Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?
Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari :))
Olispa nyt paljon sopivia pareja <3
Kommentit (1957)
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävä 30 neliön likainen teinikämppä, jätetty roskia ja likaisia pyykkejä lattioille ja pitkin pöytiä, koiran jätöksiä pitkin mattoja. Kirsikkana kakun päällä vanha valtava kopiokone olohuoneessa.. Olisin kääntynyt samantien pois
Sama! Olisi oksennus lentänyt. Miksi pitää olla kaksi koiraa jos ei yhtäkään osaa kouluttaa sisäsiistiksi, huhhuh. Ja yök.
Minun veli on kuin Timothy. Ollut suhteessa monien naisten kanssa. Viihtyy yksikseen ja on sanonut, että turhaa ovat naiset yrittäneet häntä muuttaa tai ymmärtäneet. On onnellinen yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävä 30 neliön likainen teinikämppä, jätetty roskia ja likaisia pyykkejä lattioille ja pitkin pöytiä, koiran jätöksiä pitkin mattoja. Kirsikkana kakun päällä vanha valtava kopiokone olohuoneessa.. Olisin kääntynyt samantien pois
Sama! Olisi oksennus lentänyt. Miksi pitää olla kaksi koiraa jos ei yhtäkään osaa kouluttaa sisäsiistiksi, huhhuh. Ja yök.
Eiköhän siellä ole asunut joku niitä koiria hoitamassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan liian kärsivällinen on Lucinda ollut. Jäänyt varjoon tuon Timothyn kanssa. En tiedä miksi paritettu vai siksikö, että saatu ohjelmaan draamaa.
Mulla on sellainen oletus, että asiantuntijat vaikuttivat siihen, miten Lucinda toimi. Kertoivat Timothyn vaikeuksista etukäteen tai eka viikoilla. Mut tiedä sitten, oliko vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Väitettiinkö tuossa niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis väitettiinkö tuossa niin etteikö niitä olisi ollut ketään hoitamassa? Mistä ihmeen hatusta keksit että joku luulee niiden olleen yksin? Lukihäiriö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Lucinda on koko ajan "jarru päällä" odottaa Timothyn muuttumista ja"muurien kaatumista". Ei siitä tule suhdetta, koska parisuhde on kummankin vastaan tulemista.
Mä olen samaa mieltä tästä. Eihän hän anna itsestään itse mitään ja on varmasti enemmän muurien takana kuin miehensä. Hän todennäköisesti vaatii sen, että "saa kaadettua toisen muurit", että uskaltaa itse avautua ollenkaan. Hän vain puhuu ja analysoi. Ei tunne, siinä on iso ero!
Alussahan Lucinda oli hyvinkin tunteellinen ja olisi halunnut halailla ja kaikkea. Timothy ahdistui siitä läheisyydestä valtavasti. Lucinda vaikuttaa todella ihanalta, ja alkoi hillitsemään itseään, jotta Timothy saisi aikaa sopeutua. Pidän molemmista ihmisistä ohjelman perusteella ja olisin suonut heille onnistumisen yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti on ja niinhän Timothy sanoikin. Tämä ketjun timothy viha on aivan käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis väitettiinkö tuossa niin etteikö niitä olisi ollut ketään hoitamassa? Mistä ihmeen hatusta keksit että joku luulee niiden olleen yksin? Lukihäiriö?
<
Viittaus keskustelun alkuun, jossa järkytyttiin mm. tiskipöydällä olleista astioista ja pyykeistä tmv. jotka on todennäköisesti sen koirien hoitajan jäljiltä. Ilmeisesti kommentoija on itse koko ajan puuhaamassa asuntoaan niin, ettei siellä millään hetkellä ole edes juomalaseja tiskipöydällä, kun niin kovasti järkyttyi.
En tiedä vieläkään,onko tuo Jackin ja Torin touhu pelkästään jotain huonosti näyteltyä show:ta vai onko suhteella jotain totuuspohjaa. Jackin naispuolinen "läheinen" asiakas (mikä sekin on) laittaa Toria kuus nolla todella ikävään sävyyn ja Jack istuu vaan hiljaa virnuillen. Seuraavassa hetkessä kuitenkin Tori on taas hienon illallisen ja pienen lahjan jälkeen aivan myyty. No täällähän on jo paljastettu, että olivat vielä kuvausten jälkeen yhdessä kai tämän vuoden kevääseen asti. Mutta todella erikoisen kuvan antavat molemmat itsestään. Nähdyn perusteella en menisi ikinä Jackin asiakkaaksi, no eipä ois muutenkaan kovin todennäköistä 😂
Onneksi ihan kohta alkaa Suomen ETA . Kerrostalokaksio Tuusulassa on kai sitten vain samaistuttavampi kuin luxus-penthouset Golden Coastilla 😂
Tykkäsin Timothysta tähän asti, mutta nythän tuo selvisi että hän onkin ihan juntti käytökseltään ja jollain tavalla elämänhallinta asunnosta päätellen hukassa. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Tuon Jackin "asiakasfrendit" ovat kyllä melkoisia älykköjä 🤦
Ihan kamalan ilkeä se Lizz.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Timothysta tähän asti, mutta nythän tuo selvisi että hän onkin ihan juntti käytökseltään ja jollain tavalla elämänhallinta asunnosta päätellen hukassa. Harmi.
En mä nyt sanois että elämänhallinta hukassa. Tyypillinen miehen asunto. Ei niin välitä viihtyisyydestä ja sisustamisesta. Olihan se puutarha terassilla kuitenkin ihan kiva.
Jack oli kiva tuolla omalla salillaan, omassa ympäristössään rentona, huumoriakin Torin kanssa. Älkääpä enää mollatko Jackia, kiva on. Mutta nuo sen ystävät oli kyllä outoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon Jackin "asiakasfrendit" ovat kyllä melkoisia älykköjä 🤦
Ihan kamalan ilkeä se Lizz.
Kyllä. Ilkeä mutta ihan palikka. Käsittämätöntä sontaa 😄 Ei tuollaista jaksais kuunnella enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan liian kärsivällinen on Lucinda ollut. Jäänyt varjoon tuon Timothyn kanssa. En tiedä miksi paritettu vai siksikö, että saatu ohjelmaan draamaa.
Mulla on sellainen oletus, että asiantuntijat vaikuttivat siihen, miten Lucinda toimi. Kertoivat Timothyn vaikeuksista etukäteen tai eka viikoilla. Mut tiedä sitten, oliko vai ei.
Oon samaa mieltä. Lucinda asettui terapeutin rooliin hyvin nopeasti. Ei ollut romanttisella suhteella mahdollisuuttakaan, tästäkään syystä, mutta ei myöskään siksi että Timothy ei viehättynyt Lucindasta. Timothylle vähän turhan rankka reissu, kyllä mä sympatiseeraan hänen ahdistumistaan kaikkeen avautumiseen ja tunteista puhumiseen, se ei kerta kaikkiaan ole hänelle luontevaa, vaan kamalan vaikeaa. Ihmettelen vaan että mitä Timothy luuli että täss ohjelmassa tehdään?! Eikö hän ole koskaan katsonut Mafs:ia ja nähnyt miten tässä vaaditaan haavoittuvuutta ja avautumista viikko toisensa jälkeen?? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Lucinda on koko ajan "jarru päällä" odottaa Timothyn muuttumista ja"muurien kaatumista". Ei siitä tule suhdetta, koska parisuhde on kummankin vastaan tulemista.
Mä olen samaa mieltä tästä. Eihän hän anna itsestään itse mitään ja on varmasti enemmän muurien takana kuin miehensä. Hän todennäköisesti vaatii sen, että "saa kaadettua toisen muurit", että uskaltaa itse avautua ollenkaan. Hän vain puhuu ja analysoi. Ei tunne, siinä on iso ero!
Alussahan Lucinda oli hyvinkin tunteellinen ja olisi halunnut halailla ja kaikkea. Timothy ahdistui siitä läheisyydestä valtavasti. Lucinda vaikuttaa todella ihanalta, ja alkoi hillitsemään itseään, jotta Timothy saisi aikaa sopeutua. Pidän molemmista ihmisistä ohjelman perusteella ja olisin suonut heille onnistumisen yhdessä.
Minäkin tykkäsin heistä molemmista. Olivat vaan todella huono match.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti on ja niinhän Timothy sanoikin. Tämä ketjun timothy viha on aivan käsittämätöntä.
Onkohan viha nyt pientä liiottelua? Itse tykkäsin aluksi Timothystä, mutta pitkän päälle tuo "askel eteenpäin, kaksi taakse" alkoi olla rasittavaa. Olihan tuo kotijakso aika silmät avaavaa. Hän ei ollut valmis antamaan mitään itsestään eikä tekemään mitään toisen viihtymiseksi. En silti vihaa ketään, en edes inhoa. Kyse on televisio-ohjelmasta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole tunteellisuutta, että haluaa halata ja puhua tunteista ja kertoa omista. Kyse on siitä, että tämä nainen ei itsekään juuri näyttänyt tunteita, hän vain puhui. Se voi sairastuttaa ihmisen, jos vain analysoi ja kertoo todella niitä tuntematta. Sitä tarkoitan, ei hän sellaista puolta juuri itsestään ole näyttänyt. Hän on osittain myös sairastunut vahvuuteen, erilailla kuin Timothy.