Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (18744)
Kiitos Ouron englanninnoksen, otti Grim nyt Wilhelm von Schwerinin katsottavakseen. Hän sanoi oppineensa KAJ'n ansiosta enemmän Suomen ja Ruotsin historiaa kuinm mistään muualta.
Ostin eilen Annan irtonumeron, näköjään turhaan kun juttu olisi ollut avoimesti ilmaiseksi luettavissa heidän nettisivuiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Ouron englanninnoksen, otti Grim nyt Wilhelm von Schwerinin katsottavakseen. Hän sanoi oppineensa KAJ'n ansiosta enemmän Suomen ja Ruotsin historiaa kuinm mistään muualta.
Se tulee olemaan mielenkiintoista nähdä. Toivottavasti tulee aikanaan näkyville myös Youtubeen.
Hän katsoi varmaankin sen konserttitaltiointivideon. Se on hauska
Olen miettinyt jäätelöbiisin julkaisua. Veikkaan, että biisiä ei ennakkomarkkinoida enempää vaan se vaan jonain kauniina päivänä tulee esiin Spotifyssa tai Youtubessa. Sopisi niin tyyliin tehdä kaikki eri tavalla tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin eilen Annan irtonumeron, näköjään turhaan kun juttu olisi ollut avoimesti ilmaiseksi luettavissa heidän nettisivuiltaan.
Samoin. maksavilla asiakkailla ne lehdetkin pysyvät pystyssä, joten ei harmita. Toivottavasti ymmärtävät, että KAJ'lla on osuutensa mahdollisesti kasvaneessa irtonumeromyynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Ouron englanninnoksen, otti Grim nyt Wilhelm von Schwerinin katsottavakseen. Hän sanoi oppineensa KAJ'n ansiosta enemmän Suomen ja Ruotsin historiaa kuinm mistään muualta.
Se tulee olemaan mielenkiintoista nähdä. Toivottavasti tulee aikanaan näkyville myös Youtubeen.
Hän katsoi varmaankin sen konserttitaltiointivideon. Se on hauska
Patreonissahan on kaikille nähtävillä hyvin lyhyt "preview" videonpätkä ja kyllä reaktio näyttää olevan juuri tuohon konserttitaltiointiin. Se on kyllä hauska pienimuotoisine teatteriesityksineen. Toivottavasti Grim kuuntelee myös studioversion nyt kun on nähnyt tekstistä käännöksen. Studioversiossa biisin mahtavuus pääsee oikeuksiinsa. Laulu/stemmaosuudet kajahtavat komeasti ja biisi kasvaa koko ajan. Loppuosuus onkin sitten täyttä tykitystä.
Voi että, kun kuulisi tämän biisin joskus vielä livenä jossain!
En usko, että kahvilassa on alettu vaihtamaan jäätelövaatteita päälle ja meikkaamaan eli kuvat varmaan eri yhteydessä. Kuvissa on myös hyvin kesäisen näköinen luonto, vaikka haastattelu tehtiin Änglagårdin harjoitusten ollessa vielä käynnissä. Uudesta biisistä on maininta vain yhdessä kuvatekstissä. Varmaan kuvauksien yhteydessä pojat pyysivät, että tällainen tieto laitetaan artikkelin yhteyteen.
Edellinen pääkaupunkimatka oli ennen kuin Uusimaa suljettiin meiltä maalaisilta (tilapäisesti, tiedän)... Muistelen, että Svenskanin teatteritalon Esplanadipuiston puoleisessa päädyssä on/oli ravintola, joka kesällä ehkä ulottui pihamaallekin. Onko näin? Kuvat voisivat olla sieltä. Topeliukseen liittyvä muistomerkki taitaa häämöttää yhdessä kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin eilen Annan irtonumeron, näköjään turhaan kun juttu olisi ollut avoimesti ilmaiseksi luettavissa heidän nettisivuiltaan.
Samoin. maksavilla asiakkailla ne lehdetkin pysyvät pystyssä, joten ei harmita. Toivottavasti ymmärtävät, että KAJ'lla on osuutensa mahdollisesti kasvaneessa irtonumeromyynnissä.
Siksipä tuntuukin pöhköltä, että samat jutut on ilmaiseksi luettavissa netistä.
Sinänsä haluan tukea painettuja lehtiä ja olen aina tykännyt lukea niitä ja siis nimenomaan paperilta eikä ruudulta.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kahvilassa on alettu vaihtamaan jäätelövaatteita päälle ja meikkaamaan eli kuvat varmaan eri yhteydessä. Kuvissa on myös hyvin kesäisen näköinen luonto, vaikka haastattelu tehtiin Änglagårdin harjoitusten ollessa vielä käynnissä. Uudesta biisistä on maininta vain yhdessä kuvatekstissä. Varmaan kuvauksien yhteydessä pojat pyysivät, että tällainen tieto laitetaan artikkelin yhteyteen.
Edellinen pääkaupunkimatka oli ennen kuin Uusimaa suljettiin meiltä maalaisilta (tilapäisesti, tiedän)... Muistelen, että Svenskanin teatteritalon Esplanadipuiston puoleisessa päädyssä on/oli ravintola, joka kesällä ehkä ulottui pihamaallekin. Onko näin? Kuvat voisivat olla sieltä. Topeliukseen liittyvä muistomerkki taitaa häämöttää yhdessä kuvassa.
Tarkoittanet ravintola Teatteria. Espalla on Runebergin ja Eino Leinon patsaat (Topeliuksen patsas puolestaan on Korkeavuorenkadun ja Ratakadun risteyksessä).
Annan jutussa oli myös linkki viimevuotiseen artikkeliin:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kahvilassa on alettu vaihtamaan jäätelövaatteita päälle ja meikkaamaan eli kuvat varmaan eri yhteydessä. Kuvissa on myös hyvin kesäisen näköinen luonto, vaikka haastattelu tehtiin Änglagårdin harjoitusten ollessa vielä käynnissä. Uudesta biisistä on maininta vain yhdessä kuvatekstissä. Varmaan kuvauksien yhteydessä pojat pyysivät, että tällainen tieto laitetaan artikkelin yhteyteen.
Edellinen pääkaupunkimatka oli ennen kuin Uusimaa suljettiin meiltä maalaisilta (tilapäisesti, tiedän)... Muistelen, että Svenskanin teatteritalon Esplanadipuiston puoleisessa päädyssä on/oli ravintola, joka kesällä ehkä ulottui pihamaallekin. Onko näin? Kuvat voisivat olla sieltä. Topeliukseen liittyvä muistomerkki taitaa häämöttää yhdessä kuvassa.
Tarkoittanet ravintola Teatteria. Espalla on Runebergin ja Eino Leinon patsaat (Topeliuksen patsas puolestaan on Korkeavuorenkadun ja Ratakadun risteyksessä).
Olette molemmat oikeassa. Poikien takana häämöttää parissa kuvassa Taru ja totuus niminen Topeliukselle omistettu veistos.
Kiitos! Tämäpä oli hyvä linkki. Onkohan tämä juttu mennyt mulla viime vuonna kokonaan ohi silmien, kun tuntuu, että näin tämän ensimmäistä kertaa... Ihana artikkeli!
Tyylillisesti tuo Axelin panamahattu kauluspaita-kombo näyttää luonnoliselta. Muilla vaatteet hieman päälleliimatuilta.
Vierailija kirjoitti:
Annan jutussa oli myös linkki viimevuotiseen artikkeliin:
Tässä on hyviä huomioita KAJ'n suosion syistä. Kaikki pätee edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Tyylillisesti tuo Axelin panamahattu kauluspaita-kombo näyttää luonnoliselta. Muilla vaatteet hieman päälleliimatuilta.
Sekin varmasti vaikuttaa, kun yleensä poikia näkee joko esiintymispuvuissa tai sitten jossain harvoissa vapaa-ajan kuvissa t-paidassa ja hupparissa sekä farkuissa tennarit jalassa. Silmä ei ole "tottunut" näkemään milloin mitäkin erityylisiä asuja. Sinänsä kiva nähdä, millainen uusi biisi tyylillisesti on, ja miten tuo kuvien look siihen liittyy. Mä vaan siis tässä oletan, että asut ja biisi on sovitettu yhteen yhtään tietämättä, onko niin.
Klemetsgårdarna Maxmossa ilmoittaa näköjään, että KAJ- näyttelyn aukioloa on pidennetty 23.8. saakka.
Joku ruotsinkielinen selittää WvS-reaktion kommenteissa, että "snuvad på konfektin" on käytössä oleva sanonta, joka tarkoittaa osapuilleen, että jää palkinto saamatta. Esim. elokuva katkeaa kesken juuri ennen loppua tai viimeinen konvehti menee nenän edestä. Ja taas sai oppia jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kahvilassa on alettu vaihtamaan jäätelövaatteita päälle ja meikkaamaan eli kuvat varmaan eri yhteydessä. Kuvissa on myös hyvin kesäisen näköinen luonto, vaikka haastattelu tehtiin Änglagårdin harjoitusten ollessa vielä käynnissä. Uudesta biisistä on maininta vain yhdessä kuvatekstissä. Varmaan kuvauksien yhteydessä pojat pyysivät, että tällainen tieto laitetaan artikkelin yhteyteen.
Edellinen pääkaupunkimatka oli ennen kuin Uusimaa suljettiin meiltä maalaisilta (tilapäisesti, tiedän)... Muistelen, että Svenskanin teatteritalon Esplanadipuiston puoleisessa päädyssä on/oli ravintola, joka kesällä ehkä ulottui pihamaallekin. Onko näin? Kuvat voisivat olla sieltä. Topeliukseen liittyvä muistomerkki taitaa häämöttää yhdessä kuvassa.
Tarkoittanet ravintola Teatteria. Espalla on Runebergin ja Eino Leinon patsaat (Topeliuksen patsas puolestaan on Korkeavuorenkadun ja Ratakadun risteyksessä).
Katsottuani uudelleen Anna-lehteä löydän mainitsemani "Topeliukseen liittyvän muistomerkin" (Taru ja totuus) useammasta kuin yhdestä kuvasta. Eino Leinonkin hahmo pilkistää kauempaa. Muistan vuosien takaa, että Runebergin patsas on/oli korkean pylvään nenässä, kauempana teatterin talosta. En löydä lehden kuvista edes sen jalustaa vehreiden puiden takaa. - Aikaisemminkin on todettu, että tässä ketjussa oppii monenlaista yleissivistävää; siksi on hyvä olla tarkkana. KAJ-harrastuksen ansiosta viisastuu...
https://www.instagram.com/reel/DZut9QfxzGk/
En tajua miten Axel ja Kevin ei tajunnut että Jakob oli petkuttaja tässä. Hän oli mun mielestä niin epäilyttävä kun ei höpöttänyt ja spekuloinut ollenkaan kuten niissä edellisissä peleissä.
Ole kiltti ja yritä päästää irti tuosta harmituksesta. Sen esiin nostaminen ei paranna kenenkään oloa. Välillä ollaan eri mieltä. Annetaan toisillemme anteeksi ja jatketaan hyvässä hengessä. Täällä on isompiakin ongelmia. Olen viikon sisällä poistattanut kaksi pornosivulinkkiä.