Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (18744)
Hauskasti antavat itselleen eri ammatit: Muusikko ja tuottaja, muusikko ja kirjailija sekä muusikko ja näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
https://events.osterbotten.fi/evenemang/visa/60254
Maxmossa järjestetään kesällä tällainen KAJ-utställning.
https://www.vora.fi/assets/Kommunbladet/2026/Kommunbladet-17-juni-2026…
Tässä lehdessä lisätietoa KAJ-näyttelystä. Vaikuttaa kiinnostavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://events.osterbotten.fi/evenemang/visa/60254
Maxmossa järjestetään kesällä tällainen KAJ-utställning.
https://www.vora.fi/assets/Kommunbladet/2026/Kommunbladet-17-juni-2026…
Tässä lehdessä lisätietoa KAJ-näyttelystä. Vaikuttaa kiinnostavalta.
Näyttely on näköjään 9.8. saakka, eli ei enää Hemmaplanin aikoihin. Ei voi mitään, täytyy katsoa josko pääsisi tekemään erillisen kesäretken Vöyrin suuntaan.
Olen nyt lukenut Anna-lehden artikkelin. Luulen että haastattelu on tehty aiemmin kuin kuvaukset. Haastattelussa kerrottiin poikien saapuneen paikalle siisteissä arkivaatteissa ja haastattelu tehtiin läheisessä kahvilassa, koska Jakob oli unohtanut Svenskanin avainkortin kotiin. Jakob kuitenkin saapui ensimmäisenä paikalle, mikä on merkille pantavaa ottaen huomioon, että muut pojat ovat leimanneet hänet porukan myöhästelijäksi.
En usko, että kahvilassa on alettu vaihtamaan jäätelövaatteita päälle ja meikkaamaan eli kuvat varmaan eri yhteydessä. Kuvissa on myös hyvin kesäisen näköinen luonto, vaikka haastattelu tehtiin Änglagårdin harjoitusten ollessa vielä käynnissä. Uudesta biisistä on maininta vain yhdessä kuvatekstissä. Varmaan kuvauksien yhteydessä pojat pyysivät, että tällainen tieto laitetaan artikkelin yhteyteen.
Vierailija kirjoitti:
Kävin lukemassa uuden Annan heti aamutuimaan E-kirjasto -sovelluksen kautta. Oikein kiva haastattelu, ei tosin mitään aktiiviseuraajalle varsinaisesti uutta. Kauniisti puhuvat ystävyydestä ja miten hienoa on tehdä töitä yhdessä. Näkevät heti, jos on jollakulla huonompi päivä ja voivat tukea toisiaan. Koska mikään ei voi ylittää BBB:n suosiota, nyt on vapaus tehdä juuri sitä, mistä tykkäävät, ei tarvitse keksiä sille kilpailijaa. (Ihan kuin olisin kuullut vastaavaa haastatteluissa ennenkin, ovat tainneet musikaalien ja KAJ10 merkeissä sanoa samaa, ettei tästä isommaksi voi päästä😄).
Kiitos E-kirjasto vinkistä! Olen Axelin kirjat lukenut sitä kautta, mutta en ollut huomannut, että sieltä pääsee lehtiäkin lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt lukenut Anna-lehden artikkelin. Luulen että haastattelu on tehty aiemmin kuin kuvaukset. Haastattelussa kerrottiin poikien saapuneen paikalle siisteissä arkivaatteissa ja haastattelu tehtiin läheisessä kahvilassa, koska Jakob oli unohtanut Svenskanin avainkortin kotiin. Jakob kuitenkin saapui ensimmäisenä paikalle, mikä on merkille pantavaa ottaen huomioon, että muut pojat ovat leimanneet hänet porukan myöhästelijäksi.
En usko, että kahvilassa on alettu vaihtamaan jäätelövaatteita päälle ja meikkaamaan eli kuvat varmaan eri yhteydessä. Kuvissa on myös hyvin kesäisen näköinen luonto, vaikka haastattelu tehtiin Änglagårdin harjoitusten ollessa vielä käynnissä. Uudesta biisistä on maininta vain yhdessä kuvatekstissä. Varmaan kuvauksien yhteydessä pojat pyysivät, että tällainen tieto laitetaan artikkelin yhteyteen.
Kuvat on kuitenkin otettu Espalla Svenskanin takana
Samassa lehdessä Häkkisten haastattelussa sanotaan, että Ella vaihtoi puseron kuvaa varten, joten käy se niinkin.
Joka tapauksessa priimakuvia, joista Vörånymfin sanoo instassa, että niissä on englantilainen lordi, mafioso ja partiopoika.
Vierailija kirjoitti:
Hauskasti antavat itselleen eri ammatit: Muusikko ja tuottaja, muusikko ja kirjailija sekä muusikko ja näyttelijä.
