni on normaali mutta en ole mikään baritoni. Hartiat eivät ole leveät eivätkä kä
#Allu#vastaanitselleni
Onpas erikoista. Kaikki tuntemani nuoret naiset ovat parisuhteissa nuorten miesten kanssa.