Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ja naiset täysin erkaantuneet, miksi?? Suhdetta ei synny.

Vierailija
06.07.2025 |

Olen nainen ja mulla on muutama ystävä, kaikki ollaan sinkkuja. Ollaan ihmetelty, miten vaikeaa nykyään on päästä edes miesten juttusille! Ne ei katso enää päinkään puhumattakaan että tulisivat juttusille. En puhu känniörvelöistä, niitä kyllä valitettavasti on.

Miehet: onko kyse siitä että ei ole uskallusta? Onko naiset nykyään onnistuneet luomaan niin vahvojen naisten mielikuvan, ettei meille kukaan uskalla puhua?

Onko kyse siitä, että miehet saavat tyydytyksensä netin kautta helposti eivätkä koe tarvitsevansa suhdetta ollenkaan?

Onko jossainpäin Suomea toisenlaisia miehiä? Keski-Suomessako vaan kaikki jurrikat??

Ja nyt en tarvitse keskustelua ulkonäöstä puolin eikä toisin.

Kommentit (710)

Vierailija
301/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä aina kun naiset näitä miettii niin miettii vaan mikä vika miehissä ja miehet eivät uskalla jne. Kuvastaa hyvin ongelmaa miksi eivät osaa katsoa peiliin. Nyky feminismi, metoo, miesviha somessa ja mediassa, naiset nykyään vassareita ja miehet oikealla jne. Yksinkertaisesti monia ei enää kiinnosta naiset tai pidä niitä vaivan arvoisena. Miehille on jo kymmenen vuotta toitotettu ettei saa iskeä naisia ja sitten ihmetellään kun ei enää sitä tee. Yksi iso syy on kanssa deitti sovellukset joissa on aivan liikaa miehiä naisiin verrattuna joka vaikeuttaa entisestään kunppanin löytämistä. Itse en näistä seikoista lannistunut koska tiedän että roskan seasta helmiä löytää kun tarpeeksi etsii ja niin kävikin.

Missä teille miehille on sanottu, ettei naisia saa iskeä? 

Televisiossa, maksullisilla u

Minusta on ihan hirmu rationaalista ottaa elämänohjeita tiktok-pojilta. Hyvä, miehet! 

Vierailija
302/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miesten pitäisi vihdoin oppia että te olette olemassa vain palvelua ja huomiointia varten samalla kun saatte luvan maksaa naisen elämän laskut ja maksut että nainen pystyy käyttämään omat rahansa vain itseensä mutta siltikään miehet ei saa vaatia naisilta mitään!!!!

Moni nainen asuu vuokralla eikä miehet tee heille mitään remontteja. 

Minulle ei ole koskaan yksikään mies vaihtanut keittiökaappeja tai mitään muutakaan. Asun vuokralla. Että nykyajan naisia ei miehet passaa. 

Toista oli ennen, kun miehet rakensi naisille taloja ja kesämökkejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kun äidit ottavat myös taloudellista vastuuta? Eikö sinulle silloinkaan tipu yhtään pikkulapsiaikavastuuta ihan omaan syliisi? Kyllä minä suuresti ihmettelen, millä oikeutatte itsellenne täydellisen vapaamatkustajuuden perheessä. Se on suurin syy sille, miksi naiset eivät tuohon paskadiiliin kanssanne lähde.

Miksi äidin pitäisi ottaa taloudellista vastuuta, kun ei sellaiselle ole tarvetta? Itse ainakin miehenä olen työskennellyt sellaisessa ammatissa, että sillä elättää helposti koko perheen. Ja ne mun tienaamat rahat kuuluu myös kokonaan vaimolle, ei ne mitään mun rahoja pelkästään ole. Mitään avioehtoa en myöskään aio tehdä, eli jos ero tulisi, niin puolet kaikesta omaisuudesta menisi vaimolle. Ainakin mun korvaan kuulostaa aika hyvältä diililtä vaimon kannalta.

Jaa, no suurin osa miehis

Miehen kannattaisi sitten tehdä jotain asialle, jos tulot riittää juuri ja juuri itsensä elättämiseen. Joko kouluttautua pidemmälle tai pyrkiä parempaan asemaan työelämässä. Lisäksi en ole maininnut täällä, että miehen ei pitäisi olla lapsen kanssa lainkaan. Sanoin vain, että naiset on parempia pikkulasten kanssa. Mies voi olla enemmän lasten kanssa, kun ovat yli 5-vuotiaita. Lapsuus kuitenkin kestää sinne 18-vuotiaaksi asti, joten miehellä on tuossa kyllä hyvin aikaa olla läsnä lastensa elämässä.

Vierailija
304/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miesten pitäisi vihdoin oppia että te olette olemassa vain palvelua ja huomiointia varten samalla kun saatte luvan maksaa naisen elämän laskut ja maksut että nainen pystyy käyttämään omat rahansa vain itseensä mutta siltikään miehet ei saa vaatia naisilta mitään!!!!

Moni nainen asuu vuokralla eikä miehet tee heille mitään remontteja. 

Minulle ei ole koskaan yksikään mies vaihtanut keittiökaappeja tai mitään muutakaan. Asun vuokralla. Että nykyajan naisia ei miehet passaa. 

Toista oli ennen, kun miehet rakensi naisille taloja ja kesämökkejä. 

Eläkesukupolven miehet rakensi noita naisilleen. Nykyään keskitytään vain määräaikaisia töitä tekevien naisten haukkumiseen. 

Vierailija
305/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli taannoin työpaikan "ryhmäytymisilta". Sukupuolijakauma on sellainen, että naisia on vähän enemmän. Naiset olivat omassa porukassaan eivätkä suoneet miehille minkäänlaista juttelumahdollisuutta. 

Miehet olivat omassa porukassaan. Eli oikein sellainen perinteinen soidinkenttä. Suurempi osa naisista jotenkin ihmeellisesti naama norsunvitulla. Ei tarvinnut jutella heille. Tosin naiset ovat yleensä rennompia kahden kesken, kun muita naisia ei ole näköpiirissä. Iältämme olemme noin 30-40 vuotiaita, sote-ala, mutta tässä porukassa on myös teknisen alan ihmisiä (miehet). 

Vierailija
306/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kun äidit ottavat myös taloudellista vastuuta? Eikö sinulle silloinkaan tipu yhtään pikkulapsiaikavastuuta ihan omaan syliisi? Kyllä minä suuresti ihmettelen, millä oikeutatte itsellenne täydellisen vapaamatkustajuuden perheessä. Se on suurin syy sille, miksi naiset eivät tuohon paskadiiliin kanssanne lähde.

Miksi äidin pitäisi ottaa taloudellista vastuuta, kun ei sellaiselle ole tarvetta? Itse ainakin miehenä olen työskennellyt sellaisessa ammatissa, että sillä elättää helposti koko perheen. Ja ne mun tienaamat rahat kuuluu myös kokonaan vaimolle, ei ne mitään mun rahoja pelkästään ole. Mitään avioehtoa en myöskään aio tehdä, eli jos ero tulisi, niin puolet kaikesta omaisuudesta menisi vaimolle. Ainakin mun korvaan kuulostaa aika hyvältä diililtä vaimon kannalta

Jos vaimosi tyytyy tuohon niin sehän on hänen omaa tyhmyyttään. Nuorille naisille ei riitä se, että mies käy pojan kanssa kalassa pari kertaa kesässä, kun se poika on teini-iässä. Oletko miettinyt, riittääkö se pojalle? Et., olet miettinyt vain ja ainoastaan sitä, mikä sua kiinnostaa. 

Vierailija
307/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en ole koskaan saanut valita tapetteja tai keittiökaappeja. Nykyään moni nainen asuu vuokralla eikä miehet tee mitään naisten eteen. 

Vierailija
308/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä miehet lähestyvät ja juttelen usein miesten kanssa. Asia ei kuitenkaan etene mihinkään yhdenkään kiinnostavan miehen kanssa, koska jänistävät jos osoitan vähänkään kiinnostusta. Tosin asia ehkä johtuu siitä, että pidän ns. nörttimiehistä, mutta itse en ole nörtti.

Eipä siinä, kyllä tämä elämä on hyvää ilman miestäkin. Talon olen jo ostanut ja maksanut itse, eli en tarvitse ketään jakamaan asuntolainaa ;-)

Kuulostat kovin miehiseltä. Kannattaisiko katsoa joku kiva tyttö pikemminkin?

Hyvää valitsemaasi elämää! 

Vierailija
309/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en ole koskaan saanut valita tapetteja tai keittiökaappeja. Nykyään moni nainen asuu vuokralla eikä miehet tee mitään naisten eteen. 

Jos mennään treffeille niin naisen pitää maksaa oma kahvi. Ei ihme ettei naisia kiinnosta enää suhteet. 

Vierailija
310/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa olen ollut naiivi?

