Miehet ja naiset täysin erkaantuneet, miksi?? Suhdetta ei synny.
Olen nainen ja mulla on muutama ystävä, kaikki ollaan sinkkuja. Ollaan ihmetelty, miten vaikeaa nykyään on päästä edes miesten juttusille! Ne ei katso enää päinkään puhumattakaan että tulisivat juttusille. En puhu känniörvelöistä, niitä kyllä valitettavasti on.
Miehet: onko kyse siitä että ei ole uskallusta? Onko naiset nykyään onnistuneet luomaan niin vahvojen naisten mielikuvan, ettei meille kukaan uskalla puhua?
Onko kyse siitä, että miehet saavat tyydytyksensä netin kautta helposti eivätkä koe tarvitsevansa suhdetta ollenkaan?
Onko jossainpäin Suomea toisenlaisia miehiä? Keski-Suomessako vaan kaikki jurrikat??
Ja nyt en tarvitse keskustelua ulkonäöstä puolin eikä toisin.
Kommentit (710)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olet tosi kiva, mutta en koe muuta kuin ystävyyttä".
Tämäntapaisesti on käynyt joka ikinen kerta kun on yrittänyt tutustua.
Ei sitä vain jaksa enää yrittää kun ei onnistu saamaan romanttista seuraa.
-elämään väsynyt.
Olen antanut kertoa itselleni, että tuo kiva/ystävyys-höpötys tarkoittaa sitä, että nainen pelkää suututtaa sinua.
Ettei tule turpaan tai jotain.
Joopa joo. Se tarkoittaa ettei halua enää mitään koska sai jo tarvitsemansa huomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä miehet haikailevat vanhojen aikojen perään, jolloin miehelle riitti työssäkäyminen. Te ette millään tunnu ymmärtävän, että silloin naiset kävi myös töissä, maksoivat osuutensa perheen menoista, mutta sen lisäksi hoitivat yksin lapset ja kaikki kotityöt. Ette ymmärrä sitäkään miksei naiset tuohon enää halua. On se miehille niin hirveän vaikeaa olla omien lasten kanssa. Mitä pienempi lapsi, stä enemmän siinä on hoivaa ja käsityötä, mutta siinä se perusta hyvään isä-lapsi-suhteeseen tehdään.
Tämähän se on. Kun katsoin äitini työntekoa ja läsnäoloa ja isäni perseenhomettamista sohvalla, niin päätin että tuohon naisen osaan en suostu ikinä. Lapset tein, ja sen jälkeen olen elänyt ilman miestä ja tulen elämään loppuun asti, mikäli en tapaa tasa-arvoiseen parisuhteeseen kykenevää aikuist
Perheesi on ollut poikkeus, ja siksi myös sinusta on tullut poikkeus. Ja se on erittäin hyvä. Välitä sama malli lapsillesikin.
Eikö sua kiinnosta mies, joka on nainut puoli kaupunkia ja jolla on lapsia joille miehen asunto ja kesämökki menee perinnöksi. Tarjolla olisi ilmaissiivoojan rooli, jotta miehen omaisuus pysyy lapsien perintöä ajatellen kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kun äidit ottavat myös taloudellista vastuuta? Eikö sinulle silloinkaan tipu yhtään pikkulapsiaikavastuuta ihan omaan syliisi? Kyllä minä suuresti ihmettelen, millä oikeutatte itsellenne täydellisen vapaamatkustajuuden perheessä. Se on suurin syy sille, miksi naiset eivät tuohon paskadiiliin kanssanne lähde.
Miksi äidin pitäisi ottaa taloudellista vastuuta, kun ei sellaiselle ole tarvetta? Itse ainakin miehenä olen työskennellyt sellaisessa ammatissa, että sillä elättää helposti koko perheen. Ja ne mun tienaamat rahat kuuluu myös kokonaan vaimolle, ei ne mitään mun rahoja pelkästään ole. Mitään avioehtoa en myöskään aio tehdä, eli jos ero tulisi, niin puolet kaikesta omaisuudesta menisi vaimolle. Ainakin mun korvaan kuulostaa aika hyvältä diililtä vaimon kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sua kiinnosta mies, joka on nainut puoli kaupunkia ja jolla on lapsia joille miehen asunto ja kesämökki menee perinnöksi. Tarjolla olisi ilmaissiivoojan rooli, jotta miehen omaisuus pysyy lapsien perintöä ajatellen kunnossa.
Siivoat miehen asuntoa ja kesämökkiä, josta et itse omista mitään ja sitten vähän vielä seksipalveluita miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähestyisin tai antaisin suomalaisen naisen lähestyä?
Katselen vain ulkomaalaisia naisia.
M41
Erittäin hyvä kaikille suomalaisille osa-puolille ainakin!
