Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ja naiset täysin erkaantuneet, miksi?? Suhdetta ei synny.

Vierailija
06.07.2025 |

Olen nainen ja mulla on muutama ystävä, kaikki ollaan sinkkuja. Ollaan ihmetelty, miten vaikeaa nykyään on päästä edes miesten juttusille! Ne ei katso enää päinkään puhumattakaan että tulisivat juttusille. En puhu känniörvelöistä, niitä kyllä valitettavasti on.

Miehet: onko kyse siitä että ei ole uskallusta? Onko naiset nykyään onnistuneet luomaan niin vahvojen naisten mielikuvan, ettei meille kukaan uskalla puhua?

Onko kyse siitä, että miehet saavat tyydytyksensä netin kautta helposti eivätkä koe tarvitsevansa suhdetta ollenkaan?

Onko jossainpäin Suomea toisenlaisia miehiä? Keski-Suomessako vaan kaikki jurrikat??

Ja nyt en tarvitse keskustelua ulkonäöstä puolin eikä toisin.

Kommentit (710)

Vierailija
701/710 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista ja miehistä on ylipainoisia. Valtaosalle miehistä ei kelpaa ylipainoinen nainen, vaikka muuten nainen olisi täydellinen. Tämän vuoksi puolet naisista ei kelpaa kenellekään, ja miehet valittavat, kun ne harvat riittävän hyvän näköiset naiset eivät halua sitä ylipainoista miestä, jolle ei ylipainoiset naiset kelpaa.

Ylipainoiset naiset kelpaavat kyllä monellekin miehelle. Ihan jo kadullakin näkee. 

Vierailija
702/710 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista ja miehistä on ylipainoisia. Valtaosalle miehistä ei kelpaa ylipainoinen nainen, vaikka muuten nainen olisi täydellinen. Tämän vuoksi puolet naisista ei kelpaa kenellekään, ja miehet valittavat, kun ne harvat riittävän hyvän näköiset naiset eivät halua sitä ylipainoista miestä, jolle ei ylipainoiset naiset kelpaa.

Ylipainoiset naiset kelpaavat kyllä monellekin miehelle. Ihan jo kadullakin näkee. 

Tämä naisten laihuuden sairas ihannointi on lähinnä inceleiden ja joidenkin syvästi narsististen ja lapsellisten salimakejen höpötyksiä. Samaan kööriin kuuluu tietysti 60-luvulla syntyneet, itse taikinavartaloiset huoramarkot. Muut elävät arkeaan iloisina ja onnellisina - normaalisti- täysin miettimättä hysteerisesti ihmisten kiloja ja kurveja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/710 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole kyse uskalluksesta, vaan kiinnostuksesta. En koe, että naisiin voisi tutustua rennosti kuten vaikka työkaveriin että hei, lähdetäänpä vaikka bisselle tai keilaamaan. 

Naisen kanssa tapailu muuttuu välittömästi ihmeelliseksi peliksi. Ikäänkuin olisin luettelo 'speksejä' jotka minun on täytettävä. Tulotaso, pituus, paino, äänestyskäyttäytyminen, auto jolla ajan, lasten määrä, vaatteet, hiukset, kikkeli, tatuoinnit kyllä tai ei - ja sitä rataa.

Ymmärrän, että noilla on merkitystä mutta eikö ensin voisi vaan tapailla ja katsoa sitten miten sujuu?

Vaakakupin toisessa päässä on itsenäinen elämäni. Harrastan liikuntaa koirani kanssa, nautin taiteesta ja musiikista, käyn salilla ja tapaan ystäviäni. Ei minun tarvitse täytellä speksejä yhtään kellekään jos en halua. Näin on hyvä

M48

Vierailija
704/710 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Uusi aloitus samaan liittyen:

https://www.vauva.fi/keskustelu/6165882/olen-kai-rupsahtanut-tai-sitten…

Tuon ketjun aloitti "allu" joka soittaa palstalla samaa levyä ties kuinka monetta vuotta.

Vierailija
705/710 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan vinkkinä, ettei asia muutu miksikään syyllistämällä ja demonisoimalla niitä miehiä lisää. Sitä on saanut mitä on tilannut.

Vierailija
706/710 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan vinkkinä, ettei asia muutu miksikään syyllistämällä ja demonisoimalla niitä miehiä lisää. Sitä on saanut mitä on tilannut.

Eihän tuo pidä paikkaansa. Ääripään mielipiteitä on esittänyt vain pieni osa kaikista joten ei-ääripäähän kuuluvalla enemmistöllä on oikeus suivaantua saamastaan kohtelusta. Eivät sitä itse tilanneet eikä heiltä edes kysytty.

Kaikkien miesten tai kaikkien naisten kollektiivinen syyllistäminen on tietenkin perusteetonta mutta toimii hyvin trollauksen keinona. Eli kun näette näitä kaikki xxx sitä kaikki yyy tätä - viestejä niin ei kannata niihin lähteä vastailemaan. Ovat riidanhaastajien tanssiinkutsuja.

Vierailija
707/710 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole kyse uskalluksesta, vaan kiinnostuksesta. En koe, että naisiin voisi tutustua rennosti kuten vaikka työkaveriin että hei, lähdetäänpä vaikka bisselle tai keilaamaan. 

Naisen kanssa tapailu muuttuu välittömästi ihmeelliseksi peliksi. Ikäänkuin olisin luettelo 'speksejä' jotka minun on täytettävä. Tulotaso, pituus, paino, äänestyskäyttäytyminen, auto jolla ajan, lasten määrä, vaatteet, hiukset, kikkeli, tatuoinnit kyllä tai ei - ja sitä rataa.

Ymmärrän, että noilla on merkitystä mutta eikö ensin voisi vaan tapailla ja katsoa sitten miten sujuu?

Sanalla "tapailu" on ikävästi sellainen merkitys, että toista pidetään ikäänkuin varalla ja samalla katsellaan josko löytyisi joku vielä parempi vaihtoehto. Joten ei kiitos, en ole koskaan tapaillut enkä koskaan aio sellaista harrastaa.

Kun käyn treffeillä yhden kanssa niin mulla ei ole seuraavan kanssa treffejä ennen kuin sen edellisen kanssa on selkeästi todettu ettei ole jatkoa tiedossa.

M5*

Vierailija
708/710 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
709/710 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, se on nykyään jo toisinpäin eli plösöt naiset kuvittelevat ansaitsevansa urheilijapuolison. Miehille taas kelpaa pyöreämpikin kun hoikkia alkaa olla harvassa. Ylipainoisena miehenä on nykyään todella vaikea löytää treffiseuraa. 

710/710 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M59+