Miten pukeutua kuten ylemmän luokan rouva?
Kommentit (71)
Vaatteet hyvälaatuista kangasta, mieluiten merkkivaatteita. Klassista tyyliä, sopivasti koruja. Ei liian paljastavia tai kireitä vaatteita. Kaikki sopivasti sävy sävyyn.
Matki mua. Mä olen tyylikäs sivistynyt rouva.
Oliko ajatus pukeutua ns Stockman-rouva-tyyliin?
Burberryn kaulahuivi, kallis villakangastakki, Louis Vuittonin laukku.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet hyvälaatuista kangasta, mieluiten merkkivaatteita. Klassista tyyliä, sopivasti koruja. Ei liian paljastavia tai kireitä vaatteita. Kaikki sopivasti sävy sävyyn.
Voivat olla merkkivaatteita, mutta logon ei pitäisi näkyä. Vähintään logon kuuluu olla melkoisen huomaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Blåkläderin klassista kelta-mustaa höystettynä maihareilla. Korviin isot renkaat.
Vierailija kirjoitti:
Tälläisiä mammoja näkee Ullanlinnassa, 8 vuotta olen siellä asunut.
Beigeä, beigeä ja vielä kerran beigeä. Muistathan, että myös asunnossa sallitaan pelkästään beigen väriset huonekalut ja tekstiilit.
Lainaat aluksi mummosi silkkihuivia ja nahkahansikkaita ja laitat pienet helmet korviisi. Vaihtoehtoisesti timanttinappikorvakorut.
Teetä ompelijalla vaatteet mittojen mukaan. Omaa silmää miellyttävä tyyli, voi olla klassinen tai ihan mitä vain. Voit ommella tai neuloa vaatteitasi myös itse, jos osaat ja haluat. Jos vanhempiesi, isovanhempiesi tai isoisovanhempiesi jäämistöistä löytyy mieleisiä vaatteita tai asusteita, toki niitäkin käytät. Tärkeää on, että materiaalit ovat laadukkaita. Käytön jäljet tuovat vaatteisiin ja asunteisiin vain luonnetta, joka on tärkeää. Kunhan ei vallan rikkinäinen ole. Kauniisti, tyylikkäästi ja hyvällä maulla korjattu perintöasuste tai -vaate on erittäin hyvä.
t. aatelisrouvan tytär
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri sitä wannabe yläluokkaista tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blåkläderin klassista kelta-mustaa höystettynä maihareilla. Korviin isot renkaat.
Ja klyyvarista 5 tuuman naula läpi. Kuumasinkitty naula.
Jos pukeudut lämpimästi, se paljastaa sen, että sinulla ei ole autoa käytössä koko ajan.
Jos pukeudut värikkäästi, se kertoo sen, että sinulla ei ole esikuvia.
Jos pukeudut mukavasti, se kertoo sen, että laitat mukavuuden sen edelle, että mitä muut ajattelee.
Tee siis päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Jos pukeudut lämpimästi, se paljastaa sen, että sinulla ei ole autoa käytössä koko ajan.
Jos pukeudut mukavasti, se kertoo sen, että laitat mukavuuden sen edelle, että mitä muut ajattelee.
Tee siis päin vastoin.
Eh. Mitä idiotismia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee siis päin vastoin.
Eh. Mitä idiotismia..
Kuka sanoo, että ylemmän luokan rouvat pukeutuu älykkyys edellä?
Vierailija kirjoitti:
Teetä ompelijalla vaatteet mittojen mukaan. Omaa silmää miellyttävä tyyli, voi olla klassinen tai ihan mitä vain. Voit ommella tai neuloa vaatteitasi myös itse, jos osaat ja haluat. Jos vanhempiesi, isovanhempiesi tai isoisovanhempiesi jäämistöistä löytyy mieleisiä vaatteita tai asusteita, toki niitäkin käytät. Tärkeää on, että materiaalit ovat laadukkaita. Käytön jäljet tuovat vaatteisiin ja asunteisiin vain luonnetta, joka on tärkeää. Kunhan ei vallan rikkinäinen ole. Kauniisti, tyylikkäästi ja hyvällä maulla korjattu perintöasuste tai -vaate on erittäin hyvä.
t. aatelisrouvan tytär
Minäkin olen aatelinen. Päälläni on verkkarit ja kulunut t-paita. Vanhempani pukeutuivat aina farkkuihin ja collage-paitaan. Takkini pn alle 50 euroa henkkamaukalta.
En siis ihan tunnista kuvailujasi. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Beigeä, beigeä ja vielä kerran beigeä. Muistathan, että myös asunnossa sallitaan pelkästään beigen väriset huonekalut ja tekstiilit.
=keskiluokkaa
Vierailija kirjoitti:
=keskiluokkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri sitä wannabe yläluokkaista tyyliä.
Ja juuri näitä on tää palsta täynnä.
Ei raha tuo tyylitajua.