Älä kommentoi minulle, oksetus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoat miehen asuntoa ja kesämökkiä, josta et itse omista mitään ja sitten vähän vielä seksipalveluita miehelle.
p.s voisit tehdä vähän enemmän mökillä puuhommia, jotta mies saa mökin lämmitettyä.
Toisesta ketjusta luin miten mieskirjoittajan mielestä omaa elämäänsä elävät sinkkunaiset on hutsuja kun tapaavat miehiä. Ja naimisiin menevät naiset on myös hutsuja koska antavat kehonsa aviomiehensä käyttöön. Tiedä mitä tuo nyt haluaa, tapailkoon sitten muita miehiä tai omaa nyrkkiään kun naiset noin ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olet tosi kiva, mutta en koe muuta kuin ystävyyttä".
Tämäntapaisesti on käynyt joka ikinen kerta kun on yrittänyt tutustua.
Ei sitä vain jaksa enää yrittää kun ei onnistu saamaan romanttista seuraa.
-elämään väsynyt.
Olen antanut kertoa itselleni, että tuo kiva/ystävyys-höpötys tarkoittaa sitä, että nainen pelkää suututtaa sinua.
Ettei tule turpaan tai jotain.
Joopa joo. Se tarkoittaa ettei halua enää mitään koska sai jo tarvitsemansa huomion.
Kukaan tässä ei huomiotasi kaivannut. Miesten huomio ei ole mikään palkkio tai lahja.
Vierailija kirjoitti:
tässähän se nähdään, että suomalaista naista motivoi vain ja ainoastaan raha
Miksi miehet leveilee omaisuudella, joka menee niiden lapsille perinnöksi. Ei se uusi nainen mitään niistä omista. Ja sisustus jutut on jotain wc-vaimon valitsemia.
Naisen kuuluu palvella miestä, helvetti soikoon, ennen kuin nainen ymmärtää tämän uudelleen, niin mitään muutosta suhteisiin on turha odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos siivoaisit itse sen asunnon ja mökin.
Totuus on, että sulla ei ole mitään tarjota uudelle naiselle.
Naisen pitää uudelleen ajatella itsensä.
Miksei voida kokeilla sitä taakanvetoa? Juttelin edellisessä pitäjässä lajia harrastavan naisen kanssa ja kyllä tota tohdittiin lähestyä. Taakanveto on pahasti ukkoutunut! Naisharrastajia lähestytään hyvinkin herkästi. Tulokkaita tykätään kanskin neuvoa. Facesta löytyy ambulli,rottweiler,staffi ryhmiä. Oma koira: https://www.pets.ee/hoiupaik/koerad/25664.htm + https://www.pets.ee/hoiupaik/koerad/28015.htm + https://www.pets.ee/hoiupaik/koerad/27900.htm + https://www.pets.ee/hoiupaik/koerad/27392.htm ,HUOM! Tiloissa klinikka.Hampaiden hoito ja kuvantaminen onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos siivoaisit itse sen asunnon ja mökin.
Totuus on, että sulla ei ole mitään tarjota uudelle naiselle.
Asunnot erikseen ja molemmat siivoaa omansa. Itse en muuttaisi asuntoon, joka on pelkästään miehen nimissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kun äidit ottavat myös taloudellista vastuuta? Eikö sinulle silloinkaan tipu yhtään pikkulapsiaikavastuuta ihan omaan syliisi? Kyllä minä suuresti ihmettelen, millä oikeutatte itsellenne täydellisen vapaamatkustajuuden perheessä. Se on suurin syy sille, miksi naiset eivät tuohon paskadiiliin kanssanne lähde.
Miksi äidin pitäisi ottaa taloudellista vastuuta, kun ei sellaiselle ole tarvetta? Itse ainakin miehenä olen työskennellyt sellaisessa ammatissa, että sillä elättää helposti koko perheen. Ja ne mun tienaamat rahat kuuluu myös kokonaan vaimolle, ei ne mitään mun rahoja pelkästään ole. Mitään avioehtoa en myöskään aio tehdä, eli jos ero tulisi, niin puolet kaikesta omaisuudesta menisi vaimolle. Ainakin mun korvaan kuulostaa aika hyvältä diililtä vaimon kannalta.
Jaa, no suurin osa miehistä ei tienaa tarpeeksi vaimon ja lasten elättämiseen eikä edes juuri enempää kuin puolisonsa. Joten se siitä. Ja nainen voi haluta käydä töissä. Mutta mies ei ilmeisesti halua viettää aikaa lastensa kanssa.
Asunnot erikseen ja molemmat hoitaa omansa ja voi sitten yökyläillä toisen luona.
Ja sitten kun niillä on 40-50 - vuotiaana vielä lapsia edellisestä suhteesta ja niiden omaisuus menee lapsille perinnöksi niin ei kyllä houkuttele yhtään.