Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
1981/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli aika pitkälle pääsee, MUTTA miehen täytyy pakostakin maksaa teiden kunnossapidosta, kunnan siisteydestä sekä erityisesti postin palveluista. Tuleeko tei

Mies käyttänee poliisin lupapalveluita. Mies saattaa käyttää poliisin muita palveluita tai palokuntaa. Mies käyttänee erilaista infraa sähkön, veden ja jäteveden osalta. Mies hyötynee yhteiskunnan sosiaalieduista välillisesti, kun tiukalle joutuneilla ihmisillä on muitakin vaihtoehtoja kuin omaisuusrikokset. Mies hyötynee völillisesti, että poliisi ja oikeuslaitos saa rikollisia vankilaan.

Vierailija
1982/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti nämä pakollista isyystestiä ja lapsen oikeuksia haluavat eivät kuitenkaan taida esimerkiksi haluta DNA pankkia, johon kerättäisiin kaikkien miesten DNA. Saataisiin lasten oikeudet toteutettua ja oikea isä maksamaan elarit, kun miehiltä esimerkiksi ensimmäisen passin/ajokortin/intin lääkärintarkastuksen/rajan ylityksen yhteydessä napattaisiin DNA talteen.

Ei tuo minulle ole ongelma, kunhan se DNA pankki teetetään myös naisista.

Miksi haluat sen vain miehiltä?

Siis haluatko nyt myös kaikille pakolliset äitiystestit?

Mihin kaikkiin hullutuksiin haluat yhteiskunnan rahoja tuhlata?

ok veeti

ota nyt se käsi pois pippeliltäsi ja mene kertomaan äidille mitä sä teet netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuten sp-tautien testaus. 

Nyt toisesta sönkötät kuinka se on lapsen etu, ja toinen ei olekaan (vaikka se on kirjattu lakiin)

Kuten kirjoitin, se sukupuolitautitesti on lapsen terveyden kannalta perusteltu, ja se painaa siksi terveydenhuollon näkökulmasta vaakakupissa. Kuten myös todettu, isyystesti on mahdollinen ottaa, jos sen kokee tarpeelliseksi.

Kuten kirjoitin, kaikille pakollinen isyystesti on lapsen oikeuksien kannalta perusteltu.

Kaikille pakollinen ei ole mitenkään perusteltu. Lapsi voi itse asian selvittää jos haluaa. Jos vanhemmat sitä haluavat niin sehän on kyllä heillekin mahdollista. 

Vierailija
1984/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai vaaditaan. Ei Suomen kaltaisessa maassa mitään pakkotestejä keneltäkään oteta. Mutta testi ei silti ole odottavan äidin erikseen pyytämä. Itselläni on hämärä muistikuva (omat lapset jo teinejä) että samalla olisi otettu muitakin testejä, eli nuo olivat vain verikokeen yksi osa. Kannattaa nyt muistaa, että koko neuvola on vapaaehtoinen, ei tämä maa mikään diktatuuri ole.

Jos mies kokee tällaisen testin häiritsevänä tai epäluottamuslauseena itselleen, niin hänen kannattaa pidättäytyä lapsenteosta kokonaan. Vähän uhmaikäiset vibat tulee tuollaisesta miehestä, ja kannattaa vähäksi aikaa mennä kotiin tai vaikka äidin hoteisiin kasvamaan. Voi palata asiaan sitten aikuistuttua,

Oletko samaa mieltä miehestä joka teettää isyystestit? Jos nainen ottaa nokkiinsa, se on uhmaikäinen joka voisi pidättäytyä

Minun puolestani jokainen perhe saa teettää isyystestit jos haluaa. Se tosin ei ole terveyskysymys, vaan uteliaisuutta, ja siten perheiden itse kustannettava. 

Ihmiselle, jolla ei ole mitään peiteltävää nuo testit eivät ole ongelma. Miksi ne sinua niin pelottaa? 

Kyse on muuten lapsen oikeuksista, ei uteliaisuudesta. Miksi kuvittelet että vain terveyskysymyksillä on väliä? Voimmeko unohtaa elarit koska se ei ole terveyskysymys?

Vierailija
1985/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lasten oikeudet...

Mutta neuroottiset ukot... miksi neuroottisten akkojen takia teetetään turhia sp-tautitestejä?"

Ne tehdään lasten terveyden takia. Jokainen epäilevä isä voi teettää isyystestin.

Eli nainen epäilee aina omaa terveyttään?

Miksiköhän

Ei ihme että suomessa jopa 85% lapsista on ns. käenpoikasia. Naiset nussii ilman kumia samoja virus-linkoja, tekee niille ruokkoja, taistelee isyystestejä vastaan vedoten kuluihin.

Samalla ne selittää kuinka systeemiä EI ole rakennettu heidän tarpeisiinsa.

