Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?
Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari :))
Olispa nyt paljon sopivia pareja <3
Kommentit (1957)
Tarkoitat siis Tim.
Oon samaa mieltä, ei toinen voi loputtomiin pyydellä anteeksi. Asiasta on joko päästävä yli tai sitten on erottava. Mutta Tim ehkä kokee ettei ole saanut selvyyttä kaikkeen, eikä hän saa edes kertoa Saralle miltä hänestä tuntuu. Tim on ehkä vähän hitaampi prosessoija ja hänelle on vasta pikkuhiljaa alkanut valjeta yksityiskohtien merkitys, kuten se että miksi Sara valehteli tapaamisesta. Minusta Timillä on oikeus saada vastauksia tai ainakin purkaa sydäntään, mutta Sara tyrmää hänet heti. Ja kun Sara itkee, Tim pelästyy ja alkaa itse pyydellä anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Tori vahvana naisena on nyt tyytyväinen kun mies ei ole "perässävedertävä". Ehkä tottunut pikku paikkojen jossa tarjonta on mitä on. Nyt sitten naiiviuttaan luulee löytäneensä kaltaisensa ja vielä vahvemman miehen itselleen ja pitää tästä mielikuvasta kynsin hampain kiinni.
Siis tarkoitat, että Tori olisi tottunut pikku paikkojen niukkaan tarjontaan, ja sen vuoksi nyt huolii tämän tampion? No ehkä ei kuitenkaan. Tori on Melbournesta, joka on Australian toiseksi suurin kaupunki ja jonka väkiluku on lähes 5,5 miljoonaa. Gold Coastin väkiluku on noin 600000. Ei taida ihan sillä olla selitettävissä tämä Torin naurettava ihastus naisia vihaavaan, itserakkaaseen jätkään, kun Gold Coast on asukasluvultaan "vauras kyläpahanen" Melbourneen verrattuna.
Tuleekohan tännekin joku tumma joka röiskyttää jonkun kaason tai jotain, niin kuin muissa tosi tv-ohjelmissakin?
En ole lukenut muiden kommentteja, mutta minun suosikkini on Tori ja Jack, erityisesti Tori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jaden äiti ja sisko suhtautuu niin kielteisesti? Jade on ollu edellisen eron jälkeen aivan raunioina ja heidän hoidettavanaan, mutta onhan tuo nyt jo aika äärimmäistä suojelemista. Ei kai he voi pitää Jadea suojassa jossain kuplassa lopun elämäänsä. Rakkaus on riski.
Ridge on heidän silmissään varmasti vaan todella lapsellisen oloinen eivätkä luota siihen, että pystyy sitoutumaan lapsiperhearkeen. Ridgestä ei tosiaan uskoisi, miten fiksu hän sen lapsellisen ulkokuoren alla pohjimmiltaan osaa olla.
Ridge vetää sellasta kaikkitietävän, vähän ylimielisen ja uhmakkaan nuoren miehen roolia. Ei ihan sovi enää tuon ikäiselle. Varmaan on pohjimmiltaan kunnollinen ja kiva, mutta tosta pelleilystä pitäis jo luopua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Tori vahvana naisena on nyt tyytyväinen kun mies ei ole "perässävedertävä". Ehkä tottunut pikku paikkojen jossa tarjonta on mitä on. Nyt sitten naiiviuttaan luulee löytäneensä kaltaisensa ja vielä vahvemman miehen itselleen ja pitää tästä mielikuvasta kynsin hampain kiinni.
Siis tarkoitat, että Tori olisi tottunut pikku paikkojen niukkaan tarjontaan, ja sen vuoksi nyt huolii tämän tampion? No ehkä ei kuitenkaan. Tori on Melbournesta, joka on Australian toiseksi suurin kaupunki ja jonka väkiluku on lähes 5,5 miljoonaa. Gold Coastin väkiluku on noin 600000. Ei taida ihan sillä olla selitettävissä tämä Torin naurettava ihastus naisia vihaavaan, itserakkaaseen jätkään, kun Gold Coast on asukasluvultaan "vauras kyläpahanen" Melbourneen verrattuna.