Siinä, että perheesi toimeentulo on vain sinun varassasi, samoin kuin vaimosi eläkekertymä. Ei minkäänlaista varautumista mihinkään elämässä eteen tuleviin kriiseihin ja katastrofeihin, kuten sairastumisiin, työkyvyn menetyksiin, eroihin. Vain unelma siitä, että rakkautta riittää kuolinvuoteelle asti. Älkää lähtekö mukaan näihin miesten fantasioihin, naiset, oman taloutenne ja tulevaisuutenne vaarantaen.  

Säästöjä on varalla yhteisellä säästötilillä reilusti ja vakuutukset löytyy sairastumisiin. Mahdollisen eron tullessa vaimo saa puolet kaikesta omaisuudesta. Tiedän pariskuntia, joissa molemmat käy töissä ja rahat on heillä silti koko ajan loppu, eikä mitään säästöjä ole. Järkevä rahankäyttö ei ole mitenkään itsestäänselvää. Moni perhe ei nykyään ymmärrä edes tulojen ja menojen tasapainotusta.

Vierailija
311/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta on ihan hirmu rationaalista ottaa elämänohjeita tiktok-pojilta. Hyvä, miehet!"

Kyllä ne naiset siellä paheksuvat miehiä. Onko se niin paha, että uskon puhetta? 

Vierailija
312/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on univormu, mutta myös ex-vaimo jonka kanssa teit lapset ja tuskin menet uuden naisen kanssa naimisiin ilman avioehtoa. Mitä voit tarjota uudelle naiselle. Et oikein mitään.

Vaihdat varmaan naisen vuokra-asunnon keittiökaapit, ai niin, niitä ei saa vaihtaa ilman vuokraisännän lupaa. 

Vierailija
313/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on univormu, mutta myös ex-vaimo jonka kanssa teit lapset ja tuskin menet uuden naisen kanssa naimisiin ilman avioehtoa. Mitä voit tarjota uudelle naiselle. Et oikein mitään.

Vaihdat varmaan naisen vuokra-asunnon keittiökaapit, ai niin, niitä ei saa vaihtaa ilman vuokraisännän lupaa. 

Pitäisi olla tosi komea mies, että tollaiseen suhteeseen viitsisi lähteä. 

Vierailija
314/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seura tekee usein kaltaisekseen. Jos sinä ja kaikki ystäväsi olette sinkkuja jotka eivät meinaa löytää ketään, kannattaa pohtia jos syytä olisi itsessäkin. 

En tiedä mikä on vahvan naisen kuva, naisena en koe että valtaosa naisista on kovin vahvoja. Henkisesti taikka fyysisesti. Aika moni ihminen on vaikeasti lähestyttävä ja ankea, keskitän energiani niihin jotka eivät ole. 

Mä en koe että ihmiset yleensäkään olisivat kovin vahvoja nykyään.

Miehet on paljon passiivisempia, arempia ja vähemmän aikaan saavia, kuin mitä muistan nuoruudestani. Valtaosa nykypäivän miehistä ei kirjaimellisesti uskalla edes puhua tuntemattomalle naiselle. 

Naiset taas tuntuvat olevan nykyään aivan lasista tehtyjä, varmaan 75% naisista on mielialalääkityksellä ja/tai jatkuvassa terapiassa. 

Vierailija
315/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seura tekee usein kaltaisekseen. Jos sinä ja kaikki ystäväsi olette sinkkuja jotka eivät meinaa löytää ketään, kannattaa pohtia jos syytä olisi itsessäkin. 

En tiedä mikä on vahvan naisen kuva, naisena en koe että valtaosa naisista on kovin vahvoja. Henkisesti taikka fyysisesti. Aika moni ihminen on vaikeasti lähestyttävä ja ankea, keskitän energiani niihin jotka eivät ole. 

Mä en koe että ihmiset yleensäkään olisivat kovin vahvoja nykyään.

Miehet on paljon passiivisempia, arempia ja vähemmän aikaan saavia, kuin mitä muistan nuoruudestani. Valtaosa nykypäivän miehistä ei kirjaimellisesti uskalla edes puhua tuntemattomalle naiselle. 

Naiset taas tuntuvat olevan nykyään aivan lasista tehtyjä, varmaan 75% naisista on mielialalääkityksellä ja/tai jatkuvassa terapiassa. 

Ei nyt oikein kiinnosta mennä miehen luo kuuntelemaan sen lasten kitinää. Ei ne ole minun lapsia. 

Iän puoleta ei osteta enää yhteistä asuntoa. Ei kiinnosta tollaset suhteet. 