Kukkuu? 😂 Täysseko. 

Vierailija
1986/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jäin pohtimaan vielä tuota julkista sektoria. 

Että miten pitkälle hypoteettisesti nelikymppinen suomalaisomisteisessa yrityksessä työskentelevä mies pystyy välttämään käyttämästä julkisia palveluja. Jätetään siis huomiotta lapsuus (päivähoito, neuvola, koulutus, kouluterveudenhoito yms. pois)

Mies käy yrityksen järjestelmässä työterveyshuollossa, jonka sopimus on tehty erittäin laajaksi. Mies ei siis koskaan tule tarvitsemaan erikoissairaanhoitoa eikä joudu koskaan onnettomuuteen (ensihoidon palvelut).

Mies ei jää koskaan työttömäksi (Kela ja te-palvelut), mies ei käytä kirjastoa, mies maksaa yksityiselle eläkeyhtiölle, jotta ei tarvitse eläkettä hakea Kelalta. Mies ei tee koskaan lapsia, mies ei rakenna taloa (kunnan rakennusvalvonta). 

Eli aika pitkälle pääsee, MUTTA miehen täytyy pakostakin maksaa teiden kunnossapidosta, kunnan siisteydestä sekä erityisesti postin palveluista. Tuleeko tei

Tuosta yksityisen työnantajan tarjoamasta työterveyshuollosta sen verran, että Kela maksaa työnantajalle sen järjestämisestä ihan selvää rahaa työnantajan pankkitilille. Moni julkisia palveluja arvosteleva ei osaa edes ajatella, miten paljon yhteiskunta tukee myös heitä.

Vierailija
1987/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ei kelpuuta tavallista miestä kumppaniksi? Siksikö kun tavallinen mies on kiltti,hellä ja perhekeskeinen? Nuo ominaisuudet kuuluvat naisten mielestä naisille?

Kaikki minun tuntemani isät ovat kilttejä, helliä ja perhekeskeisiä. Nuohan ovat todella haluttuja piirteitä miehessä. 

Osaatko sanoa millainen ero on Breivikin ja tavallisen perhekeskeisen miehen saamien rakkauskirjeiden määrässä?

Vierailija
1988/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen itse aidosti tasokas mies joten vaadin myös että nainen on tasokas. Naisen tulee olla kiva,nätti,hiljainen,terve ja nainen voisi olla mitoiltaan 165cm/55kg.

Olen itse korkeakoulutettu, työskentelen hyvässä työssä mistä tienaan hyvin, olen atleettinen(lihakset erottuu kehosta hyvin), pituutta minulla on 192cm ja minulla uusi bmw sekä asun kalliissa  asunnossa koska mulla on siihen varaa.

Minua ärsyttää kun minua lähestyy myös ne rumat naiset, miksi ne naiset kuvittelee saavansa minut kun minä saan myös niitä ihanne naisia?

He varmaan pitävät sinua heikkotasoisena ja uskovat siksi mahdollisuuksiinsa.

En ole heikkotasoinen vaan olen tasokas, en ihan siellä alfatasolla mutta ns korkeampaan laatuluokkaan kuulun.

Sori nyt vaan, mutta me naiset "tasotetaan" miehet myös -eri tavalla tosin kuin miehet -  ja sun taso ei ole ihan niin korkealla kuin kuvittelet. Kehosta erottuvat lihakset ei paljoa naisille merkkaa, toisille miehille kyllä (oletko ehkä kaapissa). Bemari on suorastaan miinusta. Indikoi epämiellyttävää persoonallisuutta. Horinat tasoista ja rumista naisista romahduttaa lopunkin charmin. Kauniilla ja mukavalla naisella on niin paljon valinnanvaraa ettet noilla spekseillä taida yltää edes miesehdokkaiden kärkikymmenikköön. 

Ei sinulla taida olla mitään käsitystä siitä mitä naiset miehessä arvostavat.

Vierailija
1989/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eiköhän nainen tiedä kenelle se on antanut paljaalla tai onko käyttänyt suonensisäisiä. Siinä vaiheessa hän voi pyytää testejä, ei siihen tarvitse kaikkien rahoja käyttää."

Ihmiselle, jolla ei ole mitään peiteltävää nuo testit eivät ole ongelma. Miksi ne sinua niin pelottaa? 

EI niitä minusta oteta.

Testin ottaminen kertoo naisen luottamuspulasta tai siitä että hänellä on jotain salattavaa.

Miksi se pelottaa sinua? Entä miksi isyystestit pelottavat sinua?

Isyystesti ei pelota, sen saa Suomessa ottaa jos haluaa. Minä olen jopa sitä miehelleni ehdottanut, mutta häntä ei sellainen kiinnostanut. 