Axelin seuraava kirjaprojekti on jo tiedossa, jutussa sanotaan. Odottaa vain sopivaa hetkeä, jolloin Axel pääsee rauhoittumaan kirjoittamisen pariin. Eli jossain vaiheessa saamme todennäköisesti taas nauttia Axelin loistavista teksteistä 🤗
FB:n suljetussa ryhmässä on kiva keskustelu fanien suosikkiriimeistä. En muistanutkaan miten paljon pikkutuhmuuksia ja kaksimielisyyksiä heiltä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskasti antavat itselleen eri ammatit: Muusikko ja tuottaja, muusikko ja kirjailija sekä muusikko ja näyttelijä.
Axelin seuraava kirjaprojekti on jo tiedossa, jutussa sanotaan. Odottaa vain sopivaa hetkeä, jolloin Axel pääsee rauhoittumaan kirjoittamisen pariin. Eli jossain vaiheessa saamme todennäköisesti taas nauttia Axelin loistavista teksteistä 🤗
Sopiva hetki päästä rauhoittumaan kirjoittamisen pariin koittanee heti kun lapsi on syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskasti antavat itselleen eri ammatit: Muusikko ja tuottaja, muusikko ja kirjailija sekä muusikko ja näyttelijä.
Axelin seuraava kirjaprojekti on jo tiedossa, jutussa sanotaan. Odottaa vain sopivaa hetkeä, jolloin Axel pääsee rauhoittumaan kirjoittamisen pariin. Eli jossain vaiheessa saamme todennäköisesti taas nauttia Axelin loistavista teksteistä 🤗
Sopiva hetki päästä rauhoittumaan kirjoittamisen pariin koittanee heti kun lapsi on syntynyt.
Ei niin hyvin nukkuvien lasten äitinä en tiedä oliko tämä sarkasmia.
Ja sitten pian perään heillä alkaakin kesän keikkaputki. Vaikka oikeasti heinäkuussa ei tänä vuonna nyt niin montaa keikkaa ole, toivottavasti siinä ehtii rauhoittumaankin siis.
Nauratti kun luin tuota Anna-lehteä digitaalisena ja selailin KAJ-jutun sivuja. Heti seuraavalla sivulla tuli vastaan isolla otsikko Lihallisia nautintoja. Mietin, että onko tämäkin vielä KAJhin liittyvää🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskasti antavat itselleen eri ammatit: Muusikko ja tuottaja, muusikko ja kirjailija sekä muusikko ja näyttelijä.
Axelin seuraava kirjaprojekti on jo tiedossa, jutussa sanotaan. Odottaa vain sopivaa hetkeä, jolloin Axel pääsee rauhoittumaan kirjoittamisen pariin. Eli jossain vaiheessa saamme todennäköisesti taas nauttia Axelin loistavista teksteistä 🤗
Sopiva hetki päästä rauhoittumaan kirjoittamisen pariin koittanee heti kun lapsi on syntynyt.
Ei niin hyvin nukkuvien lasten äitinä en tiedä oliko tämä sarkasmia.
Ja sitten pian perään heillä alkaakin kesän keikkaputki. Vaikka oikeasti heinäkuussa ei tänä vuonna nyt niin montaa keikkaa ole, toivottavasti siinä ehtii rauhoittumaankin siis.
Voisi ajatella, että jos Louise on syksyllä äitiyslomalla Axel ehtisi toimistollaan kirjoittaa. Syksyllä on keikkoja, mutta ei kuitenkaan läheskään joka viikolla.
Annan jutussa ei puffata keikkoja ollenkaan, mutta kiva, että Haaln mainittiin ja että se tulee syksyllä. Ehkäjoku painaa mieleensä.
Vierailija kirjoitti:
Annan jutussa ei puffata keikkoja ollenkaan, mutta kiva, että Haaln mainittiin ja että se tulee syksyllä. Ehkäjoku painaa mieleensä.
Mä odotan Hallnia mielenkiinnolla. Haastattelujen, kuvien ym. jo nähdyn materiaalin perusteella kakkoskausi on vielä hervottomampi, absurdimpi ja kreisimpi kuin ykköskausi. On todella hauska nähdä, mitä kaikkea ovatkaan juonen kulkuun keksineet ja kehitelleet. Myötähäpeän määrä ja kiusallisuuden aste luultavasti kasvaa aivan uusiin mittoihin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan jutussa ei puffata keikkoja ollenkaan, mutta kiva, että Haaln mainittiin ja että se tulee syksyllä. Ehkäjoku painaa mieleensä.
Mä odotan Hallnia mielenkiinnolla. Haastattelujen, kuvien ym. jo nähdyn materiaalin perusteella kakkoskausi on vielä hervottomampi, absurdimpi ja kreisimpi kuin ykköskausi. On todella hauska nähdä, mitä kaikkea ovatkaan juonen kulkuun keksineet ja kehitelleet. Myötähäpeän määrä ja kiusallisuuden aste luultavasti kasvaa aivan uusiin mittoihin....
Rakentelen jo majaa sohvalle, jotta on riittävästi minne kaivautua myötähäpeässäni suojaan tirkistelemään juonenkäänteitä.
T. vähän Jona
Nyt juttu on vapaasti luettavissa.
https://anna.fi/ihmiset/jakob-teki-voltin-tanssilattialla-ja-siita-alko…;
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskasti antavat itselleen eri ammatit: Muusikko ja tuottaja, muusikko ja kirjailija sekä muusikko ja näyttelijä.
Axelin seuraava kirjaprojekti on jo tiedossa, jutussa sanotaan. Odottaa vain sopivaa hetkeä, jolloin Axel pääsee rauhoittumaan kirjoittamisen pariin. Eli jossain vaiheessa saamme todennäköisesti taas nauttia Axelin loistavista teksteistä 🤗
Sopiva hetki päästä rauhoittumaan kirjoittamisen pariin koittanee heti kun lapsi on syntynyt.
Ei niin hyvin nukkuvien lasten äitinä en tiedä oliko tämä sarkasmia.
Ja sitten pian perään heillä alkaakin kesän keikkaputki. Vaikka oikeasti heinäkuussa ei tänä vuonna nyt niin montaa keikkaa ole, toivottavasti siinä ehtii rauhoittumaankin siis.
Alapeukutuksista päätellen moni muukaan ei tiennyt. Mutta tunnen naisen joka koki elämä oli ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen yhtäkkiä niin tyhjää ja vailla tarkoitusta, että hän päätti alkaa kirjoittaa menestysdekkareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskasti antavat itselleen eri ammatit: Muusikko ja tuottaja, muusikko ja kirjailija sekä muusikko ja näyttelijä.
Axelin seuraava kirjaprojekti on jo tiedossa, jutussa sanotaan. Odottaa vain sopivaa hetkeä, jolloin Axel pääsee rauhoittumaan kirjoittamisen pariin. Eli jossain vaiheessa saamme todennäköisesti taas nauttia Axelin loistavista teksteistä 🤗
Ehkä syksyllä hänellä olisi aikaa kirjoittaa niihin aikoihin kun Jakobin viikot menevät Änglagårdin parissa joten KAJ'lla varmaan hiljaisempaa? Tai sitten pitää vain isyyslomaa. Kirjoittaminen tosin on ehkä perheystävällisempää kuin keikkailu, sillä sitä voi tehdä kotona eli työmatkoja ei ole ja työajat voi sumplia perheelle sopiviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskasti antavat itselleen eri ammatit: Muusikko ja tuottaja, muusikko ja kirjailija sekä muusikko ja näyttelijä.
Axelin seuraava kirjaprojekti on jo tiedossa, jutussa sanotaan. Odottaa vain sopivaa hetkeä, jolloin Axel pääsee rauhoittumaan kirjoittamisen pariin. Eli jossain vaiheessa saamme todennäköisesti taas nauttia Axelin loistavista teksteistä 🤗
Sopiva hetki päästä rauhoittumaan kirjoittamisen pariin koittanee heti kun lapsi on syntynyt.
Ei niin hyvin nukkuvien lasten äitinä en tiedä oliko tämä sarkasmia.
Ja sitten pian perään heillä alkaakin kesän keikkaputki. Vaikka oikeasti heinäkuussa ei tänä vuonna nyt niin montaa keikkaa ole, toivottavasti siinä ehtii rauhoittumaankin siis.
Alapeukutuksista päätellen moni muukaan ei tiennyt. Mutta tunnen naisen joka koki elämä oli ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen yhtäkkiä niin tyhjää ja vailla tarkoitusta, että hän päätti alkaa kirjoittaa menestysdekkareita.
Älä välitä alapeukuista, täällä alapeukutetaan aina kun mikään KAJ'n jäsenten yksityiselämään liittyvä asia tulee edes sivulauseessa puheeksi, vaikka kyseessä olisi neutraali viittaus asiaan josta ovat itse avoimesti puhuneet. Minulle esimerkiksi täällä joulukuussa suututtiin, kun mainitsin Axelin vaimon nimeltä puhuessani Linnan juhlista. Olisi pitänyt viitata vain vaimona, vaikka jopa lehdissä on heidän puolisoista puhuttu nimillä.
https://events.osterbotten.fi/evenemang/visa/60254
Maxmossa järjestetään kesällä tällainen KAJ-utställning.