Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun minä olen käynyt treffeille tavallisten miesten kanssa, ovat he antaneet minulle pakit 1-2 deittien jälkeen. Ja mistä tiedän, että he ovat *tavallisia* miehiä? No siitä, että he itse ovat kertoneet, että käyvät harvoin treffeillä. Jos he olisivat tasokkaita ja suosittuja miehiä, niin kyllä he silloin kävisivät usein treffeillä.
Mistä tiedät ettei ne valehdelleet? Olen kuullut että pelimiehet ovat loistavia valehtelijoita. Moni tekee niin vuosien ajan saadakseen naisen porsimaan jonka jälkeen ne voivat taas olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa radikaalisesti. Hyvin usein näkee ylipainoisen naisen tai muuten vaan karsean näköisen naisen joka luulee olevansa kaunis ja tämän takia ne haluaa miehen joka on vähintään keskitasoa. Miksi naiset ei hyväksy tasoaan?
Jos nainen on lihava tai ruma niin sille kuuluu matalastikoulutettu mies joka on ruma.
Oikea kysymys kuuluu miksi komea mies haluaa olla ruman naisen kanssa? Ylipainoinen ja ruma nainen saa tavoitella ketä tahansa ja on vastapuolen asia hyväksyä tai hylätä nainen. Syyttäkää siis miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli aika pitkälle pääsee, MUTTA miehen täytyy pakostakin maksaa teiden kunnossapidosta, kunnan siisteydestä sekä erityisesti postin palveluista. Tuleeko tei
Mies käyttänee poliisin lupapalveluita. Mies saattaa käyttää poliisin muita palveluita tai palokuntaa. Mies käyttänee erilaista infraa sähkön, veden ja jäteveden osalta. Mies hyötynee yhteiskunnan sosiaalieduista välillisesti, kun tiukalle joutuneilla ihmisillä on muitakin vaihtoehtoja kuin omaisuusrikokset. Mies hyötynee völillisesti, että poliisi ja oikeuslaitos saa rikollisia vankilaan.
Lupapalveluista voi aivan hyvin maksaa niiden käypä hinta. Jos tarvitsee aseluvan niin ei ole miljoonien suomalaisten tehtävä kompensoida hintaa.
Sähkö, vesi ja muut... tietääkseni niistä maksetaan ja esimerkiksi siirtomaksut menevät ihan yksityisille
Heh, kyllä vesi- ja jätehuolto kuuluu kunnille. Jos esim. veteen pääsee bakteereja, jotka saastuttavat veden, niin kunta sen hoitaa kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt vaan, mutta me naiset "tasotetaan" miehet myös -eri tavalla tosin kuin miehet - ja sun taso ei ole ihan niin korkealla kuin kuvittelet. Kehosta erottuvat lihakset ei paljoa naisille merkkaa, toisille miehille kyllä (oletko ehkä kaapissa). Bemari on suorastaan miinusta. Indikoi epämiellyttävää persoonallisuutta. Horinat tasoista ja rumista naisista romahduttaa lopunkin charmin. Kauniilla ja mukavalla naisella on niin paljon valinnanvaraa ettet noilla spekseillä taida yltää edes miesehdokkaiden kärkikymmenikköön.
Ei sinulla taida olla mitään käsitystä siitä mitä naiset miehessä arvostavat.
Sori nyt vaan, mutta markkinat määrittävät niin naisissa kuin miehissäkin halutuimmat ominaisuudet, ei yksittäinen liikoja itsestään luuleva tirppanokka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kirjoitin, se sukupuolitautitesti on lapsen terveyden kannalta perusteltu, ja se painaa siksi terveydenhuollon näkökulmasta vaakakupissa. Kuten myös todettu, isyystesti on mahdollinen ottaa, jos sen kokee tarpeelliseksi.
Kuten kirjoitin, kaikille pakollinen isyystesti on lapsen oikeuksien kannalta perusteltu.
Kaikille pakollinen ei ole mitenkään perusteltu. Lapsi voi itse asian selvittää jos haluaa. Jos vanhemmat sitä haluavat niin sehän on kyllä heillekin mahdollista.
Niin, se on yhtä perusteltu kuin sp-testit.