Vierailija
1990/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään pariutuminen on hankalaa. Kiinnitetään liikaa huomiota ulkoisiin ominaisuuksiin ja statuksiin tms. 

Aina noihin on kiinnitetty huomiota. Katso mitä tahansa disney-tarinaa. Ei se naisen hurmaava prinssi ole tavis.

Joo, Disney-tarinat onkin dokumentteja oikeasta elämästä.

Kultapieni, ne perustuvat satuihin ja niillä taas on aina takanaan paikallinen kulttuuri. 

Mutta hei, jos uskot oikeasti ettei ulkonäöllä ennen ollut mitään merkitystä kenellekään niin aivan vapaasti. 

Taidat kuitenkin olla vain jankkaamassa ja vänkäämässä, käsi pientä pippeliäsi hieroen.

Vierailija
1991/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen itse aidosti tasokas mies joten vaadin myös että nainen on tasokas. Naisen tulee olla kiva,nätti,hiljainen,terve ja nainen voisi olla mitoiltaan 165cm/55kg.

Olen itse korkeakoulutettu, työskentelen hyvässä työssä mistä tienaan hyvin, olen atleettinen(lihakset erottuu kehosta hyvin), pituutta minulla on 192cm ja minulla uusi bmw sekä asun kalliissa  asunnossa koska mulla on siihen varaa.

Minua ärsyttää kun minua lähestyy myös ne rumat naiset, miksi ne naiset kuvittelee saavansa minut kun minä saan myös niitä ihanne naisia?

He varmaan pitävät sinua heikkotasoisena ja uskovat siksi mahdollisuuksiinsa.

En ole heikkotasoinen vaan olen tasokas, en ihan siellä alfatasolla mutta ns korkeampaan laatuluokkaan kuulun.

Sori nyt vaan, mutta me naiset "tasotetaan" miehet myös -eri tavalla tosin kuin miehet -  ja sun taso ei ole ihan niin korkealla kuin kuvittelet. Kehosta erottuvat lihakset ei paljoa naisille merkkaa, toisille miehille kyllä (oletko ehkä kaapissa). Bemari on suorastaan miinusta. Indikoi epämiellyttävää persoonallisuutta. Horinat tasoista ja rumista naisista romahduttaa lopunkin charmin. Kauniilla ja mukavalla naisella on niin paljon valinnanvaraa ettet noilla spekseillä taida yltää edes miesehdokkaiden kärkikymmenikköön. 

Ei sinulla taida olla mitään käsitystä siitä mitä naiset miehessä arvostavat.

Tää on hauskaa kun naiset kuvittelee että niillä on oikeus määritellä millainen on hyvä nainen ja millainen on hyvä mies.

Vierailija
1992/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lasten oikeudet...

Mutta neuroottiset ukot... miksi neuroottisten akkojen takia teetetään turhia sp-tautitestejä?"

Ne tehdään lasten terveyden takia. Jokainen epäilevä isä voi teettää isyystestin.

Eli nainen epäilee aina omaa terveyttään?

Miksiköhän

Ei ihme että suomessa jopa 85% lapsista on ns. käenpoikasia. Naiset nussii ilman kumia samoja virus-linkoja, tekee niille ruokkoja, taistelee isyystestejä vastaan vedoten kuluihin.

Samalla ne selittää kuinka systeemiä EI ole rakennettu heidän tarpeisiinsa.

Vttu sä oot harhainen. Mene lanttumaakarille ja pyydä vahvat lääkkeet.

Kun loppuu argumentit, käydään henkilöön.

Vierailija
1993/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joten... naiset jotka suostuvat sp-tautien testaukseen pettävät tai epäilevät miehen pettäneen. Vaihtoon vain, oli niin tai näin."

Nainen, joka ei testejä anna ottaa, ei ajattele lapsensa parasta ja on huono äiti. Mies, joka ei halua vaimonsa ottavan testejä peittelee jotain, ja on myös huono isä.

Mitä sanottavaa miehellä muka on testeihin? Ei mitään. Ainoa tehtävä miehellä on se, että hän ymmärtää että kun nainen ottaa ne, nainen joko epäilee miestä pettämisestä (luottamuspula ja eron paikka), tai sitten nainen itse on pettänyt.

Vierailija
1994/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään pariutuminen on hankalaa. Kiinnitetään liikaa huomiota ulkoisiin ominaisuuksiin ja statuksiin tms. 

Aina noihin on kiinnitetty huomiota. Katso mitä tahansa disney-tarinaa. Ei se naisen hurmaava prinssi ole tavis.

Kultapieni, ne perustuvat satuihin ja niillä taas on aina takanaan paikallinen kulttuuri. 

Mutta hei, jos uskot oikeasti ettei ulkonäöllä ennen ollut mitään merkitystä kenellekään niin aivan vapaasti. 