Torin käytöksestä ei kyllä ota tolkkua, oon aivan ymmälläni. Joku jumi hänellä on nyt päällä, haluaa näyttää muille? Ei ole tyhmä, päinvastoin, varsin älykkäältä vaikuttaa.
ilmeisesti ei ole Sara kertonut miksi valehteli, anteeksipyyntöjä vaan ja hyvitän kaiken ja blaa blaa.
omassa jumalmoodissaan ajattelee varmaan ettei hänen tarvitse selvittää oikeasti mitään.
Huomasin rikki menneen kopiokoneen lasin, äkkiä laittoi kannen kiinni. Voi hyvinkin olla, että h uu meet ja vankilavuodet, puhumattomuus menetyksistä johtaa ikäviin tapahtumiin.
Timothyn kaverin näkemykset, olivat enemmän kuultuna kuin nähtynä. Rikollisuus jättää oman leimansa, vaikka olisi jättänyt ko elämän taaksensa. Kaveritasolla ihan ok tyyppi, suhde ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torin käytöksestä ei kyllä ota
Torilla ja Jackilla on paljon keskinäistä vetovoimaa, se ei välttämättä aukene muille osallistujille tai asiantuntijoille, mutta tulee kyllä esille heidän kahdenkeskisissä kohtaamisissaan, ei voi olla vain näyteltyä. Sanoisin, että siihen ei muut pääse väliin.
Saran kuuluisi pyytää anteeksi Edeniltä, koska aiheutti herkälle ja vähän tasapainottomalle Edenille pahan moraalisen ristiriidan kertomalla tälle salaisuutensa. Erityisesti, koska Eden oli aiemmin eronnut häntä pettäneestä eksästään, joten asia on hänelle erityisen arka.
Sara jatkaa laskelmoidussa roolissaan. Kokeilun loputtua ja kyllästyttyään Timiin hän voi jälleen tapailla eksäänsä. Ei ole kovin uskottavaa, että katkaisisi suhteensa tähän, koska on-off-suhde on jatkunut jo monta vuotta. Mafsin päätyttyä voi turvallisesti salata tapaamiset. Tim parka on siinä sitten varalla
Miksi et edes tiedä näiden nimiä? Argh
Mä luulen, että Jack esittää ihan erilaista ollessaan Torin kanssa kahdestaan. Torihan jatkuvasti puhuu, että hänellä on Jackin kanssa turvallinen olo, mikä tuntuu oudolta kun seuraa Jackin puuhia, mutta suurimman osan ajastahan he varmaankin ovat kahdestaan ja ehkä heillä on silloin hyvä keskusteluyhteys ja kivaa yhdessä, joka siis johtuu siitä, että Jack esittää minkä ehtii ja se esitys menee Torille täydestä. Jack on myös hyvä selittelemään asiat itselleen parhain päin ja monestihan nuo asiat jäävät tavallaan "kesken" kun asiantuntijatkaan eivät saa Jackista hirveästi mitään irti. Eli Tori näkee heidän suhteessaan niin paljon hyvää, että ei halua välittää noista Jackin toilailuista tai sanomisista, kun taas nuo sanomiset ja toilailut ovat se osuus, joita me katsojat enimmäkseen nähdään. En siis puolustele Jackia, tuota iljettävää limanuljaskaa, sanon vaan, että hän on varmaan hyvä esittämään välittävää aviomiestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että Jack esittää ihan erilaista ollessaan Torin kanssa kahdestaan. Torihan jatkuvasti puhuu, että hänellä on Jackin kanssa turvallinen olo, mikä tuntuu oudolta kun seuraa Jackin puuhia, mutta suurimman osan ajastahan he varmaankin ovat kahdestaan ja ehkä heillä on silloin hyvä keskusteluyhteys ja kivaa yhdessä, joka siis johtuu siitä, että Jack esittää minkä ehtii ja se esitys menee Torille täydestä. Jack on myös hyvä selittelemään asiat itselleen parhain päin ja monestihan nuo asiat jäävät tavallaan "kesken" kun asiantuntijatkaan eivät saa Jackista hirveästi mitään irti. Eli Tori näkee heidän suhteessaan niin paljon hyvää, että ei halua välittää noista Jackin toilailuista tai sanomisista, kun taas nuo sanomiset ja toilailut ovat se osuus, joita me katsojat enimmäkseen nähdään. En siis puolustele Jackia, tuota iljettävää limanuljaskaa, sanon vaan, että hän on varmaan hyvä esittämään välittävää aviomiestä.