Ei. Laajat, kaikille äideille tehtävät sp-testit vaikuttavat vauvojen terveyteen ja kehitykseen, ja siten säästävät veronmaksajien rahoja pidemmällä tähtäimellä.
Isyystesti ei liity terveyteen ja on ainoastaan ylimääräinen kulu yhteiskunnalle. Isyystesti siis ei kuulu julkisen puolen maksettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun minä olen käynyt treffeille tavallisten miesten kanssa, ovat he antaneet minulle pakit 1-2 deittien jälkeen. Ja mistä tiedän, että he ovat *tavallisia* miehiä? No siitä, että he itse ovat kertoneet, että käyvät harvoin treffeillä. Jos he olisivat tasokkaita ja suosittuja miehiä, niin kyllä he silloin kävisivät usein treffeillä.
Naisten suosio voi vaihdella. Yliopistossa naisia riitti jokaiselle sormelle, mutta työelämässä ollaankin inceleitä.
Mikä muuttui? No ne paljon puhutut markkinat.
Se mikä muuttui on ikä. Samoin yliopistossa samassa paikassa opiskeli satoja suunnilleen saman ikäisiä ja samassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä. Moni löytää puolison opiskeluvuosina. Sitten valmistuneena ja työllistyneenä onkin muutaman kymmenen henkilön firmassa, jossa itse on nuorin ja osa työkavereista on omien vanhempien ikäisiä. Se on oma moka, jos opiskeluvuodet on kuluttanut irtosuhteisiin eikä sitoutuneeseen seurusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joten... naiset jotka suostuvat sp-tautien testaukseen pettävät tai epäilevät miehen pettäneen. Vaihtoon vain, oli niin tai näin."
Nainen, joka ei testejä anna ottaa, ei ajattele lapsensa parasta ja on huono äiti. Mies, joka ei halua vaimonsa ottavan testejä peittelee jotain, ja on myös huono isä.
Mitä sanottavaa miehellä muka on testeihin? Ei mitään. Ainoa tehtävä miehellä on se, että hän ymmärtää että kun nainen ottaa ne, nainen joko epäilee miestä pettämisestä (luottamuspula ja eron paikka), tai sitten nainen itse on pettänyt.
On sun elämä varmaan ihan helvetin hankalaa. 😂
Toivottavasti kukaan nainen ei sua riesakseen huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli aika pitkälle pääsee, MUTTA miehen täytyy pakostakin maksaa teiden kunnossapidosta, kunnan siisteydestä sekä erityisesti postin palveluista. Tuleeko tei
Mies käyttänee poliisin lupapalveluita. Mies saattaa käyttää poliisin muita palveluita tai palokuntaa. Mies käyttänee erilaista infraa sähkön, veden ja jäteveden osalta. Mies hyötynee yhteiskunnan sosiaalieduista välillisesti, kun tiukalle joutuneilla ihmisillä on muitakin vaihtoehtoja kuin omaisuusrikokset. Mies hyötynee völillisesti, että poliisi ja oikeuslaitos saa rikollisia vankilaan.
Lupapalveluista voi aivan hyvin maksaa niiden käypä hinta. Jos tarvitsee aseluvan niin ei ole miljoonien suomalaisten tehtävä kompensoida hintaa.
Sähkö, vesi ja muut... tietääkseni niistä maksetaan ja
Heh, kyllä vesi- ja jätehuolto kuuluu kunnille. Jos esim. veteen pääsee bakteereja, jotka saastuttavat veden, niin kunta sen hoitaa kuntoon.
Heh... ne on yhtiöitetty ajat sitten ja tällä hetkellä omistusoikeus voi olla 100% yksityisellä. Kokoomus halusi muuttaa lakia siten, että vähintään 51% pitää olla kunnan omistuksessa, vasemmisto blokkasi ja syytti siitä että kokoomus on myymässä julkista omaisuutta. Valehtelivat siis tietoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kirjoitin, se sukupuolitautitesti on lapsen terveyden kannalta perusteltu, ja se painaa siksi terveydenhuollon näkökulmasta vaakakupissa. Kuten myös todettu, isyystesti on mahdollinen ottaa, jos sen kokee tarpeelliseksi.
Kuten kirjoitin, kaikille pakollinen isyystesti on lapsen oikeuksien kannalta perusteltu.