Taidat kuitenkin olla vain jankkaamassa ja vänkäämässä, käsi pientä pippeliäsi hieroen.

Diseny-saduissa on prinsessa, jonka puoliso saa avioituessaan prinsessan lisäksi puoli valtakuntaa. Kaikki ne prinsessaa pelastamaan tulleet miehet ovat sen prinsessan omaisuuden perässä. Jos siellä pulassa olisi sikopaimen, ihan miten kaunis nuori nainen tahansa, ei ne miehet edes vilkaisisi häneen päinkään.

Itse tykkään enemmän noista nykysaduista, joissa prinsessat vähät välittävät miehistä ja elävät mieleistään elämää.

Vierailija
1995/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ei kelpuuta tavallista miestä kumppaniksi? Siksikö kun tavallinen mies on kiltti,hellä ja perhekeskeinen? Nuo ominaisuudet kuuluvat naisten mielestä naisille?

Kaikki minun tuntemani isät ovat kilttejä, helliä ja perhekeskeisiä. Nuohan ovat todella haluttuja piirteitä miehessä. 

Osaatko sanoa millainen ero on Breivikin ja tavallisen perhekeskeisen miehen saamien rakkauskirjeiden määrässä?

Osaatko kertoa, moniko nainen tietää kummankin olemassaolosta? Rikollisten saama huomio on täysin marginaalista siihen nähden kuinka moni nainen hänen olemassaolostaan tietää. Miljoonat, jollei sadat miljoonat naiset lukevat Breivikistä.

Normaali perhekeskeinen mies kuitenkin yleensä muutamien naisten kanssa treffeillä elämänsä aikana käy, suhteellisesti tämä tavallinen mies saa _paljon_ enemmän huomiota. Hänestä tietää ehkä tuhat ihmistä. 

Vierailija
1996/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen seurustelisitko ylilautalaisen kanssa tai antaisit seksiä

En vaikka saisin miljoonan. 

Et saa tietää sitä ennen kuin on liian myöhäistä.

Erota voi ihan missä vaiheessa tahansa.

Vierailija
1997/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies käyttänee poliisin lupapalveluita. Mies saattaa käyttää poliisin muita palveluita tai palokuntaa. Mies käyttänee erilaista infraa sähkön, veden ja jäteveden osalta. Mies hyötynee yhteiskunnan sosiaalieduista välillisesti, kun tiukalle joutuneilla ihmisillä on muitakin vaihtoehtoja kuin omaisuusrikokset. Mies hyötynee völillisesti, että poliisi ja oikeuslaitos saa rikollisia vankilaan.

Lupapalveluista voi aivan hyvin maksaa niiden käypä hinta. Jos tarvitsee aseluvan niin ei ole miljoonien suomalaisten tehtävä kompensoida hintaa.

Sähkö, vesi ja muut... tietääkseni niistä maksetaan ja esimerkiksi siirtomaksut menevät ihan yksityisille firmoille.

Itse laittaisin mielummin rahani yksityiselle turvafirmalle joka voisi tappaa köyhät rikolliset kaduille. Säästyisi rahaa.

Vierailija
1998/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuten sp-tautien testaus. 

Nyt toisesta sönkötät kuinka se on lapsen etu, ja toinen ei olekaan (vaikka se on kirjattu lakiin)

Kuten kirjoitin, se sukupuolitautitesti on lapsen terveyden kannalta perusteltu, ja se painaa siksi terveydenhuollon näkökulmasta vaakakupissa. Kuten myös todettu, isyystesti on mahdollinen ottaa, jos sen kokee tarpeelliseksi.

Kuten kirjoitin, kaikille pakollinen isyystesti on lapsen oikeuksien kannalta perusteltu.

Kaikille pakollinen ei ole mitenkään perusteltu. Lapsi voi itse asian selvittää jos haluaa. Jos vanhemmat sitä haluavat niin sehän on kyllä heillekin mahdollista. 

Niin, se on yhtä perusteltu kuin sp-testit.

Vierailija
1999/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä olen käynyt treffeille tavallisten miesten kanssa, ovat he antaneet minulle pakit 1-2 deittien jälkeen. Ja mistä tiedän, että he ovat *tavallisia* miehiä? No siitä, että he itse ovat kertoneet, että käyvät harvoin treffeillä. Jos he olisivat tasokkaita ja suosittuja miehiä, niin kyllä he silloin kävisivät usein treffeillä.

Vierailija
2000/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diseny-saduissa on prinsessa, jonka puoliso saa avioituessaa

okei... Hannu ja Kerttu on siis prinsessa-satu ja siellä on taas puoli valtakuntaa... samoin Mulan ja Pocahontas... 

Asia selvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi