Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
2021/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sun elämä varmaan ihan helvetin hankalaa. 😂

Toivottavasti kukaan nainen ei sua riesakseen huoli. 

eli kerro itse miten mies voi muka sanoa ettei halua naisen ottavan testejä? Ei mies ole siellä paikalla.

Sinua vain harmittaa totuus jonka vuoksi alat haukkumaan toisia keskustelijoita. Petitkö itse miestäsi vai epäilitkö hänen pettävän? Löytyikö tauteja?

Täh? Miten niin ei ole paikalla, minä ainakin olin jokaisella neuvolakäynnillä mukana. Minusta olisi ollut todella outoa jos vaimoni olisi testeistä kieltäytynyt, olisi varmaan pitänyt käydä pitkät keskustelut aiheesta. Tietysti testit pitää ottaa, kaikki haluavat lapsensa syntyvän terveenä. Tauteja voi saada muutenkin kuin pettämällä. 

Tietysti voi, likaisista neuloista.

Okei, ymmärrän missä piireissä liikut. Vahdit vaimosi liikkeitä jopa lääkärissä ja suonensisäisiä...

Vierailija
2022/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli kerro itse miten mies voi muka sanoa ettei halua naisen ottavan testejä? Ei mies ole siellä paikalla.

Sinua vain harmittaa totuus jonka vuoksi alat haukkumaan toisia keskustelijoita. Petitkö itse miestäsi vai epäilitkö hänen pettävän? Löytyikö tauteja?

Täh? Miten niin ei ole paikalla, minä ainakin olin jokaisella neuvolakäynnillä mukana. Minusta olisi ollut todella outoa jos vaimoni olisi testeistä kieltäytynyt, olisi varmaan pitänyt käydä pitkät keskustelut aiheesta. Tietysti testit pitää ottaa, kaikki haluavat lapsensa syntyvän terveenä. Tauteja voi saada muutenkin kuin pettämällä. 

Tietys

Tällä yhdellä kirjoittajalla on ihan pakonomainen tarve haastaa ritaa ihan jokaisen kanssa. Mahtaa olla hirveä olo itsellään, kun on jatkuvasti vihainen kaikesta ja kaikille. Mikään ei ole koskaan hyvin tai oikein. En ymmärrä, mikä saa ihmisen noin aggressiiviseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2023/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on hauskaa kun naiset kuvittelee että niillä on oikeus määritellä millainen on hyvä nainen ja millainen on hyvä mies.

Ajatteletko, että sen määrittäisi miehet? Heteronaiset sen kyllä määrittävät, millainen nainen on kiinnostava seksuaalisessa ja romanttisessa mielessä. Tai no, tokihan heteromieskin voi asiasta oman mielipiteensä muodostaa, mutta heteromiehen mielipide ei ole se, joka ohjaa naisen seksuaalista kiinnostusta.

heteronainen määrittelee millainen nainen on miehistä kiinnostava.

Ihanaa ylimielisyyttä spermaviemäreiltä.

Vierailija
2024/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joten... naiset jotka suostuvat sp-tautien testaukseen pettävät tai epäilevät miehen pettäneen. Vaihtoon vain, oli niin tai näin."

Nainen, joka ei testejä anna ottaa, ei ajattele lapsensa parasta ja on huono äiti. Mies, joka ei halua vaimonsa ottavan testejä peittelee jotain, ja on myös huono isä.

Mitä sanottavaa miehellä muka on testeihin? Ei mitään. Ainoa tehtävä miehellä on se, että hän ymmärtää että kun nainen ottaa ne, nainen joko epäilee miestä pettämisestä (luottamuspula ja eron paikka), tai sitten nainen itse on pettänyt.

eli kerro itse mi

Sulla on niin harhaista settiä. Luuletko oikeasti, että tämä on jotenkin kauhean iso asia oikeassa elämässä? Kyllä se lapsen saaminen on se iso asia, ei mitkään testit:) 

Niin, ei ihme että 85% lapsista on käenpoikasia kun naisten asenne on tuo

Vierailija
2025/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tietysti voi, likaisista neuloista.

Okei, ymmärrän missä piireissä liikut. Vahdit vaimosi liikkeitä jopa lääkärissä ja suonensisäisiä..."

Nyt alkaa mennä jo niin väkisin keksityksi ettei enää naurata edes tuollainen 6-vuotiaan yritys mukanokkeluudesta. Oikeesti, mun muksut on skarpimpia ku sä. 😂

Vierailija
2026/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkea isä on sellainen joka ei neuvolaan vaivaudu mukaan... 

Vierailija
2027/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä jaksat papukaijana toistella tuota valhetta? Eikö tuo käy jo hieman vanhaksi? Ja saa sut näyttään ihan harvinaisen tyhmältäkin, niin tyhmältä että edes trollaaminen ei luonnistu. *haukotus*

Vierailija
2028/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, ymmärrän missä piireissä liikut. Vahdit vaimosi liikkeitä jopa lääkärissä ja suonensisäisiä..."

Nyt alkaa mennä jo niin väkisin keksityksi ettei enää naurata edes tuollainen 6-vuotiaan yritys mukanokkeluudesta. Oikeesti, mun muksut on skarpimpia ku sä. 😂

Lääkärikäyntien vahtiminen on tietyssä porukassa oikea ongelma, ei mikään naurun paikka.

Kerro toki omin sanoin kuinka epäilet vaimosi saaneen hivin kun kerran pettäminen ei ole naisille mahdollista.

Anna kun arvaan, verensiirto hyväntekeväisyysmatkalla aasiassa?

Vierailija
2029/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vahdit vaimosi liikkeitä jopa lääkärissä..."

Vaimoni liikkuu missä haluaa, sillä on omat harrastuksensa. Minä halusin ja haluan olla lapsieni elämässä mukana, se on minulle maailman tärkein asia, tietysti neuvolaan mieskin menee, eihän hän muuten mikään mies edes ole jos ei lapsen asiat kiinnosta. 

Vierailija
2030/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika surkea isä on sellainen joka ei neuvolaan vaivaudu mukaan... 

Vahtimaan naista kun siitä otetaan verikokeet...

Vierailija
2031/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vahdit vaimosi liikkeitä jopa lääkärissä..."

Vaimoni liikkuu missä haluaa, sillä on omat harrastuksensa. Minä halusin ja haluan olla lapsieni elämässä mukana, se on minulle maailman tärkein asia, tietysti neuvolaan mieskin menee, eihän hän muuten mikään mies edes ole jos ei lapsen asiat kiinnosta. 

Äidin asiat siellä käsitellään, ei mies ole isä tuossa vaiheessa.

Vierailija
2032/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärikäyntien vahtiminen on tietyssä porukassa oikea ongelma, ei mikään naurun paikka.

Kerro toki omin sanoin kuinka epäilet vaimosi saaneen hivin kun kerran pettäminen ei ole naisille mahdollista.

Anna kun arvaan, verensiirto hyväntekeväisyysmatkalla aasiassa?

Vaimo saa meillä käydä lääkärissä miten huvittaa kyllä. Neuvolassa on kyse lapsesta.

Vierailija
2033/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä jaksat papukaijana toistella tuota valhetta? Eikö tuo käy jo hieman vanhaksi? Ja saa sut näyttään ihan harvinaisen tyhmältäkin, niin tyhmältä että edes trollaaminen ei luonnistu. *haukotus*

Valitettavasti kyseessä ei ole vale.

Vierailija
2034/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kyseessä ei ole vale.

Lopeta jo.

M46

Vierailija
2035/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaviemäri-trollaaja aloitti näköjään heti aamusta taas. Eikä se keksi enää mitään uutta. 

Vierailija
2036/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spermaviemäri-trollaaja aloitti näköjään heti aamusta taas. Eikä se keksi enää mitään uutta. 

Sinäkin olet täällä heti aamusta taas.

Vierailija
2037/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta hyväksytään miesten raiskaus systemaattisesti eikä siihen puututa yhteiskunnallisella tasolla.

Lainsäädännön mukaan suostumus seksiin ehkäisyn kanssa on eri asia kuin ilman ehkäisyä. Valehtelemassa ehkäisystä tai poistamalla sen salaa aktin aikana tekee siis aktista rais kauksen koska siihen ei ole suostumusta.

Silti naiset valehtelevat ehkäisystään jatkuvasti, eivätkä ole avoimia esimerkiksi sen suhteen että pillereiden käyttö oikein ei ole heidän juttunsa.

Lähes kaikki naiset ovat siis raiskaajia.

Vierailija
2038/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilta hyväksytään miesten raiskaus systemaattisesti eikä siihen puututa yhteiskunnallisella tasolla.

Lainsäädännön mukaan suostumus seksiin ehkäisyn kanssa on eri asia kuin ilman ehkäisyä. Valehtelemassa ehkäisystä tai poistamalla sen salaa aktin aikana tekee siis aktista rais kauksen koska siihen ei ole suostumusta.

Silti naiset valehtelevat ehkäisystään jatkuvasti, eivätkä ole avoimia esimerkiksi sen suhteen että pillereiden käyttö oikein ei ole heidän juttunsa.

Pysyttelpä siis kaukana naisista. Ongelmasi on näin ratkaistu.

Vierailija
2039/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun ongelmani vaan yhteiskunnan.

Etkö tuomitse raiskauksia? Ne eivät ole ongelma?

Vierailija
2040/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun ongelmani vaan yhteiskunnan.

Etkö tuomitse raiskauksia? Ne eivät ole ongelma?

Ei näin typerään provoon viitsi edes vastata tämän enempää. Menepä sinäkin vaikka pikku kävelylenkille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi