Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Jos mies itse kirjoittaa miten "naisia riitti jokaiselle sormelle", niin mies siinä on ollut karusellissa eikä naiset.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies itse kirjoittaa miten "naisia riitti jokaiselle sormelle", niin mies siinä on ollut karusellissa eikä naiset.
Kultapieni, mies on se karuselli jossa naiset ovat
K U L L I K A R U S E L L I
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene takaisin Redditiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene takaisin Redditiin
Onko munahaukka parempi termi? Tai kiertopalkinto?
Kaikki miehet tietää kenestä me puhutaan
Suosittelen ap:lle maahanmuuttajanaisia. Heitä alkaa olla Suomessa jo todella paljon ja eri kansallisuuksia. Heille tosiaan kelpaa se "työssä käyvä" mies, jolla vielä suhteellisen terveelliset elämäntavat. Suomalainen nainenhan on todella nirso. Pois lukien ne, jotka aivan loputtomasti sietävät väkivaltaista, päihderiippuvaista yms. miestään. Nämä ovat niitä hoitajia ja hoivaajia, jotka luulevat kykenevänsä parantamaan miehen omalla rakkaudellaan.
Älä kuitenkaan sorru ulkolaisen naisen kanssa mihinkään idealismiin, pyyteetön rakkaus ei ehkä ole hänen tärkein motiivinsa. Tämän kun hyväksyt ja otat huomioon, niin anna mennä. Joka tapauksessa saat todennäköisesti parempaa kohtelua kuin suomalaiselta kanssasisarelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilta hyväksytään miesten raiskaus systemaattisesti eikä siihen puututa yhteiskunnallisella tasolla.
Lainsäädännön mukaan suostumus seksiin ehkäisyn kanssa on eri asia kuin ilman ehkäisyä. Valehtelemassa ehkäisystä tai poistamalla sen salaa aktin aikana tekee siis aktista rais kauksen koska siihen ei ole suostumusta.
Silti naiset valehtelevat ehkäisystään jatkuvasti, eivätkä ole avoimia esimerkiksi sen suhteen että pillereiden käyttö oikein ei ole heidän juttunsa.
Lähes kaikki naiset ovat siis raiskaajia.
Pysyttelpä siis kaukana naisista. Ongelmasi on näin ratkaistu.
Ei ole minun ongelmani vaan yhteiskunnan.
Etkö tuomitse raiskauksia? Ne eivät ole ongelma?
Jokainen raiskaus on ongelma. En tunne yhtäkään miestä joka olisi raiskattu kuvailemallasi tavalla (yhden tutun miehen on toinen mies raiskannut), kaikki ovat olleet onnessaan isäksi tulosta ja yleensä lasta vielä yritetään pidempi aika.
Tunnen useamman raiskatun naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ennen lastenvalvoja kysyi miehiltä isyysasioiden yhteydessä haluaako hän teettää isyystestit. Jos nykyäänkin on noin, niin älkää menkö naimisiin ennen lasten tekemistä, jos ette itse saa testiä teetettyä.
Kyseessä on sama ongelma mitä sp-tautien testauksen osalta.
Jos nainen teettää ne, naisella on kaksi vaihtoehtoista syytä toiminnalleen:
1. hän on pettänyt miestään ja saanut taudit sieltä
2. hän epäilee miestään pettämisestä
Jokainen nainen joka teettää testit tulisi jättää välittömästi
Muistanko ihan väärin, kun muistelen, että hiv testi oli raskausaikana ainoa, jonka testaamiseen pyydettiin lupa? Aikaa liki 30 v. Ihmettelin sitä, kun kyllä sekin tauti herkästi lapseen tarttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kts. linkattu lakiteksti
Vaaditaan odottavan äidin suostumus. Ei ne testejä salaa teetä.
Tottakai vaaditaan. Ei Suomen kaltaisessa maassa mitään pakkotestejä keneltäkään oteta. Mutta testi ei silti ole odottavan äidin erikseen pyytämä. Itselläni on hämärä muistikuva (omat lapset jo teinejä) että samalla olisi otettu muitakin testejä, eli nuo olivat vain verikokeen yksi osa. Kannattaa nyt muistaa, että koko neuvola on vapaaehtoinen, ei tämä maa mikään diktatuuri ole.
Jos mies kokee tällaisen testin häiritsevänä tai epäluottamuslauseena itselleen, niin hänen kannattaa pidättäytyä lapsenteosta kokonaan. Vähän uhmaikäiset vibat tulee tuollaisesta miehestä, ja kannattaa väh
"Tiedätkö miksi asenne on "kaikki testataan" ?
