Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (20327)

Vierailija
20321/20327 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos, siis JOS Hemmaplanissa nähdään Bäriking, se kompensoi jo Vörjeansia aika pitkälle. Ja JOS nähdään vielä Leif, niim kompensaatioaste kasvaa vaan. 

Josuan Bäriking-varusteita esitellään vielä aamupäivällä Vasateaterin kierroksilla, mutta ehtiihän ne sieltä vielä illaksi kiikuttaa stadionille tarvittaessa.

Vierailija
20322/20327 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, hyvää perjantaita, terveisiä pirkanmaalaisesta aamiaispöydästä painettujen sanomalehtin ääreltä. Sekä valtakunnallinen Hesari että alueellinen Aamulehti julkaisevat uutisen "KAJ-yhtyeen jäsenet kilpailevat På Spåretissa" - - "Parhaillaan KAJ valmistautuu Vaasan jalkapallostadionilla ensi lauantaina järjestettävään konserttiin". Aamulehti kuuluu nykyään Sanomiin ja muutamat tekstit ovat sanasta sanaan samoja. 
Molemmissa juttu on kulttuurisivulla kahdella palstalla, otsikko silmiin helposti osuvalla fontilla. Aamulehdessä tekstiä on lyhennetty noin puoleen jättämällä pois kappaleita keskiosasta ja kuva. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20323/20327 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kaikki intoilevat Vörjeansistä, niin minä olin Taiteiden yönä kuuntelemassa Änglagårdin taiteilijahaastatteluita, vaikka minulla ei ole edelleenkään lippua. Menin kierrokselle tiloihin, kun olivat auki (ja olin varsin vaikuttunut. Ja siinä ei ollut edes kaikki, vaan oli vielä erillinen varasto, missä oli lisää kamaa) ja haastattelut alkoivat sopivasti heti perään. Haastattelutkin olivat yllättävän mielenkiintoisia. Osa oli suomeksi ja osa ruotsiksi. Nökötin siellä hyvän tovin. 

Ehkä se lippu pitää jossain vaiheessa hommata. Alkusyksyn osalta Kolmen pennin ooppera veti pidemmän korren.

Vierailija
20324/20327 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasabladetissa United stagen Henrik Hagnäs sanoo, ettei Vörjeans esiinny varsinaisessa konsertissa. Surkeaa, mutta jos Vörjeans ei mahdu mukaan, on siellä paljon muuta kivaa. Yritän surra tämän pois ennen lauantaita.

Efter konserten ordnas också en efterfest med Vörjeans på nattklubben Teatro. Hagnäs säger att idén funnits länge.

– Vi ville ha med Vörjeans på något sätt, men de passade inte riktigt in i själva konserten. Då tänkte vi att vi gör en riktig rockabilly-efterfest i stället. Killarna i KAJ tyckte det var en rolig idé.

Hagnäs hoppas att lördagens väder blir bra, och att alla får en bra upplevelse.

– Jag hoppas hela evenemanget bidrar till välmående och glädje. Och en bra konsertupplevelse.

Otin härkää sarvista ja laitoin tuolle Henrikille viestiä, että nyt tarvitaan Vörjeans-turnee ja keikka Tavastialle. Ehkä pojat tulevat jos hän pyytää kauniisti. 

Vierailija
20325/20327 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin eilisiltana Svenskiksen syyskauden esittelytilaisuudessa. Siellä esitettiin Änglagårdista kappaleet Upp ja Sticka, sticka. Erittäin hyvältä näytti ja kuulosti! Lisäksi teatterinjohtaja Joachim Thibblin haastatteli lyhyesti Sannah Nedergårdia (Fanny), Mikko Kauppilaa (Zac) ja Birthe Wingreniä (Ruth). Jakob ei ymmärrettävästi ollut paikalla, eiköhän hänellä ole kädet täynnä töitä näinä päivinä Vaasan suunnalla.

Vierailija
20326/20327 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkoina hieman Vaasa-näkymiä keskikaupungilta Yle Areena klo 10 Victoria ja Daniel 

Vierailija
20327/20327 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kumpaankaan pääse, mutta minusta Vörjeansin ja KAJ "eriyttäminen" on hyvä asia koska, eiväthän nuo varsinaisesti kavereita keskenään ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi