Miehet ja naiset täysin erkaantuneet, miksi?? Suhdetta ei synny.
Olen nainen ja mulla on muutama ystävä, kaikki ollaan sinkkuja. Ollaan ihmetelty, miten vaikeaa nykyään on päästä edes miesten juttusille! Ne ei katso enää päinkään puhumattakaan että tulisivat juttusille. En puhu känniörvelöistä, niitä kyllä valitettavasti on.
Miehet: onko kyse siitä että ei ole uskallusta? Onko naiset nykyään onnistuneet luomaan niin vahvojen naisten mielikuvan, ettei meille kukaan uskalla puhua?
Onko kyse siitä, että miehet saavat tyydytyksensä netin kautta helposti eivätkä koe tarvitsevansa suhdetta ollenkaan?
Onko jossainpäin Suomea toisenlaisia miehiä? Keski-Suomessako vaan kaikki jurrikat??
Ja nyt en tarvitse keskustelua ulkonäöstä puolin eikä toisin.
Kommentit (710)
Vierailija kirjoitti:
Asunnot erikseen ja molemmat hoitaa omansa ja voi sitten yökyläillä toisen luona.
Nainen voi tehdä omia juttuja, kun mies on lastensa kanssa eikä tarvitse kuunnella anopin arvosteluita myöskään.
Mies voi olla lasten kanssa lapsiviikolla ja uusi nainen silloin omassa kodissaan. Jos mies on viikonloppuisin välillä töissä niin näkee sitten viikolla klo 17. 00 jälkeen, kun nainen pääsee töistä hetken aikaa joka toinen viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kun äidit ottavat myös taloudellista vastuuta? Eikö sinulle silloinkaan tipu yhtään pikkulapsiaikavastuuta ihan omaan syliisi? Kyllä minä suuresti ihmettelen, millä oikeutatte itsellenne täydellisen vapaamatkustajuuden perheessä. Se on suurin syy sille, miksi naiset eivät tuohon paskadiiliin kanssanne lähde.
Miksi äidin pitäisi ottaa taloudellista vastuuta, kun ei sellaiselle ole tarvetta? Itse ainakin miehenä olen työskennellyt sellaisessa ammatissa, että sillä elättää helposti koko perheen. Ja ne mun tienaamat rahat kuuluu myös kokonaan vaimolle, ei ne mitään mun rahoja pelkästään ole. Mitään avioehtoa en myöskään aio tehdä, eli jos ero tulisi, niin puolet kaikesta omaisuudesta menisi vaimolle. Ainakin mun korvaan kuulostaa aika hyvältä diililtä vaimon kannalta.
Maksathan vaimollesi myös ruhtinaallista eläketurvaa?
Vierailija kirjoitti:
Mies voi olla lasten kanssa lapsiviikolla ja uusi nainen silloin omassa kodissaan. Jos mies on viikonloppuisin välillä töissä niin näkee sitten viikolla klo 17. 00 jälkeen, kun nainen pääsee töistä hetken aikaa joka toinen viikko.
Seksi joka toinen viikko riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kun äidit ottavat myös taloudellista vastuuta? Eikö sinulle silloinkaan tipu yhtään pikkulapsiaikavastuuta ihan omaan syliisi? Kyllä minä suuresti ihmettelen, millä oikeutatte itsellenne täydellisen vapaamatkustajuuden perheessä. Se on suurin syy sille, miksi naiset eivät tuohon paskadiiliin kanssanne lähde.
Miksi äidin pitäisi ottaa taloudellista vastuuta, kun ei sellaiselle ole tarvetta? Itse ainakin miehenä olen työskennellyt sellaisessa ammatissa, että sillä elättää helposti koko perheen. Ja ne mun tienaamat rahat kuuluu myös kokonaan vaimolle, ei ne mitään mun rahoja pelkästään ole. Mitään avioehtoa en myöskään aio tehdä, eli jos ero tulisi, niin puolet kaikesta omaisuudesta menisi vaimolle. Ainakin mun korvaan kuulostaa aika hyvältä diililtä vaimon kannalta.
Maksathan vaimollesi myö
No tavoite on olla kuolemaan asti yhdessä, eli eläkkeelläkin olis tarkoitus elellä yhteisen talouden varassa. Jos itse satun kuolemaan ennen, niin vaimo perii tietysti kaiken. Kyllä nääkin on mietitty.
Itse en muuttaisi enää kenenkään miehen kanssa samaan asuntoon. Ja äitipuoleksi en halua missään nimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa etsiä vaimoksi nainen, joka on lopettanut opiskelun peruskouluun, ei halua opiskella mitään eikä missään nimessä käydä töissä. Pidä vaan huoli omasta työkyvystäsi ettet sairastu etkä väsy.
Seura tekee usein kaltaisekseen. Jos sinä ja kaikki ystäväsi olette sinkkuja jotka eivät meinaa löytää ketään, kannattaa pohtia jos syytä olisi itsessäkin.
En tiedä mikä on vahvan naisen kuva, naisena en koe että valtaosa naisista on kovin vahvoja. Henkisesti taikka fyysisesti. Aika moni ihminen on vaikeasti lähestyttävä ja ankea, keskitän energiani niihin jotka eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Itse en muuttaisi enää kenenkään miehen kanssa samaan asuntoon. Ja äitipuoleksi en halua missään nimessä.
En rupea ravaamaan ovella viikonloppuna, kun lapsen kaverit soittavat ovikelloa enkä tekemään isoja ruokamääriä. Mielummin olen yksin kotona ja omien harrastusten parissa hiljaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi äidin pitäisi ottaa taloudellista vastuuta, kun ei sellaiselle ole tarvetta? Itse ainakin miehenä olen työskennellyt sellaisessa ammatissa, että sillä elättää helposti koko perheen. Ja ne mun tienaamat rahat kuuluu myös kokonaan vaimolle, ei ne mitään mun rahoja pelkästään ole. Mitään avioehtoa en myöskään aio tehdä, eli jos ero tulisi, niin puolet kaikesta omaisuudesta menisi vaimolle. Ainakin mun korvaan kuulostaa aika hyvältä diililtä vaimon kannalta
Toivottavasti vaimosi ei ole yhtä naiivi kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Asunnot erikseen ja molemmat hoitaa omansa ja voi sitten yökyläillä toisen luona.
Tämä toimii mulla ja mun naisystävillä. Suosittelen. 😎
Tässä se ongelma monessa nykyparisuhteessa juuri on ja myös siinä miksi uusia parisuhteita ei synny.
Kun molemmat vanhemmat käyvät töissä rakentaen uraansa, kantavat yhtä suuren taloudellisen vastuun ja jakavat kotityöt tasan, lopputuloksena on usein se, että kumpikin kokee pettymyksiä omaan rooliinsa. Molemmat väsyvät, arki alkaa kyllästyttää ja suhde tuntuu enemmän suorittamiselta kuin kumppanuudelta.
Ajatus siitä, että "kaikki tekevät kaikkea", on tietysti romanttinen, mutta ei käytännössä toimi kovin hyvin. Esim. joukkueurheilu; puolustajat puolustavat, hyökkääjät hyökkäävät ja tukevat toisiaan. Jos kaikki yrittäisivät tehdä kaikkea samaan aikaan, peli menisi sekaisin ja joku joutuisi vaihtoon ennen pitkää.
Parisuhteessa pitäisi olla selkeyttä ja tilaa rooleille ei niin, että kaikki tekee kaikkea. Se ei vain toimi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa etsiä va
Kotiäitinäkin voi opiskella. Oma äitini oli viisi vuotta kotona ja opiskeli sinä aikana AMK-tutkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa olen ollut naiivi?
Kyllä miesten pitäisi vihdoin oppia että te olette olemassa vain palvelua ja huomiointia varten samalla kun saatte luvan maksaa naisen elämän laskut ja maksut että nainen pystyy käyttämään omat rahansa vain itseensä mutta siltikään miehet ei saa vaatia naisilta mitään!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa olen ollut naiivi?
Siinä, että perheesi toimeentulo on vain sinun varassasi, samoin kuin vaimosi eläkekertymä. Ei minkäänlaista varautumista mihinkään elämässä eteen tuleviin kriiseihin ja katastrofeihin, kuten sairastumisiin, työkyvyn menetyksiin, eroihin. Vain unelma siitä, että rakkautta riittää kuolinvuoteelle asti. Älkää lähtekö mukaan näihin miesten fantasioihin, naiset, oman taloutenne ja tulevaisuutenne vaarantaen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miesten pitäisi vihdoin oppia että te olette olemassa vain palvelua ja huomiointia varten samalla kun saatte luvan maksaa naisen elämän laskut ja maksut että nainen pystyy käyttämään omat rahansa vain itseensä mutta siltikään miehet ei saa vaatia naisilta mitään!!!!
Moni nainen asuu vuokralla eikä miehet tee heille mitään remontteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi äidin pitäisi ottaa taloudellista vastuuta, kun ei sellaiselle ole tarvetta? Itse ainakin miehenä olen työskennellyt sellaisessa ammatissa, että sillä elättää helposti koko perheen. Ja ne mun tienaamat rahat kuuluu myös kokonaan vaimolle, ei ne mitään mun rahoja pelkästään ole. Mitään avioehtoa en myöskään aio tehdä, eli jos ero tulisi, niin puolet kaikesta omaisuudesta menisi vaimolle. Ainakin mun korvaan kuulostaa aika hyvältä diililtä vaimon kannalta
Onnea vaan työnhakuun nykyisillä työmarkkinoilla vuosikausien kotonaolon jälkeen, ilman relevanttia työkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä aina kun naiset näitä miettii niin miettii vaan mikä vika miehissä ja miehet eivät uskalla jne. Kuvastaa hyvin ongelmaa miksi eivät osaa katsoa peiliin. Nyky feminismi, metoo, miesviha somessa ja mediassa, naiset nykyään vassareita ja miehet oikealla jne. Yksinkertaisesti monia ei enää kiinnosta naiset tai pidä niitä vaivan arvoisena. Miehille on jo kymmenen vuotta toitotettu ettei saa iskeä naisia ja sitten ihmetellään kun ei enää sitä tee. Yksi iso syy on kanssa deitti sovellukset joissa on aivan liikaa miehiä naisiin verrattuna joka vaikeuttaa entisestään kunppanin löytämistä. Itse en näistä seikoista lannistunut koska tiedän että roskan seasta helmiä löytää kun tarpeeksi etsii ja niin kävikin.
Missä teille miehille on sanottu, ettei naisia saa iskeä?
Televisiossa, maksullisilla uutissaiteilla, youtubessa, tiktokissa... yms on jo pitkään kerrottu miesten lähestymisen olevan epätoivottavaa. Siksi itsekin pyrin välttämään naisia nettideittailun ulkopuolella.
Nainen on ajatellut uudelleen itsensä. Mies ei ole. Se luulee olevansa edelleen kovakin elättäjä, vaikka naisten työssäkäynti on yhtä yleistä ja koulutusaste jopa korkeampi kuin miesdten. Lopulta naiset menevät palkkatasossakin ohi.