Juuri sen vuoksi, ettei mies ala miettimään miksi nainen haluaa testit. Tilanne ei eroa mitenkään. "
Voi luoja tätä typetyyttä. Ei testaajia kiinnosta hevon takamusta miesten fiilikset asiasta. Kiinnostaa vain ja ainoastaan vauvan terveys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti nämä pakollista isyystestiä ja lapsen oikeuksia haluavat eivät kuitenkaan taida esimerkiksi haluta DNA pankkia, johon kerättäisiin kaikkien miesten DNA. Saataisiin lasten oikeudet toteutettua ja oikea isä maksamaan elarit, kun miehiltä esimerkiksi ensimmäisen passin/ajokortin/intin lääkärintarkastuksen/rajan ylityksen yhteydessä napattaisiin DNA talteen.
Ei tuo minulle ole ongelma, kunhan se DNA pankki teetetään myös naisista.
Miksi haluat sen vain miehiltä?
Koska vain miehet voivat olla isiä. Koska suurinosa rikoksentekijöistä on miehiä. Naiset niin harvoin, että se olisi varojen tuhlausta.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa radikaalisesti. Hyvin usein näkee ylipainoisen naisen tai muuten vaan karsean näköisen naisen joka luulee olevansa kaunis ja tämän takia ne haluaa miehen joka on vähintään keskitasoa. Miksi naiset ei hyväksy tasoaan?
Jos nainen on lihava tai ruma niin sille kuuluu matalastikoulutettu mies joka on ruma.
Mä olen ruma ja lihava nainen, valitsen olla sinkku, vaikka varmaan joku tavismies mut huolisi paremman puutteessa. Mutta suurinta osaa heistä en halua, olen mielummin ilman kuin mitäänsanomattoman turhakkeen kanssa. Jos mies ei ole katseenkestävä, niin miten/miksi sitä pitäisi jaksaa katsella omissa nurkissa?
Ei mulle kuulu mikään mies, se on ihan ok.
Minä olen myös ruma ja lihava. Minulla on pitkä ja komea mies. En ajatellut erota hänesrä, vaikka tämä palstasankari sanois mitä. Minun onnekseni mieheni on minun kanssa muosta syistä, kuin ulkonäön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisille miehille annetaan koko ajan valtavasti mahdollisuuksia. Se, että tavallinen mies voi tehdä Tinderiin profiilin, on hänen mahdollisuutensa tuoda omin sanoin itseään esiin. Kun tavallisen miehen kanssa ollaan tekemisissä työpaikalla, harrastuksissa, missä tahansa, on se tavalliselle miehelle mahdollisuus antaa itsestään hyvä kuva. Jos tavallinen mies päätyy treffeille, siinä on hänellä tilaisuus tehdä vaikutus. Mitä muita mahdollisuuksia vielä haluaisitte?
Todella typerä kommentti, tavalliset miehet eivät saa koskaan mitään mahdollisuuksia suomalaisilta naisilta, koska taviksen näköinen mies ei kelpaa! Tindereissä ja muissa kuvallisilla profiiliapeissa ei tule koskaan mitään machia, kun miehen ulkonäkö ei kelpaa suomalaisille naisille! Työpaikoilla ja harrastuksissa eivät naiset halua jutella mitään, kun mies ei ole mikään jännämiehen näköine tai erityinen
Mitenköhän oikein lähestyt naisia, jos he noin sävähtävät? Minä olen aina jutellut kaiken näköisten miesten ja naisten kanssa. Milloin missäkin. Tosin en ole ajatellut iskeväni ketään. Ihan vaan normaalia kanssakäymistä. Suosittelen kokeilemaan -ilman mitään taka-ajstuksia- juttelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiintoisaa. Kutsut naisia spermaviemäreiksi tällä palstalla, mutta mitenkäs todellisessa elämässä? Tuollainen nimittely sisäisestä maailmastasi niin paljon, etten ihmettele, ettei sinun kanssasi kukaan välitä olla.
Sinäkin nimittelet miehiä siis inceleiksi ja sioiksi täällä, mutta mitenkäs todellisessa elämässä.... sama epäilemättä. Se kertoo sisäisestä maailmastasi niin paljon, etten ihmettele, ettei sinun kanssasi kukaan välitä olla.
En ole eläissäni kutsunut ketään inceliksi, enkä siaksi. Täällä tai irl. Se ei estä sinua aina vaan haukkumasta minua.
No olethan, älä nyt ole noin vaatimaton.
En ole minäkään, mutta sinun käsityskykys
Hän ei ymmärrä, etteivät kaikki naiset ole joku yksi ja yhtenäinen monoliitti. Kaikki miehetkään eivät vihaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen itse aidosti tasokas mies joten vaadin myös että nainen on tasokas. Naisen tulee olla kiva,nätti,hiljainen,terve ja nainen voisi olla mitoiltaan 165cm/55kg.
Olen itse korkeakoulutettu, työskentelen hyvässä työssä mistä tienaan hyvin, olen atleettinen(lihakset erottuu kehosta hyvin), pituutta minulla on 192cm ja minulla uusi bmw sekä asun kalliissa asunnossa koska mulla on siihen varaa.
Minua ärsyttää kun minua lähestyy myös ne rumat naiset, miksi ne naiset kuvittelee saavansa minut kun minä saan myös niitä ihanne naisia?
Tuskin monikaan lähestyis, jos tietäisivät, mikä tyhjäpää olet.
Se, et joku puhuu sinulle, ei aina ole iskemistä. Mutta voit toki torjua ihan ennen kuin toinen avaa suunsa, niin pysyvät varmasti poissa jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se isyyden määrittely pitäisikin purkaa. Keinoalkuisilla oikeus tietoon biologisesta vanhemmista toteutuu paremmin kuin aviossa.
Siksi testit kaikille. Lapsen etu, ei äidin tunteet.
Äidin tunteet? Mihin viittaat?
Äiti kokee tulleensa loukatuksi kun mies teettää isyystestit.
Kysehän on vain siitä että mies fiksuna varmistaa lapsen oikeuksien biologisiin vanhempiinsa.
Mihin perustat väitteesi, että äiti kokee tulleensa loukatuksi? En ole huomannut ainakaan tässä ketjussa kenenkään sanoneen, että olisi loukkaantunut miehen tekemästä isyystestistä. Se, että huomaa miehen epäilevän isyyttään, ei tarkoita, että olisi loukkaantunut. Jos
"Nyt toisesta sönkötät kuinka se on lapsen etu, ja toinen ei olekaan (vaikka se on kirjattu lakiin)"
Ei kukaan estä isyyden tutkimista. Siitä vaan tutkimaan. Jos et ole naimisissa (toivottavasti et), lastenvalvojan kautta se on vieläpä ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen itse aidosti tasokas mies joten vaadin myös että nainen on tasokas. Naisen tulee olla kiva,nätti,hiljainen,terve ja nainen voisi olla mitoiltaan 165cm/55kg.
Olen itse korkeakoulutettu, työskentelen hyvässä työssä mistä tienaan hyvin, olen atleettinen(lihakset erottuu kehosta hyvin), pituutta minulla on 192cm ja minulla uusi bmw sekä asun kalliissa asunnossa koska mulla on siihen varaa.
Minua ärsyttää kun minua lähestyy myös ne rumat naiset, miksi ne naiset kuvittelee saavansa minut kun minä saan myös niitä ihanne naisia?
Naiset omasta tasosta riippumatta haluaa jännämiehen tai statusmiehen.
Miten se on sinulta pois, jos et ole näille naisille mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti nämä pakollista isyystestiä ja lapsen oikeuksia haluavat eivät kuitenkaan taida esimerkiksi haluta DNA pankkia, johon kerättäisiin kaikkien miesten DNA. Saataisiin lasten oikeudet toteutettua ja oikea isä maksamaan elarit, kun miehiltä esimerkiksi ensimmäisen passin/ajokortin/intin lääkärintarkastuksen/rajan ylityksen yhteydessä napattaisiin DNA talteen.
Ei tuo minulle ole ongelma, kunhan se DNA pankki teetetään myös naisista.
Miksi haluat sen vain miehiltä?
Järjen käyttö on sallittua. Kuinka todennäköisesti synnyttäneen naisen äitiys on kyseenalainen? Mihin tarvitaan DNA testi, kun se synnyttäjä on, usein todistajien läsnäollessa, puskenut lapsen ulos?
Entä kuinka todennäköisesti mies tuikkaa ja ruikkaa
"Juurihan kerrottiin kuinka sitä DNA-testiä voisi samalla käyttää muihinkin tarkoituksiin"
Naisten kohdalla harvoin tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen seurustelisitko ylilautalaisen kanssa tai antaisit seksiä
En vaikka saisin miljoonan.
Ymmärräthän että tämä palsta vastaa ylilautaa?
Raiskaus- ja väkivaltafantasiat täälläkin ovat miesten kirjoittamia. Et sikäli juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei ihme että 85% lapsista on käenpoikasia kun naisten asenne on tuo
Miten sä jaksat papukaijana toistella tuota valhetta? Eikö tuo käy jo hieman vanhaksi? Ja saa sut näyttään ihan harvinaisen tyhmältäkin, niin tyhmältä että edes trollaaminen ei luonnistu. *haukotus*
Valitettavasti kyseessä ei ole vale.
Lähteitä edelleen odotellaan.
eli sinulle suostumus on vaikea käsite.