Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko pitää 30-vuotis synttärit?

Vierailija
11.11.2023 |

Perheeni on ikäänkuin itse itsensä kutsunut kylään. Meillä ei ole pieni perhe, vaan puolisoineen, heidän lapsineen, meitä on reipas parikymmentä tyyppiä.

Jokainen perheenjäseneni on pitänyt isohkot  syntymäpäivät pyöreitä täyttäessään, johon yleensä on kuulunut paljua, lämpimät ruuat, salaatit, kakut, alkoholiakin.

Nyt sitten porukka on saanut päähänsä, että itsekin pidän sellaiset ja niin taisin alkuvuonna väittääkin ainakin vitsillä, kun silloin luulin haluavani sellaiset, mutten halua. Inhoan olla juhlakaluna, en halua huomiota itseeni. 

Nyt olen keksinyt saada suurenkin stressin aiheen, kun en halua pitää kuin perus kakkukahvit (voileipäkakku, suolaiset, täytekakku, juustokakku, kahvia ja perus pari muutama tunti turisemista ilman sen kummempaa aktiviteettia). 

Pelkään, että perheeni pettyy pahanpäiväisesti, kun en viitsi nähdä ollenkaan vaivaa ja pidän vain tylsät perus kahvittelut. Ja jos ne ovat valmistautuneet kivoihin pippaloihin, joita minulla ei ole. 

Sitäkin pelkään, että joku on vapaaksi pyytänyt minun juhlien takia, mitä ei ole. 

Olen kovasti stressaantunut ja jopa tolaltani asian tiimoilta, vietän jopa unettomia öitä mokoman takia. Tämä ei ole provo, vaan olen oikeasti ahdistunut asian takia. 

Haittaako, jos en pidä mitään sen kummempia juhlia, kun en halua? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvat aikuiset pitää synttäreitä, edes pyöreitä täyttäessään, en muista koska kukaan olisi pitänyt edes viisikymppisiä, ne alkaa olla jo vähän vanhanaikainen juttu. 

Ei kai sun perheenjäsenet siitä voi suuttua että sinä et halua järjestää juhlia. Kunhan vaan sanot niille etteivät oleta mitään.

Vierailija
2/10 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pidä mitään, kun et halua, lähde matkalle tai piilopirttiin tavoittamattomiin. Kissanristiäisissä ei ole mitään järkeä.

Vierailija
4/10 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nuo kahvittelusynttärit kuulostaa hyvältä

On varmasti sinun näköiset juhlat! Onnea🥳💝

Vierailija
5/10 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko. En pitänyt 50 v. synttäreitä. 

Vierailija
6/10 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko

Vierailija
7/10 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
8/10 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juhlinut yksiäkään synttäreitä sen jälkeen kun täytin 20. Minusta vanhenemisessa ei ole edes mitään juhlittavaa.

Vierailija
9/10 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko. Itse olisin halunnut silloin pitää 30-vuotissynttäribileet, mutta kun ei ole kaveripiiriä :( 

Vierailija
10/10 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko

Ei ole pakko. Minulla oli siinä kolmekymppisenä laaja kaveripiiri, ensimmäistä kertaa varaa vähän tarjota, ja sinkkuna halusin pitää juhlat toiveena, että joku toinenkin sinkku vastakkaisen sukupuolen edustaja sinne eksyisi. Oli hyvät bileet, enkä niitä lahjojakaan kaivannut, koska pystyin itse ostamaan mitä halusin tai tarvitsin.

Covid-19 vei viisikymppiseni, joten ei täs enää juhlita. Onneksi olen ehtinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän