Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?

Vierailija
09.07.2025 |

Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari   :))

Olispa nyt paljon sopivia pareja    <3

Kommentit (1957)

Vierailija
1381/1957 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo jade vähän liioitellut poskitäytteitä kun tuntuu jopa suu jäävän täytteiden taakse kun posket pullistuvat päälle kuin pienellä porsaalla? Katsoin vain ettei äidillään eikä siskollaan ole tuollaista hamsterinaamaa. Toivottavasti pärjäävät Ridgen kanssa, jeeez💪

No joo, ehkä vähän. Lauren on myös tunkenut liikaa täytettä naamaansa. 

Vierailija
1382/1957 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saran kuuluisi pyytää anteeksi Edeniltä, koska aiheutti herkälle ja vähän tasapainottomalle Edenille pahan moraalisen ristiriidan kertomalla tälle salaisuutensa. Erityisesti, koska Eden oli aiemmin eronnut häntä pettäneestä eksästään, joten asia on hänelle erityisen arka.

Sara jatkaa laskelmoidussa roolissaan. Kokeilun loputtua ja kyllästyttyään Timiin hän voi jälleen tapailla eksäänsä. Ei ole kovin uskottavaa, että katkaisisi suhteensa tähän, koska on-off-suhde on jatkunut jo monta vuotta. Mafsin päätyttyä voi turvallisesti salata tapaamiset. Tim parka on siinä sitten varalla

Varsinkin kun Sara itse itki että on tullut petetyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/1957 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että Jack esittää ihan erilaista ollessaan Torin kanssa kahdestaan. Torihan jatkuvasti puhuu, että hänellä on Jackin kanssa turvallinen olo, mikä tuntuu oudolta kun seuraa Jackin puuhia, mutta suurimman osan ajastahan he varmaankin ovat kahdestaan ja ehkä heillä on silloin hyvä keskusteluyhteys ja kivaa yhdessä, joka siis johtuu siitä, että Jack esittää minkä ehtii ja se esitys menee Torille täydestä. Jack on myös hyvä selittelemään asiat itselleen parhain päin ja monestihan nuo asiat jäävät tavallaan "kesken" kun asiantuntijatkaan eivät saa Jackista hirveästi mitään irti. Eli Tori näkee heidän suhteessaan niin paljon hyvää, että ei halua välittää noista Jackin toilailuista tai sanomisista, kun taas nuo sanomiset ja toilailut ovat se osuus, joita me katsojat enimmäkseen nähdään. En siis puolustele Jackia, tuota iljettävää limanuljaskaa, sanon vaan, että hän on varmaan hyvä esittämään välittävää aviomiestä.

Olen melko varma että Jack on tuolla vain esittämässä manipulaation taitojaan. Haluaa näyttää kaikille että asiat menee kuten hän haluaa huolimatta siitä mitä hän kellekin tekee tai sanoo.

Vierailija
1384/1957 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, tuo Lauren rakastaa omaa narisevaa ääntään. Hirveä muija.

Vierailija
1385/1957 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todella pidän Laurenista. Taas sai mut nauramaan Jackin nännikommentilla. Jack silittelee Toria kuin koiraa. Tori on niiiin pihalla.

Vierailija
1386/1957 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sydän särkyi kun Tori sanoi Laurenillekin ettei halua olla tekemisissä enää 😢

Vierailija
1387/1957 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että Jack esittää ihan erilaista ollessaan Torin kanssa kahdestaan. Torihan jatkuvasti puhuu, että hänellä on Jackin kanssa turvallinen olo, mikä tuntuu oudolta kun seuraa Jackin puuhia, mutta suurimman osan ajastahan he varmaankin ovat kahdestaan ja ehkä heillä on silloin hyvä keskusteluyhteys ja kivaa yhdessä, joka siis johtuu siitä, että Jack esittää minkä ehtii ja se esitys menee Torille täydestä. Jack on myös hyvä selittelemään asiat itselleen parhain päin ja monestihan nuo asiat jäävät tavallaan "kesken" kun asiantuntijatkaan eivät saa Jackista hirveästi mitään irti. Eli Tori näkee heidän suhteessaan niin paljon hyvää, että ei halua välittää noista Jackin toilailuista tai sanomisista, kun taas nuo sanomiset ja toilailut ovat se osuus, joita me katsojat enimmäkseen nähdään. En siis puolustele Jackia, tuota iljettävää limanuljaskaa, sanon vaan, että hän on varmaan hyvä esittämään välittävää aviomiestä.

Onhan se nähty monta kertaa ohjelman aikana, miten Jack puhuu suoraan kameroille ja muille, mutta Torille esittää asiat täysin eri tavalla. Sanoi tosin jopa Torillekin suoraan sohvalla ainakin kerran, ettei hänellä oikeastaan ole tunteita Toria kohtaan/Torin tunteet on vahvemmat, mutta heti perään taas selitti asiat siten, että Tori edelleen uskoi, että Jackin tunteet häntä kohtaan on yhtä vahvat kuin hänellä Jackia kohtaan, vaikkei näin selkeästi ole ollut missään vaiheessa.

Vierailija
1388/1957 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on vaan kyllä niin ällöttävä. Olevinaan älykäs, vahva ja itsenäinen nainen. Tuolla sitten kuitenkin vapaaehtoisesti sovinistin kynnysmattona.

Vierailija
1389/1957 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jack näkee varmaan Torissa osan itseään ja on siksi välillä viehättynyt hänestä. Itsevarma, kova, itsekäs.

Se nainen, jonka Jack oikeasti haluaa on Saran näköinen tekotissi kumihuuli.

Mutta Jack nauttii, kun on saanut Torin pyöritettyä pikkurillinsä ympäri ja nainen on kuin marionetti, kun J pikkuisenkin puhuu lapsista tai antaa typerän MUSTAN ruusun. Valta on se, mikä J kiihottaa. Ei tuo nainen.

Miksi musta ruusu? Siitä tuli kyllä kaikkea muuta kuin romanttinen fiilis, suorastaan kammottava. Toki se ranneketju oli varmasti mukava yllätys. Siitäkin heräsi kyllä kysymys, että miksei siihen oltu laitettu molempien nimikirjaimia, mistä olisi ilmaissut, että lahjan antaja tuntee heidän kuuluvan yhteen?

Vierailija
1390/1957 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä todella pidän Laurenista. Taas sai mut nauramaan Jackin nännikommentilla. Jack silittelee Toria kuin koiraa. Tori on niiiin pihalla.

Lauren on parantanut paljon. Erityisesti hänen suhtautuminen Jonoon niin paljon kypsempää.  Jono on kyllä kympin arvoinen 💯

Vierailija
1391/1957 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kellään vihjettä huomisen perjantain pettämiseen? Keneen liittyy? Älkää spoilatko kaikkea.

Vierailija
1392/1957 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori on vaan kyllä niin ällöttävä. Olevinaan älykäs, vahva ja itsenäinen nainen. Tuolla sitten kuitenkin vapaaehtoisesti sovinistin kynnysmattona.

Edelleen: Tori on uhri. Narsistisen, manipuloivan, misogyynisen henkilön uhri. Ihan turha uhria tässä syyttää, mutta harmittaa ja suoraan sanoen säälittää. En tiedä miten tällaisen uhrin saa pelastettua.

Vierailija
1393/1957 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta, tuo Lauren rakastaa omaa narisevaa ääntään. Hirveä muija.

Sen ääni on kieltämättä karmiva. Jutut ja huumorintaju sentään on nasevaa. 

Vierailija
1394/1957 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko kellään vihjettä huomisen perjantain pettämiseen? Keneen liittyy? Älkää spoilatko kaikkea.

Mä veikkaan että

Jonoon.

Vierailija
1395/1957 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ajatellut että Eden sekoilee ja hajoaa nyt jostain syystä ihan täysin. Mutta nythän se selitti aika selkeästi miksi ahdistuu riidoista Jaydenin kanssa. Ja kieltämättä Jayden riitelee sellasella jankuttavalla, peräänantamattomalla tavalla, koka ahdistais minuakin. Tulee ihan oman exän tyyli mieleen. 

Vierailija
1396/1957 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauren on parantanut paljon. Erityisesti hänen suhtautuminen Jonoon niin paljon kypsempää.  Jono on kyllä kympin arvoinen 💯

No, Jonosta ilmeisesti paljastuukin että on vaan kasa paskaa.

Vierailija
1397/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi Tim on ihana. Paitsi liikaa Saran vietävissä, mutta tuleehan se oppi sieltä.

Vierailija
1398/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempi Tim on ihana. Paitsi liikaa Saran vietävissä, mutta tuleehan se oppi sieltä.

Hän on kyllä ilo silmälle.

Vierailija
1399/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin ajatellut että Eden sekoilee ja hajoaa nyt jostain syystä ihan täysin. Mutta nythän se selitti aika selkeästi miksi ahdistuu riidoista Jaydenin kanssa. Ja kieltämättä Jayden riitelee sellasella jankuttavalla, peräänantamattomalla tavalla, koka ahdistais minuakin. Tulee ihan oman exän tyyli mieleen. 

Edenillä ja Sarallahan puolestaan on samantapainen tyyli, että he vaan toteaa, että ovat pahoillaan, eikä tästä enää tarvitse puhua. Luulevat siis saavansa tehdä mitä tahansa, kunhan vaan tarvittaessa pahoittelee ja vähän itkeä tipauttaa. Sara kuitenkin valehteli Timille ja petti tätä eksänsä kanssa, mutta olettaa, että se riittää kun sanoo olevansa pahoillaan ja esittää rakastunut muutaman viikon saadakseen annettua itsestään paremman kuvan katsojille. Eden puolestaan paitsi tiuskii ja riitelee, myös käskee Jaydenia toimimaan kuten hän sanoo uhaten lähtemisellä, mutta kun Jayden yrittää selvittää tilannetta, ei Edenkään ole valmis ottamaan vastuuta käytöksestään vaan kuvittelee, että pelkkä anteeksipyyntö, itkeminen ja ahdistumisesta jauhaminen riittää, että asia on unohdettu.

Vierailija
1400/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todellakin ihana. Ansaitsisi jonkun Cassandran tyylisen aidosti lempeän, ymmärtäväiseen ja huomioonottavan puolison Saran kaltaisen itsekkään ja ohjelmassa selkeästi vaan julkisuutta varten mukana olevan riitelevän pettäjän sijaan.