Kaikille pakollinen ei ole mitenkään perusteltu. Lapsi voi itse asian selvittää jos haluaa. Jos vanhemmat sitä haluavat niin sehän on kyllä heillekin mahdollista.
Niin, se on yhtä perusteltu kuin sp-testit.
Ei. Laajat, kaikille äideille tehtävät sp-testit vaikuttavat vauvojen terveyteen ja kehitykseen, ja site
Ei, suurin osa testeistä on turhia. Kyllä nainen tietää onko se tautinen ja epäileekö se miestään. Tarpeeton kulu siis sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten suosio voi vaihdella. Yliopistossa naisia riitti jokaiselle sormelle, mutta työelämässä ollaankin inceleitä.
Se mikä muuttui on ikä. Samoin yliopistossa samassa paikassa opiskeli satoja suunnilleen saman ikäisiä ja samassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä. Moni löytää puolison opiskeluvuosina. Sitten valmistuneena ja työllistyneenä onkin muutaman kymmenen henkilön firmassa, jossa itse on nuo
Jep, naiset ovat k u l l i k a r u s e l l i s s a joten se on miehen syy jos ei osallistunut rinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joten... naiset jotka suostuvat sp-tautien testaukseen pettävät tai epäilevät miehen pettäneen. Vaihtoon vain, oli niin tai näin."
Nainen, joka ei testejä anna ottaa, ei ajattele lapsensa parasta ja on huono äiti. Mies, joka ei halua vaimonsa ottavan testejä peittelee jotain, ja on myös huono isä.
Mitä sanottavaa miehellä muka on testeihin? Ei mitään. Ainoa tehtävä miehellä on se, että hän ymmärtää että kun nainen ottaa ne, nainen joko epäilee miestä pettämisestä (luottamuspula ja eron paikka), tai sitten nainen itse on pettänyt.
eli kerro itse miten mies voi muka sanoa ettei halua naisen ottavan testejä? Ei mies ole siellä paikalla.
Sinua vain harmittaa totuus jonka vuoksi alat haukkumaan toisia keskustelijoita. Petitkö itse miestäsi vai epäilitkö hänen pettävän? Löytyikö tauteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mikä muuttui on ikä. Samoin yliopistossa samassa paikassa opiskeli satoja suunnilleen saman ikäisiä ja samassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä. Moni löytää puolison opiskeluvuosina. Sitten valmistuneena ja työllistyneenä onkin muu
No mihin ne opiskeluaikana pariutuneet nyt jo katosi? Miksi väkisin haluat poimia tekstistä vain osan?
Se on muuten hienoa kun raskaana oleva vaimo on tautipesäke vaikka molemmat ovat testanneet itsensä ennen seksielämän aloittamista.
Ja mies tietää ettei hän pettänyt...
Siinä sitten itketään taas kuinka mies jätti raskaana olevan vaimonsa. On muuten yleisin syy miehen lähtiessä kävelemään suhteesta. Harmi kun virallisen syyn kertominen on rikos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli kerro itse miten mies voi muka sanoa ettei halua naisen ottavan t
Sulla on niin harhaista settiä. Luuletko oikeasti, että tämä on jotenkin kauhean iso asia oikeassa elämässä? Kyllä se lapsen saaminen on se iso asia, ei mitkään testit:)
"Kuten kirjoitin, kaikille pakollinen isyystesti on lapsen oikeuksien kannalta perusteltu."
Jos aihe on sinusta noin tärkeä, tee kaikin mokomin kansalaisaloite siitä.
Voin suurimmassa osassa tapauksia yhtyä ajatukseen siitä, että lapsen täytyisi tietää alkuperänsä. Joitain poikkeuksia kuitenkin on, joissa on lapsen kannalta parempi, että lapsi EI tiedä isäänsä. Nämä toki ovat hyvin marginaalisia ja liittyvät tilanteisiin, joissa isä on tehnyt todella raskaita ja vastenmielisiä rikoksia ja/tai on potentiaalisesti vaarallinen kaikille läheisilleen. Tietenkin olisi parempi, ettei tällaisen aineksen kanssa kukaan lisääntyisi alunperinkään, mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli kerro itse miten mies voi muka sanoa ettei halua naisen ottavan testejä? Ei mies ole siellä paikalla.
Sinua vain harmittaa totuus jonka vuoksi alat haukkumaan toisia keskustelijoita. Petitkö itse miestäsi vai epäilitkö hänen pettävän? Löytyikö tauteja?
Täh? Miten niin ei ole paikalla, minä ainakin olin jokaisella neuvolakäynnillä mukana. Minusta olisi ollut todella outoa jos vaimoni olisi testeistä kieltäytynyt, olisi varmaan pitänyt käydä pitkät keskustelut aiheesta. Tietysti testit pitää ottaa, kaikki haluavat lapsensa syntyvän terveenä. Tauteja voi saada muutenkin kuin pettämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan tilanne on täsmälleen sama kuin isyystestin kohdalla.
Testin ottaminen lapsen etujen mukaista, ja jos sen ottaa, on jotain epäilyksiä.
SP-testien kohtalla nainen on pettänyt ja haluaa siksi testit.
Ookoo, sovitaan sitten niin, että kaikki ovat pettäneet, niin voi tämä jankutus loppua. Mitä johtopäätöksiä sinun kannattaa vetää tästä? Aivan: sinun ei kannata koskaan lisääntyä eikä mennä parisuhteeseen naisen kanssa. Samoin kaikki muut, jotka ovat vakuuttuneet tästä, että neuvolan verikokeeseen meneminen on soitus pettämisestä: ei kannata jäädä odottamaan tätä tilannetta, vaan kannattaa pidättäytyä seksistä ja parisuhteista naisten kanssa kokonaan. Miksi edes haluaisitte suhteisiin tai miksi haluaisitte isäksi? Ei se ole teidän juttunne eikä sovi teille.
Vierailija kirjoitti:
Tää on hauskaa kun naiset kuvittelee että niillä on oikeus määritellä millainen on hyvä nainen ja millainen on hyvä mies.
Ajatteletko, että sen määrittäisi miehet? Heteronaiset sen kyllä määrittävät, millainen nainen on kiinnostava seksuaalisessa ja romanttisessa mielessä. Tai no, tokihan heteromieskin voi asiasta oman mielipiteensä muodostaa, mutta heteromiehen mielipide ei ole se, joka ohjaa naisen seksuaalista kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten hienoa kun raskaana oleva vaimo on tautipesäke vaikka molemmat ovat testanneet itsensä ennen seksielämän aloittamista.
Ja mies tietää ettei hän pettänyt...
Siinä sitten itketään taas kuinka mies jätti raskaana olevan vaimonsa. On muuten yleisin syy miehen lähtiessä kävelemään suhteesta. Harmi kun virallisen syyn kertominen on rikos
Raskaudenaikaisessa sp-testi on erilainen, siinä ei testata kaikki sp-tauteja ja toisaalta siinä on kuppa-testi, joka taas ei kuulu normaaleihin testeihin. Eli siinä mielessä se raskaudenaikainen testi EI kerro, onko toinen pettänyt tai onko kummallakaan edes sp-tauteja, siinä tsekataan vain vauvalle haitalliset taudit.
Nykyisin HIV tarttuu todella harvoin, koska HIV-positiivisilla on yleensä estolääkitys, ja myös kuppa on aika harvinainen. Ei ole kauhean todennäköistä, että pettämistä seuraisi kumpikaan näistä. Nämä pettämispuheet ovat tässä yhteydessä aika lapsellisia. Lähes kaikki varmasti ajattelevatkin testien olevan turhia - moni saattaa ajatella, että testataan nyt, että on tuplavarmistus, siltä varalta että jomman kumman ennen suhdetta tekemässä testissä olisikin tapahtunut kämmi tms. Kuulostaa tietysti omituiselta, mutta oman lapsen takia moni alkaa tehdä kaikenlaisia muitakin tuplavarmistuksia - kun se lapsi kuitenkin on niin tärkeä asia, ei mikään hänen vuokseen tehty asia tunnu turhalta. Tätä on varmasti vaikea ymmärtää, jos itsellä ei ole lasta eikä ole mitään halua saadakaan lasta - ja esim. tässä ketjussa joistain testeistä ja pettämisistä vänkäävistä kirjoituksista tulee aika vahvat vibat siitä, että mitään laajempaa ymmärrystä ei ole vanhemmuudesta kuten ei parisuhteistakaan.