Oletko nähnyt koskaan 100% kunnollista miestä?
Ilmoita se palstalle, jos olet. Harvinaisia. Ei siis luulo, vaan varma havainto. Kiitos.
Kommentit (15)
Minun mieheni. Paitsi haluaa seksiä liian usein. Eli en olekaan.
Herään sellaisen vierestä joka aamu! Todella kunnollinen, hyvä mies.
Ei kukaan ole 100% kunnollinen, et sinäkään. Sitä paitsi, jos olisi, olisi aivan liian tylsää seuraa.
Olisi kamalaa elää sellaisen kanssa ja tajuta miten on itse niin paljon vajavaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole 100% kunnollinen, et sinäkään. Sitä paitsi, jos olisi, olisi aivan liian tylsää seuraa.
Yritän kehittää silti itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Tuon kaltaisen ajatusmaailman takia tämä maailman on niin perseestä. Sääntöjen rikkojia tulee rankaista ankaremmin.
Sitä ei voi nähdä. Se on idealisoitu malli. Luotu siksi, että tosielämän miehille saadaan vertailukohde, johon vertaamalla tosielämän miehiä voi arvostella, haukkua ja kritisoida puutteista.
Vierailija kirjoitti:
Vika on sinussa kun haluat liian harvoin.
Yhtä vähän kuin vastaavanlaista naista. Siis en ole nähnyt koskaan kumpaakaan.
Tavallaan. Olen nähnyt sellaisia, jotka pelaavat tosi hyvin siihen nähden mikä tämä paskapelikenttä on, johon meidät on pudotettu. Moraalisesti ja eettisesti siis. Mutta kaikilla on heikkoutensa, tällainenkin mies saattaa vaikkapa aiheuttaa vahingossa jotain hankaluuksia.
Parempaa kohti kulkeminen on se avain, moni ei sitä vaan halua vaan haluaa vaan sekoilla impulsiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kamalaa elää sellaisen kanssa ja tajuta miten on itse niin paljon vajavaisempi.
Minusta se on ihan hauskaa vaihtelua huomata itse olevansa se kakara. Helppo myös nöyrtyä ja alkaa opettelemaan niitä parempia tapoja, kun niitä näkee
Täydrllistä ihmistä ei ole olemassajaan.
Mutta oma mieheni on vähintään 90% näin yli 30 vuoden kokemuksella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on sinussa kun haluat liian harvoin.
Siitä ei saa mitään.
0 - 3 minuuttia. Muutama työntö ja lurps tyhjennys. Joka ainoa kerta.
Ei suutelemista. Ei halailua. Ei sanoja.
Ei sano koskaan, että rakastaa.
Peilistä joka aamu.