Vierailija
316/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kerta kaikkiaan enää keksi, miksi minua enää kiinnostaisi uusi parisuhde. Iän puolesta ei osteta enää yhteistä asuntoa. En halua äitipuoleksi. En enää halua edes häitä. Ei kiinnosta enää mitkään hää touhut, ne kiinnosti 20-vuotiaana, ei enää. 

Vierailija
317/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kerta kaikkiaan enää keksi, miksi minua enää kiinnostaisi uusi parisuhde. Iän puolesta ei osteta enää yhteistä asuntoa. En halua äitipuoleksi. En enää halua edes häitä. Ei kiinnosta enää mitkään hää touhut, ne kiinnosti 20-vuotiaana, ei enää. 

Jotta haluaisi seksiä niin miehen pitäisi olla tosi hyvännäköinen. 

Vierailija
318/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua miehenä ahdistaa naisten kanssa se kun heti jos suostuu treffeille pitäisi olla yhdessä kokoajan. Tinderissä miehenä on helppo saada naisia vaikka kuinka ja jos ottaa sellaisen kunnon mies asenteen nii minun ainakin piti aika nopeasti laittaa koko tili tauolle kun alkoi tulla liian monesta suunnasta liian syvällistä viestiä. Kuinka "olet kyllä jokaisen äidin unelmavävy" "vain sinä olet ihana ja kaikki muut miehet ovat sikoja" "mietin sua kokoajan enemmän ja enemmän" "oot ihana"jne. Siis jos ei näille oo sellainen että "ime munaa" tai vastaava ihan kunnon shika nii ei oo sellasta keskitietä vaan suurinpiirtein halutaan heti lapsi ja naimisiin jne. Haluaisin ite ihan rauhassa tutustua ja olla vaikka sellainen ihan paras ystävä ja kattoo mitä tuo tullessaan. M40v

Vierailija
319/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi äidin pitäisi ottaa taloudellista vastuuta, kun ei sellaiselle ole tarvetta? Itse ainakin miehenä olen työskennellyt sellaisessa ammatissa, että sillä elättää helposti koko perheen. Ja ne mun tienaamat rahat kuuluu myös kokonaan vaimolle, ei ne mitään mun rahoja pelkästään ole. Mitään avioehtoa en myöskään aio tehdä, eli jos ero tulisi, niin puolet kaikesta omaisuudesta menisi vaimolle. Ainakin mun korvaan kuulostaa aika hyvältä diililtä vaimon kannalta

"Naiset on parempia pikkulasten kanssa"

Eli toisin sanoen naiselle sysätään p-skanakki eli just ne vuodet milloin se hyödytön käärö p-skoo kaiken alleen, huutaa yöt, hereilläollessaan juoksee ympäri taloa ja vetää tavarat päälleen, pitää opettaa puhumaan, kävelemään, syömään, kuuntelemaan ja sisäsiistiksi, ja kun peruskoulutus on tehty niin isä tulee vähän leikittämään omaa jälkikasvuaan?

Ei tule diiliä. Jos joskus teen lapsia niin niiden isä saa siivota ihan monta oksennusta, hoitaa ihan monta yöhuutoa ja vaihtaa ihan yhtä monta oman lapsensa p-skavaippaa kuin minäkin.

Vierailija
320/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua miehenä ahdistaa naisten kanssa se kun heti jos suostuu treffeille pitäisi olla yhdessä kokoajan. Tinderissä miehenä on helppo saada naisia vaikka kuinka ja jos ottaa sellaisen kunnon mies asenteen nii minun ainakin piti aika nopeasti laittaa koko tili tauolle kun alkoi tulla liian monesta suunnasta liian syvällistä viestiä. Kuinka "olet kyllä jokaisen äidin unelmavävy" "vain sinä olet ihana ja kaikki muut miehet ovat sikoja" "mietin sua kokoajan enemmän ja enemmän" "oot ihana"jne. Siis jos ei näille oo sellainen että "ime munaa" tai vastaava ihan kunnon shika nii ei oo sellasta keskitietä vaan suurinpiirtein halutaan heti lapsi ja naimisiin jne. Haluaisin ite ihan rauhassa tutustua ja olla vaikka sellainen ihan paras ystävä ja kattoo mitä tuo tullessaan. M40v

Naisia ei yleensä kiinnosta pelkkä seksi. Siksi ei suhteet vanhempana kiinnosta, kun ei enää laiteta mitään yhteistä asuntoa. En jaksa viettää aikaa miehen lasten kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi