Pistäisitkö välit poikki kaveriin joka vastaa kaikkiin viesteihin viikkojen viiveellä?
Ehkä ymmärtäisin jos viesteissä ei kysyttäisi mitään mutta jos kysyn jotain joka vaatisi reagoimista niin silti vastaista ei tule. Silti ilmeisesti haluaa roikottaa mua,eöämässään kun välillä itse jotain laittaa muutaman kuukauden välein. Muuttui tällaiseksi kun rupesi parisuhteeseen.
Kommentit (15)
Pitää sua varalla ettei jäisi yksin suhteen loppuessa. Ei välitä susta oikeasti
Joo. En enää viestittelisi tuollaisen kaverin kanssa.
blokkaa se jos vielä kerran kehtaa vastata viikkojen viiveellä
En kyselis mitään,mikä vaatii välitöntä reagoimista. Kysyisin jälkikäteen miten kesäloma meni. Tai joulun jälkeen miten joulu meni.
Ei se halua sun viestejäsi. Unohda.
Jos tilanne aiheuttaa ylimääräistä ahdistusta, niin ei sitä sitten kannata katsella.
No eiks toi kuole itsestään, kun et enää viestitä mitään? Et tartte mitään draamaa, anna vaan homman kuihtua kasaan.
voi voi sinun viestisi eivät ole tärkeitä mitä kuvittelet itsestäsi olet narsisti jolle se vasta alkaa sisäistymään.
Vierailija kirjoitti:
No eiks toi kuole itsestään, kun et enää viestitä mitään? Et tartte mitään draamaa, anna vaan homman kuihtua kasaan.
Olen monesti ajatellut tehdä niin mutta sitten hän itse laittaa viestiä jossain kohtaa. Vastaan siihen ja sitten hän katoaa taas viikoiksi tai ei enää vastaan niihin viesteihin joissa vastasin hänelle. Ap
Vierailija kirjoitti:
voi voi sinun viestisi eivät ole tärkeitä mitä kuvittelet itsestäsi olet narsisti jolle se vasta alkaa sisäistymään.
Sinä olet älykääpiö selvästikin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä tavallista tyhmemmän narsistin sumutusyritys?👀
Osoittaa sinulle alamaista paikkaasi. Kysymys kuuluu miksi edelleen kerjäät hänen huomiotaan?
Laita sille seuraavan kerran viesti ettet säilytä turhia numeroita jossei vastaa. Pyydä myös poistamaan omasi.
Unohtaisin moisen yksilön.