No tuskin on .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilinen kohtaus illallisilla oli hieno, hieno ravintola ja molemmat juhlavaatteissa. Jack herrasmiehenä oli ymmärtänyt, että illan kruunaa korulahja ja ruusu. Ja suukko!
Tori sai parhaan kohtelun näistä vaimoista! Siitähän kaikki ovat kateellisia jopa nämä ns. asiantuntijat. John on heistä onnettomin! Taitaa olla Toriin ihastunut ja vihaa Jackia. Siksi Jack on aina hänen hampaissaan! Kadehtija!
Minun suosikit ovat koko ajan olleet Tori ja Jack!
Jack näkee varmaan Torissa osan itseään ja on siksi välillä viehättynyt hänestä. Itsevarma, kova, itsekäs.
Se nainen, jonka Jack oikeasti haluaa on Saran näköinen tekotissi kumihuuli.
Mutta Jack nauttii, kun on saanut Torin pyöritettyä pikkurillinsä ympäri ja nainen on kuin marionetti, kun J pikkuisenkin puhuu lapsista tai antaa typerän MUSTAN ruusun. Valta on se, mikä J kiihottaa. Ei tuo nainen.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin rikki menneen kopiokoneen lasin, äkkiä laittoi kannen kiinni. Voi hyvinkin olla, että h uu meet ja vankilavuodet, puhumattomuus menetyksistä johtaa ikäviin tapahtumiin.
Timothyn kaverin näkemykset, olivat enemmän kuultuna kuin nähtynä. Rikollisuus jättää oman leimansa, vaikka olisi jättänyt ko elämän taaksensa. Kaveritasolla ihan ok tyyppi, suhde ei sovi.
No se lasi oli mennyt rikki, kun kännipäissään ollaan otettu peppukopioita. Tästähän puhuivatkin kopiokoneen vieressä.
Sitä en tiedä, toimiiko sellainen kopiokone enää.
Missä jaksossa ovat käyneet hevostelemassa meren rannalla? Nyt näytettiin lyhyt klippi, missä mm. Tristan ratsailla eikä saa pollea liikkumaan. Vai olisiko ollut retriitti-viikolla, mutta sieltä ei näytetty kaikkia aktiviteetteja?
Onko tuo jade vähän liioitellut poskitäytteitä kun tuntuu jopa suu jäävän täytteiden taakse kun posket pullistuvat päälle kuin pienellä porsaalla? Katsoin vain ettei äidillään eikä siskollaan ole tuollaista hamsterinaamaa. Toivottavasti pärjäävät Ridgen kanssa, jeeez💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torin käytöksestä ei kyllä ota
No kyllä se vähän tyhmyydeltä vaikuttaa kun pitää kynsin hampain kiinni tuollaisesta persoonattomasta robotista
Ihan harmittaa Saran ja Samin tilanne. Sam varmasti loukkaantui todella siitä että Sara treffasi eksänsä kanssa, mutta päätti sitten antaa Saralle mahdollisuuden. Siitä petoksesta he keskustelivat moneen kertaan, Saraa on kurmootettu sekä asiantuntijoiden että toisten parien taholta monta kertaa ja hän on muuttanut käytöstään todella paljon.
Mutta tuntuu että mikään ei riitä. Hän totesi itsekin, että hän ei voi muuttaa mennyttä tekoa, mutta on pyytänyt sydämestään anteeksi ja todella asettanut Samin ykköseksi. Silti Sam vaan päivästä toiseen minun mielestäni marttyyrin elkein palaa asiaan. Mikään matelu ja hyvittely ei riitä. Sara toivoi puolisolta miehekkyyttä ja jämäkkyyttä; ainoa missä Sam on jämäkkä on kovuudessaan puolisoaan kohtaan. Sam on saanut kiristysruuvin tässä parisuhteessa eikä tule luopumaan helposti siitä ylivallasta jonka sai Saraa kohtaan.
Se on kyllä niin, että ihmisen pitää sydämestään pyytää anteeksi ja oikeasti katua virheitään, mutta myös anteeksi pitää antaa aidosti sydämestään eikä saa alkaa kostamaan. Itselleni tuommoinen valtapeliä pelaavan kiristäjän käyttäytymismalli olisi viimeinen pisara, tuommoinen käyttäytyminen toistuisi hänen kanssaan aina uudestaan. Lähtisin heti karkuun!